הכי דומה לאלן אייברסון / מנחם לס

 

ניק יאנג – האלן אייברסון החדש של ה-NBA?
ניק יאנק הוא הסיבה היחידה שישנה לי סימפטיה מסויימת ללייקרס.
למה?
כי הוא GOOFY. SCREWBALL.
יותר מוזר, חריג, ותמהוני מאלעד רבין. אתה לא יודע כיצד לאכול אותו.  רובכרט סקרה נתן לו כבר כינוי שנידבק: "SCREECH" – חורק כזה…גטנח כזה…מנסר ומצייץ, משפשף, וצרוד. כמו ה-SCREECH המקורי מהתכנית SAVED BY THE BELL לוותיקים שביניכם הזוכרים את התכנית משנות ה-80 ב-NBC.
סקריץ' אתה לא יכול שלא לסמפט. הוא מסוגל לדברים הנפלאים ביותר בייקום ולדברים הטפשיים ביותר. הוא SCREWBALL, פשוט ולעניין: בראשו כמה ברגים לא מחוברים ישר, זה הכל. מלבד זאת הוא האחלה בחור מכולם. בראיון האחרון שלו ל-SLAM הוא הוכיח לי שהוא – כמו אלן אייברסון – לא כזה טיפש כפי שחושבים. הוא מנתח מוח? לא. הוא מהנדס רקטות? לא.
אבל הוא היה סטודנט לא רע באוניברסיטת סאות'רן קליפורניה שם למד 3 שנים, וב-2004 הוביל אותה עד הסוויט-16 שם הפסידה לפאור-האוז של אז – אוניברסיטת צפון קרולינה. בתיכון קליבלנד היי (הנמצא, האמינו או לא, בלוס אנג'לס!) הוא קלע בשנת הסניור שלו 27.2 נק' ממוצע עם 10.8 ריב', וניבחר ע"י מקדונלד כשחקן ה-7  בארה"ב בתיכונים. ב-USC הוא סיים 3 שנים עם ממוצעים של 15.5 ב-48.3% ו-5.1 ריב'. אנחנו אוהבים להסתכל עליו כאילו הוא צעיר – בדיוק כמו עם אלן אייברסון – אבל הוא וותיק בן 29 עם 7 שנות נסיון בליגה מאז וושינגטון בחרה בו מס' 16 בדראפט של 2007.
בלייקרס נכון להיום הוא קולע 14.9 נק' עם 2.3 ריב', וכפי שמתאים לו – 0.6 אסיסטים למשחק. למה כמעט "0" אסיסטים? כי כמו אלן אייברסון הוא לא מאמין שישנו אנוש אחר היכול לעשות זאת טוב כמוהו.
אז ניקולאס אהרון "ניק" יאנג הוא היום שחקן הלייקרס, והשחקן החביב והאהוב מכולם. כמובן שחברתו היא IGGY AZALEA הזמרת האוסטרלית המהממת, זוכת הגראמי שהיא היפית מממלכת ההיפיות ושבשבוע שעבר בילתה שבוע במכון מסויים בוואן איס, קליפורניה, להורדת טאטו על התחת שלה שניק לא אהב.
עובדה שמוסיפה לו כמה נקודות בסולם ריכטר.
כשבראיון עם סלאם הוא נשאל אם נשואין בראש שלו, הוא הגיב ש"הזהירו אותו שאהבה היא עיוורת, אבל הנישואין פוקחים מהר מאד את העיניים", הבנתי שהוא לא כזה אהבל כפי שניסו לעשות ממנו.
מה שהכי נעים איתו היא העובדה שהוא GOOD  NATURE. הוא אף פעם לא נראה כועס או רוטן. למעשה אפילו במשחקו ישנה מין 'נונצ'לנטיות' כזאת כאילו תוצאת המשחק היא הדבר הפחות מטרידה בעולם. גם לאייברסון היתה מין הבעה כזאת. למה שיוטרד מתוצאת משחק כשהוא מופיע עם הסופרסטארית שלו איגי אזליה ב-campaign with Azalea for Forever 21?
אבל אל תאמינו להבעה החיצונית של ה-CURLY HAIR הזה עם המכנסיים הצמודות שלו א-לה מודל שנות ה-80'. הוא רק נראה RIDICULOUS אבל בפנים בוערת תשוקה להוכיח את עצמו כאחד השוטינג גארדים/סמול פורוורדים בליגה.
הנה הראיון איתו:
איזה סרט ראית לאחרונה?
HORRIBLE BOSSES 2. סרט טוב. אני לא משקר. הייתי בשוק. ראיתי את הראשון והייתי מוכרח לראות את השני. איגי סירבה להצטרף אלי. אמרה שהיא לא הולכת לסרטים כאלה. אמרתי לה שההפסד כולו שלה.
למה אתה אוהב לגור באל איי?
בגלל השמש.
מה זה יום בלי שמש עבורך?
לילה.
איזה ספר קראת לאחרונה?
רק את ה-BIBLE. כל יום קצת.

מה אתה מבשל כשאתה לבד בבית?

עין. SUNNY SIDE UP בלי שהצהוב יתפרק. זה יותר קשה מלקלוע שלשה. אם הצהוב נישבר אני מתחיל מחדש. פעם ניסיתי 14 ביצים עד שהצלחתי.

איזה שיר תקוע לך בראש?

"Black Widow." [Ed note: Duh.]

אתה לא הצלחת בנסיונך הראשון להיות שחקן פוטבול. איזה עוד מקצועות מסוכנים לנסיון ראשון?

הייתי אומר SKYDIVING!

האם זה נכון שאתה מאמין שלא תמות לעולם?

בהחלט. בינתיים אני צודק. SO FAR SO GOOD!

איזו היתה חופשתך האחרונה?

Cabo (אין לי מושג מה זה!)

חלום שחלמת לאחרונה?

I think two days ago. It was about the game. I was running late and I missed the whole game. I kept getting stopped trying to get there and when I got there, there was nobody there. And I woke up, like, I'm glad it was a dream.

מי האדם שהכי מצחיק אותך?

זה חייב להיות רוברט סאקרה. מספיק לי להסתכל עליו!

טקסט אחרון?

ל-MY MOMMA. 'מה אנחנו מבשלים לשבת?'

על מה אתה הכי אוהב להסתכל? על איזו תמונה?

על עצמי. במיוחד כשהיה לי ערב טוב.

מתי בכית לאחרונה?

כשהייתי פרי אג'נט. זה היה נורא ואיום. חשבתי שאולי אסיים בצ'יינה או וונצואלה.

מה היית מעדיף להיות, נשר או סנאי?

סנאי. נשרים יכולים אולי לעוף אבל סנאים לא נשאבים למנועים של JET ENGINE של בואינג 747.

מה היה הרגע המביך לאחרונה?

Two games ago, when Iggy was sitting courtside. I just slipped and fell for no reason. The ball went over my head. And then I tried to get back up and I slipped again. I blamed it on the floor. She didn't believe me.

מתי אמרת לאחרונה "אני אוהב אותך"?

היום. למאמה שלי ולאיגי.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. מה הקשר אייברסון? אין שום קשר אבל טם כבר מדברים על יאנג, אחד מנקודות האור בלייקרס, אחד משחקני הספסל הכי טובים בליגה , צלך בחסד עליון פשוט קובר תכדור בסל , יכולת קליעה כזאת אין להרבה שחקנים בליגה , לייקרס צריכה לשמור עליו

  2. דדי , תחיית המתים.
    זחלוואי חשב אתה בעולם שכולו טוב, מאיפה חזרת אלינו ? מאל איי?
    היית חסר , אתה והעובדות הלא בדוקות שלך

  3. אייברסון היה בדיוק הפוך מנונשלאנט. הוא היה זועם תמידית (בדר"כ זועם שקט אבל עם התפרצויות).
    שחקן חמוד וצלף והוא הנחמה היחידה שיש לקובי השנה.
    תתפלאו אבל לא אהבתי את האיגי הזאת!

  4. איך הוא דומה באופי ובכריזמה לאייברסון??? הכי הפוך שיש.

    גם כשחקן זו ההשוואה הכי גרועה שיש.
    לךיאנג אין בכלל צעד ראשון מיוחד והוא גם לא חודר כזה טוב.
    אייברסון אולי הצעד הראשון הטוב בהיסטוריה ובטוח אחד החודרים הטובים בהיסטוריה.

    גם מבחינת כדרור, ניהול משחק, מנהיגות אין בכלל מה להשוות.

    השוואה זוועתית בקיצור.

  5. טוב קודם כל אני לא יודע מי זה רבין הבן שרמוטה. הזה שכל פעם דופקים עליי אותו, אגב אני כבר כמה שנים פה תחת שמות אחרים , וההודעה השניה פה שנכתבה לדדי זה לא אני, רק הראשונה, ומה קרה מנחם אומרים לך שהשוואה מפגרת אז אתה מחפש למצוא משתמשים ולהדביק אותם עליי כדי שלא תתייחס לתגובה שלי??

כתיבת תגובה

סגירת תפריט