מצב הקונפרנס המזרחי / הגולש איתי עזרא

הקונפרנס המזרחי:

אטלנטה הואקס-

הקבוצה פתחה את העונה בצורה בינונית,זמן קצר לאחר מכן היא עלתה עלייה גדולה ברמה שהובילה אותה למקום הראשון במזפח. הנעת הכדור של אטלנטה היא ההנעה הקרובה היותר להנעת הכדור של הספרס מודל 2014. הקבוצה מחזיקה בשחקנים: בדמאר קרול המצויין שקולע 11.4 נקודות למשחק ואף מוריד 5.6 ריבאונדים למשחק, באל הורפורד הסנטר הדומיניקני המופלא, בקלעי קייל קורבר, בדניס שרודר הצעיר, בפול מילאספ האולסטאר, ובג'ף טיג הרכז הסופר אנדרייטד המדהים. (שימו לב לנתון המעניין שרוב הרוסטר קולע שלשות).
עתיד הקבוצה: הקבוצה כנראה תילחם על המקום ה-1 במזרח החלש ולאחר מכן תודח בפלייאוף בסיבוב השני/ראשון. המפתח הוא ג'ף טיג רכזה של הקבוצה.

שארלוט הורנטס-

הקבוצה של מייקל ג'ורדן בהחלט פייבוריטית לתואר אכזבת העונה. הם במקום ה-12 במזפח עם רוסטר של: אל ג'פרסון (עושה את העבודה), לאנס סטפנסון (המאכזב), קמבה ווקר (נחמד ולא יותר), קודי זלר ( !c'mon man), נואה וונולה (המקולל) והספסל שפשוט לא עושה את העבודה.
ומה העתיד צופה?: דישדוש בתחתית הליגה היישר אל הלוטרי. המפתח הוא ההנהלה.

מיאמי היט-

הקבוצה נמצאת במקום השמיני במזרח ונתון זה בהחלט משקר. הרוסטר המצויין של הקבוצה מתבטא לא רק בוויד ובוש שני הכוכבים הגדולים של מיאמי אלא גם בספסל פנטסטי. את סגנית האלופה המכהנת מאמן אריק ספולסטרה הפיליפני שנחשב לאחד מטובי מאמני הליגה.
   עתיד הקבוצה: לאחר עזיבת לברון בקיץ הקבוצה נמצאת בתמונת הפלייאוף וכנראה תגיע למקום גבוה יותר מהמקום השמיני בו היא נמצאת עכשיו, לדעתי הסיפור ייגמר בסיבוב הראשון בפלייאוף לשנייה במזפח.

אורלנדו מג'יק-

הקבוצה הצעירה מהעיר הקסומה בהחלט תהנה משלל הפינוקים שיש לעיר להציע בקיץ. לקבוצה מצפה לוח זמנים קשה בחודש הקרוב שכולל את: שיקגו,יוסטון,פורטלנד,ממפיס אוקלהומה, שוב ממפיס ודאלאס.
לקבוצה זו נתון משעשע: כרטיס בסמוך לרצפה עולה 62,500 דולרים כאשר בבוסטון הוא עולה 310 דולרים, בלייקרס 11,782 דולרים כשבשיקגו הם עולים 240 דולרים.
בשביל מה אני משלם 62,500 דולרים? בשביל המקום העשירי במזרח החלש עד מאוד!
מה צופה העתיד? כנראה הישארות במקום הנוכחי עד הקיץ. אני גם צופה חתימת כוכב גדול בעיר בזמן קיץ. למה? מאחר והעיר אטרקטיבית ונוחה והקבוצה היא קבוצה צעירה שאיתה אפשר לבנות רוסטר סביב כוכב.

וושינגטון וויזארדס-

הקבוצה הצעירה והמדהימה מחזיקה בג'ון וול אחד מבין הרכזים הטובים בליגה, בראדלי ביל צלף נהדר שהוזמן עם חברו לסגל הפתוח של נבחרת ארה"ב, ננה התינוק הברזילאי והקשוח שעושה את העבודה,מרצ'ין גורטאט הסנטר הפולני ואת פול פירס לב הקבוצה הוותיק.
העתיד: זוהי בהחלט קבוצה שיכולה לרוץ רחוק מאוד בפלייאוף ואני מאוד בטוח שהיא תסיים בין אחת הראשונות במזרח. המפתח הוא הקבוצתיות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

    1. cבמאמרים הבאים אל תכתוב "סקירתת הבית המזרחי" אלא ציין את שם הבית. אני הכנסתי לפני שקראתי והכותרת שלך בילבלה אותי.

  1. נהדר איתי!
    רק כמה דברים שאני לא מסכים עליהם: אטלנטה, אם כולם בריאים, בהחלט מסוגלת לדעתי להגיע עד לגמר המזרח ולפחות עד החצי. אצל שארלוט השחקן הטוב ביותר לדעתי הוא קמבה ווקר שנותן עונה פנטסטית, ואילו אל ג'פרסון הוא דווקא מאכזב יחסית, אם כי עדיין ברמה של אולסטאר.
    ולבסוף וושינגטון- בקצב הזה ועם וויטמן על הקווים גמר המזרח נראה כמו חלום מתוק. לא ייתכן מצב שאנחנו לא מצליחים לנצח את הגדולות! אמרתי את זה פעם ואני אומר שוב- זו קבוצה שמתבססת על כישרון של צעירים וניסיון של ותיקים ותו לא. אין שיטת משחק מוגדרת, ספסל קצר ואי מימוש פוטנציאל שזה פשוט קשה לראות. חייבים שינוי מיידי!

    1. אתה יכול להתעודד ששנה שעברה לפחות עד האולסטאר גם סן אנטוניו הפסידו לכל הגדולות ובסוף ראינו איך זה נגמר

  2. סיבה אחת שאטלנטה אולי תפשל בפלייאוף היא חוסר הנסיון. אף אחד מהשחקנים לא היה בפלייאוף', חוץ מקורבר ומילסאפ. מלבד וושינגטון, הם הקבוצה האהובה עליי במזרח.

  3. אחלה סקירה , אטלנטה היא בהחלט פוטנציאל לגמר המזרח.. חוץ מזה על אף האטרקטיביות של הביטוי מזפח אני חושב שהמזרח התחזק בצורה מרשימה ביותר. הוא קונפרנס חלש יותר בלי ספק אבל כבר ממש לא פח . אני בהחלט רואה את שיקגו , טורונטו ,אטלנטה וושינגטון מגיעות לפליאוף גם לו היו משחקות במערב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט