סיקור משחקי השבת/ יונתן שגב

היו לנו שישה משחקים היום: המשחק הצמוד שבו פילי השיגה ניצחון חוץ שני רצוף! ואנחנו לעגנו להם. הווריורס ניצחו בחוץ את הבולס והם ממשיכם להוכיח שהליגה ובמיוחד המזרח, קטנים עליהם. הרוקטס קטפו ניצחון קשה נגד הסאנס בבק טו בק לשתי הקבוצות, הספרס הנחילו לטימברוולבס תבוסה ב-AT&T Center והמג'יק ניצחו את הקינגס החבולים. בוא נתחיל.

פילדפיה 76' (18-2) – 108 דטרויט פיסטונס (17-3)- 101

זה היה מכוער, זה הבריח צופים ובכל זאת: אני אקח אתכם לרבע הרביעי. התוצאה היא 100-97 לטובת דטרויט הכדור אצל פילדפיה להוצאת כדור מהצד. הכדור יוצא לאיזה שחקן די-ליג בעבר ואני מניח שגם בעתיד- הוליס תומפסון שקובר שלשה מטורפת בפידאווי שמובילה את המשחק להארכה. מכאן רק פילדלפיה עלתה למגרש שההארכה מסתיימת בתוצאה מחפירה של 8-1.

קרטר וויליאמס קלע עשרים נקודות באחוזים טובים, קטף שמונה ריבאונדים, מסר חמישה-עשר אסיסטים וגם איבד שבע פעמים. רוברט קובינגטון (מי?) הוביל את הסיקסרס עם עשרים וחמש משלו. בצד המפסיד ג'וש סמית' תרם עשרים ושלוש, קייל סינגר הוסיף שתיים פחות מסמית' ואם אתם שואלים את עצמכם למה הפיסטונס הפסידו, התשובות אצל ברנדון ג'נינגס וקנטביוס קלדוול פופ שכל אחד מהם זרק עשר זריקות וקלע שתיים. לפחות הם מתואמים. הצטרף אליהם לחגיגה די ג'יי אוגוסטין עם 1 ל-7.

גולדן סטייט ווריורס (2-17) – 112 שיקאגו בולס (8-12) 102

כואב לי לכתוב על זה, אבל בכל זאת. הווריורס ירדו להפסקה ביתרון 61-49, אבל רבע שלישי מצויין של הבולס שכלל ריצת 17-2. הוביל אותם אל הרבע האחרון ביתרון של נקודה. שם הבולס פשוט התפרקו וריצת 11-0 בראשות דריימונד גרין וקליי תומסון שנגמרה כחמש דקות לסיום הכריעה את ההתמודדות. הווריורס המשיכו את הדהירה שלהם גם ביונייטד סנטר והם עומדים כבר על לא פחות מ- 12 ניצחונות רצופים. חברים תתכוננו: המערב עומד להיות פרוע מאוד!

לווריורס קלעו דריימון גרין וקלי תומפסון 31 ו-24 בהתאמה כשהראשון מוסיף לא פחות מארבע חטיפות ושלוש חסימות. קארי עם עוד יום במשרד קלע 19 וחילק שבעה בונבונים. אצל הבולס בלטו פאו גאסול עם 22 ו-20 (!) ריבאונדים ובאטלר עם 24. אצל הבולס בלט לרעה דריק רוז עם 9 נקודות ב- 2 ל-11 מהשדה +/- של -19.

יוסטון רוקטס (4-16) 100 – פיניקס סאנס (9-12) 95

הרוקטס ניצלו את יתרון הביתיות שלהם לניצחון קל לכעורה על פיניקס. אחרי מחצית הבוכנות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה 60-41. בזמן שמקהייל כבר החל לחשוב על הרוטציה שלו. הסאנס החלו לנגוס בהפרש ואחרי רבע של 26-20 הם ירדו להפסקה שבין הרבעים רק בארבע עשרה הפרש (80-66). ברבע הרביעי המגמה נמשכה, אבל הכי קרוב שפיניקס הגיעה היה ארבע הפרש. פיניקס שיורדת מנוצחת מחזיקה במאזן של 6-6 נגד המערב. בשביל פלייאוף צריך יותר רבותי.

ביוסטון להארדן היה משחק הזוי של (שימו לב טוב): 15 נקודות ב-5 ל-21 מהשדה כולל 1 מ-9 לשלוש 12 ריבאונדים 7 אסיסטים שישה איבודים שתי חטיפות ושלוש חסימות. חוץ ממנו היו ברוקטס עוד ארבעה שחקנים בספרות כפולות בראשותם של טרבור אריזה ופטריק בברלי עם 19 כל אחד שהראשון מוסיף שישה איבודים. בסאנס בלט בלדסו עם 23, טאקר מיודענו הוסיף 15 ודראגיץ' נרגע קצת עם 13 בלבד. המוריסים הסריחו בהפגנתיות את הפרקט עם 4 מ-25 משותפים.

הארדן הזוי אבל עם W נוסף

סאן אנטוניו ספרס (5-15) 123 – מיניסוטה טימברוולבס (15-4) 101

זה לא היה קרוב אפילו. סאן אנטוניו ניצחה בכל ארבעת הרבעים ואף ירדה למחצית ביתרון 17. כל זאת ללא טוני פארקר  ומנו ג'ינובילי. הטימברוולבס התמימים יצטרכו לכחות עוד קצת עד שהם ינצחו את האלופה. (במחשבה שנייה הם יצטרכו לחכות הרבה עם ככה הם משחקים).

בסאן אנטוניו שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות שמוביל אותם מרקו בלינלי עם 20 ודאנקן מוסיף דאבל דאבל מספר 9,797 עם 13 נקודות ועשרה ריבאונד. בצד המפסיד בלט זאק לווין עם 22 כשעוזרים לו שבאז מוחמד עם 20 ותדאוס יאנג ואנטוני בנט (האח!) עם 14 כל אחד כשהאחרון מוסיף עשרה כדורים חוזרים.

אורלנדו מג'יק (14-9) 105 –  סקרמטו קינגס (10-10) 96

כבר היה פיגור של כמעט עשרים באמצע הרבע האחרון. כאשר היה המצב הזה שיכול ללכת לבלאו-אוט או למשחק צמוד יחסית הקינגס נתנו קאמבק מהסרטים וצמקו לנקודה בלבד. למרות זאת המג'יק התעשתו והשיגו ניצחון מרשים על הקבוצה מהמערב. יש לציין שהקינגס שיחקו ללא דימרקוס קאזינס וכמו שעומרי כספי אמר "בלעדיו אנחנו קבוצה אחרת"

אותו עומרי כספי סבל ממשחק חלש להחריד של 4 נקודות בלבד. ניסו לעזור לקבוצתו דארן קוליסון עם 22, ג'ייסון תומפסון עם 18 ורודי גיי עם 16. בצד הקסום חמישה שחקנים בדאבל פיגרס בראשות טוביאס הארים עם 27. אולדיפו (16) ופורנייה (15) בלטו גם הם.

MBK –

לוס אנג'לס קליפרס (5-14)120 – ניו אורלניס פליקנס (10-8) 100

גל מקל סיפק 6 בונבונים בבכורה המחודשת בליגה והוסיף 0 נקודות ב 0 מ 4 מהשדה כל זאת ב 11 דקות על הפארקט.

הקליפרס עם רבע 3 עצום של 39 נקודות ( מול 24) סגרו את הסיפור. בלייק גריפין עם 30 + 7 ריבאונדים לקח קשה את המאץ אפ מול החד גבה שסיים עם 26 + 3 ריבאונדים בלבד

כריס פול מתחיל חזור לעצמו ( להיות ענק בעונה הרגילה ) עם דאבל דאבל של 18 + 16 פינוקים . 17 שלשות לקליפרס ב 53% מהשדה היו טו מאץ עבור ניו אורלינס

תחת הראדר הקליפרס עם ניצחון 7 רצוף ץ ניו אוקלינס יחזרו מחר לזירת הפשע בנסיון לשפר עמדות מול הלייקרס

מפלצת !

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. לשפשף עיניים ולא להאמין: 7 (שבע!) קבוצות מהמערב עם יותר מ-70%, זה אומר קצב של 58-59 נצחונות בעונה. ל-ש-ב-ע קבוצות.

  2. אם אני לא טועה הנצחון של הקינגס על אינדיאנה אתמול היה היחיד שלהם ב-17 המשחקים האחרונים שקאזינס לא שיחק (וגם הוא היה בהארכה).
    נראה לי שהוא אכן די מרכזי שם.

  3. יונתן סיקור מעולה, תודה רבה!
    ג"ס נראים מפחידים, כל כך הרבה שחקנים שיכולים להתפוצץ בערב של 30 נק' פלאס הגנה שבאה לעבוד בכל יום.
    אם יש להם נקודת תורפה אחת זה התלות הגנתית שלהם בבוגוט אבל בינתיים הוא מחזיק מעמד.
    קליפרס כבר לגמרי על הגל והם כבר מתחילים להיראות כמו הקונטנדרית שחשבתי שהם יהיו.
    רוקטס בניצחון אדיר, ברבע הרביעי שחקנים נפלו מהרגליים, הארדן בקושי זז, אריזה החזיק את הצד וג'ייסון טרי נראה בגילו בפעם הראשונה העונה. מזל שהם תפסו פור במחצית ראשונה אדירה.
    ניצחון שלא היו משיגים שנה שעברה שהגיע כמו תמיד העונה בזכות ההגנה.
    ושאאוט אאוט לוולברין שחזר מפציעה של שבועיים כמו פנתר עם 5-5 מהשלוש וכמה מהלכים הגנתיים בסוף שניצחו את המשחק.
    עוד מילה לניק ג'ונסון הרוקי שהופך לאחת המציאות המוצלחות בדראפט במשחק שני ברציפות שהוא נראה מעולה. בכלל הרוקים של הסיבוב השני נראים טוב יותר השנה מאלו של הסיבוב הראשון. רק ממחיש את העומק שהיה השנה הדראפט.

  4. יונתן תודה רבה על הסיקור
    ברך תודה על ההומור ועל בנט
    ששכחתי ומעניין מה איתו.
    עידו אכן עוזי מקוצר מאכזב מאד.
    מצד שני הוא היה מיליונר והלך לפוליטיקה
    אחר ליבו ומתוך רצון לתת לעם.
    וכמובן אולי אני טועה

  5. יונתן הידען נוסע במונית של מומי כנראה.
    מנחם נבנית פה קבוצה אלופה כמו הספרס
    שהמחליפים עושים עבודה טובה ושלא ישחקו
    הכותבים הטובים. איזון ואף אחד לא יקרע את עצמו.
    כל הכותבים פה מצוינים
    והנה יונתן מצטרף למצוינות הזו
    ברוך בואך וממש תודה יונתן

  6. כל הכבוד למקל

    ומי משלם כסף כדי לראות פילדלפיה – דטרויט?? עדיף לראות מכבי פתח תקווה נגד אריות רמת השרון או משהו

  7. יונתן יופי של סיקור בכורה. תודה ותמשיך ככה !
    בשקט בשקט הארדן מתחיל לתרום גם באספקטים אחרים – 12 ריבאונד גם כשהכדור לא נכנס לסל.

  8. זה נחשב סטייה אם כל כמה שעות אני קופץ לאתר של espn לדירוגים ומסתכל על יוסטון מקום 2 בליגה עם פאקינג 4-16 מחייך לעצמי בהנאה וחושב על האשך התמיר?

  9. יונתן, תדע דבר אחד: בית ספר יכול תמיד לחכות. אם תרצה פיתקה למורה, אתן לך אחת, ואם יש לה רגליים נאות, אולי גם מספר טלפון לא יזיק!
    ברצינות, תודה על לקיחת השבתות. היזהר רק שלא להכניס אף פעם תמונה מ=GETTY IMAGE.
    יונתן הוא כנראה עוד כשרון, בדיוק כמו רועי, אייל, ועכשיו גם יונתן – לפני 40 שנה זה היה נדב יעקובי וזיו, ומוסיק לוי, ועוד, ויותר מאוחר ערן סורוקה שאיתם התחלתי אותו דבר.

  10. תודה לכולם! רועי, אולי אצור איתך קשר עמך בקשר לתמונות אם לא אסתדר (אני חושב שהבנתי את הטעות שלי).

  11. פחות שגיאות כתיב ("לכעורה", "שיורדת מנוצחת" במקום "כשיורדת מנוצחת", "עם ככה").
    פחות סרקאזם בנסיון להראות כמה אתה שנון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט