פריוויו יום שני – הספרס בפורטלנד

היום נזכה ליום שני עמוס מהרגיל, בו יתקיימו 8 משחקים, כאשר במוקד יעמדו 2 מפגשי צמרת: אחד במזרח (הבולס יתארחו אצל ההוקס), ואחד במערב (הספרס יתארחו אצל הבלייזרס).

 

קליבלנד (9-13) – שארלוט (17-6) 2:00

לאחר 2 הפסדי חוץ רצופים במערב (שימו לב, הקאבס במאזן 6-2 מול המערב) קליבלנד חוזרת להסתבך.  זו לא רק ההגנה החורקת של הקבוצה ׁ(הקבוצה סופגת 107.4 נק' למשחק, מקום 21 בלבד בליגה) , אלא העובדה שיריבותיה העיקריות במזרח נראות טוב ופתחו עליה פער של כמה משחקים  עם זאת, בעוד אצל המארחת עדיין רגועים ומאמינים שישתפרו ככל שתימשך העונה, מה יגידו אצל שארלוט? אחת הקבוצות המאכזבות ביותר העונה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה (9-1), והקבוצה ששאפה להגיע להתברג השנה לרביעייה המובילה במזרח, אמנם רביעית, אבל מהסוף.

יסיים מתוסכל גם היום?

אני מאמין שאל ג'פרסון ייתן היום משחק טוב, יחד עם לאנס סטיבנסון שיפגוש את הנמסיס הפרטי (בעיניו בלבד), לברון ג'יימס, אבל שארלוט לא מספיק טובה כרגע כדי לנצח. קליבלנד ב 7

אינדיאנה (17-7) – לייקרס (16-8) 2:00

הקלע השלישי בכל הזמנים, הלא הוא קובי בראיינט הגדול, יגיע היום עם הלייקרס לביקור באינדיאנה. בעוד הלייקרס באמת נראים יותר טוב מאז חזרתו מפציעה של ניק יאנג, הפייסרס, נראים רע מאוד מאז חזרתו של דיוויד ווסט (8-1 מאז שחזר), כאשר האשם המרכזי הוא רוי היברט המאכזב. ללייקרס יש היום הזדמנות נהדרת לנצח היום בפעם הרביעית ברציפות, ולצערי בתור אוהד אינדי, אני מאמין שיעשו זאת.  קובי יסיים עם 30+, הלייקרס ב 6.

פילדלפיה (21-2) – בוסטון (14-7) 2:00 (מאזן פנימי 0-1 לסלטיקס)

המארחת הייתה קרובה להפתיע את ממפיס במשחק הקודם, בעוד בוסטון הצליחה להפסיד לניקס. היום, פילדלפיה תחגוג ניצחון בית ראשון העונה, במשחק בו יש סיכוי לא רע ל 2 טריפל דאבלים, אחד לקרטר וויליאמס, והשני לרונדו.

ישפרו מספרים?

אטלנטה (7-16) – שיקגו (8-15) 2:30

המשחק המרכזי של הערב? קרב ראש בראש בין המדורגות 3 ו 4 במזרח. ההוקס, שהחמיצו הזדמנות להגיע לרצף של 10 ניצחונות לאחר שהפסידו לאורלנדו לפני יומיים, נמצאים בכושר מצוין, וגם הבולס, עדיין ללא ג'ואקים נואה המתקשה לשמור על כשירות העונה, נראים טוב וניצחו 3 משחקים רצופים.אז מה צפוי לנו היום? משחק שקול וצמוד.

יילכו ראש בראש?

מצד אחד, המארחת עם מאזן ביתי נהדר של 2-11, ומצד שני האורחת, עם מאזן החוץ הטוב במזרח, 3-11. ג'ף טיג מול דריק רוז, קרב צלפים בין קייל קורבר למייק דאנליבי, שני מחליפיו לשעבר של קרלוס בוזר (המשותף – שניהם לא פחות טובים ממנו), פול מילסאפ וטאז' גיבסון, ואל הורפורד מול פאו גאסול, וקרב מוחות על הקווים בין מייק ביודנהולצר לטום ת'יבודו. שכחתי מישהו לא? כן. ג'ימי באטלר, השחקן הטוב ביותר של הבולס העונה, שיתגבר על השמירה של דמארה קארול, ויובל את השוורים לניצחון חוץ.

טורונטו ׁׁׁ(6-18) – אורלנדו (16-10) 2:30 (מאזן פנימי 0-2 לראפטורס)

המארחת וכוכבה קייל לאורי ממשיכים להתקשות ללא דרוזאן הפצוע, אך הצליחו להימנע ממבוכות מול הפייסרס והניקס בדרך לניצחון. היום אורלנדו המפתיעה תגיע לקנדה, במטרה להמשיך ולהציג כדורסל חיובי. בקרב הסנטרים האירופאים המבטיחים בין יונאס ולצ'יונאס לניקולה ווצ'ביץ, אני מעריך שידו של השני תהיה על העליונה, אך טורנטו תצליח לחלץ ניצחון נוסף.

פיניקס (13-12) – מילווקי (12-12) 4:00

האם מאזן שלילי מספיק למקום ה – 8 במערב??? כרגע התשובה החיובית, אבל עם אוקלהומה המתחממת והמתקרבת (שניצחה בקלות במשחק אתמול בין שתי הקבוצות), פיניקס, שהפסידה כבר 5 משחקים ברצף (רצף ההפסדים השני בגובהו כרגע בליגה), יודעת טוב מאוד שהתשובה היא שלילית (להזכירכם, אשתקד פיניקס סיימה מחוץ לפלייאוף למרות מאזן 34-48). היום היא תארח את מילווקי, שנמצאת בעיצומה של עונה טובה, ותגיע במוראל מרומם לאחר שניצחה בביתה את הקליפרס. פיניקס פייבוריטית, עם או בלי דראגיץ', אך אני סבור שהבאקס יפתיעו גם היום וירשמו ניצחון חוץ נדיר על פיניקס (מתוך 26 משחקי בית מול מילווקי, השמשות הפסידו רק פעם אחת).

פורטלנד (6-18) – סאן אנטוניו (7-17) 5:00

האם זהו המשחק המרכזי של הערב? בפעם הראשונה מאז חצי גמר המערב אשתקד, ןבפעם הראשונה מתוך 4 מפגשים העונה (המפגש השני בעוד ארבעה ימים בלבד), ייפגשו המדורגות 4 ו 5 במערב, לעוד הזדמנות לחזות בטים דאנקן האגדי פוגש במי שהוזכר לא פעם כמועמד להחליפו בספרס, למרקוס אלדריג'. בשנה שעברה, בשלב די דומה של העונה, הספרס התקשו מול הקבוצות החזקות של הליגה, ובששת משחקיה הבאים, מלבד פורטלנד, תפגוש האלופה את ממפיס, דאלאס, הקליפרס ואת אוקלהומה. כאן יש לציין, שהשנה הספרס מפסידים דווקא לקבוצות עם מאזן שלילי (יוסטון היא הקבוצה היחידה עם מאזן חיובי שניצחה השנה את הספרס) ומנצחים את הגדולות. מכאן עולה השאלה, האם הספרס בדרך ל 6 נצחונות רצופים (בהנחה וOKC תגיע למאזן חיובי בקרוב)? אולי 5, כי היום, ככל הנראה ללא טוני פארקר (אבל עם טיאגו ספליטר), דמיאן לילארד יוביל את המארחת לניצחון יוקרתי.

 

קליפרס (7-16) – דטרויט (19-5) 5:30

עם 2 הפסדים רצופים, תארח הקליפרס את דטרויט, שלמרבה ההפתעה ניצחה לראשונה העונה פעמיים ברציפות. האם הרצף משני הצדדים יגיע היום ל 3? קשה לי להאמין. הקליפרס בהרכב מלא וישפרו היום את המאזן הלא כ"כ מרשים מול קבוצות המזרח (3-6).

הקליפרס בהפרש דו ספרתי.

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 50 תגובות

    1. מומי יכין פוסט חגיגי הכןלל פתיחת שולחן עם מאזטים לכבוד קובי
      הד"ר יעשה פוסט נאצה המשווה את קובי לעופר פליישר

  1. פריוויו קצר ולעניין, יפה מאוד. בתור אוהד אוקלהומה אני מייחל להפסדים של פיניקס, ניו אורלינס, דנבר וסקרמנטו.

      1. לי יש את קמבה ווקר, בראדלי ביל,ר'גי גקסון,קליי תומפסון וסטף קארי בגארדים. אתה מוזמן להציע טריידים כאוושת נפשך (aron)

      1. יש לך בעיקר גבוהים, אני מחפש גארדים.
        אם פול על המדף תגיד ואני מכין לך הצעה שלא! תוכל לסרב לה( מצד שני אני כבר מתחיל להיתחרט 🙂

  2. הפלח יבוא למשחק עם מעדר טוריה ומגרפה ויגרוף את הזיטונים ואת הניצחון
    איזה קדימון תענוג

  3. קצת מספרים נחמדים:
    קובי עבר את מייקל לא במשחקו ה-23 העונה (מול הספרס) אלא במשחקו ה-24.
    ל-KD יש 14,997 נקודות כעת ומחר, בגיל 26 ו-78 ימים, כנראה יעבור את רף ה-15,000. לפני כמה שנים, היה לברון ג'יימס גם כן עם 14,997 נקודות לפני המשחק שבו הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר להגיע ל-15,000 ושבר את השיא של קובי. גילו היה 25 שנים ו-79 ימים, כמעט שנה צעיר יותר מ-KD. קובי, אם תרצו לדעת, היה בן יותר מ -27 כשהגיע לציון הדרך

    1. אני רוצה להזכיר שלברון וקובי לא שיחקו במכללות, דוראנט דווקא כן שיחק. אם דוראנט היה קופץ ישר לנבא, הוא היה משווה את השיא של לברון שציינת למעלה. להערכתי גם לברון וגם דוראנט יעברו את קובי, אולי אפילו את קארים יום אחד. אבל זה עדיין רחוק.

      1. לדעתי לברון לא יעבור את קארים, אולי אולי אולי את מאלון. הוא פשוט לא גאנר, שחקן הרבה יותר שלם. קובי ומייקל גאנרים, KD גם ולכן יש לו סיכוי אבל גם זה קלוש. מאלון וורסטילי מאוד שהצליח לשמור על עצמו ברמה הגבוהה ביותר במשך שנים.

      2. לא לברון ולא דוראנט יעברו את קארים, ממש ממש לא.
        את בראיינט יש להם סיכוי וזה רק בגדר ספק, למה ספק?
        בראיינט הגיע לשיא הזה כי גם בגילו המטורף הוא עדיין קולע ת25+,
        לברון? אני לא בטוח שעוד 3 עונות הוא יהיה שחקן של 25+
        דוראנט עוד אי אפשר לדעת הוא צעיר

        ופה כל ההבדל, מי מספיק שחקן גדול שגם בגיל 36 מסוגל לקלוע נקודות בקצב שלא נופל בהרבה משנותיו הגדולות.
        ואת זה אף אחד לא מבטיח שיהיה ללברון ודוראנט.

  4. אחלה פריוויו!
    הימורים: קליבלנד, לייקרס, בוסטון, אורלנדו, פיניקס, סן אנטוניו, קליפרס, ובמשחק הקאטצ'י של הלילה- אטלנטה

  5. אוסקר שמידט שיחק בתקופה בה לא הייתה סטטיסטיקה מסודרת בברזיל. מיטב המוחות חישבו והגיעו להערכה שהבחור עמד על קצב של 50000 נק בקרירה וזה בערך מה שהוא קלע…. אף אחד לא יכול לחתום על זה אבל אין ויכוח שמדובר על אחד הקלעים הטובים בהיסטוריה של המשחק. שני רק לדורון ג'מצ'י כן ?

  6. לדעתי שניהם לא יעברו את כארים וגם אפילו לא את ג'ורדן… כדי לעשות כל כך הרבה נקודות אתה צריך לרצות לשבור את השיא ולפחות אצל לברון נראה שהוא מעדיף תארים קבוצתיים יותר. בנוגע לדוראנט כל עוד הוא ימשיך עם ווסטברוק באותה קבוצה אני לא רואה אותו מגיע לחמש בכל הזמנים

  7. אם הלייקרס מנצחים הערב באינדיאנה צריכים לשנות את קו המחשבה לבגיהם ולהתחיל להתחשב בהם כקבוצה "לא רעה הנלחמת על מקום 8 בפלייאוף" ולא כאל "קבוצה של צואה".

  8. מישהו רואה מה הולך בקליבלנד?
    איזה משחק הזוי.
    התחיל 210-0 (!) לקליבלנד
    ואז שארלוט חזרה ל- 43-40
    אף פעם לא ראיתי קבוצה חמה כל כך מתקררת כל כך מהר

    1. וואו!
      איזה לילה הזוי של משחקים בינתיים.
      מצחיק לראות עכשיו את מה שמנחם רשם 3 תגובות מעל לפני המשחק 🙂
      כנראה שיישארו קבוצה של צואה

  9. האמת,קובי נראה ממש גרוע,מבייש את ההיסטוריה שלו,
    לקלוע ב38 אחוז ממוצע השנה,והכי מעצבן שהוא לא שם לב לזה,

  10. צדקתי לגבי אטלנטה ואינדי. הלילה הוכיח שהליגה הזאת הפכפכה ואין פה מנצחת וודאית , אלא אם אתה משחק נגד פילי פיסטונס או הניקס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט