בכל שנותי ב-NBA לא הייתי עד לסיפור הבלתי יאומן ממש של מה שקרה וקורה בקליבלנד קאבס. הדברים הגיעו עד כדי כך שהיו שלשום ספורים על פגישה סודית בין לברון ג'יימס ודוויין ווייד כשבתכנית "חייבים לחזור לשחק ביחד".
לברון יכול להכחיש זאת כמה שהוא רוצה, ואני עצמי לא מאמין שהם "תיכננו" חזרה לשחק יחד בעונה הבאה או בעונה שאחריה, אבל עצם העובדה שאנשים מעלים אפשרות כזאת היא MIND BOGGLING עבורי. לא יאומן כי יסופר.
תראו מה היתה החמישייה של הקאבס שהפסידה אמש לבאקס: מילר…ת'ומפסון…הייווד…דלבדובה…ואז קיירי אירוינג.
הפסד ביתי למילווקי ב-16 נקודות. הקבוצה שחשבנו שתהיה הטובה ביותר לא רק העונה, אלא אחת הטובות בהיסטוריה!
ILWAUKEE BUCKS (17-16) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
G. Antetokounmpo | F | 29:41 | 5-11 | 1-3 | 3-4 | +16 | 0 | 8 | 8 | 5 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 14 | |
J. O'Bryant | F | 13:28 | 1-5 | 0-0 | 0-2 | +14 | 3 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | |
Z. Pachulia | C | 22:39 | 4-9 | 0-0 | 1-2 | +8 | 3 | 5 | 8 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 9 | |
K. Middleton | G | 31:50 | 3-9 | 2-5 | 1-2 | +29 | 2 | 6 | 8 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 9 | |
B. Knight | G | 33:33 | 11-19 | 4-9 | 0-0 | +18 | 1 | 5 | 6 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 26 | |
J. Dudley | 29:56 | 4-8 | 1-2 | 0-0 | +7 | 2 | 5 | 7 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 9 | ||
J. Henson | 24:30 | 3-8 | 0-0 | 0-0 | +5 | 1 | 6 | 7 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 6 | ||
O.J. Mayo | 22:56 | 6-13 | 3-6 | 0-0 | -5 | 0 | 3 | 3 | 4 | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 15 | ||
K. Marshall | 15:27 | 1-5 | 0-0 | 0-0 | -6 | 0 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | ||
N. Wolters | 16:00 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | -6 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | ||
J. Bayless | DND – LEFT KNEE | ||||||||||||||||
E. Ilyasova | NWT – CONCUSSION | ||||||||||||||||
L. Sanders | NWT – ILLNESS | ||||||||||||||||
Total | 240 | 40-90 | 11-25 | 5-10 | 13 | 41 | 54 | 25 | 18 | 10 | 10 | 6 | 5 | 96 | |||
44.4% | 44.0% | 50.0% | TEAM REBS: 7 | TOTAL TO: 10 |
CLEVELAND CAVALIERS(18-14) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
M. Miller | F | 32:56 | 2-8 | 1-6 | 0-0 | -7 | 0 | 8 | 8 | 3 | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 5 | |
T. Thompson | F | 36:45 | 3-11 | 0-0 | 4-4 | -19 | 7 | 6 | 13 | 2 | 4 | 0 | 2 | 1 | 1 | 10 | |
B. Haywood | C | 14:36 | 2-5 | 0-0 | 0-1 | -3 | 3 | 2 | 5 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 4 | |
M. Dellavedova | G | 29:37 | 3-8 | 3-5 | 2-2 | 0 | 0 | 4 | 4 | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 11 | |
K. Irving | G | 39:29 | 9-23 | 1-7 | 6-7 | 0 | 0 | 5 | 5 | 4 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 25 | |
J. Harris | 18:46 | 1-5 | 0-4 | 0-0 | -16 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | ||
L. Amundson | 04:55 | 0-2 | 0-0 | 0-0 | -3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | ||
D. Waiters | 26:39 | 5-10 | 0-2 | 0-0 | -9 | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 10 | ||
J. Jones | 23:18 | 3-8 | 3-6 | 0-0 | -8 | 0 | 5 | 5 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | ||
A.J. Price | 11:05 | 1-4 | 0-1 | 2-2 | -14 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | ||
A. Kirk | 01:54 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | -1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
K. Love | DND – BACK SPASMS | ||||||||||||||||
S. Marion | DND – LEFT ANKLE SPRAIN | ||||||||||||||||
Total | 240 | 29-85 | 8-31 | 14-16 | 13 | 36 | 49 | 19 | 16 | 5 | 12 | 5 | 6 | 80 | |||
החשש הגדול (מאד) שלי הוא שדייויד בלאט יהיה אחר הראשונים – אם לא הראשון – ב-"ניקוי ראש השנה".
הדבר שעד עתה הערצתי בבלאט הוא שהוא לא מתחבא מאחורי חוסר המזל, ומדבר על המשחק עצמו עם האנשים ששיחקו אותו, ולא מוצא תרוצים של "אבל עלינו לזכור ששיחקנו ללא…". הוא חכם מספיק לדעת שהמדיה והקהל חכמים מספיק לראות ולדעת מי משחק ומי לא.
הדבר המסוכן ביותר הוא לא הדיון על הצורה בה שיחקה או לא שיחקה הקאבס, אלא על רמת התקשורת, ונכונות השחקנים לתת את הכל עבור בלאט, ולהאמין שהוא-הוא המנהיג הנכון עבורם. בריאן ווינדהורסט מ-ESPN כתב על הבעיות שהתחילו להתעורר:
"rising concern in team circles about the level of response that Blatt is getting on the floor something that was obvious merely by observation.
הוא משווה את מצבו של בלאט למצבו של אריק ספואלסטרה ב-2010 כשלברון רק הגיע ולא ידע בדיוק כיצד לאכול את אריק. אני לא יודע אם זה נכון או לא, אבל כריס היינהס ב-NEOMG article כותב שבמיאמי פט ריילי נתן ללברון אור ירוק להחליט אם אריק ספואלסטרה הוא האדם המתאים לאמן את מיאמי היט החדשה. אני הייתי כל הזמן עם התחושה שפט ריילי עמד מאחורי ספואלסטרה מהרגע הראשון, לברון או לא לברון.
הוא כותב שללברון ישנה אותה יד חופשית "להחליט החלטה עסקית עם הקאבס במקרה ולדעתו דייויד בלאט אינו מתאים לאמן את הקאבס". הוא כותב:
"If his hand is forced James won’t hesitate to make the appropriate business decision if it means bolting out of the present situation even if it means hiring a new coach.".
אני לא אומר שכריס היינהס יודע בוודאות על מה הוא מדבר למרות שהוא אחד העתונאים המוערכים ביותר במדיה כאן. אבל עצם העובדה שהתחילו לדבר על כך בחופשיות מטרידה אותי מאד. אם ידברו יומם ולילה על "צורך במאמן המכיר את ה-NBA", הצעד הבא בלפטר את בלאט יהיה קל הרבה יותר מאשר אם איש לא היה מדבר על כך.
"החזרה הביתה" של לברון היתה יותר מסתם כדורסל. זו היתה החלטה לחזור לקליבלנד ולשים אותה על המפה לשנים הבאות בכדורסל. קליבלנד הופכת ממש לנגד עינינו לעיר שהיא מייג'ור מטרופוליטן. בשלוש-ארבע שנים האחרונות כל הדאונטאון חודש והעיר עברה FACE LIFT מחלט.
לברון והקאבס הם חלק מה-FACE LIFT, ובעל הקאבס דן גילברט שם לו למטרה קדודה את הפיכת הקאבס לדרלינג של ה-NBA. אם הוא יחליט שדייויד בלאט לא טוב מספיק להיות הקברניט של האונייה הוא יזרוק אותו כמו סמרטוט.
ככל שאני חושב על כך יותר, יותר מסתבר לי שכולנו לקחנו את שכירתו של בלאט כמאמן הקבוצה שאמורה לנצח את אליפות ה-NBA כבר השנה בקלות גדולה מדי.
*לא חשבנו מספיק על העובדה שהוא בחייו לא אימן שחקנים ברמה כזאת.
*שהוא בחייו לא אימן שחקנים המרוויחים 20 מיליון דולארים לעונה.
*שהוא בחייו לא אימן שחקנים עם הכוח והאישיות של לברון ג'יימס.
.
TheGreatWall
1 ינו 2015 18:32:52כל מילה בסלע!
כמו שאני רואה את זה, הדבר היחיד שיציל עכשיו את בלאט זה שינוי פאזה מוחלט באופן ההתנהלות שלו עד עכשיו.
החרב כבר מונחת על הצוואר, ואם הוא ימשיך ככה הוא יגמור את דרכו עוד לפני האולסטאר. מה שהוא צריך עכשיו זה פשוט "הכל או כלום"- להחליט שהוא האיש השולט בחדר הלבשה ולא לברון ג'יימס, להתחיל לצעוק על השחקנים ולהעביר סדרות חינוך במידת הצורך, להכריח את שיטות המשחק שלו ולא לפחד מאף אחד. חינוך רוסי+ כדורסל פרינסטוני+ יחס ישראלי.
אם הוא ימשיך ככה בתקווה שהמצב ישתנה לטובתו דברים לא ייגמרו טוב..
יהודה
1 ינו 2015 18:37:28– לדעתי הצנועה ,כולם יודעים שעם 3 שחקנים פצועים – אי אפשר לנצח
ולכן הם יחכו עם ההחלטות לאחר רכישה של עוד שחקן גבוה וינסו
או שאני לא מכיר את ה-NBA ויפטרו את בלאט ואז לברון יסתכן באשמה שלמרות הפיטורין קליבלנד לא הצליחו ומורשתו תיפגע .
אפשר לומר על לברון הכל – טיפש הוא לא
נתן גולד
1 ינו 2015 18:47:22מסכים. באמת נראה שהוא איבד את חדר ההלבשה אם בכלל הוא היה שלו. אני חושב שבאמת רוב החצים כרגע מצביעים על פיטורים לצערי הרב.
אפלטון
1 ינו 2015 19:01:26אמרנו כבר בתחילת העונה שבלאט הכניס את עצמו למצב בעייתי, שהפך לכמעט בלתי אפשרי כשלברון הגיע לעיר.
מלכתכילה רבים כאן חשבו שעדיף לו להתחיל כעוזר מאמן, אנוכי ביניהם.
עם כל הכבוד ליכולות האימון שלו, שאני עדיין חושב שהם בטופ העולמי, באמריקה מאמינים במונח שאומר- to work your way up.
אמנם דרק פישר וסטיב קר לא אימנו בעבר אבל הם שם דבר בליגה. יש להם את כבוד השחקנים,המאמנים הפרשנים ואפילו השופטים.
בלאט נראה כמו הנחתה מלמעלה, וזה לא משהו מקובל בארה"ב, למרות שאצלנו זה בדרך אגב.
הדבר היחידי שיכול לעזור לבלאט זה הפיטורין של מייק בראון שמקבל מקליבלנד משכורת לשלוש השנים הקרובות והעובדה שהוא מינוי אישי של דן גילברט הבעלים, והוא לא ירצה להיראות כמו דוש באג שנותן ללברון לסובב אותו על האצבע שוב פעם.
מחזיק אצבעות לבלאט ועדיין מאמין שאם רק יקבל צ'אנס הוא יצליח.
רק שידבר פחות לתקשורת, זה לא עושה לא טוב.
יניב
1 ינו 2015 19:28:40אני לא מסכים הבעיה היחידה של בלאט שהוא פשוט לא בא טוב ללברון. זה כל הסיפור. מהתחלה לא היה לו סיכוי כי לברון מסיבותיו לא מחזיק ממנו ואיך שזה נראה לא מאמין שבלאט יכול ללמד אותו משהו חדש
מתר
1 ינו 2015 22:32:20איזה שטויות…
מאיפה לך כמה לברון מחזיק מבלאט או לא?
הכל ספוקלציות ובאותה מידה אני יכול להגיד שלברון חושב שבלאט מאמן יותר טוב מספולסטרה.
יניב
2 ינו 2015 17:01:09זה מאוד פשוט זה לפי בעיקר לפי התגובות שלו. אני אתן לך דוגמא כאשר שאלו אותו על המצב ועל בלאט אז במקום להגיד אני סומך על בלאט שביחד נצא לדרך חדשה, התשובה שלו הייתה זה לא החלטה שלי אלא ההנהלה צריכה להחליט. אם אתה לא מבין מזה שהוא לא מגבה את בלאט וזה ספקולציה אז אין לי הרבה מה להגיד לך
Yamani1000
1 ינו 2015 19:21:01אני אשמח לקבל את דיוויד בלאט גם בתור פרשן באולפן של אחת הרשתות…
נתן
1 ינו 2015 19:37:54מאמן או מנהל לא יכול להצליח בלי התמיכה של ההנהלה שמעליו. זה לא קשור ללברון או לכל אחד אחר בקבוצה, ההנהלה צריכה לאפשר לבלאט לעשות את העבודה שלו או לשלוח אותו הביתה. לא נראה שהוא קיבל צ'אנס מספיק להוכיח את עצמו, ולא נראה שיש הרבה אופציות זמינות בשוק שהן יותר טובות. אם מפטרים אותו עכשיו זה בעצם לעשות צחוק מההחלטה לקבל אותו. אם קליבלנד מחליטים ששחקן או כמה שחקנים יכולים להחליט על פיטורי מאמן ללא סיבה טובה אלא רק כי הם לא מכבדים את הסמכות שלו, זו קבוצה שמתנהלת בצורה שונה ממה שמקובל, ולדעתי זה לא לטובתם.
דיוויד בלאט היה כבר בסיטואציות קשות ולא מוכרות וללא תמוכה ובד"כ יצא כשידו על העליונה, זה יהיה נכון לתת לו את הקרדיט גם הפעם, הוא באמת מאמן מוכשר.
יניב
1 ינו 2015 19:59:08נתן קודם כל בלאט הוכיח שנה שעברה שאפשר להצליח ללא תמיכה של ההנהלה מעליו. לברון מחזיק את קליבלנד בביצים והוא זה שמחליט על הכל החל מהשחקנים שישחקו איתו( לאב ווינגס לדוגמא) וכלה במאמן שכנראה שנה הבאה יהיה טירון לו
איתי
1 ינו 2015 20:54:56מנחם אני מסכים עם כל מילה ומוסיף ללחץ הכללי עם העובדה שגם לברון וגם לאב עם חוזים מובטחים לשנה בלבד. אם הם לא מאוצים הם בורחים מיד בסיום העונה ואז קליבלנד באמת נשארת בלי כלום. על זה אף אחד לא יכול לוותר אחרי ששיחררו את וויגינס
עגל
1 ינו 2015 21:47:58אני מסכים עם כל מה שנאמר ע"י מחם והתגובות. בלאט בסיטואציה בלתי אפשרית. לעומת ספואלסטרה הוא בנחיתות עצומה מבחינת הסיטואציה, אין מה להשוות בכלל. לא רק שריילי היה איתו אלא בעיקר ווייד שבזכותו ספואלסטרה קיבל את המינוי ושלמילה שלו לברון הקשיב.
דיוויד לא צריך להשתולל בחדר ההלבשה אלא לשמור על קור רוח נוכח צוק העיתים ולשדר בטחון עצמי.
המפתח לפתרון נעוץ כמובן בהנהלה, והיא זאת שצריכה מצד אחד לספק פתרונות בצורה של טריידים ומצד שני לשדר ללברון וללאב שיש עוד זמן לתקן. הבעיה היא באמת שלברון ולאב חתומים לשנה בלבד וגילברט בכיס שלהם.
אבל, אם יש מאמן בעולם שרגיל ללחץ ומתפקד בו מצוין זה בלאט, אין מאמן שעבר את הלחץ התמידי שהוא עבר. אני מאמין שאם יתנו לו לעבוד זה יצליח.
ועוד משהו, אם בלאט יושב ערירי בחדר המלון לבד ומטפס על הקירות אז אני מקווה שהוא קורא הופס כי כך הוא ידע שכולנו מחזיקים לו ידיים ורוצים בהצלחתו.
קדימה דיוויד !
אוהד
1 ינו 2015 22:19:23לברון נפצע ויהיה בחוץ לפחות שבועיים
אח של עוזי
1 ינו 2015 23:06:04איך כולם שוכחים שהפיליפיני שמנחם כל כך מעריץ היה רחוק הפסד אחד מללכת הביתה , אז תפסיקו לבלבל בביצים
דורון
1 ינו 2015 23:26:11כתבה חכמה (עצובה ומדאיגה) שמיגנטה תגובות חכמות.
כולכם צודקים וכל אחד מוסיף עוד ידע וצבע לכדי שלמות.
מאמין שיהיה אורך רוח להנהלת הפרשים
לדיוויד מגיע שנת חסד וצ'אנס.
משחק בלי סנטר בכלל.
מצפה לעוד רעיונות, רשמים, הבנה, וידע שלכם בנושא.
הצלחה שלו תגרום לכבוד והערכה בעולם, לישראל הקטנה.
אמן ותצליח דייויד.
תודה לכם
IDO
2 ינו 2015 01:00:00ממה שראיתי כדורסל יש לו (הוא אוליי חששן לטעמי), מה שאין לו זה הסמכות של הקואץ'. היכול לגעור בשחקן, לייבש משהו על הספסל, לעצור פסק זמן שמשהו לא מסתכל, לעשות ראיון אמצע ולדבר על מחויבות השחקנים.
הגישה שלו עד עכשיו לא עובדת , שישנה.
לראייה הקבוצה שלו אפטית להפחיד וזה 100% עבודה של קואץ'
הנה קישור למשחק של אטלנטה בחצי הראשון תראו את כל מה שלא עובד בקאבס ובחצי השנה תראו למה הם כן קבוצה מעולה
http://replay.nbaliveonline.tv/cleveland-cavaliers-vs-atlanta-hawks-december-30-2014/
shay
2 ינו 2015 01:16:26פשוט להישאר חזק ולהיות מי שאתה
חדש פה..
2 ינו 2015 02:42:21אהלן לכולם, אני די חדש פה, וממש ממש אהבתי את האתר!!
כשיש לי זמן אני ממש גר באתר..
שאלה שסקרנה אותי לותיקים, בעיקר מנחם:
האם אי פעם הייתה עונה עם כ"כ הרבה קבוצות שמועמדות מינימום לגמר אזורי?
עגל
2 ינו 2015 07:25:52שנה שעברה ולדעתי גם זו שלפניה . . .
נתן גולד
2 ינו 2015 08:39:51שנה שעברה היו פחות מועמדות לגמר הקונפרנס. במזרח היו רק את מיאמי ואינדי ובמערב זה היה בעיקר אוקלהומה, ס"א, וקליפרס עם פוטנציאל להפתעה של ממפיס. השנה במזרח יש לך את טורונטו, שיקגו, אטלנטה, וושינגטון וקליבלנד שכולם יכולות להגיע לגמר. במערב יש לך את גולדן סטייט, ממפיס, יוסטון, ס"א, אוקלהומה, קליפרס ודאלאס שכולם לדעתי יכולות להגיע לגמר. מטורף במערב אבל גם המזרח מרתק.
חדש פה..
2 ינו 2015 14:31:51גם לפורטלנד יש סיכוי לגמר אזורי.
ז"א שיש 8 מועמדות במערב לגמר קונפרנס.
זה אומר שיכול מאוד להיות שקבוצה שמועמדת לגמר קונפרנס לא תהיה בפלייאוף (!!)
רק צריך את פיניקס/דנבר/פליקנס שתשתחל פנימה והביתה.
וואו.
נתן גולד
2 ינו 2015 18:59:13אני לא מאמין שפורטלנד יכולה להגיע לגמר המערב אבל אי אפשר לדעת בwild wild west.
Smiley
2 ינו 2015 07:52:56בלאט בסיטואציה מאוד בעייתית והדרכים מובילות ללברון. שפת הגוף של לברון במשחקים היא בגדר "מתחת לכל ביקורת" והשחקן שמתיימר שכולם יהיו "follow me!!!" נראה עד עכשיו כמשועמם שנהנה לשחק ולמשוך בחוטים במקום לשחק כמו שהוא יודע על המגרש ולהוות דוגמא.
לא מאמין שלברון ילך אחרי שנה (לצערי רוב הסיכויים שבלאט ישלם את המחיר) בגלל "המורשת".
במידה ולברון עוזב הוא פשוט משאיר אדמה חרוכה אחריו, שיזכרו לו את זה לשנים. מן הסתם במצב זה לאב לא יישאר והאב יישארו רק עם ארווינג וכלום, לאחר שאיבדו, כביכול, את העתיד (וויגינס ובנט) בטרייד.
איתי
2 ינו 2015 08:17:21אם ההנהלה נותנת לדיוויד גב היא תאשר לו להביא את מי שירצה עכשיו בשביל להתחזק. לא יודע כמה אופציות יש בשוק כרגע אבל כולם יודעים מה צריך בקבוצה. אם לברון בחוץ שבועיים והקבוצה תנצח כמה משחקים זה בכלל יעביר את כל המשקל והאחריות לשחקן ולא למאמן. בהצלחה לדיוויד
דניאל
2 ינו 2015 12:30:21זה אחד הדברים המבאסים במעבר של לברון בחזרה לקליבלנד לדעתי, וזו הנחיתות הכי גדולה שהייתה לו מול שחקנים מוכשרים אחרים לאורך ההיסטוריה – קליבלנד זה פשוט מועדון בינוני מאוד (במקרה הטוב).
הסיטואציה במיאמי הייתה מאוד לא פשוטה כשלעצמה (בלשון המעטה), ובכל זאת הם הצליחו ממש. למה? כי זה מועדון שיודע להתנהל, וזה הדבר הכי חשוב ששחקן מוכשר יכול לבקש לעצמו. מזה נגזרים אחר כך כל הדברים האחרים.
הרי גם במיאמי היה קשה, ובכל זאת הלכו עם אותה שיטה, אותו צוות (הדבר הכי פופליסטי היה לפטר את ספולסטרה, אבל לא עשו את זה!), החליפו מעט מאוד שחקנים, נתנו בטחון וגיבוי, ובעיקר נתנו את התחושה שלברון לא יותר גדול מהמועדון – נטל ההוכחה היה עליו. הוא מקצוען, הוא מתיימר להיות הכי טוב – שיראה את זה. המועדון המשיך להתנהל בגאווה גם ברגעים הקשים.
קאט לקליבלד – חוגגים כל דראפט, כאילו זה בעצם הפרס לקבוצה הכי גרועה. במשך כל השנים בקדנציה הראשונה של לברון, לא הצליחו פעם אחת לבנות קבוצה של גברים שיכולה באמת לרוץ לאליפות. לא הצליחו להביא שחקנים ברמה מספיק גבוהה. כמה קבוצות יש כבר שהצליחו באמת, כשהשחקן השני הכי טוב שלהן הוא מו וויליאמס או איגלאוסקס? הביאו מאמנים סתם – במיוחד הקדנציה השנייה של מייק בראון – ואז פיטרו אותם. הבעלים שלהם התבטא כמו ילד קטן מתי שלברון עזב, מה שהכי נתן את התחושה שלברון בעצם יותר גדול מהמועדון. איזה מן דבר זה? לברון רוצה ללכת? מה לעשות, שילך. הקבוצה יכולה להיות טובה גם בלעדיו. אבל זו ממש לא הייתה הרוח, וזו הבעייה המרכזית – זו מנטליות של מועדון בינוני, הנהלה גרועה, וכזו שתתקשה לבנות קבוצה טובה באמת גם בקדנציה הזו לדעתי.
IDO
2 ינו 2015 12:41:36+1
עידן
2 ינו 2015 16:38:18מנחם לדעתי קלעת בול. עוד נקודה לפחות מזווית מקומית. לאורך כל השנים השחקנים שדיוויד בלאט הכי נקשר אליהם היו שחקנים שיודעים לתת תפוקה הגנתית דווקא, בגלל זה גם רואים שהוא נותן המו קרדיט למתיו דלדובה. אחת הבעיות הכי קשות שלו השנה היא שאין לו באמת הרבה שחקנים כאלו בקבוצה. באופן תיאורטי לברון היה אמור להיות האיש הזה אבל כולנו יודעים שאופי הוא לא הדבר הכי חזק את אצל הבחור ובמקום לאחד את הקבוצה הוא שובר אותה וחבל שכך.
אולי דווקא עכשיו כשלברון בחוץ שבועיים לבלאט יש הזדמנות בכלל לא רעה לצבור קצת קרדיט חזרה משחקניו. אני לא באמת חושב שהוא יצליח לצבור יותר מידי נצחונות (בכל זאת ללא לברון וללא סנטר רציני אין לא ממש הרבה סיכוי). אבל אם הוא יצליח לרתום את השחקנים אליו אז הוא יצליח גם לדעתי לשכנע את המלכה גיימס שהוא הדבר האמיתי.
אולי זו ההזדמנות שלו לומר לקווין לאב, חביבי תשתחרר, הקבוצה שלך לשבועיים. נראה אולי מעז ייצא מתוק
Jay
2 ינו 2015 18:57:49אני מקווה ,למען לברון (וגם בלאט…) שהוא מבין ששניהם תלויים ,אחד ליד השני, על אותו ענף. עד כה, זה לא נראה כך. בנייה מחדש היא תהליך ארוך (אלא אם יש לך את ריילי צופה ושומר מאחור…).
טיירון לו לא יבנה קבוצה לאליפות בשנים הקרובות, ״ומורשת לברון״ תהיה רעה עבורו. בלאט הוא פסיכולוג לא רע, ואני מעריך שיעשה כל מאמץ ל״גייס״ את לברון לטובת מורשתו. הבעיה, בעיני, היא דן גילברט, שמנהיגותו הינה בעייתית בלשון המעטה, והוא עלול לגרום לפרוק הקבוצה.