סטטיסטיקות משוגעות (6/12) / דור בלוך

1) סקרמנטו מנצחת את אינדיאנה הודות לניצחון בהארכה של 5-6, כשהקבוצות נותנות משמעות חדשה לביטוי מר נקודה לדקה. יתרון שיא של 17 לא הספיק לקינגס כדי לגמור את המשחק ב-48 דקות. עכשיו שימו לב לנתון הבא, מוכנים? בואו נבנה את המתח עוד קצת… … … אוקיי, עד המשחק הערב סקרמנטו החזיקה מאזן של 16-0 כשקאזינס לא פותח, אתם קולטים את התלות? ובכן הרצף הזה נקטע הלילה תודה לאל. כספי עם 6 ו-3 איבודים ב-17 דקות, אין ספק שהחזרה של גיי משפיעה.

2) מפגש הפתאטיות #1: הניקס מצליחים להפסיד לשארלוט שקוטעת רצף של 10 הפסדים רצופים. קמבה ווקר מנצח את המשחק בליי אפ וסל הניצחון השני שלו העונה. שארלוט כבר הובילו ב-21 ברבע השלישי אבל הניקס עשו קמבאק ברביעי כדי להוביל 4 שניות לסיום, מה שלא הספיק. אנתוני קלע 15 ברבע האחרון שלא הספיקו כשהוא היחיד בחמישיה של הניקס שקולע בדאבל פיגרס, והניקס מפסידים למרות יתרון באחוזים משלוש 45-22.

3) מפגש התאטיות #2 (סליחה ולדי): אין כמו פילי כדי להתאושש. דוראנט לא קלע במספרים חד ספרתיים כבר 5 שנים והוא הצליח להגיע לכך רק 2 דקות לסיום הלילה. איך אתה יודע שאתה קבוצה ממממממממש גרועה? כשהקלע המוביל שלך הוא טוני וורטון (19 נקודות למשחק).הקלע המוביל שלהם הלילה? רוברט קובינגטון. מי?

4) וושינגטון נותנת קצת כבוד למזרח עם ניצחון על דנבר כשהוויזארדס קובעים את הפתיחה הטובה ביותר שלהם זה 40 שנה. בריאן שואו אמר אחרי המשחק שזאת בדיחה, הוא מסתכל על דף הסטטיסטיקה ויש חמש או שש הערות על שיאים עונתיים של הוויזארדס. ובכן, אני ספרתי את הניצחון הכי גדול, הכי הרבה נקודות ושיא נקודות לסאראפין. עוד משהו בריאן? דנבר קלעה לא פחות מרבע מהנקודות שלה מהעונשין.

5) במשחק שפעם היה משחק ענקיות והיום הוא מפגש הפתאטיות #3 הסלטיקס גברו על הלייקרס למרות 57% מהעונשין. הספסל של בוסטון תרם רק 15 אבל קלטו את החמישיה: 19,17,24,16,12. שלושה דאבל דאבלים כשרונדו שוב נותן יותר אסיסטים מנקודות וטיילר זלר מככב. בלייקרס… ובכן, קובי התקרב לג'ורדן בעוד 22 נקודות. בואו נתקדם.

6) 75 נקודות לנטס במשחק כולו! מה זה?! 17% מהשלוש, 13 נקודות ברבע השני 30 מ-80 מהשדה. שאלוהים ישמור. ההוקס מנצחים בקלות כשאף שחקן לא משחק יותר מ-27 דקות.

7) הקאבס גבירותיי ורבותיי! הקבוצה של בלאט מתחילה למצוא איזון, לא פחות מ-6 שחקנים קלעו 9 או יותר, כשטירסטון תומפסון מפתיע מהספסל עם 21, ו-3 שחקנים מסיימים עם דאבל דאבל.

8) רצף נצחונות של 22 בבית? אין בעיה, טימי יסדר. הספרס מנצחים את ממפיס ומתאוששים מההפסד במשחק האחרון והצרחות של פופ על גרין (16 נקודות באחוזים טובים), אבל בואו נחזוג לטימי עם פריקינג טריפל דאבל בגיל מליון. האיש באמת לא ייאמן. טיישון פרינס החזיר את השעון אחורה עם 20 מהספסל שלא הספיקו.

9) מיניסוטה הייתה קרובה לניצחון מול יוסטון עם ריצת 9-22 ב-5 הדקות האחרונות, אבל נכנעה לסל בשניה האחרונה. הארדן עם 38, כמעט כפול מכל הספסל של קבוצתו. מיניסוטה בלי 5 שחקנים בכירים מהרוטציה וטעם 7 שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס. וכן, הם עדיין גרועים מאוד. וויגינס עם 11.

10) הסאנס מנצלים ערב קליעה חלש של דאלאס (21%) כדי לקטוע את רצף חמשת הנצחונות של הטקסנים. 26 נצחונות רצופים לסאנס כשהם קולעים מעל 50% מהשדה.

11) הבאקס מפרקים את ההיט, עם יתרון של 20-45 בריבאונד (בחיי שהייתי צריך להסתכל שוב על דף הסטטיסטיקות כדי לוודא שזה נכון), ו-6-24 במתפרצות. חוסר מוטיבציה מישהו? כל מיאמי למעט וייד ובוש קלעו רק 4 נקודות יותר מוייד לבד, והו הוא הרגיש כה לבד עם 28 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל מלבדו רק בוש קלע בדאבל פיגרס. במילווקי לעומת זאת הספסל קלע יותר מהחמישיה כשקנדל מרשאל משתולל עם 7 מ-8 ל-20 נקודות – שיא עונתי.

12) ונסיים עם קרב הפתאטיות #4 (וואו יש הרבה קבוצות פתאטיות בליגה הזאת), רק שבמזרח אחת מהפתאטיות עוד יכולה למצוא את עצמה בפלייאוף. המג'יק מנצחים ב-5 כשאולדיפו קולע יותר מכל הספסל של הג'אז.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. מעולה, תודה.
    רוברט קובינגטון- שחקן הווייפרס מהדי ליג בשנה האחרונה וה-mvp. לא יודע לעשות הרבה יותר מדי חוץ מלקלוע, אבל את זה הוא עושה מצויין.

  2. ברצף 6 הנצחונות של קליבלנד ללברון סטטיסטיקה של-
    24.3 נק', 5.5 רב', 10.2 אס' ו-47.5% מהשדה.
    לברון עבר לתפקיד פוינט פורוורד במשרה מלאה,
    ככל שהעונה תתקדם, התאום שבין לברון, לאב וקיירי בהתקפה ישתפר, נתון שישפר את אחוזי הקליעה של הקבוצה, ויפחית את כמות איבודי הכדור.

  3. ההפסד של דאלאס קטע רצף של 15 נצחונות במשחקים בהם היא קלעה יותר מ100 נקודות.
    ה 40 נק' שדאלאס חטפה ברבע הראשון , ו ה 69 שחטפה במחצית ,כנראה מהווים גם הם שיאי מועדון למשחקי בית .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט