חם מהתנור: סטפנסון לנטס?/רועי ויינברג

הנטס (8-12) לא מפסיקים לפעול בשוק הטריידים, ועכשיו מעוניינים בשחקן ההורנטס (15-6), לאנס סטפנסון, שהוזכר כמועמד לעבור בטרייד, למרות שחתם בקיץ בקבוצה. העונה, סטפנסון לא תואם הציפיות עם 10.4 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים לערב.

סטפנסון זכה לעניין מצד 4-5 קבוצות בליגה, כולל ברוקלין, ולא צפוי להתנגד למהלך, למרות רצונו להמשיך בשרלוט. לא ידוע את מי ההורנטס ירצו בתמורה, אבל שמועות עבר טענו כי הקבוצה תרצה סקורר ופאוור פורוורד, אז יתכן שג'ו ג'ונסון, הסקורר של הנטס, יועבר בטרייד, שלא יוכל להתרחש עד ה-15.12, התאריך הראשון בו שחקנים שמצאו קבוצות חדשות בקיץ יכולים לעבור קבוצה.

*

ברוקלין נטס (8-12) הגיעו להסכמה עם פילדלפיה 76' (19-2), על טרייד ששלח את האול-סטאר וחבר חמישיית ההגנה בעבר, אנדריי קירילנקו, מברוקלין לפילדלפיה. קירילנקו שיחק ב-7 משחקים בלבד העונה, וקלע 0.4 נקודות ב-5.1 דקות לערב, עם ריבאונד למשחק.

השחקן נעדר מרוב משחקי ואימוני הנטס העונה מסיבות אישיות, וצפוי לעבור בהקדם האפשרי. על פי דיווחים, הנטס העבירו גם את ג'ורג' גוטיירז (1.6 נק', 0.7 ריב' ו-0.7 אס' ב-4 דקות לערב) ובחירת סיבוב שני ב-2020 יחד עם AK47, ובתמורה יקבלו בחירות סיבוב שני ב-2018, חריגת טרייד של 3.3 מיליון דולר, ואת הפורוורד ברנדון דיוויס (6.3 נק' עם 3.7 ריב' למשחק). דווח שברוקלין צפוייה להחתים שחקן נוסף בסגל, אבל שלא מדובר בשם מיוחד-לא אנדרו ביינום או ריי אלן, השמות הגדולים בשוק השחקנים החופשיים.

המהלך חסך לברוקלין כ-11 מיליון דולר מבחינת מסים, ומהווה הכנה של הקבוצה לטריידים אחרים. כוכבי הנטס-ג'ו ג'ונסון, דרון וויליאמס וברוק לופז, הוזכרו כמועמדים לעבור. מלבד זאת, לברוקלין יש עדיין 3 שחקנים עם חוזים לא מובטחים, כך שהקבוצה יכולה לשחררם כדי לפנות מקום מתחת לגג השכר.

מאז ביצוע הטרייד, הסבנטי סיקסרס שיחררו את קירילנקו.

*

קוואי לאונרד, שנפצע במהלך משחק הספרס נגד הג'אז, ולא שותף בניצחון סן אנטוניו על הניקס, יעבור היום בדיקת MRI בידו. לאחר הבדיקה, נדע כמה זמן השחקן המצטיין של הגמר צפוי להעדר.

*

הת'אנדר שיחררו את הרוקי שלהם, מיץ' מגריי (שמשתקם מפציעה, ועדיין לא שיחק בליגה), וגארנט ג'ארט, לקבוצת ליגת ההתפתחות של הקבוצה, אוקלהומה סיטי בלו.

*

המאבריקס לא מרוצים מהסנטרים המחליפים שלהם-גרג סמית' וברנדון רייט, ושוקלים להחליף אחד מהם בשחקן חופשי. בין השמות שהוזכרו אצל הקבוצה, נמצא הסנטר בן ה-36, ג'רמיין אוניל.

*

דוויט הווארד אמר שהוא אמור להיות כשיר לשחק ביום שבת, לאחר הפציעה הארוכה שעבר, שגרמה לו להחמיץ את עשרת המשחקים האחרונים של יוסטון. בזמן ששיחק העונה, הווארד קלע 18 נקודות עם 12 ריבאונדים העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. בינתיים פילדלפיה הספיקו לשחרר את קירלינקו.

    אולי הוא יתאים לקאבס ולבלאט שמכיר אותו מצוין מנבחרת רוסיה?

    1. אויש נו באמת… קירילנקו משחק באופן מזעזע כבר שנתיים.
      אף קבוצת NBA לא צריכה אותו. בוודאי לא קליבלנד.
      "איחלתי לשחקן בהצלחה בהמשך הדרך"

        1. קבוצות חזקות שמחפשות התאמות ספציפיות לא ילכו על הימור כזה. קבוצות תחתית יכולות לקוות שיצא ממנו משהו (ומקסימום אם לא אז לא נורא) אבל לענ"ד זה לא מה שקלבלנד מחפשים.

  2. מישהוא אולי יכול להסביר לי מה ההיגיון בפעולות שפילדלפיה עושה? אני מה הסיבה להחליש את הקבוצה שגם ככה היא הכי חלשה בNBA ותגיע בוודאות למקום אחרון? אני יכול להבין את ההיגיון בטנקינג עד כמה שקשה לי לקבל אותו. אבל מה ההיגיון במה שהינקי עושה? חייב להיות איזשהוא קו מחשבתי לוגי כלשהוא מאחורי הפעולות האלה.

    1. בוא ננסה לנתח את זה:

      נניח הם זוכים בבחירה שנייה השנה, בוחרים את מודיאיי בדראפט (כי לא ריאלי שנואל, אוקפור ואמביד ישחקו ביחד). חמישייה של קרטר וויליאמס, מודיאיי, מקדניאלס/שחקן חופשי בולט שיסכים להגיע ,נואל, אמביד, וספסל בהנהגת טוני רוטן הוא לא רע בכלל. אבל יקח להם כמה שנים להגיע לפוטנציאל מלא, וב-2017, העונה השנייה בלבד של החמישייה הזאת, והרבה לפני שהם יגיעו לשיא , MCW ונואל יהיו שחקנים חופשיים.

      האם הם ירצו להשאר? אני מניח שלא, אחרי המרורים שאכלו שם בשנתיים האלה. זה הורס את כל בית הקלפים של הינקי, ואת הסיכויים של פילדלפיה לרלוונטיות. מקסימום סיבוב ראשון בפלייאוף.

      אבל יכול להיות שהינקי פועל לפי תרחיש שבו ב-2019/20 תהיה לו חמישייה של מודיאיי, קרטר וויליאמס, דריו סאריץ', נואל, אמביד, ועל הספסל את טוני רוטן וקי ג'יי מקדניאלס. אם זה קורה, פילדלפיה תקח אליפות באמצע העשור השלישי של המאה ה-21. אבל הסיכוי שזה יקרה קלוש

      1. מצטער להיות הורס מסיבות אבל ההינקי הזה מושחת עד היסוד ושנה הבאה (!!)יש לו מועמדת לטופ 4. ומומנט ל5 שנים קדימה בצמרת הגבוהה

        יש לו מהדרפאט 5-6 שחקני רוטציה ברמה גבוה ש MCW מסתמן להיות סופרסטאר ואחד ה PG היותר חזקים.

        ויש לו גם טונה כסף פנוי להביא פרי איג'נט תותח או אפילו 2!!. הוא יכול להנחית אצלו עכשיו את דרון ויליאמס וג'ונסון , אבל, נראה לי שהוא ייחכה עוד קצת ויביא שם גדול או 2 בקייץ ואז יהיה לו לא את שלושת הגדולים יהיה לו לשנתיים את ששת הגדולים. ומליון בחירות דראפט סיבוב שני וראשון לעשות טריידים על השחקנים המשלימים שיהיו חסרים לו נקודתית. מושחת אבל גאון.

        כמובן שמאמן הקולג'ים הנוכחי יפוטר מידית בסוף העונה ויבוא משהו שיודע להוציא נצחונות.

        (האמור למעלה הינו תסריט חיובי)

    2. קודם כל לא מפריע להם לקבל את השכר של קירילנקו כי הם גם ככה מתחת לרצפת השכר.

      אולי הם פוחדים שישנו את שיטת הדראפט ומשחדים את הבעלים על ידי בליעת כל חוזה זבל בסביבה

  3. אם יש צדק
    פילדלפיה תיפול לבחירה ה 4 בדראפט
    זה חוקי אבל מסריח מה שהולך שם . זה אנטי בפורט ולא מגיע לקהל ולעיר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט