פריוויו למשחקי שישי-הבוקסינג דיי/רועי ויינברג

לאחר מחזור חג המולד הפנטסטי שעבר על הליגה, הגיע הזמן ליום שאחריו, בוקסינג דיי לפי הבריטים-יום קניות מסורתי לאחר חג המולד באי הבריטי. יש לנו 11 משחקים הלילה, כולל אחד מוקדם בין הנטס והסלטיקס, מפגש צמרת במערב בין הרוקטס והגריזליס, טים דאנקן נגד היורש הפוטנציאלי (אנטוני דיוויס), ו-8 משחקים אחרים.

*

20:00-בוסטון סלטיקס (16-10) נגד ברוקלין נטס (15-12)

משחק בין קבוצות מהמקום ה-8 וה-9 במזרח (כאשר מאזן בוסטון יספיק להם למקום ה-12 במערב), שיכול להתברר כמריע עבור בוסטון-במידה והירוקים מנצחים, הפער מהנטס יורד לחצי משחק. בעוד שבמשחק הראשון בין הקבוצות שיחקו ראז'ון רונדו, במשחקו הראשון ב-2014/15 במדי בוסטון, ודרון וויליאמס, הפעם שניהם יעדרו-רונדו עזב לדאלאס, ודי-וויל פצוע.

למרות זאת, מצ'-אפ בולט הערב יהיה בין ג'ף גרין וג'ו ג'ונסון. כל אחד מהם לא השחקן הטוב בקבוצתו, אבל ללא ספק יצרן הנקודות המוביל-גרין עם 18.7 למשחק, ג'ונסון עם 16.7, וההתנגשות החזיתית ביניהם תכריע את המשחק, למרות שמאוד ריאלי שנראה את בראדלי מנטרל את ג'ו ג'ו הערב.

תחזית: הביתיות תסייע לסלטיקס, בנוסף להעדרו של וויליאמס, והירוקים יפתיעו וינצחו בבית. בוסטון.

*

03:00-ממפיס גריזליס (7-21) נגד יוסטון רוקטס (7-20)

ג'יימס הארדן
הגריזליס מנסים לעצור את הארדן. האם הם יצליחו בכך הערב?

בצד אחד יש חבורה חזקה של לוחמים בהנהגת מייק קונלי ומארק גאסול הקשוחים, חבורה קבוצתית ביותר, עם הגנה חזקה ועומק לא רע בכלל, שנמצאת במקום השלישי במערב.

בצד השני יש גם שחקנים טובים מאוד-דוויט הווארד, קורי ברואר, טרבור אריזה ופטריק בברלי, אבל מעל כולם יש את ג'יימס הארדן, שנותן עונה ג'ורדנית עם 27 נקודות, 7 אסיסטים ו-6.2 ריבאונדים למשחק. הוא מחזיק את יוסטון במקום הרבעי במערב, קרוב קרוב למקום הראשון-מרחק 2.5 משחקים.

מי שצריך לעצור את הארדן זה טוני אלן, אחד הגארדים השומרים הטובים בליגה, בעברו חבר חמישיית ההגנה הראשונה. אלן בן 32, אבל עדיין שומר מצויין. האם הוא יצליח לעצור את הזקן שמטיל אימה על הליגה?

תחזית: אלן יתן משחק טוב, אבל זה לא יספיק נגד הארדן שישעט כל הדרך לניצחון חוץ בטנסי. יוסטון.

*

03:00-ניו אורלינס פליקינס (14-14) נגד סן אנטוניו ספרס (12-18)

דאנקן
דיוויס מנסה לעצור את דאנקן, המבוגר ממנו ב-17 שנה.

25 באפריל 1976. באיי הבתולה נולד תינוק בשם טימותי תיאודור דאנקן. הילד גדל, והופך להיות שחיין מצטיין, ששואף לייצג את האמריקאים באולימפיאדת 1992. בהוריקן באיי הבתולה נהרסת בריכת השחייה של דאנקן, שנאלץ להתחיל לשחות באוקיינוס. עקב פחד מכרישים, דאנקן נאלץ בגיל 13 לעבור לשחק באופן מסודר משחק זר לו, כדורסל. דאנקן מתחיל להשתלט על המשחק, ובאזור מרץ 1993, פוגש את מאמן מכללת וויק פורסט, שמציע לו מלגת לימודים באוניברסיטה.

בערך באותו זמן נולד תינוק אחר, בשיקגו, אנטוני דיוויס, שבניגוד לדאנקן נועד לשחק כדורסל ועקבו אחריו כל הדרך מהתיכונים. רצה הגורל, ושני אלו הולכים להפגש היום, למרות פער גילאים של 17 שנה, כשווים על מגרש הכדורסל. דאנקן נותן עונה מדהימה לשחקן בן 38 עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק, ודיוויס מתחיל להגשים את הפוטנציאל בליגה של הגדולים עם 24.5 נק', 10.5 ריב' ו-3 גגות למשחק.

מלבד שני החבר'ה האלה, לא צפוי משחק מעניין במיוחד, כאשר סן אנטוניו חייבת לנצח לפני שהמערב יברח לה-כרגע הספרס בפער של 6 משחקים מראשות המערב, ובקונפרנס המשוגע הזה כל משחק קובע. אני מהמר שהם יעשו את העבודה הפעם, למרות הבק-טו-בק, וינצחו. סן אנטוניו.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (20-11) נגד קליבלנד קאבלירס (11-17)

הקאבס במצוקה. אין להם סנטר, גורם כלשהו שייצב את ההגנה הרעועה ממילא שלהם. בלאט ניסה את קווין לאב בעמדה הזאת, מה שבמשחק האחרון לא הצליח לו יותר מדי. זה משאיר לו את ברנדן היוויד הישיש, שבגיל 35 קולע 2 נקודות עם 1.5 ריב' ב-5 דקות משחק.

למג'יק אין טאלנטים התקפיים ברמה שיש להיט, ואני מאמין כי הכשרון של לברון, לאב ואירווינג יחפה על חולשתם ההגנתית, אבל העדר הסנטר ישפיע. ניקולה ווצ'ביץ', המונטנגרי המבטיח, הוא איש המשחק. משחק גדול שלו יתן לאורלנדו ניצחון ביתי מפתיע.

תחזית: ווצ'ביץ' יהיה טוב, אבל לא ינצח הערב. קליבלנד.

*

02:30-אטלנטה הוקס (7-21) נגד מילווקי באקס (15-14)

ההתקפה הטובה והחכמה בליגה מצד אחד, של קבוצה שלא מפסיקה לדהור, וזכתה בצדק לכינוי HOTלנטה. הבאקס קבוצת מרכז טבלה נחמדה, אבל לא נראה לי שתצליח להפתיע את ההוקס, שמחזיקה בשומר מעולה בעמדת הסמול פורוורד, האקס פקטור של הבאקס (הגריק פריק). אטלנטה.

*

02:30-דטרויט פיסטונס (23-5) נגד אינדיאנה פייסרס (19-10)

הפיסטונס קיבלו הזעזוע שהזדקקו לו, עם שחרורו של ג'וש סמית'. עכשיו יש צמד תאומי מגדל פוטנציאלי בעיר הבוכנות, ועם הקו האחורי הנכון זה חומר לאליפות, או לפחות גמר. בכושר הנוכחי של הפיסטונס הקו הקדמי הזה יותר דומה לזה של טייסון צ'נדלר ואדי קארי מאשר לזה של דיוויד רובינסון וטים דאנקן, אבל זה יספיק לנצח את אינדיאנה. דטרויט.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16-14) נגד שרלוט הורנטס (19-10)

ראסל ווסטברוק בכושר שיא. מועמד ודאי ל-MVP, במיוחד אם הוא יצליח להחזיר את הת'אנדר לפלייאוף לאחר פתיחת העונה המזעזעת שלהם. גם ללא דוראנט, RW יכול להכריע את ההורנטס, והפוינט גארד יעשה בדיוק את זה. קמבה ווקר ואל ג'פרסון שחקנים לא רעים, אבל המשחק הזה הולך לאוקלהומה סיטי.

*

03:30-דאלאס מאבריקס (10-20) נגד לוס אנג'לס לייקרס (20-9)

ללייקרס יש את ג'רמי לין, ניק יאנג, ווסלי ג'ונסון,קרלוס בוזר ויקיר המערכת, רוברט סאקרה.

למאבריקס יש את ראז'ון רונדו, מונטה אליס, צ'נדלר פרסונס, דריק נוביצקי, טייסון צ'נדלר וביתיות. אין מצב שהם מפסידים את זה. דאלאס.

*

04:00-דנבר נאגטס (17-12) נגד מינסוטה טימברוולבס (22-5)

מפגש בין 2 קבוצות שיכולות להוציא הרבה יותר מהסגל הקיים, ובאופן יחסי מאכזבות העונה. בעוד שבמקרה של הוולבס יש הסברים לוגיים-מכת פציעות, סגל של פרוספקטים וכו', במקרה של הנאגטס המשתפרים (בהשוואה לתחילת העונה), הסיבה לכך פחות ברורה. אני חוזה הפתעה, וניצחון של מינסוטה הודות להתעלות של אחד השחקנים הצעירים שלהם.

*

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (7-23) נגד פילדלפיה 76' (23-4)

פילדלפיה לא אחרונה במזרח! כרגע במקום האחרון הניקס, עם 4 משחקים יותר מהסבנטי סיקסרס. למרות רצף הניצחונות של פילי (2), הטרייל בלייזרס עדיפים בהרבה ולא יפספסו הזדמנות להוריד הפער מראשות המערב לחצי משחק. פורטלנד.

*

05:00-סקרמנטו קינגס (16-12) נגד פניקס סאנס (14-16)

הקינגס לא מצליחים למצוא את עצמם לאחר פיטורי מאלון, ולפלייאוף השנה הם לא יגיעו. הסאנס וחוליית הרכזים שלהם לא צפויים להתקשות יותר מדי, וינצחו את כספי ושות'. פניקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. ההימורים שלי- בוסטון, ניו אורלינס, ממפיס, קליבלנד, אטלנטה, אינדיאנה, אוקלהומה, דאלאס, דנבר, פורטלנד, סקרמנטו. הלכתי הפוך כמעט בכל המשחקים. יש לי הרגשה שנראה הרבה משחקים צמודים.

  2. חייב שאלה לגבי אתמול לולדי ולמנחם.
    יש סיכוי שיהיה פוסט לגבי השאלה מי משמעותי יותר לרעמים ווסט או KD
    (לי אין מספיק הבנה כדי לכתוב פוסט כזה)

    1. אני בהחלט יכול לכתוב פוסט כזה, אבל זה לא שחור ולבן. ווסט ודוראנט משלימים אחד את השני. היתרונות של דוראנט הם היכולת שלו בקלאץ והיכולת לעשות סל בכל רגע. ווסטברוק הוא שומר הרבה יותר טוב ומשחק בהתלהבות.
      כדי באמת לענות על השאלה, צריך לראות איך ווסטברוק יסתדר במשך תקופה בלי דוראנט. בעונה שעברה ווסטברוק החמיץ בערך 20-25 משחקים, והקבוצה הייתה אחת הבכירות במערב. השנה ווסטברוק שיחק בלי דוראנט 5-6 משחקים, ואוקלהומה ניצחה 3 מתוכם אם אני לא טועה.
      לסיכום, זה כמו יין ויאנג. אין אחד בלי השני.

    1. חולק עליך
      עד שלא יהיה שחקן הגנה בינוני ומעלה לא אחזיק ממנו כשחקן הכי טוב/חשוב

      ובינתיים יש תחושה שראס יותר לידר ממנו.

      1. לפי דעתי זה נורא פשוט, ראסל אולי הרכז הטוב בליגה אבל
        במרחק ניואנסים קטנים מעוד 7 רכזים נוספים,
        שלא לדבר על הנטייה להרס עצמי/קבוצתי.

        דוראנט הוא ייחודי.

        1. אני דווקא לא חושב שהוא הרכז הטוב בליגה ולא הייתי לוקח אותו לפני ג'ון וול למשל.
          ראס לא פחות ייחודי מדוראנט. אין שחקן כמוהו בליגה.
          דוראנט לא מנהיג. מה האופי שלו בדיוק?
          כדי לאגד שחקנים של 10 מיליון דולר לעונה סביב מטרה חייבת להיות דמות חזקה בעמדת המאמן או השחקנים.
          לך להיסטוריה ותראה שזה נכון כל פעם מחדש.
          זה לא קיים עם דוראנט/ברוקס.
          לכן דוראנט הוא כשרוני בטירוף אך לא משמעותי יותר מראס. לדעתי הם ממש שווים 50-50.

  3. הרוקטס חתכו את טאריק בלאק ליצור מקום לג'וש סמית'.
    מציע לקליבלנד שיקפצו על זה בלי למצמץ.
    אחד הבחורים הקשוחים וריבאונדר מעולה. בדיוק מה שחסר להם.

      1. כיוון שבלאט קורא עברית צריך לדעתי להכין לו שלל הצעות 🙂
        בינינו נראה לי חצי מה gm על קוק..
        אחלה פתרון בכסף קטן.

        הרוסטר של קליבלנד הוא אחד המגעילים..

          1. שחקן מאוד מוגבל טייריק בלייק.

            אל תתלהבו יותר מדי, הוא התאים להגנה של יוסטון ובהתקפה לא היה צריך לעשות הרבה.

            לקליבלנד שמשחקת בקצב אחר ועם הרבה יותר טרינגל מאשר יוסטון משחקת זה יהיה אומנם פתרון זול אבל לא בהכרח הכי טוב שיוכלו להשיג.

            קופוס יותר מתאים.
            גם שחקן ציר חכם, גם יכול קצת לצאת החוצה מהצבע, גם מוסר לא רע.

          2. K ברור שקופוס וברנדון רייט יותר מתאימים אבל בלאק אם יגיע זה להיות הגבוה השלישי.
            אין לו הרבה כדורסל אבל נלחם כמו מטאדור וחזק כמו שור.
            רוקי שלא נבחר בדראפט שנחשב לאחד המוצלחים ומוביל את הרוקים בריבאונדים.
            ב-500,000$ מציאה לכל קבוצה, בטח שלקליבלנד

  4. תודה רבה רועי!
    הימורים: בוסטון, קליבלנד, אטלנטה, דטרויט, ממפיס, סן אנטוניו, אוקלהומה, דאלאס,, דנבר, פורטלנד וסקרמנטו. הקיצר בלי הפתעות מרעישות

  5. השאלה מי משמעותי יותר לאוק' היא לא השאלה הנכונה. צריך לשאול אם היו מסוגלים או רוצים לעשות טרייד על ראסל או דוראנט, איזה טרייד היה יותר טוב לקבוצה כמכלול ?
    בהתחשב במה שיש בשוק, לשיקולים כספיים ולכימיה הקבוצתית לאחר הטרייד ההיפותטי אין תשובה ברורה.
    אגב, זו מחמאה ענקית לראסל.

  6. ראסל/דוראנט …. אין שאלה בכלל , דוראנט בכל מצב, כשרון אישיות וקריירה ארוכה יותר, אוק בטרייד אחד יכולים לאזן תקבוצה

  7. פלומלי ממשיך ביכולת המדהימה של השבוע וחצי האחרונים.

    היום 14 נק' ,12 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחסימה בנצחון החוץ לפני כמה דקות בTD GARDEN.

    1. ולא מדובר באיזה פרובוקטור. ראו את דירוג הרוקיז המאוד פוליטקלי קורקט שלו:

      1. ANDREW WIGGINS, F, MINNESOTA: We were ready to keep him out of the top spot when he posted back-towolves60-back five-point outings and drew criticism from Wolves coach Flip Saunders about his consistency. Perhaps he took that to heart or was motivated by a return to Cleveland, because he snapped out of his funk with 27 points, including 3-of-3 threes and this dunk on Kevin Love. LAST WEEK: 2

      2. NIKOLA MIROTIC, F, CHICAGO: If he didn’t get your undivided attention with his 27 points on 10 shots bulls small logo(including 6-of-6 on threes) against the grit-n-grind Grizzlies, then you must be an NFL fan. Mirotic followed that with a dozen points in a win over Toronto and 13 with seven boards on Christmas vs. the Lakers. Clearly the best rookie on a good team and arguably the best on any team. LAST WEEK: 3

      3. NERLENS NOEL, F-C, PHILADELPHIA: The “catch-your-eye” games are starting to come with more frequency fsixers small logoor Noel. He followed up last week’s season-high 19 points with a 13 and 12 in Sunday’s win over Orlando for his rookie-leading fourth double-double. Noel also swept up 10 boards in Tuesday’s win at Miami, although the accompanying 0-of-5 from the field was unacceptable. LAST WEEK: 5

      4. K.J. MCDANIELS, F, PHILADELPHIA: He appears to be bouncing back a bit after a slow start to December. In sixers small logoback-to-back wins by the Sixers (yes, you read that correctly), he averaged 11.0 points, 4.0 rebounds and 1.5 blocks, very solid numbers for a reserve. McDaniels still leads all rookies in the latter category, although his rookie teammate listed one spot above is closing quickly. LAST WEEK: 4

      5. ELFRID PAYTON, G, ORLANDO: He was moved back into the starting lineup by coach Jacque Vaughn, who magic small logolikes his on-ball defense and distribution skills better than Evan Fournier’s shooting. Payton notched his first double-double with 11 points and 11 assists in a loss to Utah and had 12 points, seven dimes and two steals in Tuesday’s win over Boston. Now, could he please make a free throw? LAST WEEK: 7

      6. ZACH LAVINE, G, MINNESOTA: He is still the starting point guard, but Mo Williams is getting most of the wolves60important minutes for the struggling Wolves, who are 3-19 without primary handler Ricky Rubio and are starting four players with two years or less experience. LaVine averaged 7.3 points, 3.7 assists, 2.7 steals and 21.7 minutes in three games last week. LAST WEEK: 6

      7. BOJAN BOGDANOVIC, F, BROOKLYN: He is now clearly a reserve behind both Sergei Karasev and Alan brooklyn nets small logoAnderson and subject to quick hooks, as his two fouls in two minutes at Cleveland illustrated. But he is keeping a stiff upper lip amid plenty of rotation shuffling by coach Lionel Hollins and bounced back with 14 points (3-of-4 threes) in a win over Detroit two nights later. LAST WEEK: 8

      8. P.J. HAIRSTON, G, CHARLOTTE: The Hornets are 4-0 since Lance Stephenson had to sit out with a groin injury, hornets60and the two direct beneficiaries have been veteran Gerald Henderson and Hairston, averaging 8.3 points and 4.3 rebounds in those games. The kid’s not bashful, either. In 62 minutes over those games, he has hoisted 33 shots (making 11), including 21 threes (making 6). LAST WEEK: NR

      9. RODNEY HOOD, G, UTAH: His rookie teammate Dante Exum was here last week and definitely has the higher jazz small logoceiling. But the truth is that right now, Hood is the more complete player. He averaged 6.7 points, 2.3 rebounds and 2.0 assists in three games last week – two of them wins – and is averaging a respectable 6.1 points in December. He needs to pick up his shooting a bit. LAST WEEK: NR

      10. JUSUF NURKIC, C, DENVER: He barely gets the nod over Miami’s James Ennis, who had the better individual nuggets small logogame. But the 7-foot, 280-pound Nurkic had the better week, averaging 6.5 points and 4.3 rebounds in 15.5 minutes over four games, including a pair of wins. He also had 14 fouls and just two blocks in that span and needs to be better in both categories. LAST WEEK: 10

      DROPOUTS: Jabari Parker, F, Milwaukee (1); Dante Exum, G, Utah (9).

      FIVE TO WATCH: Kyle Anderson, F, San Antonio; James Ennis, F, Miami; Jerami Grant, F, Philadelphia; Johnny O’Bryant, F, Milwaukee; Marcus Smart, G, Boston.

    2. שזה קשקוש.

      הדברים היחידים שבאטלר יהיה מעומד אליהם זה השחקן המשתפר של העונה, חמישיית הגנה וחמישיה באולסטאר מזרח.

      1. צודק

        חוץ מזה כמו שלא ייתכן MVP משחקן בקבוצה שלא עלתה לפלייאוף כך השנה לא ייתכן MVP מקבוצה שמשחקת במזרח.
        זה עד כדי כך פשוט העונה.

  8. המסירות של מאנו לביינס הן אומנות. אחרי שהוא יפרוש אני בספק אם להיינס תהיה איזושהיא יכולת קליעה

  9. סא ברבע ראשון טיפוסי העונה. כמה איבודי כדור וכמה מהלכים של חוסר ריכוז שבמקום להוביל ב-10 ולגמור את המשחק ברבע השני הם ישאירו אותו חי עד הסוף ואז בקלאצ'….
    מקווה שהיום מכל הימים הם ימצאו את האינסטינקט לגמור את המשחק ברבע הבא, מסופקני אם יקרה ללא טוני פרקר וקוואי לאונרד.
    טימי ענק, מאנו טוב, ודיאו עגול

  10. אנטוני דייוויס- WOW

    מי שלא על המשחק הזה לא יודע מה הוא מפספס.

    הוא פשוט אונס את הספרס בכל פעם שהם מנסים לחדור לסל ברבע הזה.

    הוא בטירוף!!!

  11. הארדן מדהים, עד עכשיו טופ 3 קונטנדור על MVP.

    בהתחשב בעובדה שהאוורד עוד לא פקטור בכלל בעונה הזאת וכמות הUSAGE שלו במשחק של יוסטון הוא ואלי אפילו המתמודד הכי דומיננטי.

    אבל- לדעתי ליוסטון יש גבול מסוים שנראה אותו בחצי השני של העונה.
    יש גבול כמה משחקים הם יקחו בקושי להארכה וינצחו.
    בצוותא עם הספרס הם נראה לי הקבוצה ששלחה הכי הרבה משחקים להארכות.

    יש גבול כמה מחשקים הארדן ואריזה יסיימו עם 40+ דקות.

    אם זה לא יתנקם בהם בחצי השני של העונה אז זה יתנקם באולסטאר כשכל משחק יהיה צמוד וכל משחק יהיה בפוטנציה להארכה.

  12. לעזאזל איתם. הם כמו אגוז מעצבן כזה כמו לוז או מקדמיה, שאתה מנסה שוב ושוב לפצח ודורך עליהם אבל הם רק מכאיבים לך ברגל.

  13. טוב, מסקנות מהמשחק של הרוקטס:
    1) ג'וש סמית', קורי ברואר וטרבור אריזה- 49 נק', 20 ריב' ו לפחות 5 חט'+ הגנה מעולה.
    כל אלה במחיר של צ'נדלר פרסונס אחד. תאכל את זה מארק קיובן.

    2) ג'יימס הארדן בעונה ברמה ג'ורדנית. לא זוכר מי אמר את זה פה אבל זה זה. 32 נק', 10 אס' 8 ריב' ו-2 חס'. תוסיפו לזה שחקן הקלאצ' הבטוח בליגה ותקבלו MVP.

    3) ג'ייסון טרי- פאק יה! ולחשוב שעוד קיבלנו 2 בחירות דראפט כדי לקחת אותו.

    4) הווארד אמנם פצוע אבל חוסר האונים שלו בהתקפה הוא די מבהיל. כל עוד הוא בסדר לתת גוף בהגנה ולעשות מה שצריך לנצח אני מבסוט- אבל מתישהו הוא יתחיל לדרוש את הכדור למרות שכל הליגה כבר מכירה את המוב היחיד שיש לו.

    6) לא קשור, אבל מילווקי!!! גוד דמיט רצחו את אטלנטה וזרקו את הגופה בתעלה. אני חייב לבדוק מה ג'ייסון קיד נותן לילדים לאכול שם

    1. 1. הם באמת כולם במחיר שלו ? מדהים. אבל זה יותר מזל משכל עם השחרור של סמית' מדטרויט.
      2. זה די נכון, ואני לא מאמין שאני אומר את זה על שחקן כל כך אנוכי וממוקד סל. עוד קצת שיפור בהגנה ובמנהיגות בבקשה. ואז נוכל להגיד שהוא באמת עשה טרנספורמציה שלמה.
      3. pass
      4. הווארד תמיד היה מוגבל התקפית. אני כבר מיואש ממנו, לא מאמין שהוא מסוגל באמת להתפתח. נוח ל היכן שהוא מבחינה מקצועית והוא לא נהיה צעיר יותר.
      6. (מה קרה ל-5 ?) קיל קורבר קרא את ההילולים והקילוסים ולקח יום חופש ?

  14. אל תתלהבו מההתחלה של ג'וש, הוא מזכיר לי אותי, בכל פתיחת שנה
    בלימודים הייתי מתחיל טוב, כין שער יפה למחברות מעתיק את התרגילים
    בכתב יפה עגול וברור, מכין שיעוריי בית, וכבור שלושה ימים זורק
    הכל לפח ומבריז לים לתפוס גלים, בחורות ומדוזות.

    מפחיד לחשוב כמה עוד יותר טוב יהיה הארדן אם יוריד את הזקן. זה
    יוסיף לו הרבה אווירודינמיות, וזוויות מסירה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט