סיכום יום חמישי הגדול וסטטיסטיקות משוגעו / דור בלוך

אז לא היו לנו הפתעות במשחקי יום חמישי הגדול אבל קל זה לא היה. קליבלנד ופורטלנד לא ליקקו דבש מול הניקס והפייסרס בהתאמה אבל יצאו עם ה-W אותו הן רצו, בעוד גולדן סטייט טיילה מול הגבה בדרך לניצחון נוסף בפתיחת העונה המדהימה שלהם, אז בואו ניגש לאקשן.

ניו יורק ניקס 87  – קליבלנד קאבלירס 90:

כנראה שיש משהו בניקס שמבלבל את הקאבס, אבל בסופו של דבר הם עשו את העבודה וניצחו במשחק קשה בגארדן.

זה היה בלי ספק המשחק של קיירי ארווינג שגם קיבל מבלאט את האמון בפסק הזמן האחרון והחזיר בליי-אפ שגמר את המשחק. 37 נקודות היו לגארד האקספלוסיבי של הקאבס כאשר ג'יימס עובר בטבעיות לתפקיד המוסר במשחק של 19 נקודות ו-12 אסיסטים.

בניקס טים הארדוואי ג'וניור (איזה שם אדיר, איזה מלך טימי הרדוואי שהוא קרא לו ככה, קודוז), עם 20 נקודות, ואמארה מירושלים עם 18 ו-9 ריבאונדים.

הניקס החזיקו את המשחק צמוד לכל אורכו ואפילו הובילו ב-7 ברבע הרביעי אבל לא הצליחו להחזיק מעמד, כשג'יימס לוקח פיקוד עם 5 נקודות וחטיפה וקיירי סוגר את העסק. לא לפני שקריאת בלאט לפסק הזמן הרגיזה את ארווינג שהיה נראה כאילו הוא מוכן לחנוק את המאמן שמנע ממנו להתרסק לתוך הסל. עם זאת אחרי המשחק ארווינג אמר: "המאמן שירטט תרגיל מעולה, הוא בטח בי, ואנחנו מתרגלים זה לזה". יכול להיות רגע משמעותי עבור המאמן הישראלי.

סטטיסטיקות משוגעות: משחק מפוזר של שתי הקבוצות עם 38 איבודים בסה"כ. 5 נצחונות רצופים לקאבס והפסד שישי רצוף לניקס כשאנת'וני קולע ב-4 מ-19 עלובות.  לקיירי ממוצע של 29 נקודות בגרדן והוא קלע הלילה ב-12 מ-18. וואו. לקליבלנד שוב אין ספסל, 10 בלבד לכל הספסל הערב.

פורטלנד טרייל בליזרס 88 – אינדיאנה פייסרס 82:

פורטלנד הובילה לאורך כל המשחק והראתה עליונות על יריבתה מהמזרח, על אף שהפייסרס הצליחו לצמק ל-3 בלבד 53 שניות לסוף, אבל פורטלנד ידעה לסגור כאן עניין בדרך לניצחון 12 מ-13 המשחקים האחרונים, בעוד הפייסרס מפסידים את שלושת המשחקים הראשונים במסע החוץ של ארבע משחקים שלהם.

המשחק שהתנהל בקצב יורוליג, התחמם בצורה לא צפןויה ברבע השלישי בדחיפות בין דיוויד ווסט לרובין לופז (יכול להיות שגם הם ראו את באד בויז בערוץ הספורט בשבוע שעבר?) ווסט קיבל טכנית.

סטאקי פתח בפוינט גארד עבור אינדיאנה וקלע 16 שלא הספיקו כסקולה תורם 10 מהספסל ואינדיאנה הפצועה והחבולה ממשיכה ללכת לשום מקום.

בפורטלנד לילארד הוביל עם 23, ופורטלנד כבר 4-15, לא ייאמן שכמסתכלים על השלב הזה של העונה שלוש מהקונטנדריות שלנו במערב הן ממפיס, גולדן סטייט ופורטלנד, אם היו אומרים את זה לפני חמש שנים האמירה הייתה נשמעת הזויה, כנראה שלמרות הכסף הגדול, הליגה הזאת היא עדיין אחת הדינמיות ביותר בספורט המקצועני. איזה כיף.

סטטיסטיקות משוגעות: 19% מהשלוש בלבד לפורטלנד והם בכל זאת לוקחים את המשחק. דאבל דאבל רביעי רצוף לאולדרידג'. הרבע הראשון היה קטסטרופלי ונגמר 16-14, שיא נקודות שלילי ברבע לשתי הקבוצות העונה.

גולדן סטייט ווריורס 112 – ניו אורלינס פלקינס 85:

גולדן סטייט כבר 2-16 וממשיכים את פתיחת העונה המדהימה שלהם גם מול קבוצות קשות, בעוד הפלקינס נופלים למאזן שלילי וחייבים להתעורר מהר כי במערב הקשוח עוד 2-3 הפסדים והם ימצאו את עצמם, שוב, מחוץ לפלייאוף והסבלנות של הגובה הולכת ופגה.

אגב מדברים הרבה על יחסי הכוחות בין המזרח למערב, אבל דמיינו מצב שבו סקרמנטו וניו אורלינס לא עולות לפלייאוף, לקאזינס ודיוויס נמאס והם עוברים נניח למיאמי ואינדיאנה בהתאמה. בשנה הבאה הפצועים של אינדיאנה חוזרים ופתאום יש 4 קבוצות ענק במזרח – קליבלנד, שיקאגו, מיאמי ואינדיאנה. רק אומר שיכול להיות שלא צריך צעדים כל כך קיצוניים כמו שהציעו לאחרונה.

הפלקינס עוד הובילו הודות ליכולת האדיר של דיוויד ברבע הראשון אותו סיימו ביתרון 22-28 כשיתרון השיא מגיע ל-8, אבל ברבע השני חלה קריסה כללית כשאת הרבע מנצחת גולדן סטייט 12-31. ניו אורלינס הצליחה להישאר איכשהו במשחק אבל ברבע הרביעי הווריורס גמרו את העסק.

30 ו-15 של דיוויס ירדו לטמיון בערב שבו הוא באמת היה לבד כשאף פלקין אחר לא קולע מעל 12 נקודות. תומפסון וקארי בערב רגוע של 23 ו-19 בהתאמה הספיקו לווריורס.

סטטיסטיקות משוגעות: 20% בלבד מהשלוש לפלקינס שבאמת לא עשו כלום חוץ מלתת את הכדור לדיויס ולזוז הצידה עם 18 נקודות לספסל בלבד.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

אז אחרי לילה באמת גדול של משחקים, כמה הארכות והיסטוריה אחת (פילדלפיה ניצחה!) נשאר לנו רק לקוות שכל הדרמה הזאת שנפרסה על 10 משחקים אתמול תידחס ל-3 משחקים הלילה כאשר הניקס האומללים יארחו את קליבלנד שדומה שנכנס לקצב, פורטלנד מארחת את אינדיאנה וגולדן סטייט הלוהטת זאת לא מילה מארחת את הפלקינס ואת דיוויס. אז בואו ניגש לאקשן.

ניו יורק ניקס (15-4) – קליבלנד קאבלירס (7-9):

הקאבס מגיעים עם 4 נצחונות רצופים למשחק הזה, בעוד הניקס מגיעים עם 5 הפסדים רצופים משלהם, במשחק הקודם בין השתיים בסוף אוקטובר הייתה זו ידה של הניקס על העליונה עם ניצחון 90-95 אבל הרבה מיים עברו בהאדסון מאז כמו שאומרים.

בשקט בשקט לברון הופך את ארווינג לשחקן שקליבלנד צריכים שהוא יהיה (ואולי זה בכלל בלאט?) , 20.5 נקודות ב-55% מהשדה ו-5 אסיסטים ברצף הנצחנוות של הקבוצה הם בדיוק, אבל בדיוק, מה שהקאבס צריכים מארווינג, שעדיין לא ניצח במדיסון סקוור גארדן, אם חושבים על הפלייאוף.

התהליך שהקאבס עוברים נראה דומה מאוד לתהליך שמיאמי עברה בעונה הראשונה של לברון בה, אבל הפעם נראה שלברון יודע טוב יותר איך לעשות את התהליך הזה, והקבוצה מרוויחה. אין מה לעשות, לוקח זמן לקבוצה חדשה להתחבר וקליבלנד היא בלי שום ספק קבוצה חדשה, ומרתק לראות את התהליך הזה שהופך כל משחק של קליבלנד לצפיית חובה.

ניו יורק היא גם הקבוצה עם מספר הנקודות הנמוך ביותר בצבע (31.2) וקליבלנד תנסה לנצל את הרכות הזאת מתחת לסל של המארחים, אבל היא עשויה לקבל בחזרה את ג'יי אר סמית' הלילה.

הימור – הקאבס ב-10.

140620-blatt-760

פורטלנד טרייל בליזרס (4-14) – אינדיאנה פייסרס (11-7):

פורטלנד היא אחת מהקבוצות החביבות על כותב שורות אלה עוד מהעונה שעברה, ואיזה כיף שייצא לנו לראות אותם הלילה משחקים בבית בעיר הזאת שכל כך אוהבת אותם, ובאצטדיון הכל כך ביתי הזה.

המארחים ינסו לעלות לניצחון 12 ב-13 משחקים במאבק הצפוף בצמרת המערב.

באופן מדהים אינדיאנה על שלל פציעותיה עדיין נמצאת בעשיריה הראשונה של ההגנות בליגה, עדות לעבודה ההגנתית המרשימה של פרנק ווגל שם, אם כי סוגית יכולת האימון ההתקפי שלו בעינה עומדת.

גם ניהול הרוטציה של הפייסרס הפצועים עדיין לא תופס צורה, כשהשחקנים הפותחים שלה מרימים ממוצעים של 56 נקודות למשחק בלבד.

באופן טבעי העיניים יהיו נשואות לאולדרידג' הנפלא שקלע 39 נקודות מול דנבר ביום שלישי, ואסיסט לרובין לופז שניצח את המשחק, וכששלושת המשחקים האחרונים שלו בבית מול אינדיאנה הסתיימו בממוצע של 27 נקודות למשחק בהחלט יש למה לצפות הלילה.

הפייסרס שלא ניצחו בפורטלנד מ-2007 יחסרו את ג'ורג' היל אבל יקבלו בחזרה את מיילס, היברט, ווסט ווטסון.

הימור: פורטלנד ב-20.

לא יצא לפועל
לא יצא לפועל

גולדן סטייט ווריורס (2-15) – ניו אורלינס פלקינס (8-8):

והגענו, בשעה טובה ומוצלחת, למשחק המרכזי של הערב, כן חברים זאת גולדן סטייט מול הגבה.

גולדן סטייט נמצאת כבר כמה שנים טובות בפוזיציה של טובים, אבל לא מצויינים, ומאחר ומארק ג'קסון לא הצליח להוציא אותם משם עם שחקנים אדירים כמו קארי, תומפסון ואיגודלה, קאר הובא כדי לנסות לעמוד במשימה.

היה מעניין לשמוע את שחקני הקבוצה מתארים את ההבדלים בין השניים, בכך שמארק ג'קסון לא עבד איתם הרבה והאמין בלתת להם ללכת לשחק, בעוד קאר עובד איתם על יסודות ועל צורת המשחק, והם מעריכים אותו על זה. מעניין אם הם יגידו את אותם דברים כשהמשבר הראשון יצוץ, והוא יצוץ.

מעניין גם האם הקלישאה שמי שחי על הג'אמפ שוט מת על הג'אמפ שוט תהיה תקפה גם הפעם, והאם כשהטמפרטורות והאינטנסיביות ההגנתית יעלו, הלוחמים יהיו חזקים מספיק כדי להדוף את המתקפות של הקליפרס, הספרס, הטרייל בלייזרס, ושאר ענקי המערב.

וכאן אנחנו פוגשים את הגבה.

דיוויס שמעמיד ממוצעים האקים אולג'ואנים וזוכה להשוואות מחמיאות, ירצה להתחיל להפוך הישגים אישיים לכאלה קבוצתיים כדי לזכות בהכרה בעונתו השלישית ב-NBA, מה שאומר ששעון החול של ניו אורלינס להצליח לבנות קבוצה מנצחת מתקתק.

רוצים השוואה נוספת? הגבה מאיים להיות הראשון מאז דיוויד רובינסון לפני 20 שנה, להעמיד ממוצעים של 20, 10, 3 ו-2 (נקודות, ריבאונד, חסימות, חטיפות) על פני עונה שלמה.

לו רק היינו במזרח דאבה דאבה דאם מזמזמים לעצמם בוודאי החברים בניו אורלינס שמרוחקים 3 נצחונות (1.5 משחקים) מהמקום שמוביל לפליאוף במערב, בעוד במזרח הם כמובן היו יושבים בנינוחות במקום ה-6-7.

הימור: הווריורס ב-3. 

kery

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. הימורים טובים.
    גולדן סטייט בכלל לא תיתן לAD להתקרב לחסימות. אם הם יקלעו מבחוץ באחוזים טובים אני מהמר על הפרש של 20.

  2. כי מחר סוף השבוע
    ו(תיאורטית) מי שלא עובד בשישי יכול לראות את המשחקים…
    דרך אגב, מישהו פעם בדק למה בין יום שישי ליום ראשון יש כל כך קצת זמן אבל בין יום ראשון ליום שישי זה כל כך ארוך ???

    תודה על הפריוויו 🙂

    1. בין שישי לראשון יש יום אחד.
      בין ראשון לשישי יש ארבעה.
      עכשיו יותר לאט :
      אחד מול אחד שתיים שלוש ארבע.
      הבנת?

  3. מצויין, תודה רבה!

    שלושה משחקים עם שלוש פייבוריטיות ברורות, השאלה היא אם נראה איזושהי הפתעה. הימור שלי שלא

  4. אפלטון מקווה לפגוש אותך
    לפחות בשביל לכון אותך לחוף סודי מדהים ששיש
    בארץ
    וגם יאכטות וכדורסל
    פיזיקאי השארתי לך הודעה בספא
    תודה רבה דור בלוך

  5. לכבוד יום חמישי הגדול,
    ולכבוד ביקור ה-"מלך" ב-"מכה" של הכדורסל,
    מספר עובדות חיים (הקשורות בדרך זו או אחרת לכדורסל)
    כפי שנאמרו ע"י גדולי גיבורי האנימציה!

    OK, OK! I did it! I took everybody's stuff! Now let me go, I gotta
    !go to the bathroom
    ג'יי. אר במחצית אחרי 0-10 מהשלוש.
    (Ed, Edd n Eddy)

    Good news for the Fire Lord. The nation's greatest threat is
    .just a little kid
    פרנק ווגל, שעדיין סובל מהזיות אודות סיכוי לאליפות,
    בדיווח ללארי בירד אודות סטפן קארי.
    (Avatar: The Last Airbender)

    "Uh, hey, baby"
    "Damn we’re smooth”
    “We’re gonna score"
    קליי וקארי.
    (Beavis and Butthead)

    ?The stupid one. He's stupid, right
    שיחה בחדר ההלבשה של הניקס אודות דולאן.
    (Courage the Cowardly Dog)

    Oh, dear. So sorry about this, especially with us being two or three of a kind, but you know how it is
    לברון לכרמלו, היום ב-MSG.
    (DangerMouse)

    Watch the pretty coin of gold, and you will do as you are told. You are brave, and that's a fact. You will do the high wire act
    הקלטה של פיל ג'קסון וכרמלו במשרדי הניקס.
    (Scooby-Doo)

  6. לברון אם אתה רוצה להידמות למייקל
    חייב לנצח בניו יורק, בנתיים ארווינג עושה תעבודה
    והניקס נראים טוב מהקצת שראיתי

  7. מנחם החוף הסודי שלי לא שם
    הוא משופע באנרגיות טובות ממש מרפא
    צוק נפלא ספינה טבועה( לא זה מהידועות)
    ודגים יפים בכתום וסגול זרחני כמעט כמו
    בים סוף (משנירקול). ממגנט מעט אנשים טובים
    מידי פעם יש איזו בחורה שתיים בטופלס אך הטבע
    והשקט כל כך מדהים שהן לא ההילייט
    כי החוף יפה וסודי מאד
    במפגש ההופס הבא אשמח לאסיע אותכם אליו

  8. הוא צריך לחלות ולנצח ב39 מעלות חום כמו מייקל.
    לצערי אני לא רואה מישהו שמתקרב למייקל מס 1 שלי.
    הלוואי שנהנה ממישהו עם קסם כזה. אני בספק

  9. מחצית בפוטבול, כך שהצצה מהירה למשחק בין הניקס לקליבלנד מגלה שהניקס שומרים את המשחק צמוד רק בשביל לשבור את הלב של האוהדים בסיום.

  10. איך אנתוני מחמיץ אחרי שכבר עבר את לברון
    שגם הילדה של דובי היתה קולעת את זה לא מבין.
    לברון העניש בצד השני, אך מחטיא המון.
    הגנה אזורית משהו של בלאט לא תמיד יעילה
    ההגנה של הניקס יותר טובה

    1. לידיעתך יותם בן שש והוא מטר שתים עשרה, ועדיין קולע 80 אחוז מהצבע, נכון למשחק חיובים שלי איתו מאתמול בבוקר. אז תעשה לי טובה

  11. פעם להיות אוהד ניקס היה לעודד את החתול בריב עם הכלב.
    היום לראות אותם ולקוות שהם ינצחו מרגיש כמו לבוא כפיים לג'וק במאבק הבלתי מתפשר עם הסוליה.
    הם כאלה זבל יא אללה!
    אני רואה את קווינסי פאקינג אייסי וזה הכוכב שלי היום. לאכול חרא זה האנדרסטייטמנט של המילניום כאן.

    1. דובי, יעל מה בדיוק אתה מתלונן?
      הניקס משחקים טוב מאד היום. אני לא רואה הרבה משולשים, אבל עם סטודמאייר והרדאוויי הם נראים ממש בסדר.
      מקווה רק שיחזיקו מעמד.

  12. יוסלה אפילו אני מתבאס מהניקס שאני בעד הישראלי
    כמה מצחיקות ועצובות שלכם שומחר דובי וגיא
    אך אני שלא מהמר מרגיש שניו יורק הכניסו
    כח צעיר וכנראה ינצחו

  13. אמרה מצוין 7/10 16 נק ו4 פאולים
    לברון מבואס וכעוס על הספסל.
    שאלה טובה עומר אולי שמשחקים אישי
    מידי בהתקפה

  14. משחק יפה של ניו יורק
    לארקין מצוין
    לא בטוח שאנתוני צריך לשחק מחטיא המון
    לעומת מחליפים מלהיבים בניקס
    5 לניקס בצדק

  15. קבוצת טרוריסטים השתלטה על הגארדן.
    הם טוענים שהם משתייכים לפלג השיעי הקיצוני המכונה "גדודי חללי הניו-יורק ניקס".
    הם זורעים טרור על המגרש ומשליכים כדורים חיים מכל הבא ליד.

  16. מהפך פתאום הקאבס מובילים
    עומר ראיה יפה כנראה זה הוביל את המהפך.
    אנתוני קלע או שפסלו לו כנראה אני הוזה
    לא יתכן שהוא קלע זה לא היום שלו

  17. ברגעי הסיום, קליבלנד חוזרים לאחד על אחד, בלי שכל. זה עניין של חוסר חיבור אני חושב, לאט לאט זה ישתפר במשחקים. היום ספציפית ממה שראיתי הם בכלל משחקים התקפה נוראית

    1. פארטלו אמר שהוא לא פנה ימינה בחסימה שלאב הכין לו, ונראה לי שהוא ויתר על התרגיל והלך על האינסטינקטים שלו

  18. האכזבה על הפנים של קיירי כאשר בלאט לקח פסק זמן,
    במקום לאפשר לו אחד על אחד.
    priceless
    לא הייתה לבלאט ברירה עם התרגיל עבור קיירי.

  19. קיבלנו מיקרוקוסמוס של המצב הבלתי אפשרי של בלאט בקליבלנד ולמה זה לעולם לא יצליח עם השחקנים הנוכחיים

    1. יש לו את השחקן הטוב בעולם, רכז צעיר מהטובים שיש, פורוורד מהטובים.
      שיתמודד. ספולסטרה עבר את זה (מאמן צעיר ולא מוכר שצריך להרוויח את הכבוד של השחקנים) וזכה בשתי אליפויות.
      שיתן לאירווינג להשתולל מדי פעם. זה עבד מצויין עם טייריס רייס.

      1. גם אם קיירי אירווינג החליט לבד מה לעשות בהתקפה האחרונה ולא עשה את התרגיל של בלאט הוא אמר שזה תרגיל של בלאט.
        זה מראה שלבלאט יש סמכותיות בקבוצה יותר מהכל.

        חוץ מזה אנקל דרו הזה הוא פאקינג מדהים
        אין לייאפ שהוא החטיא בחיים שלו

  20. סל של קיירי 38 נק בשמאל ביד אחת למרות שזה היה קרוב
    לחסימה.
    עכשיו אני מבין את תיסכול אוהדי הניקס
    כי פתאום הרגשתי שמגיע להם לנצח והייתי בעדם.
    משתתף בצערכם
    מזל שאין לי קבוצה אחת שאני אוהד
    ותודה לאל שאני לא אוהד שרוף של ניויורק

  21. אם כי אני חושש שנדבקתי בתיסמונת של סימפטיה
    לניקס.
    דובי יוסלה אשך מנחם עומר גיא
    יש סיכוי להרפא מזה
    אהה זה חשוך מרפא אוי ואבוי לי

    1. תסמונת מסוכנת ביותר וחשוכת מרפא
      בדר"כ מרכזים את רוב הפציינטים בבידוד מלא בכפר המצורעים בערד

  22. החד בהחלט מועמד לmvp
    הכתבה על סטיב קאר היתה מצוינת מחכה להמשך
    הלוואי ויקח אליפות גם בתור מאמן
    בקבוצה אולי הכי מפוצצת כישרון בשנים האחרונות

    1. מצטער, אבל עד כמה שהוא טוב – אם הוא לא מוביל את הקבוצה שלו לפלייאוף (כרגע הם 11 במערב) אז הוא לא ראוי לMVP.

        1. "טועה"… אני עוד לא טועה. כי הוא עוד לא נבחר.
          אני לא אמרתי שהוא לא במירוץ – אמרתי שאם הקבוצה שלו לא תגיע לפלייאוף – אז אני לא חושב שהוא יקבל את הMVP.
          למה?
          כי זה לא קרה כבר 40 שנה!!!!!!!!!! (מאז קארים אבדול ג'אבר ב76-75 בלייקרס), וזאת גם היתה הפעם היחידה שזה קרה בכל תולדות הNBA!!!!!!!!!

          אני עומד איתן – אם ניו אורלינס לא מגיעים לפלייאוף – AD לא יקבל את הMVP. אולי בשנה הבאה…

          1. אתה טועה כי כרגע הוא בדיון ואם המעומדים שלו יראו כמו שהם נראים גם באפריל אז הוא בהחלט מעומד רציני לזכות(ראשון בליגה בחסימות, ריבאונדים, 4 בנק', גבוה בחטיפות, אחוזים מהשדה ובמקרה גם שחקן ההגנה הכי טוב בליגה כרגע) וגם אם ניו אורלינס תפספס את הפלייאוף לקראת הסוף.

          2. אי אפשר לטעות במשהו שעוד לא קרה.
            אתה יכול לחשוב שאני "אטעה" – אבל עוד לא טעיתי.
            הוא "בדיון", אבל יש גם לא מעט אחרים ואם האחרים יובילו את הקבוצה שלהם להמון נצחונות אז הם יקבלו את הEDGE עליו.

            הליגה שמה משקל על מצב הקבוצה.
            אני מסכים שאם הם מסיימים במקום חיובי – אז יש לו סיכוי סביר (זה עדיין יהיה חתיכת תקדים).
            כרגע הם לא "עומדים לפספס" אלא הם במקום גרוע, כי גם רוב הנצחונות שלהם היו מול קבוצות חלשות.

            ד"א הוא בכלל לא מוביל בריבאונדים (#8).וגם לא באחוזים מהשדה (#8).

  23. איזה עלוב האוסטין ריברס הזה, ג'רמי לין בלי הקליעה.

    יש כמה ציוצים אמינים שמקל מתקרב לפליקנס, יכול להיות יעד מעניין עבורו.

  24. אני רוצה בבקשה את הדקות מהחיים שלי שבזבזתי על קריאה של כל מיני ליצנים שטענו בכל הכוח שאינדיאנה בדרך לפלייאוף.

    איזה עלובי חיים הפייסרס האלה.
    36 אחוז מהשדה(במחצית האחוז היה אפילו נמוך יותר) 25 אחוז מה-3, 9 אסיסטים(וזה עוד יום סביר שלהם).

    קולעים 44 נקודות מסכנות ב2 רבעים וחצי.

      1. "שומרים"- אני לא יודע אם לצחוק או לבכות כשאתה אומר את זה.

        פורטלנד משחקת בחצי הילוך כל המשחק.

        היא רגילה לשחק הילוך שני שלושה רבעים ואז להתפוצץ באחרון במשחק הזה היא על הילוך 1 וניוטרל מורם וספק אם בכלל יצטרכו להתפוצץ רבע אחרון.

        ועזוב הגנה, עם התקפה עלובה כזאת אתה לא תנצח משחקים.

        יש בערך שני דברים חיוביים בפייסרס העונה:
        1. לדיוויד ווסט יהיה ערך יותר גבוה בפנטאזי.

        2. רודני סטאקי בשנת חוזה לוקח את הטמטום שלו לחמישייה הפותחת ויכול להיות סליפר לא רע כי הוא יזרוק 18-18 פעמים למשחק.

  25. לניו אורלינס יש את אחת ההתקפות הכי בינוניות שראיתי מקבוצה שמתיימרת לעשות משהו במערב בשנים האחרונות.

    חדירה לטבעת, עוד חדירה לטבעת וגם בטרנזישן טייריק וכל השאר ינסו להגיע הכי מהר לטבעת.

    זה לא כדורסל שמחזיק מעמד יותר מדי זמן במערב.
    אם חג גבה מצליח להביא התקפה כזאת נכה לפלייאוף במערב הוא צריך לקבל את הMVP וגם איזה עיטור מהנשיא.

  26. סטטיסטיקה משוגעת #67
    מחקר מעמיק של סינג׳רי ספורטס מצא ובדק שלשחקן פליקנס ממוצע יש 3.7 ידיים. לא שזה עזר להם הרבה, אבל מדהים איך כל מסירה טיפה׳לה מסובכת נופלת בידיים להם. נגדם – רק מסירות חזה. (עוד נמצא שהממוצע הגבתי בקבוצה עומד על 1.8.)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט