סיקור יום שני/ רון טחן

ליל משחקים נוסף מאחורינו. סן אנטוניו לא נגמרת, שארלוט מתאוששת, אטלנטה לוהטת, ממפיס מאכזבת,שיקגו בועטת, וגולדן סטייט משייטת, וכמעט שכחתי, ג'יימס הארדן פירק את פורטלנד (נטולת למרקוס אלדריג').

 

שארלוט (19-9) 110– דנבר (16-12)  82

לפני המשחק: דנבר תמשיך לנצח עת תתתגבר על הההורנטס

משחק גדול שלו

אחרי המשחק: שארלוט, במשחקה הטוב ביותר העונה, פשוט פירקה את הנאגטס. אל ג'פרסון שהיה בספק למשחק הצטיין עם 22 נק' ב10 מ 13 מהשדה, וקמבה ווקר, שחוזר לעצמו לאחרונה סייע עם 18 נק' ו 9 אס'. בנוסף, יש לציין משחק טוב של גארי ניל שהחל את הבריחה ברבע הראשון עם צליפות מרחוק בדרך ל 13 נק', ואת פי ג'יי האיירסטון במשחק טוב מאוד עבורו, שסיים עם דאבל דאבל ראשון בקריירה של 10 – 10 בנק' וריב'. שארלוט לראשונה העונה עם ניצחון 3 רצוף, וכל זאת כמובן בלי לאנס סטיבנסון. אצל דנבר הלא יציבה בעליל, טיי לאוסון ניסה לסייע עם 15 ו 8, ואלונזו ג'י ניצל את הגארבג' טיים ל 15 נק'.

שיקאגו (9-18) 129– טורונטו (7-22) 120 (0-2 לבולס במאזן הפנימי)

לפני המשחק: הבולס יעצרו את מוליכת המזרח

אחרי המשחק: משחק טוב מאוד ביונייטד סנטר. רבע רביעי פסיכי של 37-49 בנהגתו של דריק רוז בתצוגת גדולה שלו (29 נק' ב 12 מ 19 מהשדה) סידר למארחת ניצחון יוקרתי על מוליכת המזרח. ג'ימי באטלר המשיך את הקמפיין לתואר השחקן המשתפר של העונה עם ערב גדול של 27 נק', 11 ריב', 4 אס', ו 5 חסימות! שלושת הגבוהים של הקבוצה תרמו 38 נק' משותפות (נואה וגאסול 14 כ"א, גיבסון עם 10וארון ברוקס וניקולה מירוטיץ' המשתפר תרמו למאמץ ההתקפי עם 17 ו 12 נק' בהתאמה מהספסל.

את טורונטו המאוכזבת, שעלתה לרבע הרביעי ביתרון 3, הוביל קייל לאורי הנהדר עם 34 נק', ויונאס ואליצ'יונאס וטרנס רוס בלטו לצידו עם 20 ו 17 נק' בהתאמה. בנוסף, ג'יימס ג'ונסון שיחק מצוין מול האקסית בה לא זכה להזדמנות אמיתית וקלע 16 נק', אך כאמור, הקנדים הפסידו בפעם השנייה העונה לבולס. לא נורא.

יוסטון (7-20) 110– פורטלנד (7-22) 95

לפני המשחק: זה יהיה קשה וצמוד, אך הארדן בקלאץ' יסדר עוד ניצחון ביתי

סופרסטאר

אחרי המשחק: זה לא היה קשה, ולא, זה גם לא היה צמוד. ג'יימס הארדן, עם לא פחות מ 44 נק' ו 7 אס' (31 נק' במחצית הראשונה, שיא עונתי), לא הותיר שום סיכוי לניצחון לאורחים, ששיחקו ללא למרקוס אלדריג'.  הווארד ניגן כינור שני עם 16 נק' ו 12 ריב', וקורי ברואר, במשחק הבכורה שלו במועדון, היה טוב מאוד עם 12 נק', 4 ריב' ו 4 אס'. את פורטלנד הוליך לילארד עם 18 בערב לא טוב שלו (6 מ 16 מהשדה, שישה איבודים לעומת שלושה אס' בלבד), וסי ג'יי מקאלום,שניצל את הבמה כדי לקלוע 17 נק' בניסיון לקבל יותר קרדיט בעתיד.

ממפיס (7-23) 91 – יוטה (20-9) 97

לפני המשחק: ממפיס בקלות יתרה

אחרי המשחק: ואתם רוצים יתרון ביתיות בפלייאוף? הפסד שלישי רצוף, והמביך מכולם לממפיס, שהעניקה מנוחה גם היום לזאק ראנדלף וטוני אלן בהנחה שלא תזדקק להם מול הג'אז. יוטה נשארה צמודה במשך כל המשחק, לקחה פיקוד ברבע האחרון, ולא התרגשה גם כאשר ממפיס השוותה את התוצאה (עם דאנק אדיר של וינס קארטר, שאוהב להטביע על צרפתים בגובה 2.18), וגם כאשר מייק קונלי (סיים עם 28 נק') צימק את ההפרש ל 4 נק' בלבד 14 שניות לסיום. מלבד קונלי, מארק גאסול היה כרגיל השחקן הבולט בשורות הדובים עם עוד תצוגה שכללה 24 נק', 12 ריב' ו 5 אס', אך מאמציהם של השניים לא הספיקו כאמור מול ערב נהדר של אלק בורקס שעמד בלחץ עם 4 קליעות עונשין בשניות הסיום בדרך ל 23 נק'. מלבדו, גורדון היוורד היה טוב מאוד עם 21 נק'. צמד הגבוהים פייבורס את קאנטר תרמו אף הם למאמץ הקבוצתי 15  ו 13 נק' בהתאמה.

דאלאס (9-20) 102 – אטלנטה (7-20) 105

לפני המשחק: דאלאס תתקשה מול ההגנה של ההוקס, אך תנצל את חסרונו של ג'ף טיג כדי להשיג עוד ניצחון

אחרי המשחק: ניצחון 12 מ 13 המשחקים האחרונים להוקס הלוהטים. התוצאה הסופי משקרת, שכן הניצים תסכלו במשך שלושה רבעים את המארחת השאפתנית כששלטו במגרש ללא עוררין. מחליפו של ג'ף טיג הפצוע בחמישייה, דניס שרודר הגרמני בעונה שנייה מצוינת, נתן את משחק חייו עם 22 נק' (9 מ15 מהשדה) והוסיף 6 אס', והצלף הקטלני קייל קורבר עם 18 (כולל בלימת ניסיון הקאמבק של המארחת עם קליעות עונשין מוצלחות), וכן אל הורפורד עם 17 נק', הוליכו את רשימת הקלעים של האורחת. בנוסף, פול מילסאפ במשחק אול אראונד מצוין של 13 נק' , 12 ריב', 7 אס' ו 2 חס', יחד עם תרומה התקפית של 15 נק' מצד הסטופר ההגנתי דמארה קארול, תרמו אף הם לניצחון הגדול.

היו גדולים גם על דאלאס

את דאלאס המאוכזבת הובילו מונטה אליס עם 18 נק' (והחטאה מהדהדת של דאנק) ונוביצקי עם 16. פארסונס איכזב קשות עם 4 נק' בלבד, רונדו תרם 13 נק' ו 11 אס', והותיקים וצ'ארלי וילנואבה הלחיץ קצת את ההוקס כשצלף 14 נק', רובן בדק' הסיום של המשחק.

סן אנטוניו (11-18) 125 – קליפרס (9-19) 118(0-2 לספרס במאזן הפנימי)

לפני המשחק: הספרס במצב לא טוב, אבל הקליפרס יפספו את ההזדמנות לנצח

אחרי המשחק: טוני פארקר, שהחמיץ את 5 משחקיה האחרונים של האלופה (מהם הפסידה 4 ברציפות), חזר לשחק, ואיתו חזרה היכולת של האלופה לנצח במשחקים צמודים. פארקר היה מצוין עם 26 נק' כולל שלשה חשובה ברבע הרביעי שסימנה את הבריחה של הספרס, וחבריו לטריו טים דאנקן (21 נק' ו 12 ריב') ומאנו ג'ינובילי (19 נק' ו 10 אס') עם דאבל דאבל כל אחד היו מעולים. מלבדם, זה היה ערב נפלא לצרפתי העגלגל בוריס דיאו שקלע 23 נק' מהספסל באחוזים מצוינים (9 מ 11 מהשדה), והוסיף להן 6 ריב' ו 3 אס'.

אגדות

את הקליפרס המאוכזבים הובילו כמעט כרגיל הצמד כריס פול עם 25 נק' ו 9 אס', ובלייק גריפין עם 22 משלו. 21 ו 18 נק' של הצמד ג'יי ג'יי רדיק וג'מאל קרופורד לא הספיקו.

גולדן סטייט (3-23)  128 – סקרמנטו (16-12) 108 (0-2 לגולדן סטייט במאזן הפנימי)

לפני המשחק: קאזינס יתפרע בצבע, אך הלוחמים ינצחו מבחוץ

אחרי המשחק: עם 10 נק' ברבע הראשון (מתוך 12 בסה"כ), קארי והלוחמים פתחו את המשחק בסערה וסיימו אותו ביתרון 16 נק', אותו הצליחו להגדיל עד לסיום. קארי הוסיף 11 אס' שהלכו לקליי ת'ומפסון הנפלא עם 25 נק' ולפסטוס אזלי שהרשים עם 15 נק' ו 6 ריב' ב 18 דק'.  הודות לחגיגה של ה splash brothers, ג'סטין הולידיי, עוד אח (של ג'רו הולידיי מניו אורלינס), קיבל כמות נכבדת של דקות וקלע 18 נק', ודיוויד לי חזר מעוד פציעה טורדנית וקלע 6 נק' ב 16 דק'.

אצל סקרמנטו, שמתרחקת מתמונת הפלייאוף, קאזינס היה כצפוי הקלע המוביל עם 22 נק' בתוספת ל 8 ריב' ו 6 אס'. דארן קוליסון, שהוזכר כמועמד לטרייד, קלע 17, ורודי גיי, שיודע דבר או שניים על טריידים, היה לא טוב עם 13 נק' (בתוספת 9 ריב'). פצוע נוסף שחזר לשחק היום היה עומרי כספי שלנו, שהיה נהדר וסיים עם 16 נק', 8 ריב' ו 3 אס'.

 יום טוב לכולם

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. טוב אני אגיד את זה גם פה- אטלנטה הפכה לפייבוריטית שלי במזרח.
    איזו קבוצה מאוזנת עם קו קדמי מפלצתי וקו אחורי מעולה, שרודר בעונת פריצה מצויינת נותן להם את הספארק החסר.

    פרסונס הפך לשנוא האוהדים בדאלאס, לא יציב, רך ופשוט מפריע רוב הזמן בהחלטות לא נכונות. יש לו את היכולת אבל משהו שם לא מתחבר. לא יכול להגיד שאני עצוב מזה.

    וליוסטון- סופסוף כולם חזרו מפציעות (כמעט) ויש מנוחה ללוחמים, כשאף שחקן לא משחק יותר מ-33 דקות.
    קורי ברואר הוא בדיוק מה שהרופא רשם והארדן מפלצת!
    קרב ה-MVP הופך למרתק כשלברון ודוראנט לא בתמונה.
    כרגע זה קארי הפנומן והילד הטוב שכולם אוהבים מול המפלצת המזוקנת שכולם אוהבים לשנוא.
    גם הצ'יטה יכול להיכנס בהמשך ולהוסיף עניין למירוץ.
    איזו עונה חזקה יש השנה. משהו.

    1. לגמרי. זאת השלשה שלי במרוץ לMVP. לכל אחד יש טיעון מאוד חזק לכתר. לדעתי, אם OKC יגיעו למקום 4-5, אז הצ'יטה יקבל, בגלל שהPER שלו העונה זה משהו פסיכי לגמרי. אבל אם לא, אז הקרב צמוד צמוד בין קארי ואבו זקן.

    2. הארדן, בנוסף ל-44 נקודות, נתן גם 7 ריבאונד ו-5 חטיפות. איפה אתם כל המצקצקים צפלני חודשיים על ההגנה שלו???

      מאדרפאקינג ג'יימס הארדן, איזה שחקן!

    3. מסכים שהארדן המועמד המוביל, קארי נראה פחות יציב וחלק יותר קטן במערכת. למה אתה חושב שהעונה חזקה? ולא מוקדם מידי לקבוע לגבי דוראנט ולברון? נכון לעכשיו, הם לא בתמונה.

  2. מבין מספרי ה-2 הארדן קארי תומפסון אני מוצא שהכי יעיל באחוזים הכי גבוהים ובלי לפספס מהעונשין זה דווקא זה שאף אחד לא מדבר עליו…

    פאקינג קייל קורבר!
    איזה מכונה מתגלגלת באטלנטה 3 גבוהים! הצלף הכי טוב בליגה ואחד החודרים הכי טובים בליגה ולכל עמדה יש אחלה מחליף. אנציץ' לגבוהים ספולשה לקורבר וגרייס ג'ונס לטיג.

    כל קבוצה השנה עם דומיננטיות בצבע תעשה לדאלאס את המוות.

    1. חכה עם דאלאס,הם עדיין מסתגלים לרונדו שעדיין מסתגל לדאלאס.אני מאמין שככל שהעונה תתקדם קרלייל ימצא את האיזון ואת הנוסחא שתהפוך את דאלאס לאחת מ3 הפייבורטיות ללכת באמת עד הסוף.

  3. איזה ערב נהדר. אפלטון בכלל מרוצה ולא רק בגלל אטלנטה…
    אני עדיין מתפלל לגמר מערב של סא דאלאס. פוטנציאל לסדרה אגדית!
    הרייטינג של דיוויס בירידה וחבל. זו פתיחת עונה נדירה שלא בטוח שתשוחזר באותם מספרים.

  4. כמה הפתעות בערב אחד, מדהים!!. אטלנטה מוכיחים שהם על אמת השנה וכדאי לספור אותם, ממפיס מתחילים לסגת קצת. על הארדן כבר אין מה להגיד.
    ולמי שלא שם לב, קייל קורבר נותן עונה של 50-50-95 עד כה. לא יאמן.

  5. סיקור מעולה !

    אין ספק שאטלנטה היא הקבוצה הכי מאוזנת במזרח וזה סוד ההצלחה שלה.

    אני כרגע שם את הארדן ממש טיפה לפני קרי במירוץ לאמ וי פי

  6. אגב בינתיים קליפרס מבחינתי אכזבת העונה אחרי דנבר.
    בתור קבוצה שרצה ביחד כבר כמה שנים הם נראים לא מאורגנים, רכים וחסרי שיניים.
    באמת חשבתי שזו תהיה העונה של גריפין. עדיין שם אותם בטופ 3 במערב אבל הם כבר על הקצה

      1. דווקא יכול להתאים להם, נותן קשיחות, שלשות והגנה, ויכול לשחק סמול פורוורד. טרייד שלו תמורת ג'יי ג'יי רדיק, בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2015 ועוד דראפט ב-5 השנים הבאות, וגלן דיוויס עונה על הדרישות של ההורנטס (סקורר ופאוור פורוורד), וישפר את שתי הקבוצות משמעותית.

        המגבלה היחידה היא שמתעבים את רדיק בצפון קרוליינה, איפה ששרלוט נמצאת. לא נורא, בכל זאת עברו 8 שנים מאז שהוא שיחק שם עם דיוק

  7. אכן אגדות סאן אנטוניו… אין מה לומר.
    אפילו חלוקה מאוזנת של נקודות לא נתנה לקליפרס נצחון.

    אבל מה שהכי מוזר זה שכספי שיחק הרבה וטוב ובכל זאת הם הפסידו. אני פורש ממקצוע הנבואה ואחפש לי משהו אחר.
    אולי הימורים
    🙂

    תודה על הסיקור המשובח

  8. תודה רבה.
    למה למרקוס לא שיחק? יכול להיות שפורטלנד עשו ספרס??
    אטלנטה אדירים, מה עוד שקורבר אצלי בפאנטזי( הפציעה של טיג וזיבו הרסו לי הכל 🙁

    דאלאס יהיו טובים מאוד.
    הקליפ

    1. אני צריך מישהו שהוא לא נגר ויודע לקלוע משלוש ומהעונשין (אני חמישי מהסוף בכמות שלשות אחרון מהקו ואכשהו תשיעי באחוזים מהשלוש). יש לי מישהו שאתה חפץ בו? אם כן תציע.

          1. אריזה למכירה !

            התחיל את העונה ב-60% מהשלוש, ירד באחוזים לאחרונה אבל לדעתי יחזור לסביבות 40 אחוז מהשלוש. בכל מקרה יש לו כמות נכבדת של שלשות כל משחק והוא תורם גם בריבאונד, חטיפות ואסיסטים והוא מעל 80% מהקו. הוא משותף ב- 40 דקות משחק, נתון חשוב בפאנטזי…

            שלך תמורת אוואנס

          2. אופציה נוספת לטרייד:

            אריזה, היל (חוזר מפציעה) ומקלמור (16 נקודות למשחק בשבועיים האחרונים באחוזים מעולים) תמורת פול.

  9. אם סקרמנטו רוצים להישאר רלוונטים הם חייבים טרייד. מוזר שהם לא הלכו חזק יותר על סמית', למרות שאני מאמין שהם ינסו להרים אותו מהוייברס.
    ואם כל הכבוד לקוליסון, עדיין מדובר ברכז מחליף (שעשה התמחות אצל כריס פול). אני חושב שוויליאמס יהיה פתרון טוב בשבילם (כל זה תלוי בעניין הקרסול הבעייתי שלו), במיוחד שהוא ירצה להוכיח אחרי שנראה כמו המילה שאת שמה אין להזכיר ב-hoops בנטס.

    1. לא יודע לגבי דרון. הוא מזכיר לי קצת את גילברט ארינאס.
      בנקודה מסוימת בקריירה הוא באמת היה שחקן גדול, אבל אופי דפוק וכמובן פציעות דפקו להם את המשך הקריירה.

      1. זה הסימן שאלה לגביו והאם סקרמנטו מוכנים להמר. כי לדעתי, פוטנציאלית, הוא יכול להביא אותם רחוק יותר מקוליסון

  10. החוזה של ג'וש מקרוברטס לא נחשב למיאמי מתחת לגג השכר. הם העבירו אותו רשמית לרשימת הפצועים, לא יחזור העונה. מבאס וצפוי.

    זה אומר שיש לנו 6.25 מיליון פנויים לסמית', ברגע שההסכמה, שכרגע פורמלית, תהפוך לרשמית.

    יכול להתאים לא רע.

    נ"ב-הוא הראשון בהיסטוריה עם פחות מ-40% מהשדה ו-50% מהעונשין שזורק מינימום 12 פעמים במשחק.

  11. נראה לי שאנחנו לא מדברים כל כך על השינוי המדהים של שיקגו השנה. מהקבוצה כמעט האחרונה בליגה ביעילות התקפתית והראשונה-שניה ביעילות הגנתית בשנה האחרונה, ושנה לפני כן בהתאמה מקום חמש בליגה בהגנה ו25 בהתקפה, השנה עד עתה, מקום 10 בליגה בהגנה, ומקום 7 !!! בליגה בהתקפה. שינוי מהפכני! מה הולך שם עם הפריצה של בטלר ועם גאסול הנהדר, ורוז שבתנאים הללו לא כל הלחץ עליו, זה פשוט נהדר!

      1. יש לי את זה ויש לי גם משהו לכתוב על המירוץ לMVP של קארי והזקן והצ'יטה. אבל אין זמן, וגם בסוף כשאני כותב יוצא לי די "יבש" וגם בסוף לא מספיק נפח כדי להחזיק פוסט…אז אני זורק רעיונות ואשמח מאוד עם מישהו מהתותחים המוכשרים שכותבים פה יקח את זה ויפתח את זה לפוסט רציני.

        1. אם אתה לא תיקח על הבולס, אני אקח. זאת נקודה מעולה שחשבתי עליה דווקא באור שלילי (כמה ההגנה הפכה ״גרועה״). בכל מקרה חשבתי לעשות יומן…

  12. אני מלא התפעלות. טור ארוך שכולל לפני ואחרי + 24 תגובות והפעלים ס.ר.ח וצ.ח.ן לא הופיעו כלל ולמרבה הפלא הרמה לא ירדה כלל, ואפילו השתפרה לטעמי.
    שאלה בענייני כספים.
    בכתבה בהארץ נכתב כי גל מקל לא יחזור לארץ בין היתר כי קבל 81648 דולר על שבועיים בניו אורלינס שכללו ברובם נפנוף במגבת וטפיחות על עכוזו של הגבה כשהנ"ל יורד לפסקי זמן.
    גיסתי טוענת כי לגל מקל חוזה מובטח מדאלאס שמשמעו שכל סנט שניתן לו מהפליקנס, נגרע למעשה משכרו במבריקס, והוא לא הרוויח גרוש ממעברו לעיר הג'ז, (למעט אולי ביקורים ברובע הצרפתי בלילות ,בבר של שון אובריינס הידוע בהרכבי הג'ז המשובחים שלו.)
    מי צןדק ? אלעד זאבי כתב הארץ או גיסתי שולה?

  13. טוב, לא זוכר מי רשם בפוסט הפריוויו שיוסטון יהיו בתפקיד החיה הפצועה, ופורטלנד בתפקיד הטורפים צמאי-האדם, אבל בסופו של דבר ההפך קרה –
    האוורד, ובמיוחד הארדן, לא נתנו לפציעות הקלות להפריע להם (בלשון המעטה..) בעוד שאצל פורטלנד דווקא אולדריג' לא עלה לשחק בגלל פציעה (מישהו יודע מה קורה איתו באמת?)
    קצת מבאס, בסופו של דבר רציתי שיוסטון ינצחו את הבלייזרס בסגל מלא, אבל עדיין – ניצחון חשוב. בנוסף, למרות החיסרון של אולדריג' ולופז, כל עוד הבלייזרס בונים על להגיע רחוק, הם יצטרכו להתגבר על הפציעה ולמצוא דרכים לנצח גם בחסרונם.

    ברואר במשחק הבכורה השתלב בצורה נפלאה, מקווה שימשיך ככה.

    ומה תגידו על אטלנטה? לברוח מטקסס עם 2 ניצחונות?? מרשים מאוד, וכל זה כאמור בלי טיג (שלדעתי, עם כמה שהוא נהדר, ההיעדרות שלו לא כל-כך משמעותית, כי באמת שאטלנטה הם קבוצתיים מאוד.. בכל מקרה, מקווה שיחזור בקרוב).
    הלילה יהיה להם מבחן נוסף מול הקליפרס, יהיה מעניין זה בטוח.

      1. אוהדי יוסטון מכפילים את עצמם באתר בקצב לוגריתמי.
        אנחנו כבר עומדים על 3 (בערך. עגל עושה רושם של אוהד הצלחות 😉 )

  14. אטלנטה באמת נראים מצוין, וכמו שנאמר החוזק שלהם לפי דעתי הוא הרמה הגבוהה של המחליפים. שרודר לא הרבה פחות טוב מטיג (והוא צעיר מאוד, יש סיכוי שהוא עוד יהפוך לטוב בהרבה) יש מחליף טוב לקורבר (ספלושה) ועכשיו שהורפורד בריא אז אנטיץ יכול להיות מחליף גם כ5 או כ 4.

  15. ברץ פעמיים דיברת על כספי, פעם ראשונה
    חזית את עלייתו ופעם שניה כתבת משהו והנה
    חזר עם משחק של 16 נקודות.
    אני נגד הימורים לא פה באתר שזה בשביל הספורט.
    (לא מבקר אף אחד שמהמר על כסף שיכול להינמס).
    אך לפעמים אדם באינטואיציה פשוט יודע מה יהיה.
    משהו דומה קרה לך.
    מאד מסוכן לאלו שאומרים יש לי טביעת עין אני יודע
    מה עומד מולי. אני מכיר אנשים. אני אף פעם לא טועה.
    אלו האגו מתנפח אצלם ההכרה והשכל מרמים אותם,
    ונופלים בגדול.
    ברץ נבואה יפה בניגוד לכל הגיון בריא.
    התמונה גדולה וגם של יוסלה שומכחר של סר ברקלי.

  16. תודה רבה.על אחלה סיקור רון.
    לגלוח הראש ולעגל מאג אהבתי את השיחה בינכים
    גם חוש הומור ומתחוכם לעגל.
    וגם קיבלת את הראשי תיבות שלו נג'ס כמו גבר
    ויצאת אחלה.
    לגבי שכתבת לי אם אני מנחם שיצא מניתוח:
    קודם כל זה מצחיק ותודה לך.
    ואם התכוונת למשהו אז מנחם אין סיכוי שהוא יכתוב
    כל כך הרבה תודות ועוד יברך את כולם.
    תודה מילא אבל שמנחם יברך את כולם פה בכתיבה אין סיכוי!!!
    מה גם שיש למנחם כבוד והוא לא יכתוב פה דברים
    בעד האתר.
    בכל מיקרה היצחקת גלוח הראש עגל ועוד הבה מגיבים טובים
    תודה לכם הרשימה ארוכה מידי. ימים מבורכים לכם.

  17. לניב (תיקון סליחה: עוד הרבה מגיבים טובים.)
    אפלטון אתה צדקת .
    אני ממש אוהב את כל מה שאתה כותב,
    יותר מכיף לקרוא גם שכתבת על שתאי המח שלך היו
    מלאים בחשיבה על בחורות, תקופה שכולנו עוברים,
    (אצל האשך ומישהו שלא נעים לכתוב כי אסור לו לצחוק זה עוד לא עבר).
    והנה מצאתי טעות אחת שחשבתי שאתה מדמיין הזיה
    שהארדן שומר.
    צדקת כמובן ואני טעיתי בגדול. (אם אכתוב שאני מתנצל אהפוך
    לילד הטוב של האתר ואולי לא יואהבו את זה פה).
    מפחיד לחשוב על האיש היחסית מאד רגוע הזה שכל תנועה
    שלו נראית מדודה, שמירת האנרגיה ולא לריב,
    שמשדרג אותו למועמד לmvp.
    שיהיה בהצלחה,מקווה שנראה אותו לשם שינוי טוב בפלייאוף
    הסיכויים בהחלט טובים מאחר שהנסיון גדל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט