סטטיסטיקות משוגעות (11/12) / דור בלוך

1) קאר הופך למאמן הרוקי הראשון לעלות למאזן 2-19, בזכות ריצת 0-11 בדקות האחרונות שהובילו תומפסון וקארי מול הרוקטס. 5 נקודות (פייס, סינקו, חמש) לספסל של הרוקטס כולו…

2) בקרב בין שתי עלובות שבהחלט הראו למה הן כאלה, ניצחה שארלוט את בוסטון, כששתיהן קולעות ב-21% מה-3 ורעש הקלינגים הוא הרעש הדומיננטי באולם. בוסטון קלעה יותר סלי שדה מה שלא עזר לה כמובן. עוד טריפל דאבל מינימליסטי לרונדון (12,10,10) הבן אדם הזיה.

3) הקליפרס עולים ל-1-15 כשהם עוברים את ה-100 נקודות, בדרך לניצחון תשיעי רצוף. בעוד הקליפרס מתחילים למצוא סדר ברוטציה (כל שחקני החמישיה וקרופורד, השחקן השישי, בדאבל פיגרס), באינדיאנה ברדק, כשסי ג'יי מיילס שעלה מהספסל קולע לבד יותר מכל החמישיה של אינדיאנה!!! מתי פעם אחרונה ראיתם את זה?

4) וושינגטון מנצחת את המג'יק למרות 44% מחפיר מהעונשין, הוויזארדס 0-12 כשהם מחזיקים קבוצות על פחות מ-100 ומול אורלנדו זה לא כזה קשה.

5) אני לא יודע מה מעציב אותי יותר העובדה שההוקס כבר עם 8 נצחונות רצוף (7 מתוכם מול קבוצת מהמזרח אגב), שה-76'ס קלעו רק 79 נקודות, שהקלע המוביל שלהם היה אלכסנדר שווד עם 13, או שאטלנטה שיתפה את כל שחקניה (12) למעט אלטון ברנד. בואו נמשיך.

6) אחרי מחצית ראשונה צמודה, הבולס החזיקו את הנטס על 29 נקודות ב-27% במחצית השניה כדי להביס אותם בקלות. 57 ריבאונדים לבולס (!) ו-16 16 לגאסול. נאה.

7) עצרו הכל, רגע, זה שווה בולד : מ י נ י ס ו ט ה נ י צ ח ה!!!!! ורגע זה לא הקטע הבאמת מדהים, היא עשתה את זה מול הפורטלנד טרייל בלייזרס!!!!!!!!!!! רגע, זה לא הקטע הבאמת מדהים, היא עשתה את זה כשהיא קולעת 8 (אייט, אוצ'ו, שמונה) אחוז מהשלוש!!!!!!!!!!!!!! מה נסגר? איך היא עשתה את זה? יתרון 38-56 ומחצית ראשונה של אולדרידג' ללא נקודות מאז 2008. משחק הזייה.

8) מקל הגיע למשחק מול קבוצתו לשעבר, קיבל 8 דקות  קלע 4 מסר 2 אסיסטים ולא איבד. זה היה רגע של פרובנציליות. דיוויד והולידיי היו בטירוף בניו אורלינס, אבל זה לא הספיק מול לא פחות מ-4 בדאלאס שקולעים מעל 20.

9) פופ הרגיש עד כדי כך בטוח ביכולת קבוצתו להנחיל לניקס הפסד 10 ברצף שבנוסף לפארקר ולנארד הפצועים הוא החליט גם לתת לדנקאן וג'ינובילי לנוח. אתם יכולים לדמיין איך ריאל מדריד נראת בלי בייל, רונלדו פפה, ראמוס, חאמס ומודריץ'? זאת בערך ההשוואה. אז בהיעדר כל השחקנים האלה 7(!!!) שחקנים של הספרס קלעו בדו ספרתי כולל דיי ואיירס. קבוצה הזייה.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. אחלה טור (כרגיל).

    לגבי השיא של קאר, לא הייתי מתרגש מזה יותר מדי – אחרי הכל כמה קבוצות במצב מצויין כמו גולדן סטייט מחליפות מאמן (ועוד לרוקי)? למרות זאת סטיב קאר עושה עבודה מצויינת ולמען ההגינות לא חשבתי שהוא יצליח. שמח בשבילו, הוא נראה אחלה בן אדם.

    לגבי הספרס – המכונה הזאת היא תופעת טבע.

  2. יהיה גמר מערב קשה בין ס"א לג"ס.
    כרגע אף קבוצה עוד לא פיצחה את הדרך להכניע את הלוחמים (ס"א היא בין 2 הקבוצות היחידות שניצחה אותם).
    אמנם רוב גדול של הנצחונות של ג"ס היו לקבוצות חלשות, אבל היא מראה שהיא יודעת באותה מידה לנצח את החזקות.
    יהיה מעניין.

    1. למה סתם ללכלך,גם במזרח מעניין נורא,מי תהיה הקבוצה הגרועה ביותר האם המועמדת הראשית פילדלפיה או אולי המועמדת המפתיעה דטרויט.??עוד שאלה מעניינת זה האם דטרויט ישברו את שיא ההפסדים הרצופים של פילי השנה

      1. דטרויט נראה מבטיח – כי יש להם כבר 13 הפסדים והמשחקים הבאים הם נגד:
        פיניקס, קינגס, קליפרס, דאלאס, טורונטו – כלומר עוד 5 הפסדים כמעט מובטחים…
        ואח"כ את ברוקלין ואינדיאנה – אז יש סיכוי לנצחון אצל אחד מהם…

          1. קודם כל למה בעבר? אני עדיין אוהד גאה למרות שהם נראים כמו הצרות שלי ולא רק זה שהם אפילו לא יהיו מספיק גרועים ויאבדו גם את בחירת הדראפט הגבוהה שלהם לפיניקס.אוהד נשאר אוהד ,סליחה שכחתי שאתה אוהד שחקן ולא קבוצה אז בטח לא תבין את זה.
            דבר שני אני כנראה גם קצת קשה הבנה כי לא הבנתי את החלק השני במשפט שלך "מונה נקודות חובב בהווה (שלא מבין באחוזי קליעה)"
            אשמח להסבר

    1. רוב אוהדי הלייקרס באתר הם בעצם אוהדי קובי. כלומר אוהדים של שחקן אחד ולא של קבוצה, הרבה יותר ממני. אין לכם בעיה לראות אותו מחרב את הסיכויים של הקבוצה להיות תחרותית ולא תעבירו עליו ביקורת. מלבד זאת התחביב שלכם הוא לספור את הנקודות שקובי קולע עד שיעבור את ג'ורדן, וזאת למרות אחוזי קליעה מזעזעים ולמרות שאין למספר הזה הרבה קשר לכדורסל. אתם יותר סטטיסטיקאים מחובבי המשחק.

      1. וואו אתה מסיק מסקנות חופשי נתחיל שעד כמה שאני יודע לא קיבלתי את התואר נציג מועדון האוהדים של הלייקרס. מה זה השטות הזו רוב אוהדי לייקרס מאיפה אתה בכלל יודע?. לגופו של עניין אני אוהד הלייקרס הרבה לפני שקובי הגיע לליקרס ואני אשאר אוהד הלייקרס אחרי שקובי יפרוש. אני אוהב את קובי והוא שחקן גדול אבל קודם כל אוהד הלייקרס. ואם הוא היה עושה כמו המלך שלך ועובר קבוצה אז כן עדיין הייתי מאחל לו בהצלחה אבל בטח שלא הייתי מתחיל לאהוב את הקבוצה החדשה שלו

  3. אמנם דיסקסנו בנושא לא מעט אבל באמת שלר זכור לי תופעה כזאת שכל מי שרוצה להיפטר משחקן פשוט זורק אותו על פילדלפיה.פשוט מדהים והדבר הכי מדהים שלמרות שפילדלפיה היא פח זבל של כולם היחידים שלא הצליחו לזרוק להם שחקן זה הניקס.
    דובי לתשומת ליבך 🙂

  4. עוד טור משובח במיוחד עם סטטיסטיקות שאספת בעמל רב.
    מה שצד את עיני הם האחוזים של וושינגטוןן מהעונשין וזה שסי ג'י מיילס קלע מהספסל יותר מכל החמישייה.

  5. בקי האמון יכלה לעלות בחמישייה סנטר ופופוביץ רכז עם שון אליוט בפינה והספרס עדיין היו מנצחים את הניקס טפו עליהם

  6. "…העובדה שההוקס כבר עם 8 נצחונות רצוף (7 מתוכם מול קבוצת מהמזרח אגב)…"

    מול מי אגב הושג רצף הנצחונות של הקאבס? (אהמממ…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט