פריוויו ליום שישי העצום/רועי ויינברג

אחרי מספר לילות שישי לא מעניינים, בלשון המעטה, הלילה יש משחקים גדולים, ביניהם קרב לחיים ולמוות בין הקבוצה הראשונה במערב לזאת במזרח, החזרה של ראז'ון רונדו לבוסטון, איפה ששיחק מ-2006 עד תחילת העונה, מפגש של ראסל ווסטברוק והת'אנדר נגד ג'ון וול והוויזארדס, ועוד 8 משחקים אחרים.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17-16) נגד וושינגטון וויזארדס (9-22)

שידור: ספורט 5 הרגיל.

המאזנים זה לא הסיפור פה, והמשחק הרבה יותר צמוד ממה שנראה על הנייר. לצד העובדה כי לת'אנדר יש 21 משחקים נגד קבוצות מערביות עד עכשיו (מתוך 33), לוויזארדס יש 10 בלבד. מלבד זאת, מאז החזרה של ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט לשורות אוקלהומה סיטי, הת'אנדר הפסידו 4 פעמים בלבד, וניצחו 13 פעמים.

המצ'-אפ המרכזי של המשחק הוא בין 2 מ-4 הרכזים החמים בליגה, ג'ון וול וראסל ווסטברוק. ווסטברוק נותן עונת על עם 27.6 נקודות, 7 אסיסטים, 5.6 ריבאונדים וכמעט 2.5 חטיפות למשחק, ומחזיר את הת'אנדר ממעמקי הלוטרי, בעוד שג'ון וול ממשיך לבסס עצמו בשקט וביציבות כאחד מהרכזים הטובים בליגה, עם 17 נקודות, 10 אסיסטים, 4.6 ריבאונדים ו-2 חטיפות בערב.

מי שיכריע פה יהיה הערך המוסף, שחקני המשנה של ווסטברוק ו-וול. לצידו של ווסטברוק יש אחד, MVP מכהן, שסובל מלא מעט פציעות העונה, אבל עדיין קולע 25 נקודות עם 5.5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק. במשחקו האחרון, דוראנט התפוצץ עם 44 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אם הוא יעשה את זה שוב, לוויזארדס אין סיכוי.

תחזית: ווסטברוק ו-וול יאזנו אחד את השני, אבל דוראנט יתן את הערך המוסף כדי להביא לניצחון בית של אוקלהומה.

*

05:30-גולדן סטייט ווריורס (5-25) נגד טורונטו ראפטורס (8-24)

שזה מגיע למזרח, כולם מדברים על ההתקפה המבריקה של ההוקס, הדומיננטיות החזקה של הבולס ועל המצב הסביר של הקאבלירס. אף אחד לא מדבר על טורונטו, שבהנהגת רכז פנטסטי, קייל לאורי, ובסיוע ג'ונאס ואלניוצ'אס היעיל, שועטת כל הדרך לראשות המזרח, ולא מפסיקה לבעור-הראפטורס ניצחו 8 מ-10 משחקיהם האחרונים, למרות העדרו של דמאר דה רוזן.

בצד השני יש את גולדן סטייט, קבוצתם של הספלאש בראדרס, סטפן קארי (23 נקודות למשחק, 49% מהשדה, 38% מהשלוש ו-91.5% מהקו, יחד עם 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים בערב), וקליי תומפסון (21 נקודות לערב עם 45% מהשדה, 42% מהשלוש ו-86% מהעונשין). מעולם לא קרה מצב שבו בסיום עונה 2 שחקנים מאותה קבוצה סיימו במועדון ה-50-40-90 (מעל 50% מהשדה, 40% מהשלוש ו-90% מהעונשין). קארי ותומפסון יכולים לעשות את זה.

תחזית: הווריורס עדיפים בהרבה, ולמרות העבודה המצויינת של ואלניוצ'אס ולאורי, אין לראפטורס אף אחד שיוכל לנטרל הגנתית את תומפסון וקארי בצורה מלאה, ולכן המנצחת שלי היא גולדן סטייט.

*

02:30-בוסטון סלטיקס (18-11) נגד דאלאס מאבריקס (10-23)

במשחק הפיקנטי של הערב, האלוף לשעבר במדי בוסטון, שחקן עם עבר עשיר בקבוצה, שהועבר רק לאחרונה לדאלאס, חוזר לטי.די גארדן של הסלטיקס. כמובן שמדובר בראז'ון רונדו, שעבר למאבריקס בטרייד המתוקשר של העונה.

למרות היריבות, שיוצרת עניין במשחק, מבחינה כדורסלנית גרידא אין פה הפתעות גדולות יותר מדי. המאבריקס עדיפים בהרבה, ולמרות יכולת לא רעה של ג'ף גרין ומרקוס סמארט, דאלאס הפייבוריטית הברורה. אני לא רואה את בוסטון מצליחה לנצח פה.

תחזית: דאלאס, ב-10 עד 15 נקודות.

*

02:00-שרלוט הורנטס (23-10) נגד קליבלנד קאבלירס (14-18)

יופי של משחק יש פה, אחד שיאפשר לנו לראות את לברון ג'יימס, שון מריון ,קווין לאב (בספק) ולאנס סטפנסון על הספסלים של הקבוצות שלהם. בעוד שהפציעה של סטפנסון רק משפיעה לטובה על ההורנטס (4 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, לאחר 6 ניצחונות ב-23 לפניהם), הפציעות של לברון ג'יימס, מריון ,קווין לאב ואנדרסון וז'אראו גומרות את הקאבלירס.

מעניין לראות מה החמישייה שבלאט יעלה הערב. בעוד שבעמדת הרכז אין ספק שקיירי אירווינג יפתח, וגם לאב, בהנחה שישחק. במקרה שזה לא יקרה, אני מניח שנראה את מתיו דוולדובה, מייק מילר, טריסטן תומפסון וברנדן היוויד משלימים הרכב חלש במיוחד, עם דיון וויטרס כשחקן שישי. אל ג'פרסון יכול לחגוג מולם, ויהיה לקליבלנד קשה ביותר לעצרו.

תחזית: אני מריח הפתעה, ורואה 70 נקודות משותפות של אירווינג, וויטרס ומילר, כל הדרך לניצחון של הקאבלירס. קליבלנד.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (16-15) נגד ברוקלין נטס (16-15)

הנטס פייבוריטים ברורים, ולמרות עונה מאכזבת שלהם עד כה, הם צפויים לנצח בקלות יחסית את המג'יק הצעירים והנאיביים. אין סיבה לפרט יותר מדי על המשחק, ניצחון של ברוקלין.

*

02:30-ניו יורק ניקס (29-5) נגד דטרויט פיסטונס (23-8)

לאחר שחרורו של ג'וש סמית', הפיסטונס חזרו לשחק כדורסל מסודר, וניצחו 5 פעמים בעשרת משחקיהם האחרונים. לשם השוואה, הניקס ניצחו 5 פעמים ב-34 משחקיהם העונה, ופעם אחת ב-20 המשחקים האחרונים.

הצבע המזדקן של אמארה סטודמאייר, קווינסי אייסי וסמואל דלמברט לא יצליח לעצור את אנדרה דרומונד וגרג מונרו, והמשחק צפוי להסתיים בעוד ניצחון לפיסטונס, בדרכם למירוץ אפשרי (מרחק של חמישה משחקים בלבד) לפלייאוף. דטרויט.

*

03:00-ניו אורלינס פליקינס (16-16) נגד יוסטון רוקטס (9-23)

לפני 5-6 שנים, כולם דיברו על דוויט הווארד בתור אחד שיכול להיות אחד מגדולי הסנטרים בהיסטורית הליגה, באותה נשימה עם שמות כשאקיל אוניל, דיוויד רובינסון וקארים עבדול ג'באר.

כיום, אף אחד לא משייך את הווארד לרשימה כזאת, ומדברים כך על סנטר אחר, אנטוני דיוויס. המשחק ביניהם צפוי להיות מעניין, אבל הערך המוסף, והמזוקן, של יוסטון רוקטס, יתן להם ניצחון. יוסטון.

*

03:30-מילווקי באקס (16-17) נגד אינדיאנה פייסרס (21-12)

הסקורר המוביל של אינדיאנה העונה קולע 14 נקודות למשחק, והגנת הברזל של אינדי של ג'ורג' וסטפנסון היא לא מה שהייתה, הרבה בגלל שג'ורג' וסטפנסון לא שם כרגע. הבאקס ינצלו את זה, וישיגו ניצחון על אינדיאנה החלשה. מילווקי.

*

04:00-פניקס סאנס (16-18) נגד פילדלפיה 76' (26-4)

אם הסבנטי סיקסרס מנצחים, הם יכולים לעשות את הבלתי יאומן ולהגיע למקום ה-14 במזרח. הם לא יעשו את זה, זה נגד המטרה של המועדון העונה. לפניקס לא יהיו יותר מדי בעיות בדרכם לניצחון.

*

04:00-יוטה ג'אז (21-11) נגד אטלנטה הוקס (8-23)

מייר בודנהולצר יפגוש עוזרו לשעבר, קווין סניידר. ההחלפה של סניידר בספאחיה שיפרה משמעותית את המשחק ההתקפי המעולה של ההוקס, והמכונה מאטלנטה לא צפוייה להתקל ביותר מדי קשיים נגד הג'אז. אטלנטה.

*

לוס אנג'לס לייקרס (22-10) נגד ממפיס גריזליס (8-23)

לא כוחות. ממפיס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. אנשים מזלזלים באינדי. הפצועים מתחילים להיכנס לכושר ההגנה עדיין מאיימת אם כי פחות. ויש להם שחקנים משלימים ברמה טובה רק חסר הכוכב שייקח אותם קדימה.

  2. איזה פריוויו מושקע ומקצועי. לכל משחק – ללא יוצא מין הכלל – משמעות משלו.
    ואני מקווה שאנשים מעריכים את כמות העבודה וההשקעה ביום מלא של משחקים כזה, ורועי עושה זאת כל יום ששי ושבת בבוקר בנאמנות.
    אני אתפלא מאד אם קיים פריוויו כזה בשפה העברית באיזה שהוא אתר אחר!
    אני לא אומר מספיק 'תוד'ה' לרועי והאחרים המשקיעים בהתנדבות בצורה נאמנה ואחראית ביותר!
    אז תודה ענקית לרועי ולכל שאר הצוות.

    1. מנחם, באמת לא יצא לי להגיד את: אני לא מאמין שיש כל יום פריוויוו וסיקורים ועוד פוסטים.. שלא יגמר לעולם ותודה ענקית לכולם!

  3. מעולה רועי תודה!
    אלך איתך בכל ההימורים מלבד אורלנדו-ברוקלין. אני חושב שההתלהבות של הצעירים המוכשרים תסחוף אותם לניצחון על המזדקנים שאבד עליהם הכלח

  4. תודה רבה על הפריוויו!
    בעקרון אי-אפשר שלא להסכים עם התחזיות שלך, הן כולן מאוד הגיוניות, אבל קשה לי להאמין שהלילה יעבור בלי אף הפתעה.
    לכן אהמר שטורונטו ייקחו את הלוחמים, שהניקס יעצרו את רצף ההפסדים מול דטרויט, ושאינדי יגברו על מילווקי.
    האמת שגם הלייקרס יכולים לעקוץ את ממפיס – הם כבר כמעט עשו זאת פעם אחת העונה.

    1. 1+ מה עם איזו הפתעה רועי? ההפתעות שלי: בוסטון, שארלוט (באמת לא יודע אם זו הפתעה), אורלנדו, ניו אורלינס, פילי (!!) ויוטה

  5. היום לפני 9 שנים אמרה סטודאמייר קלע 50 נקודות בניצחון הסאנס נגד הבלייזרס.
    אניח לגיא להוסיף את הפאנץ' ליין

  6. אני הולך עם יוטה ואינדי.
    מעבר לזה שימו לב שנכנסנו לחודש ינואר בו הספרס עומדים לטפס לפחות למקום הרביעי במערב ואוקלוהומה יוצאת לסדרת משחקי חוץ אכזרית שתקבע את עתידה.
    תודה על פריוויו מושקע ישר כח !!!

  7. וושינגטון בשיניים. טורונטו אם יהיה משחק טוב של הגבוהים
    בוסטון
    קליבלנד
    אורלנדו
    פיסטונס
    פליקנס
    מילווקי
    פיניקס
    אטלנטה
    לייקרס אם קונלי וקובי לא משחקים
    מה שנקרא וויש ליסט לסא. אמן אחד או שניים מה ניחושים יתפסו

  8. אני מצטרף למודים לרועי על ההשקעה הרבה באתר !
    מחזיק אצבעות לנצחון של קליבלנד. קדימה מתיו דלבדובה !
    (זה נשמע די רע 🙂 )

  9. תודה רועי,
    אחלה פריוויו.
    מחר בבוקר / צהריים אני אהנה מעונג שבת,
    לראות את שני המשחקים המרכזיים של הלילה בליג פס.

    לילה טוב.

  10. +300 לדברי מנחם על רועי וכותבי האתר.
    האתר היה בשיא שלו לפני מספר חודשים (קח חשבתי וכתבתי-טעיתי)
    ומאז הוא רק ממריא ומשתפר ויצירתי יותר יותר.
    כתבות ותגובות מצוינות לכולם!!!
    ימים מצוינים ןטובים שיהיו לכם (גם שנים כמובן) 9 (:

  11. ה 9 הוא בגלל סמיילי שניסית לעשות
    אז לפחות 9 שנים טובות אני מאחל לכם
    ו9 משחקים טובים לבלאט ללא לברון.
    🙂

  12. מצטרף לפרגונים על ההשקעה, כל הכבוד לכותבים! זה האתר האהוב עליי בזכות המאמרים, הסקירות והרבה גם בזכות התגובות המחכימות.
    תענוג לראות חולי כדור כמוני פורקים את כל מה שיש להם על המקלדת 🙂

  13. לא מבין את בלאט. באמת. כל ההתקפות ב 4 דקות האחרונות של קליבלנד בידודים של קיירי כשכל שארלוט שומרת באמצע. כל אחת מההתקפות מסתיימת בחדירה ראש לקיר. למה לא לנסות לגוון? יש להם מזל ששארלוט עוד יותר על הפנים בהתקפה

  14. קווין לאב שיחק בחופשיות מחלטת, והתוצאה? 27 נקודות. עליו ללמוד לשחק ככה עם לברון על הפארקט ואז הקאבס תהיה חזקה ביותר!

  15. איזה שיתוק שופטים כללי של ביירון סקוט והסיני! 24 שניות לסיום במינוס אחד וכדור של ממפיס. פאול מאדרפאקר פאול!
    סיני מטומטם גם כן

  16. לא מספיק שהסיני מטומטם הוא גם חור בהגנה כל הנקודות ברבע הרביעי היו של קונלי או אודריך או מהאסיסטים שלהם…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט