דו"ח פציעות / רון טחן

בעונה כה ארוכה ועמוסה של 82 משחקים + פלייאוף, זה די ברור לכולם שפציעות הן חלק משמעותי מהמשחק. לאור בקשת החבר "רק רשת", מצורף דו"ח פציעות עדכני של הפציעות העיקריות כרגע (כלומר, של שחקנים בכירים ושחקני רוטציה). אתם יותר ממוזמנים לתקן ולעדכן

לפני שנתחיל, נקדיש 2-3 דק' כדי להיפרד מהחבר'ה שכבר לא יחזרו לשחק העונה:

1. פול ג'ורג' כזכור, שבר את קרסולו במחנה האימון של נבחרת ארה"ב, ובכך סיים את העונה שלו, ושל אינדיאנה.

2. סטיב נאש – אינספור בעיות, ככל הנראה סיים את הקריירה,

3. ג'וליוס רנדל לפני משחקו הראשון,הרוקי של הלייקרס לקח ברצינות רבה מדי את הביטוי "Break A Leg", והוא יחזור לשחק רק בעונה הבאה

4. ג'וש מקרובטס – שחקנה החדש של מיאמי אשר סבל מחוסר מזל השנה בכל הקשור לכשירותו, קרע את המניסקוס בברכו הימנית.

5. ג'בארי פארקר– המועמד מס' 1 לתואר רוקי השנה קרע את הרצועה ומילווקי תיאלץ להסתדר בלעדיו.

6.  פילדלפיה – ג'ואל אמביד (הסנטר המבטיחישחק רק בעונה הבאה), ג'ייסון ריצארדסון (נציג שני לנמושה,  אלוף ההטבעות במיל' לא ישחק העונה כדורסל), רוני טוריאף (פילי קלטה את הנגר הצרפתי בטרייד לאחר שהתרשמה מפציעתו ארוכת הטווח).

דו"ח פציעות

ג'ף טיג מאטלנטה סובל ממתיחה בירך האחורי, וצפוי לחזור בקרוב, כאשר ייתכן כי יחזור כבר היום מול דאלאס.

הפצוע הכרוני מברוקלין, ברוק לופז המוכשר, סובל מכאבים בגב התחתון, ולאור היכולת המצוינת של מחליפו מייסון פלאמלי, ייתכן ויזכה לעוד כמה ימי מנוחה. בנוסף,רכזה המושמץ של הנטס, דרון וויליאמס, סובל מבעיה בעקב (וכנראה גם בראש, אבל זה לא קשור), ויעבור בדיקת MRI  כדי לאבחן את מצבו. עד אז ג'ארט ג'ק יפתח.

ברוק, הם רוצים לעשות עלינו טרייד, בוא ניפצע.

ג'ורג' היל, רכזה של אינדי צפוי לשחק לראשונה הבאה בשבוע הבא.

לאנס סטיבנסון שסובל מכאבים באיזור המתניים יחסיר 2-3 משחקים נוספים,ומי יודע, אולי יעלה כשחקן שישי ויפתח דף חדש בשארלוט המאכזבת…

אצל הבולס, שתמיד סובלים מפציעה של שחקן זה או אחר (או דריק רוז), טאג' גיבסון ו… דריק רוז, צפויים לחזור אוטוטו לסגל הקבוצה, לאחר שהראשון נפגע בקרסולו הימני, והשני סבל ממחלה.

בשנה שעברה ייחסנו את מאזנה הלא מחמיא של דנבר למכת הפציעות שפגעה בקבוצה. השנה היא התחילה עם סגל מלא, ולאחר יכולת לא מרשימה, נראה כי הפציעות חוזרות. בעוד שחקני הספסל דריל ארתור ורנדי פוי צפוים לחזור ל 100% בכל יום, עתידם של ג'אוויל מגי ודנילו גלינארי לא ברור.

תתרגלו

ככל הנראה, מגי סובל מכאבים ברגלו השמאלית המנותחת מהעונה שעברה ומתקשה לחזור לכושר, ולגבי הצלף האיטלקי, דווקא לאחר משחקו הטוב ביותר העונה (אחד מיני בודדים) מול אינדיאנה, התברר שהוא נפצע מחדש בברך המנותחת שלו (קרע את הרצועה אשתקד), ועליו לעבור ניתוח, כאשר כרגע זמן ההחלמה הצפוי יהיה שלושה שבועות.

אצל מוליכת הליגה והפצוע הכרוני שלה, אנדרו בוגוט, מספרים כי האוסטרלי הגדול מטופל בברכו הדואבת וכי הוא צפוי לחזור בתחילת שנת 2015. מצד שני, דיוויד לי צפוי לחזור כבר היום.

טרנס ג'ונס מיוסטון, שרואה כיצד די-מו הליטאי המצוין ממלא את מקומו בחמישייה, צפוי לחזור בקרוב מפציעה ברגלו.

ספנסר האוז, מחליף הגבוהים המוערך של הקליפרס, צפוי לחזור בשבוע הקרוב לאחר פציעת ברך

טוני אלן (פציעה בעינו) וזאק ראנדולף (כאבי ברכיים) כנראה ינוחו היום מול יוטה, אבל צפויים לחזור בקרוב לשורות ממפיס.

אצל מיאמי, כוכבי הקבוצה, כריס בוש ודווין וויד, אמורים לחזור למשחק המסקרן במחזור חג המולד (25.12) מול האקס לברון ג'יימס.

יחזרו בזמן?

מינסוטה היא קבוצה נוספת שסובלת במהלך השנים האחרונות ממכות פציעות. השנה שלושת הפצועים העיקריים הם ריקי רוביו (צפוי לחזור בעוד שלושה שבועות), ניקולה פקוביץ' (יחזור בשבוע הבא) וקווין מרטין (כרגע צפוי לחזור בסוף ינואר)

אריק גורדון, הפצוע הנצחי של ניו אורלינס (שפציעתו סללה את הדרך להחתמתו של גל מקל  ששוחרר לאחרונה), יחזור לשחק בעוד שבועיים.

אצל הניקס המסכנים, מלבד מלו אמארה וג'יי אר סמית שאינם נמצאים ב 100% כשירות, אנדראה ברניאני עתיד לחזור לשחק כדורסל בתחילת פברואר, כאשר לפי כל התחזיות חזרתו תגרום לשינוי של 360 מעלות בקבוצה.

סליחה מראש מדובי ואוהדי הניקס

קווין דוראנט שסובב את קרסולו בסוף המחצית ההתקפית הטובה בקריירה שלו מול גולדן סטייט (30 נק'), אמור לחזור למשחקה הבא של קבוצתו אשר חזרה לתמונת מאבק הפלייאוף.

כאשר ההורים הגאים של משפחת לופז קיבלו שיחת טלפון בה בישרו להם שבנם נפצע במשחק כדורסל, הם אמרו שהדבר כבר ידוע להם, ושברוק מטופל בברוקלין. להפתעתם, הדובר מצידו השני של הקו סיפר להם כי מי שנפצע הפעם הוא רובין, ששבר את ידו מול סן אנטוניו, וצפוי לחזור לשחק בסוף דצמבר.

עומרי כספי אמור לחזור בכל יום מפציעתו בברך.

אצל האלופה, מלבד פאטי מילס שכנראה יחזור בעוד חודש לאחר ניתוח בכתפו הימנית, הMVP’s  של סדרות הגמר מ 2007 ו 2013, טוני פארקר (מתיחה בירך) וקוואי לנארד (מתח גיד ביד ימין) צפויים לחזור בקרוב לשורות האלופה.

נסיים עם מוליכת המזרח, שצפויה לחכות בערך עוד חודש לשובו של דמאר דרוזאן, שהחמיץ את משחקיה האחרונים עקב מתיחה במפשעה.

לעדכונים נוספים, אתם מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק הצנוע של HOOPS (קישור לדף הפייסבוק)

היכן מוש השור כשצריך אותו?

החלמה מהירה לכולם!

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. שים לב לזה –

    2. ג'אברי פרקר, ברך – גמר את העונה
    3. גואל אמביד, רגל – גמר את העונה
    4. אהרון גורדון, רגל – גמר את העונה
    6. מרכוס סמארט – היה פצוע תקופה ארוכה, חזר עכשיו
    7. ג'וליוס רנדל, רגל – גמר את העונה
    9. נוח וונלה – היה פצוע תקופה ארוכה, חוזר עכשיו
    11. דאג מקדרמוט – ברך – בחוץ עד פברואר

    חצי מהלוטרי.

  2. לא יאמן ! גם מצב הפצועים וגם המהירות שהטור הזה עלה, לכבודם של המגיבים החדשים מוואלה (?). תודה רבה לרון על המהירות והאיכות.

  3. דוח הפציעות של דדי הראה עוד סיבה למה לא קבוצה רצינית לא אמורה לקחת את הדראפט כאמצעי הבניה היחידי או המרכזי.

  4. תודה רון, מאיר עיניים!לפי מה ששמעתי בוגט אמור לעבור ניתוח ולחזור רק בפלייאוף, הצטערתי במיוחד בשביל גלינארי שאני חושב שעוד לא ראינו למה הוא מסוגל בליגה הזו..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט