Silver: No Tanking in NBA (הבוקר ב-ESPN) / מנחם לס

(אדם סילבר ואני יודעים טוב יותר מה הולך ב-NBA ואם יש או אין טנקינג יותר מכל רפי ובינוני ההבנה גם יחד באתר!)

הוא ואני יודעים בדיוק היכן היתה פילדלפיה היום ללא הפציעות לנרלנס נואל וג'ואל אימביד. אבל אני לא יכול להכניס לכם כפית לפה כדי שגם אתם תבינו (אני מדבר ל-90% מכם)

הבוקר ב=ESPN

Adam Silver: No Tanking in NBA

– NBA commissioner Adam Silver, on the perception that the 76ers are tanking

"I absolutely don't think any team is trying to lose," Silver said in an interview with ESPN's Andy Katz for "Outside the Lines."

"No player is going out there to lose," Silver continued. "In terms of management, I think there's an absolute legitimate rebuilding process that goes on. It's so hard to win in this league, and it's so complex.

"I think what's happened in the case of Philadelphia — their strategy has been reduced into a tweet. This notion 'be bad to be good.' … When it gets reduced into a headline, I understand the reaction."

The Sixers (2-23) own the worst record in the NBA and have been considered the the team most blatantly tanking in the league.

Philadelphia has acquired talented players with pre-existing long-term injuries (Nerlens Noel, Joel Embiid) in each of the past two drafts, almost guaranteeing difficult seasons that result in another trip to the draft lottery while improving the team's chances to land another high draft pick.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. הוא צודק שהוא אומר ששחקנים לא עולים למגרש כדי להפסיד. זה ברור.

    אבל האסטרטגיה של פילדלפיה היא טנקינג. אפילו אם הוא מגדיר את זה בתור "בנייה מחדש קיצונית"-לקבוצה הזאת יש 5 פצועים לעונה, לא כולל טוריאף, מתוך 14 שחקנים זמינים.

    ברגע שהליגה מכריחה קבוצות להחתים שחקנים ב"חריגות פצועים", המחזה הדפוק הזה יגמר. בקשר לטנקינג-אין סיכוי ששיטת הדראפט תשונה. לא שהקבוצות החזקות בליגה-אוקלהומה ו-וושינגטון, נבנו על טנקינג.

    נ"ב-ליד רוברט הינקי, אייזיאה תומאס מנג'ר ברמה של ביופורד ואאורבך

    1. מה עם סן אנטוניו? איך בדיוק הם השיגו את דאנקן. הוא לא נפל מהירח. כנ"ל לגבי קליבלנד עם לברון וקיירי. אם אתה עושה טנקינג כמו שצריך, ובעיקר בתזמון נכון, אתה תרוויח בגדול.

  2. טוב טנקיג לא מבטיח בחירה ראשונה אבל לפחות בחירה נמוכה , במקרה שתסיים אחרון במקרה הכי גרוע תקבל בחירה 4 ..

  3. יפת. זה לא אחד הבנים החשובים בתורה?
    תגיד לי, אדם סילבר צריך לשחק אותה? הג'וב שלו (15 מיליון לשנה) תלוי באם ידבר יפה או לא יפה על ה-NBA? אם יש טנקינג – זה יעלה או יוריד מכבודו (ומשכורתו)?

    וואללה שלא קל לדבר אל כאלה שבאו מהתורה.

    1. האמת שנראה לי שיפת אחד האנשים הכי בנאליים ומשעממים בתנ"ך, סתם עומד שם ברקע בלי לעשות כלום 🙂

      בטח שסילבר צריך לשחק אותה, אם הקומישינר מודה שיש טנקינג הערך של הליגה ירד פלאים, ואני לא בקיא בתנאי ההעסקה שלו, אבל אני בטוח שיש שם איזה דירקטריון שיכול לבעוט אותו החוצה.

      הוא מגדיר שם טנקינג כמצב שבו שחקנים עולים במטרה להפסיד, דבר כזה בוודאי שאין, אבל הנהלה שכל ההתנהלות שלה היא החלשה של הקבוצה (כשהמטרה הסופית היא בוודאי התחזקות בדראפט, אבל הדרך מגעילה) זה בדיוק הסיטואציה שיש בפילידלפיה עכשיו.

  4. זה בערך כמו שאסאד אומר שאין לו מושג על איזה נשק כימי מדברים ושאם היו צילומים של ילדים מתים עם קצף בפה אז זה בטח איזה אירגון סורר גאבאת' אל שקלכלשהו שאחראים לזה.

    כמובן שהכל תלוי בחיוך מתחת לשפם.
    ככל שאתה מחייך יותר טוב אתה נראה יותר אמין בעיני עצמך.

  5. תגיד לי מנחם, מה אני מבין שצריך להיות ממש אוטיסט כדי לא להבין תמושג של טנקינג?
    הרי גם חתיכת חמור בלי חמצן במוח, ומחוסר חמשת חושים יבין שכאשר קבוצה רוצה להפסיד/ מחפפת/ מחפשת בחירות דראפט/ לא מתייחסת ברצינות למשחקים, ורוצה להיות למטה בשביל בחירות הדראפט, או כל זין אחר משמע – טנקינג!
    אני לא מבין מה כל הסיפור?!?! מה הבעיה להבין ? אז אם זה לא נכון, אז מה אותה קבוצה מנסה לעשות?! איך זה נקרא? איך זה נראה כוס אוחתול מילי כלע'ה ינעל ג'אברק עארס

    אכלת לנו תעיניים, שנים כבר אתה מנסה להיאבק בעובדה, שכאשר קבוצה מנסה בכוונה להיות למטה ולקחת בחירות דראפט, זה לא טנקינג. די כמה אפשר?? מה אתה ליצן?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט