פריוויו יום שני – יום של מפגשי צמרת

יום שני מעניין ביותר, ואולי היום המעניין ביותר העונה (והקשה ביותר לחיזוי) צפוי לנו היום, עם לא פחות מארבעה מפגשים ראש בראש של קבוצות שייאבקו על יתרון ביתיות בפלייאוף. טורונטו תנסה להאריך את רצף הניצחונות הארוך בליגה ל 7 כאשר תתארח אצל הבולס, פורטלנד תרצה להאריך את רצף הניצחונות הארוך במערב ל 6 באולמה של יוסטון, אטלנטה תתארח אצל דאלאס המרתקת, וסן אנטוניו תארח לעוד קרב את הקליפרס.

שארלוט (19-8) – דנבר (15-12) 2:00

זה נתון לויכוח, אך רבים יסכימו כי מדובר במפגש בין אכזבת העונה במזרח לבין אכזבת העונה במערב. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה מזעזעת ומדורגות כרגע במקום ה 12 במירוץ לפלייאוף, אך לאור ההתאוששות של דנבר העובדה ששארלוט משחקת במזרח, לשתיהן עדיין יש סיכוי להגיע השנה לפלייאוף (אם כי של דנבר נמוך משמעותית). שתי הקבוצות מגיעות עם רצף של 2 ניצחונות (בהם שארלוט שיחקה ללא לאנס סטיבנסון שייעדר גם הערב) וניצחון נוסף יכול לחזק משמעותית את המוראל, אך עם אל ג'פרסון בספק למשחק, ועם כל הכבוד לקמבה ווקר שחוזר לעצמו בהיעדרו של לאנס, טיי לאוסון המצוין יוליך את קבוצתו לניצחון חוץ. דנבר ב – 8.

שיקאגו (9-17) – טורונטו (6-22) 3:00 (0-1 לבולס במאזן הפנימי)

הבולס, שהנחילה לראפטורס את הפסדה הראשון העונה נמצאת במקום הרביעי במזרח למרות הפציעות הרבות של שחקניה, וזאת הרבה הודות לג'ימי באטלר, שחקנה המצטיין העונה, וכן למאזן החוץ הנפלא שלה (4-12). בבית היא דווקא מתקשה יותר ועומדת על מאזן חצוי של 5-5. היום תגיע להתארח אצלה מוליכת המזרח הקנדית עם רצף הנצחונות הנוכחי הארוך בליגה (6). טורונטו בכושר מצוין וניצחה בארבעת משחקיה האחרונים (אורלנדו,ברוקלין,דטרויט,ניקס) בהפרש דו ספרתי, אך היום הרצף ייעצר מול הבולס הקשוחים. שיקגו ב – 5.

ייעצרו בשיקגו?

יוסטון (7-19) – פורטלנד (6-22) 3:00

עם רצף של 5 ניצחונות רצופים, כולל שניים על האלופה, פורטלנד, עם פתיחת עונה נהדרת שנייה ברציפות, היא אחת הקבוצות החמות בליגה. היום היא תתארח אצל יוסטון לשחזור ראשון של סדרת הפלייאוף מהשנה שעברה (אותה פורטלנד ניצחה 2-4). יוסטון, על אף העדרויות חוזרות של שחקניה השונים, מדורגת רביעית במערב הצפוף תודות לאחד המועמדים הבולטים השנה לתואר ה MVP, ג'יימס הארדן, אך דווקא עכשיו, כשדוויט הווארד חזר, הקבוצה נראית פחות חדה, והפסידה בשני משחקיה האחרונים. דמיאן לילארד במשחקו הראשון לאחר שיא הקריירה בניצחון ב 3 הארכות על הספרס (43 נק') בוודאי ירצה להמשיך ולחגוג, ואיתו כמובן מי שנחשב לאחד הפאוור פאוורדים הטובים במשחק אם לא הטוב מכולם, למרקוס אולדריג', אבל אני מאמין שהיום יוסטון תצליח לחזור למסלול הניצחונות לאחר קרב קשה וצמוד שיוכרע ע"י הארדן. יוסטון עם הבאזר.

ממפיס (6-23) – יוטה (20-8) 3:00

ממפיס עם 2 הפסדים רצופים, חייבת לנצח בבית את יוטה החלשה, ותעשה זאת ב 15.

דאלאס (8-20) – אטלנטה (7-19) 3:30

לאחר ניצחון בכורה קשה בעידן רייג'ון רונדו, דאלאס תתמודד היום בביתה עם אתגר קשה יותר ממחליפי הספארס, כאשר אטלנטה הלוהטת תגיע לביקור. דאלאס היא קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגה, אך כרגע, אטלנטה היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה (ב 13 משחקיה האחרונים, בהם היא במאזן של 1-12, יריבותיה קולעות 89.6 נק' בלבד למשחק). אז מה צפוי לנו היום? הגנת הפנים של דאלאס תעמוד למבחן רציני מול אל הורפורד ופול מילסאפ, אך לדעתי המאבריקס ינצלו את חסרונו של ג'ף טיג כדי להשיג את הניצחון.

מכין לנו הפתעה?

סן אנטוניו (11-17) – קליפרס (8-19) 3:30 (0-1 לספרס במאזן הפנימי)

במשחק הקודם בין הקבוצות, ס"א ניצחה לאחר שקוואי לנארד שיתק בדקות הסיום את כריס פול. היום לנארד ימשיך להיעדר (יחד עם טוני פארקר), אך מי שצפויים לחזור לשחק היום הם טים דאנקן, מאנו, ספליטר ודני גרין, שנחו בהפסד האחרון של הקבוצה לפורטלנד (הפסד רביעי רצוף לספרס, לראשונה מזה 3 שנים, שהוריד אותם למאזן 10-9 במערב). האם שובם יספיק לניצחון ביתי מול הקליפרס?

האורחים, שלתקופה הציגו כדורסל מצוין, חזרו ליכולת הבינונית שאיפיינה אותם בתחילת העונה, ובקושי ניצחו בביתם את מילווקי במשחקם האחרון. היום יש להם הזדמנות נהדרת להגדיל את הפער מס"א ל 3.5 משחקים, אך למרות בלייק גריפין, אני מאמין כי הקליפרס ימצאו דרך להפסיד. הספרס ב 3 (הפרש, לא 3 הארכות).

גולדן סטייט (3-22) – סקרמנטו (15-12) 5:30 (0-1 לגולדן סטייט במאזן הפנימי)

עם חזרתו של דמארקוס קאזינס מפציעה, הקינגס כצפוי נראים טוב יותר, ואתמול חזרו לנצח כשאירחו את הלייקרס. היום הם יפגשו לצערם את מוליכת הליגה , שתתקשה מול קאזינס ללא אנדרו בוגוט הפצוע, אך תנצח בזכות עוד הצגה של ה- splash brothers.

 

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. וואו איזה משחקים יש הלילה, איזה כיף!
    יוסטון- פשוט חייבים ניצחון. החלקה היום ואז יש ממפיס, ס"א ו-וושינגטון והקבוצה תרד למקום השביעי, שמיני במערב הצפוף.
    גם הארדן פצוע עם מתיחה בהאמסטרינג וגם הווארד עם מתיחה בכתף, אבל הם חייבים לשחק היום. נראה אם ברואר יכנס לתת קצת מנוחה להארדן. והווארד? שישחק הבכיין הזה. כולה כאב.
    שאר המשחקים והימורים:
    שיקגו, ממפיס, אטלנטה (מעניין איך דאלאס יתמודדו עם שני גבוהים דומיננטים), סן אנטוניו (כי חייבים לנצח מתישהו), וההפתעה של הערב-
    סקרמנטו. נראה לי שגולדן סטייט תרשה לעצמה להוריד רגל מהגז וסקרמנטו בריאה היא לא פראיירית בכלל

    1. James Harden (strained left hamstring) is probable to play Monday vs. Portland.

      Dwight Howard (right shoulder strain) is being listed as probable for Monday's game vs. Portland.

      שניהם רשומים כזמינים להיום.

      בג"ס יש סיכוי קטן שדיוויד לי חוזר היום.

      עוד לא ברור אם טיג יחזור.

  2. וואו איזה יום. כמובן שאין שידורים בערוץ הפתוח, אבל תקעו את יוסטון-פורטלנד וגולדן סטייט-סקרמנטו ב-5 לייב. שידורים ישירים בערוץ העושק.
    ההימורים שלי להיום- שארלוט, שיקגו, פורטלנד, ממפיס, דאלאס, קליפרס, ג"ס.

  3. תודה על הסיקור.
    המערב כל כך צפוף שדנבר הפסידו את הפלייאוף השנה בגלל הפתיחה החלשה. לדעתי אין להם סיכוי יותר. דאלאס-אטלנטה, משחק מאוד מסקרן לראות איך רונדו משתלב. ס"א יפסידו לקליפרס (?) וממיס יביסו.
    ליוסטון יש מבחן קשה, קדימה הארדן.

  4. יוסטון על הבאזר? שמע, לא יכולה להיות נקמה מתוקה מזאת.
    אבל – אני חושב שהמשחק יסתיים בניצחון חד-צדדי של אחת מ2 הקבוצות – אותה קבוצה שתצליח לפגוע באחוזים גבוהים יותר. אם באמת האוורד והארדן הם לא 100%, אז קשה לי לראות אותם משקיעים אנרגיות בהגנה. לכן, המשחק הזה בעיקר יתבסס על ההתקפות של 2 הקבוצות.
    אני חושב שהאקס-פקטור עובר יוסטון יכול להיות ברואר, במידה והוא יוכל לשחק הלילה, אחרת הסגל העייף והפצוע יקרוס לקראת הרבע ה-4, ופורטלנד ינצחו בהפרס דו-ספרתי. אבל, אם ברואר ייתן כמה דקות טובות מהספסל, והארדן יקלע באחוזים גבוהים – ניצחון דו ספרתי ליוסטון.

    עוד משהו לגביי המשחק – אם די-מו יתגלה כמץ׳-אפ טוב מול אולדריג׳, אז אני ממש אתעצבן על מקהייל. כאמור – הליטאי (ביחד עם הישראלי, קנאן ועוד כמה שחקנים) סופסל במשך כל הסדרה מולם בפלייאוף, בזמן שטרנס ג׳ונס נטחן פעם אחר פעם – בין אם על ידי אולדריג׳, לופז או רובינסון.
    זה ללא ספק יכול להיות מביך למקהייל אם יוסטון ינצחו הלילה בין היתר בזכות משחק גדול של די-מו.

    לגביי אטלנטה-דאלאס:

    לדעתי אטלנטה יכולים להפתיע גם את דאלאס. בכלל, לא נראה לי שאפשר לקרוא לניצחון של אטלנטה הפתעה, ולא משנה מי היריבה. עושה רושם שהשנה הם for real, וממשיכים להתקדם בדיוק מאיפה שעצרו שנה שעברה, כשבינתיים הבונוס הגדול לו הם זוכים זה אל הורפורד, שנראה כי הפציעה לא השפיעה עליו באופן מהותי. אם הם ימשיכו ככה, וגם וושינגטון וטורונטו ימשיכו בכושר הטוב שלהן, אז ללא ספק יהיה פלייאוף מעניין במזרח.
    מצד שני, אני בטוח שאחרי הניצחון הדחוק על ההרכב השלישי של הספרס, דאלאס יהיו נחושים להוכיח שהם מסוגלים לנצח גם יריבות רציניות יותר, כעת שהם בעידן רונדו. ככה שמבחינתם המפגש מול אטלנטה יכול להוות מבחן רציני.
    בקיצור – יהיה משחק מטורף, ולדעתי אפילו יגרר להארכה או 2.

    1. הקטע עם אטלנטה זה בעיקר בגלל שהם משחקים במזרח,אז זה כמובן טוב לה אבל מצד שני קשה להתייחס אליה כקבוצה רצינית בגלל שהיא במזרח.
      לגבי המשחק בלילה אז אני חושב שאטלנטה ינצחו גם בגלל שדאלאס עוד צריכים להבין איך לשחק עם רונדו,ויהיה הרבה בלבול במשחק שלהם

      1. אני מסכים שיש לקחת בערבון מוגבל את המאזן של קבוצות פלייאוף במזרח כמו אטלנטה, בהתחשב בכך שהן במזרח. בטח כשהשנה כמות הנמושות שם גדלה בעקבות ההתפוררות של קבוצות כמו הניקס ושארלוט, בתוספת נמושות שכבר היו קיימות כמו פילדלפיה, + הפציעות בסגל של אינדיאנה.
        מצד שני, חמשת הגדולות במזרח (טורונטו, וושינגטון, אטלנטה, שיקגו וקליבלנד) הן לא פראייריות גם מול קבוצות מהמערב, ולא הייתי ממהר לזלזל בהן רק כי הן משחקות רוב הזמן במזרח. נכון – במערב לא פשוט להגיע למאזן 21-6 כמו שטורונטו הגיעו בזכות הרבה מפגשים מול נמושות סטייל הניקס, אבל גם בשנה שעברה היו הרבה נמושות במזרח ובכל זאת היו שם רק 2 קבוצות רלוונטיות – ההיט והפייסרס. בינתיים יש שם 5 קבוצות רלוונטיות, ככה שכבר מדובר על שיפור כלשהו.

        1. מסכים,לא באתי לזלזל באטלנטה(את האמת לא יודע עדיין איך לאכול אותם) התכוונתי לכך שלאנשים קשה לראות אותם כמועמדים רציניים בגלל שהם מהמזרח,הרי אם הם היו במערב(ואפילו שהמאזן היה נמוך בהרבה)הם היו מקבלים הרבה יותר כבוד.
          אחרי שאמרנו את זה עדיין קשה לי לראות מישהו(חוץ ממנחם)שיעיז להמר שאלופה לא תגיע מהמערב

    2. אטלנטה מעולים, וקייל קורבר מדהים, אבל אני לא חושב שהם ינצחו היום בלי ג'ף טיג, עם כל הכבוד לדניס שרודר בעונה שנייה טובה.

      מסכים לגבי המזרח, שאמנם חלש משמעותית מהמערב גם השנה, אך לפחות מעמיד כמה קבוצות ראויות.

  5. הימורים

    ספרס – עד עכשיו צחקנו, היו קטעים, החבר'ה נהנו, אבל במערב הפרוע
    אסור לתת לרכבת הכסף לברוח יותר מידי כדי שלא תצטרך לרדוף אחריה עם דורבנות חלודות בצלעות של סוסים זקנים. הספרס באינטנסיביות של פלייאוף יאכילו את הוליווד אבק טקסני.

    קינגס – חגיגה בצבע בכיכובו של קאזינס, ותחילת התיישרות המאזן של הזהובים לכיוון הריאלי

    דאלאס – רונדו עם קרוב לטריפל דאבל

    בלייזרס – יוסטון לא בקו הבריאות (הארדן עם מתיחת שריר בזקן)
    פורטלנד מריחים דם חיה פצועה ומסתערים, ליוסטון יש את הפיזיות של חיה פצועה, בלי האופי של חיה פצועה.

    ממפיס – ולחשוב שפעם אשכרה היה אכפת לי מהמלחייה הריקה הזאת

    דנבר – אבל האמת שהתשובה האמתית היא "למי אכפת ?", בטח על רקע המשחקים האחרים.

    חג מולד שמח!

          1. הם לא כל כך גרועים עכשיו ויהיו הרבה יותר טובים עוד כמה שנים.
            מהמורמונים שאני הכרתי, הקבוצה הזאת לא כל כך עניינה אותם אפילו בשנות השיא.

          2. הכרת מורמונים ? אתה בטוח שאתה לא מתבלבל עם ערמונים או מומינים ?

          3. הכר הכרתי מורמונים. brother B וצאן מרעיתו היו באים אלינו כל קיץ לעבוד במטעי הבננות. מסכנים כאלה, נערים ונערות עשירים ומפונקים באו לעמק בשיא החום לעבוד בעבודות הכי קשות. הם סבלו בגבורה והיו טובים בהרבה מהרבה ישראלים.

          4. הייתי ביוטה לפני כמה חודשים, במקום לוחות שנה של בחורות בעירום תלויים להם במוסכים תמונות של גורדון הייוורד.
            אחת הקבוצות עם הקהל הכי מסור בארה"ב. בתקופה הטובה האולם שלהם היה שובר שיאי דציבלים בעקביות.
            וזה לא שאין מה לעשות ביוטה

  6. אשמח אם מישהו ירים את הכפפה ויכתוב טור עדכון על פציעות, ג׳ף טיג, האוורד, לופז וכו׳ גם א מדובר בפציעות קטנות לכמה זמן אמורים להיות בחוץ, כספי למשל- יש כל מיני שמועות שהוא לא באמת פצוע וכו׳
    אני רוצה לצאת מהארון ולהודיע שאני מנפגעי פיני באתר וואלה ושהגעתי להופס ונהנה מכל רגע, נעים לפגוש פה מכרים וותיקים כמו בובי, מאיר אריאל, המשגיח, פיזיקאי אפלטון וכו׳ גם הוותיקים שלכם מעולים כמו דדי, עגל, שגב, גיא, האשך, ולדי, k-700, מומי החרמן.. וכמובן הדוקטור הגדול שגם אם אני לא מסכים איתו תדיר, מהנה מאוד!! עלו והצליחו!!

    1. ברוך הבא, כאן תהנה זה בטוח. רק תזכור שגם כאן ישנם כמה חברה עוקצניים מאוד. אתה כבר תגלה לבד מי הם.
      לגבי פציעות – יש כל כך הרבה שכבר אי אפשר לעקוב. אולי רועי יכול לתת עדכון מדי פעם.
      מכיוון שאני לא רכלן דווקא הייתי שמח גם לקרוא מדי פעם טור על שמועות ורכילות מאחורי הקלעים. כמו מה הסיפור עם כספי שפתאום לא משחק וכ"ו.

          1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון, בטח לא יהיה לך אכפת אם בהופס יקראו לך בשם המקוצר "בשגרם נג'ס", לפי ראשי התיבות של הכינוי שלך ? או בקיצור נג'ס.
            הצלחתי להצחיק את עצמי, באמת ללא כוונה רעה 🙂

          2. אז אולי תילחם כבר בפאקייה? לאט לאט הבצל מתקלף ואנחנו מגלים שפלויד הוא לא סתם שם מעאפן, הוא שם מורמוני.

          3. אצלי נפל האסימון באופן סופי שפלויד הוא רכיכה כאשר הוא בחר ב ג'סטין פאקינג ביבר ללוות אותו לזירה. מישהו פה מדמיין את טייסון מבקש מ ונילה אייס ללוות אותו רגע לפני שהוא בולס את האוזן המן של הוליפילד ?

  7. אחלה פריוויו
    הערב במשחקים הם כמו משחקי הרעב . כל משחק הוא פוטנציאל לחצי גמר קונפרנס או סיבוב ראשון ( כמעט כל משחק )
    יוסטון בדה זה וו ימצאו דרך להפסיד לפורטלנד
    כריס פול ימצא דרך להפסיד לספרס
    גולדן סטייט במרחץ דמים מול סקרמנטו

  8. פלוייד מיוות'ר למעשה היה כבר מזמן נלחם בפאקיו לולא המחנה הפיליפיני היה כל הזמן בא עם דרישות הזויות מהצד שלו(כמו למשל שפלוייד יחתוך ככה וככה משקלים, ושקילה ככה וככה ימים לפני) ולאלוף, כל אלוף אין שום סיבה להיענות לתכתיבים כאלה ממישהו שהוא צ'אלנג'ר.

    ובקשר לזה שהוא עולה עם פאקינג ג'סטין ביבר לזירה, זה פשוט גיאוני.
    רואים שאין לך שמץ של מושג לגבי הסטייל והחוש הומור שלו(מצד ימין עולה עם ג'סטין ביבר וליל ווין אחרי הסנפה של 25 גרם קוק פרסי שמרפרפ לו על הכתף השמאלית).
    זה ההומור שלו, זה הסטייל וזה שווה הרבה מאוד כסף.

    נקווה שהקרב מול פאקמן יחתם לקראת מרץ או תחילת אפריל.

    השנה צפויים לנו כמה קרבות ענקיים כשעוד פחות מחודש יש חתיכת קרב בUFC(שכבר נדחה פעמיים) ג'ונס- קרומייה וחודש אחר כך גם אנדרסון סילבה חוזר לזירה מול ניק דיאז המסומם.

    1. ומבחינת סגנון- מייוות'ר הוא בקלות טופ 5 ALL TIME של המתאגרפים ההגנתיים וזה עוד יותר מדהים כשזה במשקלים האלה כשהמהירות מקשה הרבה יותר על מתאגרפים מהסוג הזה.

      היחיד שהיה קרוב ללפגוש את הסנטר שלו זה מיידנה האגרנטינאי וגם זה היה בקרב שהיה בנצחון ברור לגמרי של מייוותר(אבל כרגיל הממזר הזה נתן את התחושה שמיידנה שווה משהו כדי לעשות רימאטץ' ולגרוף עוד איזה 30 מיליון דולר מפיי פר וויו- גאון כבר אמרנו?).

      1. ממש לא,

        זה קוריוז לא יותר.

        יקבל איזה קרב-2 מול יריבים בתחתית המחלקה או כאלה חדשים, ינסו למקסם את הקרבות האלה אבל לא יותר מזה.

  9. בלאדי הל,
    מנחם קלטת את ה71 יארד TD של לינץ'?? איזה בהמה גסה הלינץ' הזה.

    ההגנה של סיאטל מדהימה(וכל זה כשברוב העונה היא נתנה תחושה שזה היה שנה אחת וזהו) שזה נדיר מאוד בהתחשב בכך שקשה מאוד לשמור על קבוצות הגנה היסטוריות ליותר מעונה אחת-2.

      1. מול ניו אורלינס ב2011 זה היה אפילו יותר מדהים כי הקורנר עמד ממש מול תנועת הריצה שלו(והיו עוד 2 לידו) והוא הצליח לנפנף אותו כאילו היה איזה ילד בן 12.

        1. מול ניו אורלינס זה היה אחד הרגעים שפשוט קיללתי כל דבר אפשרי ועמדתי בשוק!

          הבן אדם לא הפסיק להדוף מעליו שחקנים ואם אני זוכר נכון התחמק מ 6-7 תיקולים. פשוט חולני!

    1. ההגנה של סיאטל היתה ונשארה מדהימה. פשוט היו בה פציעות. כשצ'נסלור ווואגנר חזרו הם חזרו לפורמה של שנה שעברה

  10. תירוצים, תירוצים, עלאק משקלים, הבן אדם פוחד מהמספר 1 בטור של ההפסדים, כמו בובי פישר שנעלם אחריי 1972 רק שהוא באמת היה גאון.

    לגביי הסטייל, הייתי ממליץ לו לחדד אותו בפעם הבאה
    ולעלות עם משה דץ, והקוק הפרסי על כתף שמאל הוא לא יותר מאולי קמח מצות (בכל זאת יש פה ושם בדיקות סמים)

    הבן אדם מנצח כי כולם כבר מזמן MMA, ראונדה ראוזי קראה עליו תיגר, שם עליה את הכסף בלי למצמץ, וניק דיאז לא מסומם, כולה לקח כמה שחטות רפואיות "הום מייד"

    1. אף מתאגרף מהמשקלים שלהם לא עבר לMMA(לפחות לא מהצמרת) אז אל תבלבל את המוח.

      אתה כנראה ממש עד כדי כך חסר מושג בעולם הזה של האגרוף אם אתה לא מבין מה המשמעות של לחתוך משקלים(בעיקר אם אתה מתאגרף שאף פעם לא רגיל לחתוך משקלים לקראת קרב להבדיל ממתאגרפים אחרים סטייל קאנלו אלברז שהגוף שלהם רגיל לחיתוך במשקלים).

      אתה שם את הכסף שלך על ראונדה ראוזי באגרוף?(זאת שאין לה אגרוף נורמלי אפילו ברמת המחלקה שלה בUFC?), אני מקווה שאתה בן אדם מאוד עשיר כי הימור כזה לא היה משאיר לך אפילו את התחתונים.

  11. מה שהתכוונתי להגיד ולא נראה לי שזה היה כזה מסובך להבין זה שהעולם
    אחריי הקרבות של גרייסי מזמן מחפש ריגושים אחרים, משמע כישרונות צעירים מלפניי כמה שנים פנו לMMA והשאירו אותו ריק מתחרות
    הסיבה שלא רואים אותם זה שב MMA צריך יותר מכמה ג'בים טובים

    זו התקופה בכי מחורבנת של האגרוף אי פעם והליצן הזה עושה עניין מזה שהוא מנצח ארגנטינאי טוען לכתר שתוכנית התזונה שלו מבוססת על דיאטת אלפחורס

    ראונדה ראוזי לא הייתה מעיזה לקרוא תיגר על מתאגרפים מהעבר
    הסיבה שהיא אמרה את זה והסיבה שגם ג'ון ג'ונס אמר שהוא היה שם את הכסף עליה בקרב MMA זה כי כולם מבינים שהוא בדיחה

    הקרב עם פאקו לא ייצא לפועל, הוא יחטוף רגליים קרות והיד תרעד לו כשהוא יצטרך לחתום על החוזה, עם בכל זאת הוא ייצא לפועל אני מקווה מאוד שהפיליפיני יגרום לו להזדקק למטפל פיליפיני לכל החיים
    (מה שבטח לא יקרה, בכל זאת יש לו הגנה מעולה אני אתן לו את זה,
    אבל מבחינתי ומבחינת המורשת שלו הוא כבר הפסיד בהשתפנות לאורך השנים)

    1. רונדה ראוזי תמשיך לעשות לעצמה יחסי ציבור בכל דרך אפשרית(פעם היא תספר על הרגלי הסקס שלה לפני קרבות, פעם היא תעלה איזה סרטון שהיא מכניעה יריב אימונים במחנה, פעם אחת תספר לעולם מה הייתה עושה לאלוף העולם באגרוף, ככה זה כשהמחלקה שלה פשוט גוססת וכשלכולם ברור שהיא סוג של ONE TRICK PONY עם הבריח כתף שלה).

      פלוייד בינתיים ימשיך לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב,מבטוס הפרטי שלו:
      https://www.youtube.com/watch?v=UZhQs5I6sXc

    1. איינשטיין,תודה שחשפת בפניי את הקליפים האלו וגרמת לי לשנוא אותו עוד יותר, הייתי מפנה אותך לקליפים של ה" עיגולד" ביל גייטס סופר מיליארד דולר "קאש" אבל אין, חבל, אני בטוח שזה היה מעמיד לך.

  12. חברה, אני חזרתי הביתה זה עתצה מניתוח קילה. הגעתי לבית החולים ב-7, נותחתי ב-8, ואני בבית ב-10:55. הקילה היה גדול פי שניים משהרופא חשב אז הוא שם לי רשת ואמר לי שבועיים לא להרים משקולות, לא לזיין, ולא לצחוק.
    את החתך (11 ס"מ הדביקו לי ואין לי אפילו תחבושת.
    עולם רפואה מטורף. אז הבן השחור – שים תמונה ועשה ראשי תיבות או משהו כי עד שאני קורא את שמך כבר אין לי כוח לקרוא את השטויות שאתה כותב. אתה ו-K-700 נראים לי מאותה שטנצה.
    ואל תשכחו: אסור לי לצחוק אז תנסו לכתוב דברים הגיוניים שלא יצחיקו אותי!

    1. תרגיש טוב.
      כאקט תמיכה מוראלית אני לוקח על עצמי גם את האיסור של שבועיים לא להרים משקולות ולא לזיין.
      אבל רק אם אתה מבטיח לי שאחרי שבועיים אני מזיין.

      1. מנחם, עכשיו תוכל לזיין כמעט בכל יום!

        כמעט ביום ראשון, כמעט ביום שני, כמעט ביום שלישי…

        שימי ריגר היה אומר על הניתוח שלך "רק רשת".. תרגיש טוב!!

  13. רציתי לשים בשבילך תמונת עירום של קרובת משפחה אבל אמא שלי החרימה לי אותה.

    רק בריאות

  14. האתר פי 10 יותר טוב מהמצופה.
    מנחם החלמה מהירה. אתה חייב להיות מרוצה עד השמיים
    מהכותבים והמגיבים כאן כולל עצמך.
    מי שלא מרוצה מהאתר חייב השתלת מח.(מנחם כתב על עצמו)
    יונתן ממש משתפר.
    איתי קדם בפוסט קורע על פופ.
    מומי מידן מצחיק ומשעשע ויצירתי.
    שי ולדי רועי רון יאיר…ועוד סליחה שאני לא מזכיר כי
    זה המון תודות, כותבים כאילו אני במשחק ורואה את
    הדקות האחרונות.נותנים מידע מעניין, (רועי הזכיר שיש
    שחקן אנגלי-מעניין).
    מברך את הגולשים החדשים כולם, אתם מוסיפים.

  15. עגל תודה על כתבות הרגאי.
    אני לא מספיק ואספיק להודות,
    אז סליחה אם לא הזכרתי מישהו.
    אני מתכוון לכולם, יש פה יצירתיות וחוש הומור
    אדיר לגבי המעוף או הריקוד המשובח של הכדורסל.
    תבורכו כולם מכל הלב.

  16. מנחם היקר עכשיו קורא שאסור לך לצחוק.
    אז או שהח'ברה יכתבו יבש,
    או שלא תקרא.
    2 האופציות לא נראות לי ישימות,
    3. מנחם תנסה רק לחייך מבפנים ולא לצחוק בקול כמוני.
    ממש שתחלים טוב.
    האתר שיצרת כולל הכותבים הבלתי נדלים , המגיבים המשובחים,
    וכתיבתך מופלאים!!!

  17. לכבוד יום המערב הפרוע הנחגג היום (7 הראשונות במערב משחקות הלילה), מספר אמרות שפר מפי חז"ל:

    על ראסל ווסטברוק –
    Ever notice how you come across somebody
    once in a while
    you shouldn’t have fucked with? That’s me

    על קובי בראיינט –
    .I have strong feelings about gun control
    .If there's a gun around, I want to be controlling it

    על דמיאן ליליארד ברגעי הכרעה –
    .In this world there's two kinds of people, my friend
    .Those with loaded guns, and those who dig
    .You dig

    על הווריארס –
    .If you want a guarantee, buy a toaster

    על ג'יימס הארדן ודווייט הווארד –
    .They say marriages are made in Heaven
    .But so is thunder and lightning

    על סטפן קרי –
    …Nothing wrong with shooting
    .as long as the right people get shot

    על אנשים משועממים שמתחבאים מאחורי אווטרים מוזרים של דמויות נשכחות מהיו היה,
    וכותבים תגובות ארוכות כאורך הגלות –
    .Opinions are like assholes, everybody has one

    ותודה מיוחדת לבלונדי, יבדל לחיים ארוכים,
    שעיצב את דמותו של המערב הפרוע במאה ה-20.

    1. איך שכחת את הספרס: "יש שני סוגים של דורבנות: אלו שנכנסים בדלת, ואלו שנכנסים דרך החלון"

          1. וואלה יש מצב, נזכרתי עכשיו בסצנה שהם משחקים נגד ה "בראדרז"
            על הבעלות של המגרש כדורסל, והוא באמת חילק שם כמה דובדבנים
            בפיקנרול עם הבחור השמן.

          2. חחח אהבתי, סתם ככה מסקרן אותי למה חשוב לכולם
            העניין של התמונה ?

  18. הימורים מה עושה עכשיו מורי??

    משפשף מעל תמונה של ג'וש סמית/ מרייר מעל תמונה של ג'וש סמית'/ גם וגם??

    סקרמנטו, יוסטון, פיניקס בכוננות

    ובסוף הוא יסיים בעוד 48 שעות כלייקר LOL

  19. דאלאס זה הפיתרון הכי טוב בגלל חדר ההלבשה היציב וצוות אימון טוב. הבעיה היא האם יוכל לעלות מהספסל. הוא אף אופציה להחליף את פארסונס או דירק כששחקן כנף צריך שמירה או לחלופין כשהקבוצה מנגד מחזיקה הרכב נמוך עם 4 קולע. סמית שחקן מעולה עם שתי בעיות: הוא מאבד ריכוז כך שצריך לשחק כ 20-25 דקות לערב מקס. בנוסף אין לו קליעה מבחוץ כך שצריך לשחק ליד סנטר מוסר שיודע לשחק קצת רחוק מהטבעת (אל הורפורד זוכרים?). באטלנטה היה קטלני בחיתוכים לעבר הטבעת ובמשחק מעבר. הקליפרס היא עוד אופציה טובה בציוות עם ספנסר האוז. יוסטון לא באמת צריכה אותו. במזרח יכול להועיל לוושינגטון.

  20. הלילה הלילה הלילההההה, שמחה גדולה הלילה!
    אינשאללה הספרס יחזרו לתלם ופורטלנד יזרו מלח על הפצעים שהם פתחו ליוסטון בפלייאוף האחרון

    1. האמת, כשאני חושב על זה אני לא זוכר גרסת קאבר כל כך טובה לשיר שגם הביצוע המקורי שלו היה מצויין. יש מצב שזה הקאבר הכי טוב בכל הזמנים.

  21. כמה שארלוט הרבה יותר טובה בלי סטיבנסון?? המון מסתבר.

    ג'רארלד הנדרסון קולע במשחקים האחרונים כמעט 10 נק' אבל מעל ל60 אחוז!!

    MKG חזר ומתחיל לקבור גאמפרים ואפילו הרוקי פי ג'יי הריסטון שאין לי מושג איך עד היום לא קיבל 18 דקות בכל ערב, מתחיל להכנס לעניינים.

    שימו לב מה הוא נותן בכמה דקות מאז שנכנס מול דנבר-
    חטיפה שמיד תורגמה לשלשה במעבר, 2 חסימות, 3 ריבאונדים.

    אמרתי עוד לפני הדראפט שמבחינת מוכנות לתפקיד שלו כSF הוא אולי השחקן הכי מוכן בדראפט הזה(גם מבחינת הנסיון), בטח בסיבוב הראשון שכלל המון פרשמנים.

  22. אגב, אולדריג' לא משחק הלילה, מיילס לאונרד פותח במקומו כשכידוע גם רובין לופז פצוע להמון זמן.

    לא רואה את יוסטון מפסידים את זה.

    באטלנטה טיג לא כשיר עדיין ולא ישחק.

  23. אנשים אתם חייבים לראות את ג'יימס הארדן. המשחק הכי טוב שראיתי משחקן השנה. 32 נקודות 5 אסיסטים ועוד כמה חטיפות במחצית !

  24. מה הולך ביוסטון??
    הייתי בטוח שטורונטו ושיקגו קולעים הרבה במחצית ופתאום אני רואה שיוסטון קלעו 73 נקודות במחצית!

  25. מי רואה את המשחק המשעמם ביוסטון?? תראו דאלאס- אטלנטה.

    שרודר הוא השתקפות של רונדו הצעיר רק עם קליעה הרבה יותר מבטיחה.

    איזה שחקן העלתי מהווייבר!!! נותן לי כמעט 30 נק' במחצית!!!

  26. לא להאמין קלטתם את מונטה אליס?? חוטף כדור 4 שניות לסוף, רץ, רץ רץ רץ רץ השעון יורד, חצי שנייה, עולה להטבעה ——> הכדור פוגע בטבעת ועף לחצי.

  27. הפלאח חורש "הזורעים ברינה, יזכו לפסל בדמותם מחוץ לארנה"

  28. מאנו צריך להיות אחד מעשרה שהובטח להם מקום ב "הול אוף פיים" עוד בחייהם הספורטיביים.

  29. חזיתי בכל אך לא יכולתי לכתוב כי אני לא יכול לשבת. מומי, שמע סיפור: למטה באשכים כל האזור כל כך התנפח, והבולבול כבר לא בגודל של תרמוס כמו שהיה פעם – למעשה הוא הפך להיות גדול כמו זית – והייתי צריך להשתין ולא מצאתי אותו. בקשתי מהזקנה שתחפש אותו כי אני מת להשתיןן. חיפשה חיפשה ולא מצאה. אמרתי לה 'אין ברירה, צריך לקרוא למכבי אש'. היא התביישה ואמרה 'תשתין. זה לא יכול להיכנס חזרה פנימה, זה כבר ייצא איפה שהוא'.
    אבל לפני זה ראיתי את ה-44 של הארדן, את ה-30 הפרש של שרלוט על דנבר, ומה אתצה אומר על ה-105-102 של אטלנטה על דאלאס? וואללה הגרמני של אטלנטה שרודר או משהו כזה היה כוכב עם 22 והאפיל על רונדו.
    לא אמרתי לך שהמזרח מתחיל לעבור את המערב?
    אוקיי. לפני שאני הולך לישון אני עושה עוד 10 דקות חיפוש אחרי הבולבול שנעלם בין כל הנפיחויות.
    זהו. זה סוף הדיבורים על הניתוחים המזויינים!

  30. אטלנטה באמת וואחד קבוצה, וזה כשטיג פצוע. דניס שרודר השנה מוסיף להם עומק והגנה בכנפיים, יחד עם קורבר שהפך גם לשחקן הגנה בערוב שנותיו יש לאטלנטה לא רק קו קדמי מפחיד אלא קו אחורי מהטובים שבנמצא. לדעתי פוטנציאל להיות מקום ראשון במזרח.

    פרסונס בעוד משחק העלמות מוכיח למה הוא פשוט עוד רול פלייר יקר.
    לפעמים יכול לקלוע 30 נק' ואז כמה משחקים עומד על חד ספרתי.

    ולתענוג של הערב- כן יוסטון לא שיחקו מול פורטלנד האמיתית אבל כבר אפשר לראות מה קורי ברואר נותן להם. משחק אדיר שלו עם 5 חטיפות, הרצת מתפרצות והכי חשוב- מנוחה לאריזה והארדן.
    הארדן פשוט מפלצת היה עם 31 נק' כבר בחצי ו-40 ברבע שלישי. נוסיף לזה 5 חטיפות ו-7 אס' ב-32 דק' והנה לכם ה-MVP!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט