מעורב הופס ליום חמישי : בלאט לא שייך! / מנחם לס

 

1. דייויד בלאט! בושה עליך! לתת לקבוצתך להפסיד ב-29 בבית?

חזיתי בקרקס שעשתה אטלנטה האוקס (בלי ג'ף טיג!) על הקאבס ושלל כוכביה, בביתה. אוקיי, לברון עשה קרוס-אובר על סופולושה שהשכיב אותו על הריצפה. אוקיי, לברון עשה דאנק מהסרטים.
אך שדייויד בלאט ייתן לקבוצה עם הרוסטר העליון שלה להפסיד בבית ב-29 נק'? לתת לסם מאק לקלוע 24 נק' ב-22 דקות? לעמוד על הקווים בלי לצאת מדעתו?
תסלחו לי רבותי. לדייויד בלאט אין את זה. אין לו את האוטוריטה והאישיות להכריח את רצונו על שחקניו. הוא סתם מין בובה שעומדת שם ולא מראה כל מבע או כל IMAGE אחר. סתם כמו פסל לאורך הקווים.
הגעתי למסקנה שה-NBA אינה ליגה המתאימה לו. אולי הוא מורה, אולי הוא מאמן נאור. אך כאלה לא מצליחים ב-NBA. ב-NBA מצליחים מאמנים המצליחים להשליט את רצונם, כמו פופ בספארס, פיל ג'קסון בזמנו, פט ריילי בזמנו, ואולי יותר מכולם – בצורה שקטה – צ'אק דיילי. לבלאט אין את הדספוטיזיה המשליטה סמכות. אין לו את האוטוריטה להשליט את מרותו. הוא נראה לי חסר בטחון, רעוע, כמעט קריקטורה על הקווים משך כל המשחק, ללא צרחה אחת כשמורידים לקבוצתך את התחתונים ומביישים אותה כאילו היתה איזו נמושה מדיביזיה 3.
אכזבה קולוסאלית.
 

2. את זה בטוח שמעתם כאן לראשונה: הקאבס מעוניינת בקוסטה פוקוס

 
השמועות החלו בצפון מזרח אוהיו, והערב התחילו לדבר עליהן בכל הרצינות בכל חורי ה-NBA: הקליבלנד קאבס מעוניינת 'ביג טיים' בסנטר המחליף של הגריזליס קוסטה קופוס. קוסטה הוא אמריקאי טהור עם שם דפוק. הם רוצים אותו בגלל ה-TOUGHNESS ההגנתי שלו. השחקן השני שהם עובדים בחדרים חשוכים להביא הוא ווסלי מת'יוס מפורטלנד.
 
הדרך היחידה להחתים את קוסטה פוקוס היא לחכות עד שיהפוך לשחקן חופשי ביולי. (אגב, אני תמיד סימפטתי את קוסטה, אבל מתי הוא הפך ל-HOT COMMODITY?).
 

3. בעיות בדנבר

 
המאמן בריאן שואו שוחח אתמול ארוכות בשתי פגישות ניפרדות עם דנילו גלינרי וקנת' פאריד. גלינרי – שהיה פצוע רוב העונה שעברה – טוען שהוא לא משחק מספיק דקות ולכן הוא לא יכול להויח את עצמו, ולקנת' פאריד אין הסבר על ירידה בתפוקת משחקו. אחרי קיץ כזה פורה עם נבחרת ארה"ב הוא החל צפשל בדנבר ואפילו הורד לספסל.
 
אתה לא רוצה שזה יקרה לשחקן כמוהו שרק הקיץ חתם על 50 מיליון לארבע שנים, וגלינרי מרוויח העונה 10.85 מיליון, כמו בעונה הבאה.
 
לדעתי דנבר תהיה מאושרת אם קבוצה אחרת תיקח אותו עם משכורתו. פאריד? חידה מה קרה לו.
 

4. צרות במיאמי

 
חדשות רעות לאוהדי מיאמי היט באתר (רועי, אני, ועוד איזה 4-5 שמופיעים לבקרים): ג'אש מקרוברטס אבוד עד סיום העונה. דלקת  מעיים(או פציעה; שמעתי שני הסברים שונים על מצבו).
 
עתה גם כריס בוש פצוע וייעדר תקופה בלתי מוגבלת.
 
השמועות הן שמיאמי תבקש מהליגה "INJURY PLAYER EXCEPTION" לפחות על ה-2.65 מיליון שהיא משכורתו של מקרוברטס.
 
פט ריילי רוצה תשובה מאריק ספואלסטרה: "האם ג'סטין המילטון הוא דבר אמיתי בסנטר וזה רק עניין של זמן, או שהוא BUBBLE נוסף בגובה 2.14 מ'?". אותו דבר הסנטר/פורוורד חסן וויטסייד. השלישי שאין לו חוזה מובטח הוא אנדרה דאוקינס. כל אחד מה-3 – או כל השלושה – עלולים למצוא את עצמם ללא חוזים אחרי ה-10 לינואר כשכל הדילים הופכים להיות GUARANTEED עד סוף העונה.
 
זה הזמן של פט ריילי להוציא קוף מהשרוול, או שעונה זו תהפוך להערה כשתולדות הקבוצה יסופרו.
 
למעשה, הדבר היחידי שיכול לנהציל עונה זאת הוא גרג מונרו, אבל גרג מונרו אומר שוב ושוב שהוא נישאר בפייסרס!
 

5. החמישייה המצליחה ביותר

 
בכדורסל לפעמים צריך יותר מזל משכל. אתה מנסה ומנסה, הקבוצה סובלת פציעות, ולפתע הנה חמישייה שנראית על הכיפאק ביחד עם שטף, קואורדינציה, ויכולת. החמישייה הבאה של אינדיאנה מצליחה בינתיים יותר מכל חמישייה אחרת העונה, ובעונה שעברה. אין לזה הסבר או סיבה: זה פשוט ככה.
 
החמישייה שהולך לה מצויין יחד בינתיים היט סי ג'יי ווטסון, רודני סטאקי, סולומון היל, דייויד ווסט, ורוי היברט.
 
החמישייה הזאת נולדה במקרה במשחק נגד הלייקרס, ונראית בינתיים כל כך טוב שמאמן הקבוצה פרנק ווגל אמר אמש ש,"נכון להיום זאת חמישיית האינדיאנה פייסרס".
 

 6. האם מרק ג'קסון בין מועמדי הקינגס?

 
כריס מאלין הוא יועץ הקינגס לענייני כדורסל. הוא ומרק ג'קסון שיחקו יחדיו בסיינט ג'ונס, וכמה שנים באינדיאנה,  והם ידידים עד היום. השניים ניפגשו אמש, אבל לפני הפגישה מנכ"ל הקבוצה ניפגש עם דמרכוס קאזנס ואז עם כריס מאלין.
 
את המסקנות אבקש ל-ל-700 להסיק עבורינו.
(אגב, אני לא מאמין שמשהו יקרה העונה, וקורבין יאמנה עד הסוף)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. לגבי מרק ג'קסון, הנחש חסר המושג הזה ליכלך על בלאט בעילום שם כבר מזמן. מאז שקיבל בעיטה בתחת הוא בוחש ורוחש כדי לקבל ג'וב של מישהו אחר. לא אתפלא אם טמן ידו המטונפת גם בקינגס.

  2. אשך אתה רק מוכיח את הנקודה של מנחם. מאמן קר שקול שגם שהוא מתפוצץ הוא בשליטה איפה הוא ואיפהג'ייסון קיד (הגבר!!) שיוצא לו הווריד פעמיים במשחק?

    מנחם צודק אלף אחוז, ראיתי את המשחק מהדקה השישית לסוף ואתה רואה את בלאט על הקווים מוחה כפיים ואומר COMON כאילו הוא אני באינון קט סל של ילדי השכונה …

      1. אשך – אתה פה כבר מספיק זמן לדעת שאנחנו קובעים מה שאנחנו רואים כאן ועכשיו. אני לא ראיתי משחק של מכבי ת"א כבר 20 שנה ואני רואה את בלאט רק מעכשיו והתרשמות רישונית שלי. לא משהו.

        אולי אח"כ זה יהיה אח"כ אבל לא נראה לי שיהיה אח"כ.

        1. בלאט שולט בקבוצותיו ביד רמה. אמנם שחקניו מכבדים אותו אבל ביד רמה.
          זאת הייתה השאלה הגדולה לגביו כשהגיע – איך הוא יסתדר במשחק בו השחקנים חזקים יותר מהמאמנים.
          וזאת התשובה – הוא לא. הוא לא יכול להיות המאמן שהוא.
          מספיק לראות את התגובה של קיירי לפסק זמן שלו אז כדי להבין עד כמה הם לא סופרים אותו ועסוקים בעצמם.
          אם לבלאט הייתה יד חופשית בקליבלנד כבר מזמן הוא היה מקבל סדרת חינוך מהסרטים.
          אבל בסיטואציה חדשה זו בלאט מנסה להלך בין הטיפות ולאלף "חיובי בלבד". ולפעמים חיובי בלבד לא מספיק!
          (למי שמכיר את עולם האילוף)

    1. לא קל לאמן שאין לך שום אפשרות לשלוט בשחקנים שלך.
      בלאט יצטרך לקוות שחומר השחקנים יהיה מספיק טוב להצלחה גם בלי שליטה שלו. אם תבוא הצלחה, אז אולי גם הוא יקבל קצת ריספקט מהשחקנים שלו. זה סוג של ביצה ותרנגולת. ברור לגמרי שהיה לו עדיף לשחק בקבוצה בלי לברון, מלאה בצעירים בלי ציפיות. כמו בבוסטון או ביוטה, אז היה יכול להרוויח את הכבוד שלו.

  3. ב NBA המאמן הוא פחות אוטוריטה מבאירופה. זה היה ידוע מההתחלה.
    אני לא חושב שאפשר לשפוט את בלאט לפי עונה אחת (הראשונה שלו ובכלל למאמן אירופאי).
    יש עקומת למידה. אי אפשר להתעלם מזה.
    אלא אם בא לכם להתעלם מזה ולשפוט אותו לפי חצי עונה.
    כישלון בינתיים הוא לא.

  4. מנחם,הפכת להיות כמו אודי הירש מוואלה.חכה תן לו זמן,אם יש דבר שבלאט יודע לעשות מצויין זה להסתגל וברגע שהוא יסתגל ויידע לתמרן בין הכוכבים,הוא יצליח.
    מסכים עם Berch (אולי תשנה לכינוי בעברית אתה מסבך אותי :)),אפשר יהיה לשפוט אותו רק אחרי העונה הבאה.
    ואני גם מסכים עם האשך להזכירכם שהוא חתם בקליבלנד המטרות והציפיות היו שונות לגמרי והיה לו מספיק זמן ללמוד ולהכיר את הליגה בניחותא,בניגוד לעכשיו שהוא תלוי בעיקר בלפלוף

  5. לברון הוא הבעייה היחידה של בלאט. הוא לא ספר אותו מהיום הראשון וזה כל כך מורגש שזה מגעיל. רק בגלל זה יש סיכוי שבלאט לא יסיים את העונה. חוץ מזה קליבלנד מראה סימנים של קבוצה מאומנת לפרקים, אם יתנו לבלאט צ'אנס, הוא יצליח.
    לגבי דנבר, יש מצב שיש דבר כזה קבוצה עמוקה מדי. דנבר צריכה להיות פעילה מאוד בחלון הטריידים הבא, לפלייאוף הם לא יגיעו אז שיצברו נכסים.
    מארק ג'קסון- הרחתי את הסירחון שלו מהשנייה שמייקל מלון פוטר. אחרי השידור של המשחק של סקרמנטו הוא הסתגר יחד עם הבעלים, עם כריס מאלין ועם קאזינס באיזה חדר. כנראה לתפילה משותפת.
    לגבי דאלאס- שקיובן ימצוץ חמציצים איןצלדאלאס כלום להציע, למרות שרונדו יכל להיות מושלם בשבילם. הכי קורע אם הוא ינסה לעשות טרייד על פרסונס.

  6. למרות שהאצבעות במקלדת רוצות לרוץ ולרמוס את דיוויד על המשחק הזה האינסטינקט אומר שהוא עוד לא הרוויח את זה. תבוסות הן חלק מהליגה. מנחם תראה לי אלופה אחת שלא חטפה תבוסה אף פעם. להזכיר לך את הבולס ב-1992 שהפסידו לניקס ב37 הפרש? מה אם התבוסה של ההיט ב-2011 לדנבר באיזה 30 הפרש? אם יום מטורף של ההוקס מחוץ לקשת הוא הבעיה שלהם על זה נאמר דיינו…
    לפני שפוסלים 20 שנות אימון על 2-3 משחקים בא נשים לב ש:

    1. בליגה של היום קבוצות הגנה גרועות לא מגיעות לצמרת. אפשר להסתכל על הטבלה הזאת: http://espn.go.com/nba/hollinger/teamstats/_/sort/defensiveEff

    ב-10 קבוצות ההגנה הגרועות אפשר למצוא רק עוד שותפת צמרת אחת. המאבריקס. שיהיה לקאבס את ההתקפה של המאבס נוכל לדבר. מה גם שלדעתי דאלאס לא מגיעה רחוק השנה בפלייאוף.

    2. שחקנים לומדים הרגלים דרך דוגמא אישית של שחקנים אחרים ודרך המאמנים שחוו. למעט לברון בתקופתו במיאמי אף אחד בקבוצה הזו על שלל שחקניה לא חווה מאמן טוב בליגה! ושיסלח לי מייק בראון. קיירי השנה גילה שצריך להזיז רגליים בהגנה? גיב מי אי ברייק. קווין לאב הוא בלון נפוח . עוד יקיר של הסטטיסקות המתקדמות. רק שוכחים להזכיר כמה היה לא אהוד בחדר ההלבשה במיניסוטה. שוכחים להזכיר באיזה שחקן הגנה בינוני מדובר. אל תבינו לא נכון מדובר על שחקן סופר כישרוני טופ 20 בליגה עמוסה. אבל בטח לא מעומד ל-MVP.

  7. אני לא מודאג לגבי בלאט אישית כי יש לי תחושה שאם הוא יפוטר ע"י לברון הוא יקבל קבוצה אחרת, משהו שיותר מתאים לו (לא קבוצה עם שלושה כוכבים אחד שחושב שהוא חכם אחד פירחח ואחד שאינו יודע לשמור) וקליבלנד לא תראה יותר טוב עם מאמן אחר אלא אם יעשו טרייד משמעותי אולי אפילו על קוין לאב

  8. ד"ר מנחם היחיד שאומר את האמת על בלאט ולא עושה פסטיבלים לכבוד בלאט האפרו ישראלי אמריקאי סוביטי
    באורגינל קליבלנד נראית כמו חיילת משחוררת על אקסטה במסיבת פול מול פארטי . יוצר מידי אפס אנד דאונס עם דגש על הדאונס
    עם כל הכבוד לפניני אם דוויד יגיד ללברון טו שאט דה פאק אאוט הוא יגמור בבגאז של אחד החברים של לברון

    ד"ר צודק אכזבה קולסאלית כמו שמומי אכל סלט מיונז עם כרוב סלט קולוסאלי שהיה מקולקל . מומי היה קולוסלאלי וטוטאלי פירק את האסלה 4 פעם

  9. הוספה אחרונה שלא הייתי בטוח בה…
    3. לברון. סלחו לי על הפסקה הזו כי היא נסמכת רק על עיני הרואות. בהחלט רצוי להכנס בי אם אתם לא מסכימים. לברון לא בירידה השנה. לפי מה שאני רואה הוא פשוט שחקן כדורסל אדיר עם גוף אנושי יוצא דופן. אז מה הוא היה על-אנושי עד עכשו? כן. ויש לי חשש שהיו פה חומרים אסורים. הליגה מאוד שקטה ביחס לאנפי ספורט אחרים. כבר כמה שנים אני חושד בו. לכל גוף של ספורטאי יש טרייד אופים של תכונות. לי קשה היה להאמין ששחקן בגובה 203 ס"מ עם נעליים מגיע למשקל ומסה של קארל מלון שהיה סוס עוצמתי ושומר גם על מהירות וניתור של מייקל ועל כושר אירובי וגמישות של סטיב נאש. ותוך כדי כל זה הוא לא נפצע. גם אני אוהב להאמין לאגדות על אנושיות. במציאות זה לא קורה. גם לאנס ארמסטרונג היה כזה. בארי בונדס. ללא חולשות. אגב ללא קשר לתוצאות תקראו מה התסמינים של שימוש בסטרואידים או HGH. לא קשה לראות כמה דברים מעניינים.
    השנה אדם סילבר במושכות. פתאום העונה החלה בדיאטה… השחקן שנתן את אחת העונות הכי מרשימות בהיסטוריה. שחקן שקבוצתו קרסה בגמר אך האשמה לא הייתה עליו מחליט לקחת את הגוף המושלם והיעיל ולכווץ אותו? אפשר לדון בטיב הזריקות שהוא מקבל בקליבלנד לעומת מיאמי. אבל הנתון הזה לא משקר.
    לברון: ובאחוזים מ1-2 מטרים מהטבעת. 66% מול 78% עונה שעברה! חלק זה באמת פחות הטבעות במתפרצות. אבל לברון ואת זה רואה כל מי שצופה בקאבס הוא לא אוטומאטי יותר בניתור לליאפ. השחקן שבכניסות לסל היה מעיף את האוורד ודאנקן נראה יותר אנושי ואמין.

    1. אחת מהעובדות במעבדה כבר הוציאה את הסיפור הזה.
      היו שם LJ בר"ת שאדם ששמו כשם סוכנו (וחברו הטוב) אסף בשבילו את החומרים, וג'אמיר נלסון.
      כנראה שהעדיפו לטאטא את זה מתחת לשטיח.

  10. בלאט לא מתאים באותה מידה שתלמיד כיתה ח לא מתאים להיות סטודנט באוניברסיטה. מק צריך לשלוח לבלאט פרחים, אולי בזכותו הוא יזכה לחוזה הבא שלו.
    מה לא בסדר?
    שון מריון פותח ב 2 ? מה זה?
    לאב ירידה ברמה . למה הקבוצה לא בנויה עליו , לברון לא חייב להיות הפוקוס בהתקפה.הדרך שבה משתמשים בלאב זה בזבוז.
    וויטרס- זיגזג פעם טוב שלוש פעמים רע.
    אירווינג עושה מה שהוא רוצה, הנקודות שלו על חשבון לאב, ועל חשבון ניהול משחק.
    למה מייק מילר לא משחק?
    איך ורזאו מכונת ריבאונדים לפני הפציעה הפך ליהודה שישליק חבר של מומי
    למה הקבוצה משחקת יותר מחצי משחק ללא סנטר?
    מה אפשר לעשות?
    לברון רכז
    אירוינג ולאב עושים התקפה עמדות 2,4
    מריון משחק 3 ונותן יחד עם לברון ורזאו מאמץ הגנתי .
    מילר , וויטרס , גונס הייוד (פצוע?) הורסים את היריבה מהספסל.
    בדנוור סיפור פשוט , עוד מאמן בגרסה של בלאט.

    1. עצות לא עולות כסף,קל לבוא ולהגיד תשים את לברון רכז.תזיז את קיירי ,הכל תיאורטית נשמע נפלא,מעשית לברון ישחק איפה שהוא רוצה ושום מאמן כולל ריילי וג'קסון לא יכולים להגיד לו איפה לשחק(ביחוד בקליבלנד ששם הוא עכשיו הכל ,הבעלים/GM/מאמן/שחקן/אוהד)הוא מבחינתו קליבלנד.קיירי באמת יזוז הצידה בסדר ממש.
      לגבי לאב אז אפשר להתייחס לזה כמו שג'ון בתגובה למעלה התייחס ויש עוד נקודה שיש לך 3 סופרסטארים אין מקום לכך שכל אחד ייתן את אותה תפוקה שהוא נתן,ואם במיאמי זה היה בוש אז פה זה לאב.
      לגבי וויטרס אז זה אשמת בלאט שהוא יום עסל יום באסל?.
      הדבר היחידי שאני מסכים איתך זה הקטע של מריון שאמור לבוא ולהיות המחליף של לברון.
      מעבר לזה אני חוזר לנקודה שאפלטון העלה,לברון לא סופר את בלאט ורק מחכה שיעיפו אותו והוא ימנה את החבר שלו טיירון לו.ובכל הסיטואציה הזאת בלאט עושה את המקסימום.

  11. זה לא רק לברון (שעשה זאת מרגע שחתם ולא נפגש איתו בכלל), זה גם קיירי שעושה מה שבא לו. חלק מזה כנראה היה מכוון כדווקא כנגד לברון, אבל חלק אחר כדווקא נגד בלאט.
    כל מה שצריך לראות זה תגובתו לפסק זמן ההוא.

  12. פרופורציות חברים… אנחנו עוד בחצי הראשון של העונה. כש קליבלנד טובה היא נראית ממש טוב, ובכל זאת לא צריך להכתיר את בלאט הגאון כשהיא מפרקת את אטלנטה, כמו שלא צריך להכריז שהוא תלמיד כיתה כלשהיא מתפרקת מול אותה קבוצה. לוקח לקבוצות זמן להבנות, נדע להסיק מסקנות אמיתיות רק לקראת הפלייאוף

  13. 1.לקאבס אין הגנה. יש להם שומרים טובים-שון מריון, לברון ג'יימס, מייק מילר, אבל אין הגנה קבוצתית. זה ככה גם אצל אטלנטה, ובגלל זה נגד קבוצות התקפה מהאליטה הראשונה אין להם סיכוי. הם חייבים לעבוד על זה-הספרס, ווריורס, מאבריקס בודאות ינצחו אותם בגמר.

    2.אחד, זה קוסטה קופוס. מהלך טוב של הקאבלירס, יכולים לבסס הגנה עליו.

    3.הנאגטס צריכים כוכב, ויש להם מספיק חומר בשביל טרייד על אחד כזה.

    4.שיחתים את אמאקה אוקפור שיתן הגנה וריבאונד, ויוסיף שחקנים שיכולים לקלוע 15 כל משחק. דנג, צ'למרס ושות' לא יציבים בגרוש, ולא חכם לבנות על הברכיים בנות ה-90 של וויד.

    5. מוזר לגמרי, אני לא רואה שום צידוק סטטיסטי לזה.

    6.היו צריכים להשאיר את מאלון-ובמקומו להחתים מישהו שיותר טוב מג'קסון, מאמן סביר מינוס. תראו איך קר מצליח עם אותו חומר של שחקנים

  14. עוד פעם זיוני מוח,
    איך בלאט יכול להיות טוב שאין אף אחד בקליבלנד שלא שם עליו זין?
    מה כל אחד משחק אותה פה, מאמן שבכלל לא רוצים לשמוע לו לא יכול להיות לא בשליטה ולא זיבי, וכל הדוגמאות של המאמנים שהבאת לא נכונים, כי אלו מאמנים שהשחקן עצמו, השחקנים, הקבוצה, באה במטרה ללכת עם המאמן ולא נגדו.
    גם פיל ג'קסון בעצמו, באליפויות בלייקרס בשיקאגו לא משנה איפה, עכשיו היו מחליטים השחקנים לשים עליו זין, נניח ולא היו מכירים אותו והוא היה בא מהמשבצת של בלאט, גם הוא לא היה מצליח.

  15. עוד פעם, יכול להיות שבלאט לא מספיק מתאים לNBA, יכול להיות…
    אבל להגיד שהוא לא מצליח להשתלט ולא ככה ולא ככה וכל מיני זיוני מוח, זה כבר לא בידו, השחקנים שמים עליו זין

    1. זחלוואי (שים תמונה, אתה כבר מספיק זמן פה) – תפקיד של נהג אוטובוס זה להשתלט על האוטובוס ולעצור בתחנות.

      תפקיד של כורם – זה לשתול את הגפן בזמן לגזם אותו להשקות אותו ולקטוף את הענבים ברגע הנכון.

      תפקיד של מאמן כדורסל זה שהשחקנים ישימו עליו זיין ויעשו מה שהוא אומר להם.

      וואלה אם בלאט לא עושה את זה אז הוא נכשל בתפקידו, אם כל הסימפטייה שהוא ישראלי ואנחנו מתים שהוא יצליח.

  16. כספי- הישראלי הראשון באן בי איי
    בלאט- המאמן הישראלי הראשון באן בי איי
    HOOPS – הטוקבקיסט הישראלי הגיע לאן בי איי

    אחלה מאמן שלפני שנייה היה עם רצף נצחונות בממוצע הפרש 15+

  17. מנחם כרגיל מרים להנחתה וכולם מסתדרים בשורה אחת 🙂

    בלאט לא כזה גרוע כמו שמנחם תיאר וגם לא כזה טוב כמו שחלק כאן חושבים שהוא

    בנבא אחד הדברים שצריך להסתגל אליהם היא העובדה שהשחקנים קובעים את החוקים ולא המאמן, בלאט מנסה להסתגל לסיטואציה הזו בעיקר בגלל הלך הדברים בליגה הזו.

    תנו לו זמן זה עוד יגיע

  18. מנחםפ השווה את בלאט עם ריילי, ג'קסון והפלאח ? נו באמת, זאטת השואה הוגנת למאמן רוקי ?
    בלאט מאמן מעולה וכבר הוכיח זאת אינספור פעמים. אני מסכים עם האשף וג'ון שמדובר על סיטואציה קשה, וברגע שהשחקנים יקשיבו לו תתחיל עקומת הלמידה החיובית. אני יותר מאשים את קיירי הפרחח מאשר את לברון. שישביאו את קייל לאורי והכל יסתדר.
    לגבי הטעות על סטרואידים – עזבו אתכם משטויות. מה שכן כבר בשנה שעברה לברון חדר פחות לסל, הוא התחיל לאבד כוח ומהירות. העונה בנוסף הוא משחק במכוון בהילוך שלישי.

  19. 1. כל משחק ב-nba הוא יום אחר. לא צריך לעשות עניין בתבוסה כזו (גם שיקאגו ב-72-10 חטפו תבוסה מטורונטו עם דיכאון "אני מגדל מריחואנה עם אבא שלי" סטודמאייר). בלאט ימדד לאורך עונה שלמה.
    2. קליבלנד מעוניינת בכל גבוה שהוא סנטר לגיטימי. ואני מניח שריי אלן יצטרף בפברואר.
    3. הבעיה של דבר היא כנראה בראיין שואו. פיטרו את קארל בשבילו. אבל מה שקארל שכח, שואו עדיין לא למד. לפעמים טרנד המאמנים הצעירים הוא פאשלה ונדבר משלמת.
    4. אני מניח שריילי ישלוף איזה שפן ויציל את המצב. שכולם בריאים זאת קבוצת פלייאוף במזרח.
    5. אינדיאנה… לא רלוונטים עד שג'ורג' יחזור. הם גם משחקים בלי היל עד עכשיו.
    6. מארק ג'קסון בוחש מאחורי הקלעים בכל קבוצה. כנראה שגם ב-nba מאמנים חותרים תחת אחרים. קשה לו לראות מה קורה בג"ס אחריו, והוא מחפש דרך נוספת להראות שהוא מאמן לגיטימי ב-nba

  20. כמעט חודש מדברים על קוסטה קופוס(לא פוקוס) לקלבילנד אבל העיקר ששמענו על זה פעם ראשונה פה, ב18 לדצמבר אצל סנטה קלאוס מנחם.

  21. בשביל מה בכלל לדבר על קופוס ?
    ממפיס נראים כמו קבוצה שתשחרר שחקן רוטציה חשוב עבור משהו שקליבלנד יכולים לתת להם ?

  22. As of Thursday evening, much is still murky as the Celtics work through trade offers for Rajon Rondo. But through numerous conversations with sources, one conclusion has emerged with clarity.

    It appears that it will be an upset if Rajon Rondo is still a Celtic by the end of Friday.

    League sources are telling the Herald that the Celts are fully prepared and willing to make a move right now with their best player, believing that, despite what Rondo says about wanting to re-sign here when he becomes an unrestricted free agent this summer, it will be hard for the club to compete with more inviting situations elsewhere once he begins being recruited.

    And there seems to be more than a little eagerness on all sides to avoid having this situation linger. The fact the NBA trade deadline is February 19 and that acquired players must be held for 60 days before being traded from a team over the salary cap in an aggregation deal (package of players) is also said to be a factor in trying to get something completed.

    The three teams in the running for Rondo at present are Dallas, Houston and the Lakers. (Sacramento has shown no interest.) The composition of the offers has been shifting, and there have been talks about expanding the deal beyond Rondo to make it more attractive to the Celtics.

    The latter scenario would seem to make sense, as trading Rondo would be an open acknowledgement that the rebuilding process here will take longer than hoped. In that case, the Celts would want to clear from the roster as many players as they can who would not fit in two to three years.

    Involved sources are saying that Celtics president of basketball operations Danny Ainge is focused on potentially high draft picks. He is not expecting to get a major player in return, and, in fact, anyone coming to Boston would almost certainly be on an expiring or limited contract.

    "Danny's not interested in players," a league source told the Herald. "He just wants future assets."

    Another source said that teams in the running are trying to work through other clubs to get the quality of draft picks Ainge is seeking. Absent outside help, one or more picks down the line from Dallas may be the most enticing because Dirk Nowitzki is 36 and nearing retirement (two more years on his contract after this).

    As reported in today's print edition of the Herald, the market for Rondo is significantly lighter than one might expect for a four-time All-Star point guard.

    It was first thought that the Celtics were in no hurry to deal and would wait until the trade deadline to make a move if nothing was of great interest now, figuring that offers would, at the very least, not be getting any worse.

    But word is the club has come to believe the opposite, that the offers they receive now may be the best they will get — and could even diminish over the next several weeks.

    The Celtics have also had the internal discussion about letting the year play out and, if no better options arise, allowing Rondo to simply leave as a free agent or trying to work a sign-and-trade, though that has all been removed as a viable option.

    But another factor has arisen to make the Celtics want to solve the situation sooner. League sources are saying now that, with the chances of keeping Rondo so shaky (will he truly want to wait out the rebuilding process?), the Celts would just as soon accelerate the development of Marcus Smart.

    The rookie still has a lot of work to do to in improving his point guard skills, but he is seen as the club's future at the point.

    All of which leads to the belief that odds now strongly favor an imminent trade involving Rondo.

  23. Adrian Wojnarowski @WojYahooNBA · 4 דק׳ לפני 4 דקות
    Boston will send Rajon Rondo and Dwight Powell to Dallas for Brandan Wright, Jae Crowder, Jamar Nelson, 2015 first-round and future second.

  24. התעוררו בעלי זיכרון קצר, אתם מתחילים להראות כמו טוקבקיסטים של מכבי ת"א ב ONE, שנה שעברה. בלאט הוכיח את עצמו בכל אחת מהמסגרות אליהן הגיע – בכל פעם תמיד אותו סיפור.
    ההתחלה קשה, סיפורי 'לא סופרים אותו' ו 'הוא לא מרגיש את המשחק' ולקראת הסוף מוציא מהשחקנים משהו שאף אחד מהם לא ידע שיש לו.

    קליבלנד לא יכלו למנות את פופ כך שההשוואה לא רלוונטית, ומאמן ג"ס מצליח שם דווקא בגלל האופי המיוחד של הקבוצה והתהליך שהיא עושה מזה שנתיים ובקליבלנד היו מטגנים אותו. בתהליך משמעותי הקבוצה תיבנה ובלאט יתרום את חלקו הקטן להלחמה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט