דראפט 2015 וכפיליהם ב-NBA / מנחם לס

לפני כחודש התחלתי במבצע "הכר את הרוקי הבא" אבל לאחר הסידרה הראשונה של כמה שחקנים הפסקתי כי היה ברור לי שהתחלתי מוקדם מדי. אני מתחיל אותה מחדש, והפעם עד שאסיים את סיבוב הדראפט הראשון. כצ'ופר לגולשים, הפעם אנסה גם לחשוב על כפיל ב-NBA של היום שהרוקיע החדש מזכירו יותר מכל אחד אחר.

כל יום (או כמעט כל יום) אכניס 5-6 שחקנים. אני לא "בוחר" אותם, רק מתאר ארותם ויכולתם. 'המוק-דראפט' נעשה ע'י NBA.DRAFT (שהוא דומה מאד לדראפט אקספרס), ואני הולך לפי בחירותיו (הערה: אני מ דלג על השחקנים הזרים אותם איני מכיר!)

1. ג'היל אוקפור, דוק, 2.11

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. ההשוואות לא טובות לדעתי.

    לג'אליל אוקאפור אין ממש השוואה לשחקן NBA.
    מטימי הוא רחוק מאוד כי הוא הרבה יותר קפיצי משטימי היה אי פעם ומצד שני אין לו את הגובה+הריץ' שהיה לטימי.

    אבל הוא חיית לואו פוסט, ריאונדר מצוין וגם גאמפ שוט לא רע כבר עכשיו.

    מודאיי- יותר מזכיר דווין וויד צעיר אבל גם פה זה לא השוואה מדוייקת יותר מדי.

    קאולי סטיין ממש אבל ממש לא קאזינס.
    נתחיל מזה שהוא בכלל סנטר פר אקסלנס עוד מהקולג'ים.
    נמשיך בזה שאין לו רבע מהיכולות ההתקפיות של קאזינס(גם לא מסירה). יותר בונים על ההגנה שלו שתתפתח ותתאים לNBA ועל המשחק שלו בפוסט(שגם הוא כרגע בגדר ווישפול).

  2. קיי שים לב, לא מדובר פה על קאולי סטיין, זה קרל אנטוני טאונס, והוא כן מזכיר את קאזינס ויש לו יכולת התקפיות מצוינות והוא סנטר מאוד אתלטי

    1. ואני מאודד מקווה שהלייקרס יצליחו לקחת אותו בדראפט (קרל אנטוני טאונס), למרות שהוא יבחר בין 3 הראשונים ולא בטוח תהייה להם תבחירה של המקומות האלו, לייקרס חייבים סנטר צעיר עם כזהפוטנציאל ענק בשביל להתחיל לבנות עליו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט