סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

אז יום חמישי הגדול לא איכזב ונתן לנו ארבעה משחקים צמודים ומעניינים, עם לא מעט איכות, אבל בכל זאת עמד בצל של עסקת רונדו שמציתה את הדמיון ומגדילה את הפער (אם הדבר בכלל אפשרי בין המערב למזרח).

גולדן סטייט שרדה בסופו של דבר מול אוקלהומה, שיקאגו ניצחה כצפוי, אך בקושי את הניקס האומללים, הפלקינס הראו שרירים מול יוסטון, ומילווקי חרקה שיניים וניצחה את סקרמנטו הנחלשת גם עם מאמנה החדש. אז בואו ניגש לאקשן.

שיקאגו בולס 103 – ניו יורק ניקס 97:

שתי הקבוצות הגיעו בלי הכוכב הכי מפורסם שלהן (בשיקאגו הוא בוודאי לא השחקן הכי טוב כיום), כשדירק רוז וכרמלו אנת'וני נעדרו בגלל פציעות קלות.

הניקס עם משחק ממושמע באופן לא אופייני, עם 66% מהשלוש, הצליחו להתקרב לבולס, אבל ה-W בכל זאת הולך לעיר הרוחות.

35 נקודות, 5 ריבאונדים 7 אסיסטים ו-4 חטיפות. לא זאת לא השורה הסטטיסטית של פאו גאסול או ג'ואקים נואה, גם לא של כרמלו שכאמור ולא שיחק ואפילו לא של אמארה. ניחשתם נכון, זהו ג'ימי באטלר! יכול להיות שהאיש נהיה פרנצ'ייז פלייר בפוטנציה ולא שמנו לב?

1:06 הניקס עוד היו בפיגור נקודה בלבד, אבל הניקס הפסידו בצורה אופיינית כשגאסול לוקח ריבאונד התקפה אחרי החטאת עונשין של אארון ברוקס. בניקס בלט טימי הרדוואי ג'וניור עם 23 באחוזים טובים ואלדריץ' הפתיע עם דאבל דאבל משלו (13 ו-10).

ניו יורק כבר עם 14 הפסדים ב-15 האחרונים שלהם.

ולסיום משהו נחמד – קירק היינריך הפך לשלישי ברשימת מוסרי האסיסטים בכל הזמנים של הבולס, מזל טוב.

יוסטון רוקטס 90- ניו אורלינס פלקינס 99:

ערב קליעה לא טוב של שתי הקבוצות, אבל בהיעדר טייריק אוואנס, אנת'וני דיוויס השתלט על העניינים והביא את הניצחון לקבוצתו עם משחק אדיר של 30 נקודות 14 ריבאונדים ו-5 בלוקים שתראו בכל תקציר של משחקי הלילה. עד הרבע הרביעי נהננו ממשחק צמוד אבל ריצת 7-0 ליתרון 6 בתחיןלת הרביעי נתנו לפליקנס את המומנטום שהם היו צריכים כדי לנצח.

הארדן עם 21 והווארד עם 17 ו-13 ריבאונדים לא הספיקו עבור הרוקטס שעדיין מחזיקים מאזן איכותי של 7 נצחונות ב-9 משחקים האחרונים. אריזה היה עם 10 בלבד ובינתיים היכולת המאכזבת שלו, והטרייד האחרון של רונדו מאירים באור לא מחמיא את המהלכים של יוסטון סביב סוגיית צ'נלר פארסונס.

בניו אורלינס לעומת זאת ראינו הרבה יותר חלוקה בנטל, דיוויד אומנם שלט, אבל הולידי עם 16 ו-10 אסיסטים, וגם אנדרסון וקנינגהאם מהספסל עם 16 ו-15 תרמו.

מקל לא שותף.

סקרמנטו קינגס 107 – מילווקי באקס 108:

שליטה מוחלטת של סקרמנטו מתחת לסלים (26-48 בצבע), לא הספיקו לה במשחק צמוד ומהנה בין הבאקס, שהגיעו ללא ג'בארי פרקר שגמר את העונה, כשסקרמנטו מגיעה סוף סוף עם קאזינס שחזר מפציעה.

בשוויון 107 פצ'ולי הלך לקו וקלע אחת משתיים עבור מילווקי 7 שניות לסיום. קאזינס לקח את הזריקה האחרונה והחטיא.

27 שלך קאזינס עם 11 ריבאונדים במשחק החזרה שלו, וגם 20 של גיי ו-22 של מקלמור הלכו לאיבוד. כספי שוב לא שיחק.

הבאקס שהפציצו עם 56% מהשלוש, נהנו מ-20 של נייט ו-19 של מאיו ודאדלי. ג'ראד בייליס הוסיף 17 משלו. אנטנקומפו ריחם על השדרים וקלע 11 בלבד.

גולדן סטייט ווריורס 114 – אוקלהומה סיטי 109:

משחק אדיר זה לא מילה בגולדן סטייט.

במחצית הראשונה דוראנט קלע לא פחות מ-30 נקודות ב-10 מ-13 מהשדה וזה היה נראה שהשחקן בדרך למשחק היסטורי, אבל אז דריכה לא טובה על הרגל של מריס ספייטס גרמה לפציעת קרסול קטנה ודוראנט לא חזק.

בהיעדרו ראסל ווסטברוק הוביל את אוקלהומה ועשה זאת היטב כשקלע 33 נקודות, כשווסטברוק וקארי מחליפים סלים בדקות האחרונה והקהל של גולדן סטייט פשוט יוצא מדעתו.

בסופו של דבר פיידוואי נאה של האריסון בארנס גמר את המשחק עבור גולדן סטייט ואולי זה ההבדל בין השתיים כרגע, בעוד באוקלהומה זה דוראנט ווסבטרוק ובערך זהו בהתקפה, בגולדן סטייט עדיין ולמרות הכל יש לך את האריסון בארנס, דיימונד גרין, ואפילו ליבינגסטון או איגודלה שיכולים לעשות סל גדול בכל רגע נתון, וזה מעבר כמובן לספלאש בראדרס. אולי הם בכל זאת קונטנדרים?

קארי במשחק מדהים של 34 נקודות ו-9 אסיסטים, כשהוא מוסיף גם 7 ריבאונדים, האיש היה פשוט בכל מקום היום. מדהים מה גולדן סטייט מצליחה לעשות בלי אף גבוה לגיטימי (סליחה אזילי ו-4 הנקודות שלך). בארנס עם 12 גרין עם 16 ותומפסון עם 19 סייעו לקארי. רוברטסון עם דאבל דאבל של 12 ו-10 עבור הת'אנדר.

 

ובכל זאת נקדיש שיר לרונדו.

http://https://www.youtube.com/watch?v=SezoGW_z9w0

 

 

וזה מה שנכתב לפני:

וואו יום רביעי, מה עשית, איך דפקת את יום חמישי? שלוש הארכות בממפיס סן אנטוניו? 30 נקודות תבוסה של בלאט וקליבלנד? עוד הארכה בדנבר יוסטון ומשחק צמודים בפיניקס שארלוט וקליפרס אינדיאנה?

אז יום חמישי הגדול ייאלץ לשנס את מותניו ולהביא לנו כמה דרמות בלתי נשכחות מארבעה משחקים מעניינים, כל אחד בדרכו, ולצורך העניין גייסנו את שני הישראלים שלנו כדי להוסיף קצת ארומה מקומית לעניין. אז בואו נצלול אל האקשן:

שיקאגו בולס (9-15) – ניו יורק ניקס (22-5):

במשחק הראשון בין השתיים שיקאגו פירקה את הניקס הפתאטיים 80-104, במשחק שמייצג את העונה של השתיים. בעוד ששיקאגו משייטת סן אנטוניו סטייל אל עבר יתרון הביתיות לפחות בסיבוב הראשון, הניקס מתרסקים לעבר הלוטרי.

ההגעה לסנטר עשויה להזכיר לכרמלו את ההחלטה שלו לבחור בכסף על פני התהילה, כשהחליט לחתום על חוזה על 124 מליון דולר ל-5 שנים ולא על החוזה של 74 מליון ששיקאגו הציעה לו. אז 50 מליון דולר זה פער גדול אבל האם הוא שווה אפשרות לטבעת?

בינתיים הוא לפחות שובר שיאים בניקס שמחזיקה בפתיחה הגרועה בתולדותיה. עם 60 נקודות בשני הפסדים נוספים כרמלו הולך ונראה כמו ביזארו קובי ברייאנט, כל הדברים השליליים של קובי, בלי הצדדים החיוביים.

בתחילת העונה דיברו על שינוי בקצב של הבולס שקולעים יותר אבל גם סופגים יותר, אך בשני המשחקים האחרונים הבולס החזיקו את מיאמי ואטלנטה (אותה אטלנטה שהמתירה כמעט 130 על הקאבס אתמול כן?) על 84 נקודות בממוצע בלבד. וכל זה בלי ג'ואקים נואה שאמור לחזור הלילה – שחקן ההגנה של השנה אני מזכיר לכם.

ועוד סטטיסטיקה אחרונה למתלבטים – הבולס מהמובילים בקליעה בבית עם 105.6 נקודות למשחק, בעוד הניקס סופגים 103.8 בחוץ.

תחזית: 20 לבולס.

 

יוסטון רוקטס (5-19) – ניו אורלינס פלקינס (12-12):

אני לא חושב שנגזים אם נאמר שהרצף שהרצף הקרוב של הפלקינס יכריע את הכיוון של העונה שלהם, ואולי אפילו של הפרנצ'ייז.

זה הולך ככה – דיוויס חייב פלייאוף, הוא חייב פלייאוף עכשיו, הוא חייב פלייאוף כי אם הוא רוצה להתחיל להיכנס לדיבור של הגדולים באמת בליגה, הוא חייב להתחיל להביא הישגים קבוצתיים ולא רק לעשות דאבל דאבל מדי משחק. יש לו את היכולת, אבל נכון לעכשיו אין לו את הקבוצה, ולרוע מזלו הוא משחק במערב ולא במזרח. הפלקינס ברצף טוב של 4 נצחונות ב-6 משחקים עם 51.2% מהשדה, אבל האתגר שמחכה להם עכשיו הוא אחר לגמרי מזה של הניצחון על יוטה במשחק האחרון.

שימו לב ל-12 המשחקים הקרובים של הפלקינס, שמגיעים אליהם במצב מאוזן של הפסדים ונצחונות:  יוסטון פעמיים, סן אנטוניו פעמיים, פורטלנד, אוקלהומה, שיקאגו, פיניקס, וושינגטון וממפיס. 10 מפגשים עם קבוצות פלייאוף מבין 12. אם הפלקינס יצאו עם מאזן חיובי מהמשחקים האלה יהיה על מה לדבר, אבל באותה הסתברות יתכן ונראה כאן התרסקות, זהו רצף שכדאי לעקוב אחריו.

ברוקטס לעומת זאת הכל רגוע יותר, עם 3 נצחונות ב-4 האחרונים הרוקטס ממשיכים להראות טוב עם או בלי הווארד אבל הם יגיעו עייפים אחרי הניצחון בהארכה על דנבר הלא יציבה. 41 נצחונות ו-10 אסיסטים לזקן הבטיחו את הניצחון של הרוקטס במשחק הזה. עם הווארד שעוד מתאושש מהפציעה, מעניין לעקוב אחרי הצמיחה של מוטניוס  למעמד של שחקן מוביל בקבוצת פלייאוף, כשהוא קולע 17.4 למשחק ב-8 המשחקים האחרונים.

משחק שלא מומלץ להחמיץ

הימור: הפלקינס ינצלו את העייפות של הרוקטס וינצחו ב-5. גל מקל עם 2 נקודות ו-4 אסיסטים.

 

סקרמנטו קינגס (14-11) – מילווקי באקס (13-13):

הסיפור של המשחק הזה הוא בלי שום ספק הטרגדיה של הפציעה של פרקר, עוד פציעה דרמטית של שחקן צעיר שעושה זה עתה את צעדיו הראשונים בליגה, ועוד שאלות גדולות לגבי האופן שבו הליגה מטפלת בשחקניה.  ג'ראד דאדלי ימלא את מקומו של פארקר עד סוף העונה ברוטציה של קיד ויהיה מעניין לראות האם מילווקי תמשיך לשמור על הסטטוס שלה כמועמדת רצינית לפלייאוף במזרח הלא רציני.  למילווקי עדיין יש את אחד השחקנים המענייינים לצפייה בליגה בדמות אטנקונומפו, שקולע 12.2 נקודות למשחק ו-6 ריבאונדים.

מנגד, סקרמנטו שמגיעים עם קאזינס שחוזר מפציעה ינסו לתת למאמנם החדש טירון קורבין ניצחון ראשון. הקבוצה הפסידה 8 מתוך 10 משחקיה בלי קאזינס מה שהוביל לפיטורי מאמנים, ואין ספק שהיא שמחה לקבל אותו בחזרה. כספי לא שיחק מול אוקלהומה בהפסד של הקינגס ויהיה מעניין לראות אם הוא יחזור הלילה.

הימור: הקינגס ב-7.

 

גולדן סטייט ווריורס (3-21) – אוקלהומה סיטי (13-12):

וזה בלי ספק המשחק המרכזי של הלילה.

אחרי ההפסד של גולדן סטייט לממפיס כתבתי שזאת אינדיקציה חזקה שגולדן סטייט היא לא באמת קונטנדרית, מכמה סיבות עיקריות:

1) כשאתה חי על הג'אמפ אתה מת על הג'אמפ בעיקר בפלייאופף

2) הקו הקידמי שלה פריך ונוטה לפציעות מדי מכדי ללכת חזק

3) אתה עושה את הקפיצה בפעם אחת רק אם אתה אוסף כוכבים וגם זה נדיר מאוד, בד"כ ב-NBA צריכה להיות תקופת הבשלה וזו של גולדן סטייט עוד לא הגיעה למיצוי.

על הדרך גם קבעתי את ההגדרה שלי לקונטנדרית – קבוצה שתגיע לפחות למשחק שישי בגמר האיזורי.

היום גולדן סטייט תנסה להוכיח שאני ורבים אחרים שחושבים אותו דבר טועים, מול אוקלהומה סיטי שהחלימה מהפציעות שלה ומחפשת לחזור לתמונת הפלייאוף הקשוח במערה ול-50% הצלחה.

קארי להט עם 63 נקדוות בשני המשחקים שקדמו להפסד לממפיס בו קלע רק 1 מ-10 ויהיה מעניין לראות איך הוא יתאושש מזה במשחק הקרוב. עוד סטטיסטיקה משמעותית מהמשחק הזה היא שגולדן סטייט הלכה לקו רק 12 פעמים, כלומר ממפיס הצליחה להרחיק אותם מהצבע.

שחקן נוסף שהיה מאוד משמעותי עבור גולדן סטייט הוא דיימונד גרין ויהיה מעניין לראות האם הוא יהיה זה שיצטרך להתמודד עם דוראנט ואיך הוא יעמוד בכך. גם ללא דוראנט ווסטברוק גולדן סטייט ניצחה את המפגש הקודם בין השתיים ב-5 בלבד כך שצפו למשחק צמוד.

אוקלהומה מגיעים למשחק הזה עם ארבעה ניצחונות חוץ רצופים אחרי שווסטברוק קלע 32 ודוראנט 26 באחרון שבהם מול הקינגס.

גולדן סטייט תגיע למשחק הזה ללא לי ובוגוט (ראו הערה מספר 2).

הימור: אוקלהומה ב-2.

 

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. וואו גולדן סטייט נגד אוקלהומה חייב להיות משחק של פליאוף,משחק של הצהרות ל2 הקבוצות.
    לגבי מקל אז לאור המשחקים האחרונים שהוא בכלל לא משותף נראה לי שהוא קונה ב2 ידיים את התחזית שלך

  2. יופי של פריויו, גם אם רק של 4 משחקים.
    לגבי מלו – לדעתי הוא סה"כ שחקן טוב מאוד עם המון יתרונות. אפשר רק לדמיין מה הוא היה עושה בשיקגו השנה.
    לגבי ג"ס – הם לא עשו קפיצה השנה, יש להם עקומת השתפרות כבר כמה שנים, פשוט העקומה מאוד תלולה. גם לגבי השאלה האם הם קונטנדורים תוכרע בשבועות הבאים (לא רק על המשחק הזה).
    ובקטנה: ב 6 מתוך 6 פעמים כתוב "פלקינס" במקום פליקנס. למה כולם עושים את הטעות הזאת ? 🙂

  3. כרמלו עשה את הבחירה הנכונה.
    ממה שאני מבין הוא מאד מצליח בעסקיו והכדורסל הוא כבר לא עיקר הכנסתו.
    יש דברים שיותר קל לעשות כשאתה גר בניו-יורק…..

  4. לצערם של אוהדי דיוויס, ניו-אורלינס לא יעשו פלייאוף עם קן אחורי כל כך שביר ונחות לעומת הקבוצות האחרות במערב (טרייד לרונדו + גרין, דראגיץ') יביא אותם גבוה יותר.
    אני חושב שאוקלוהומה ינצחו רק בגלל שהם צריכים את הנצחון הזה יותר. ב-82 משחקים בעונה ב-NBA לא עושים הרבה עניין ממשחק מסוים אלא אם כן זה אחרי האול-סטאר או מאבקי מיקום. לדוגמא קליבלנד שיום אחד מנצחת ואחרי זה חוטפת תבוסה (ורק בישראל בגלל בלאט עושים מזה קונצרט)

  5. אפלטון, אתה רוצה את רונדו ברוקטס? אתה חושב שהוא מתאים עם שחקן חוץ כל כך דומיננטי כמו הארדן שעיקר הכוח שלא הוא החדירה והוא צריך שחקני חוץ שיכולים לרווח עם קליעה? אם כן, מה היית נותן תמורתו בטרייד שיהיה הוגן לשני הצדדים (למרות שאתה לא אובייקטיבי)?

    אני מנסה לחשוב לאן להעביר את רונדו אבל חוץ מבחירות דראפט ושחקנים צעירים עם פוטנציאל אין לי מושג מה בוסטון מחפשים. יש להם את סמארט בגארדים שירצו לפתח אותו, אוליניק וסאלינג'ר הצעירים )עונה שניה ושלישית בהתאמה) כגבוהים מבטיחים, ג'ף גרין שבעיניי הוא אנדרייטד וסמול מצויין.

    1. רונדו שיחק עם פירס בסלטיקס (גם הארדן וגם פירס הם שחקנים שיותר יוצרים לעצמם מאשר לרוץ אחרי חסימות) ככה שזה יכול לעבוד ולהוריד מהנטל של הובלת כדור מהארדן (למרות שהוא אוהב לקחת כדור מהתחלה ולשחק אחד על אחד מהאמצע).
      השאלה הגדולה עם רונדו היא מה הוא יעשה בקיץ והאם יש טעם להשקיע בו עכשיו ואם הוא מוכן להתחייב או לחכות לקיץ ולנסות להחתים אותו בלי לאבד נכסים.

      1. ההבדל הוא שהארדן זורק 50% יותר ממה שפירס היה זורק בשנים האחרונות בבוסטון וכפול בזריקות עונשין כשגם כמות האסיסטים הגבוהה של הארדן מעידה על הדומיננטיות שלו.
        בבוסטון, פירס היה אחת מבין שלוש האופציות העיקריות עם אלן וגארנט, הארדן זה כמעט וואן מן שואו ביוסטון. אני מניח שעם החזרה של האוורד כמות הזריקות של הארדן תרד אבל הוא עדיין יהיה דומיננטי הרבה יותר ממה שפירס היה.
        אני מניח שקצב המשחק של יוסטון מהיר יותר משל הסלטיקס של שלושת הגדולים אבל אני די בטוח שנתונים של usage יראו את הדומיננטיות של הארדן בהשוואה לפירס של בוסטון.

        1. האמת היא שאני בכלל לא בטוח שרונדו יהיה טוב ליוסטון, בעיקר בגלל שפטריק בברלי די מושלם יחד עם הארדן.
          מלבד ריווח המשחק מה יעשו במשחקים צמודים? יחד עם הווארד ורונדו עם ה-40% שלהם מהקו זו תהיה חגיגת האקה.
          א-ב-ל, אני ממש לא רוצה לראות אותו בדאלאס, הוא יהיה מושלם בשבילם, ורק בשביל לדפוק את קיובן אני מוכן לקחת את הצ'אנס על רונדו.
          מבחינת מה אפשר להציע תמורתו- רק הבחירה של ניו-אורלינס זה יותר ממה שיש לדאלאס להציע, חוץ מזה יש 8 בחירות סיבוב שני, כישרון גבוה לשנים הבאות בדמות קלינט קפלה וטרייד אקספשיון לקחת עוד חוזה שבוסטון רוצה להיפטר ממנו.
          מישהו אמר באתרי האוהדים שהיריבות בין יוסטון לדאלאס יכולה לדפוק את שתי הקבוצות במשא ומתן מול גמי"ים אחרים. לצערי אני חושב שזה נכון.

  6. אף אחד לא אמר ,אבל אוק פישלה בדרפט , לא יצא להם כלום מהבחירות במקום שילכו על מה שצריכים לקחו שתי בחירות סתמיות שאף אחד מהם לא משחק ותורם.. במקום ללכת על קלעי או רכז או סנטר טוב ולעשות איזה טרייד יעיל , היו יכולים ללכת על פייטון או טרייד ולהביא את קקטר ויליאמס או סטקאוסקס ..
    אין ספק פרסטי נרדם במשמרת וחבל במקום שאוק יהיו דינסטי הם יגמרו עם כלום ופירוק של הקבוצה תוך שנתיים

  7. אפילו בבחירה 29 לקחו איזה שחקן שאני לא זוכר את שמו במחשבה ששולחים אותו לדי ליג לשנתיים שהם יכלו להביא את מקדניאלס בתור היורש לספלושה ויוררש משורדרג ביותר

    1. בדראפט אמרו שהבחירה במיץ' מקגריי היא טובה מאוד. הוא פשוט פצוע עד עכשיו ורק לאחרונה חזר וקיבל איזה כמה דקות

      1. מיץ' מגארי פצוע מתחילת השנה שעברה, בחירה לא רעה בכלל של סנטר שהיה יכול לקפוץ עד הלוטרי בדראפט האחרון אם היה משחק את השנה השנייה במישיגן.

    2. אם יש משהו שלמדתי זה לסמוך על פרסטי בכל מה שנוגע לבחירות דראפט. הבחור יודע לבחור גניבות יחסית למיקום שיש בד"כ לOKC

  8. בדיעבד זה קל להגיד שהיו צריכים להביא את מקדניאלס ובפילדלפיה זה גם קצת יותר קל למצוא מקום מתוך השממה שם. מסכים שפרסטי לא עושה מספיק בשנתיים האחרונות בשביל לשדרג את הרוסטר אבל צריך לזכור שהוא בחר את דוראנט,ווסטברוק, הארדן ואת איבאקה, רג'י גקסון וגרמי לאמב בבחירות נמוכות למדי אז הוא האחרון בליגה שאפשר לבוא אליו בטענות לגבי בחירות הדראפט שלו.

  9. אגב בחירות דראפט נמוכות, הרוקי של הספרס נכנס לעניינים במשחקים האחרונים כשנגד פורטלנד הוא נותן מחצית שניה מעולה של איזה 15 נקודות וממש היה הגו טו גאי דקות ארוכות ברבע הרביעי.

  10. זה פשוט מחזה זוועתי לראות את החמישייה הנכה הזאת של הניקס מנסה כל הזמן למצוא שחקנים פנויים על הפרימטר בטרינגל אופנס.
    זה פוטנציאל לאיזה 25 איבודים מול הגנה מרוכזת של הבולס.

    אני מזפזפ בין זה למשחק האמיתי של הערב- דיוק-קונטיקט!

    טיוס ג'ונס פתח מצוין.

  11. מרתק להכנס לראש של שחקנים המצליחים להגיע כל פעם קרוב כל כך – ובשניות האחרונות להפסיד. איך הם מתרוממים מזה?

    1. סטיב קר עדיין לפעמים מתעורר בלילה, עם מבט רדוף, אחרי חלום רע בו הוא היה מאמן הניקס. הוא רואה את האורות המנצנצים על ה-bay bridge מחלון חדר השינה, וחוזר לישון רגוע. הוא בגולדן סטייט, לא בניקס.

        1. הסאנס שלי לא הולכים לשום מקום. כל מה שנשאר הוא להנות קצת על חשבונם של הניקס והלייקרס.
          במראה המוסר כתוב: "צרת רבים, חצי נחמה"
          (מצד שני, גם כתוב שם: "צרת רבים, נחמת טיפשים")

  12. אני שואל את עצמי אם הגענו לשלב בעונה שבו אני מלמד את האוטוספלר שלי שכשאני כותב "ר" הוא משלים לבד "אסל ווסטברוק פרחח מסריח שבחיים לא יוביל קבוצה לאליפות ולא מעניין אותי מה קיי הכריח אותי להגיד" או שנחכה עם השיעור עד אחרי האולסטאר.

  13. כשהייתי ילד מזמן היה לי משחק הרכבה כזה עם קשיות שמחברים לכל מיני צורות, נגיד שחקן כדורסל בתכלת עם מספר 35

  14. דוראנט עם 30 נק' במחצית באחוזים מטורפים.
    ועדיין אוקלהומה ירדה למחצית בפיגור.
    לא סימן טוב לאוהדי הת'אנדר.

  15. דוראנט עם 30 נקודות, 2 אסיסטים, 2 ריבאונד.
    צירוף מקרים משעשע, זאת גם הסטטיסטיקה של הניקס ברוב המחציות הראשונות.
    יא אללה איזה עולם קטן תראו מה זה.

  16. ההתמקדות בפציעות מנעה מאוקלהומה להתמקד בבעייה האמיתית בקבוצה וזהמשחק ההתקפה.

    אם הם לא ישנו את סגנון המשחק הם לא יזכו באליפות. אי אפשר להסתמך רק על כישרון טהור ועל יכולת אישית בהתקפה, בטח לא במערב השנה. הם חייבים לעשות יותר תרגילים בהתקפה להניע את הכדור יותר.

    1. לסקוט הפתרונים.
      למרות שאם דוראנט ווסטברוק ימשיכו במגמת השיפור האינסופיט של השניים,ההתקפה לא תיהיה בעיה .
      הם רק צריכים למצוא איזון ונראה שברוקס מנסה עם רובטסון .

      מה שצריך להדאיג זה ג'קסון ,נראה שהשתן עלה לו לראש.
      מה שעוד שחקנים מפחדים לזרוק שהם יודעים שיש שחקן כמו דוראנט לידים שכמה שהזוי יש לו סיכוי יותר טוב לקלוע מהם…

      1. אתה באמת חושב שלסקוט הפתרון?

        הוא כבר כמה שנים מאמן את הקבוצה ועדיין לא הצליח להקנות לה משחק התקפה נורמלי.

    2. מאחר וזה סיכום של 100%מהניתוחים של הבעיות של אוקלהומה בשנים האחרונות המסקנה די מתבקשת.
      סקוטי ברוקס, הנך מוצב בזאת לאייש את מושב הטייס בחללית ההודית למאדים.
      דרוש: מאמן.

  17. הקינגס לא ינצחו עד שריי מקלום לא יחליף את סשנס כרכז שני.

    מאמן שני ברציפות שמהמר על הסוס הלא נכון ונותן לו אפילו יותר דקות.

    בדקות שסנס משחק הקינגס מפסידים לא משנהמה הסטטיסטיקה שלו.

    חבל!!

  18. מה לעזאזאל הם עשויםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

  19. פשוט לא יאומן ,עד שדוראנט נותן משחק טוב הוא נפצעעעעעעעע.
    מחר יש את הלייקרס ,ראס והמוקיונים אמור להספיק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט