סטטיסטיקות משוגעות 12/4 / דור בלוך

1) אוי שארלוט. הפסד עשירי רצוף ואחרי שהרצף של פילדלפיה נשבר אולי צריך להסתכל לעבר ההורנטס העלובים שקלעו הלילה ב-13% מהשלוש. משעשע שבארץ מדברים על הביטחון התעסוקתי של בלאט בעוד קליפורד וואן גאנדי מרסקים את קבוצותיהם המוכשרות אל קרקע המזרח. 7 שחקנים קלעו 9 או יותר עבור הבולס, ל-3 דאבל דאבלים, בעוד בשארלוט כל החמישיה ורק החמישיה קלעה בדאבל פיגרס.

2) 15 נקודות ברבע הראשון לא סייעו ללייקרס שחוזרים לסורם. 17 ו-15 אסיסטים סופר מרשים לוול. ג'רמי לין לעומת זאת זרק 10 פעמים ולא קלע אחת. גם זה סוג של לינסניטי. 20 ריבאונדים להאמפריס כשוושינגטון טוחנת את הלייקרס בצבע עם 56-20 בצבע.

3) בקרב בין שתיים מהעלובות במזרח הייתה זאת בוסטון שגברה על דטרויט בהארכה וגם דטרויט עם 10 הפסדים רצופים. בוסטון קלעה 21 מדהימות בהארכה כדי לנצח את המשחק. שתי הקבוצות החטיאו יחד 121 זריקות, הגארדים של דטרויט תרמו 0 מ-17 למאמץ המלחמתי. רונדו המשיך עם כושר הקליעה המזעזע שלו עם 2 נקודות.

4) אחרי 16 נצחנוות רצופים וכמעט שנה בלי הפסד לקבוצות מהמזרח, סן אנטוניו הפסידה בהארכה הלילה לברוקלין. טלטוביץ להט במחצית הראשונה עם דאבל דאבל ראשון במחצית לנטס העונה וסיים עם 26 ו-15. קורי ג'וזף סיים עם +19 לעומת פרקר שסיים עם 21-.

5) משחק ללא הגנות במיאמי כש-55% מהשדה התרגמו ל-30 ריבאונדים לכל קבוצה, הנמוך ביותר של אטלנטה העונה. למיאמי יש חמישיה חמודה ויש לה את וייד אבל אין לה ספסל, 19 נקודות לכל הספסל של מיאמי, כמו צ'לאמרס לבד ונקודה יותר מקורבר.

6) הרוקטס במשחק הצהרה מול הגריזליס, הפער כבר הגיע ל-27 כשממפיס חוזרת לצרות שלה משנים עברו עם 15 אחוז מהשלוש בלבד. למעט קונלי שקלע 15 השחקן שקלע הכי הרבה היה סטוקס שקלע 12 ב-12 דקות של גארבג'. טוני אלן קלע 10 וזה מסכם את הגריזליס בדאבל פיגרס. יוסטון עצרה נפלא את גאסול ורנדולף ל-16 ביחד. כל החמישיה של יוסטון בדאבל פיגרס כשפאפאניקולאו מוסיף 12 מהספסל. יוסטון קבוצת קלעים חסרי מצפון? לא לא לא אומר מוטי, יוסטון קבוצת הגנה. מי היה מאמין.

7) הבאקס נתנו לדאלאס את כל מה שהם יכולים להתמודד איתו עם 63 אחוז מהשלוש ויתרון 21-11 במתפרצות, אבל ידם של המאבס הייתה לבסוף על העליונה. קיד נתן לכל העשיריה הראשונה שלו מעל 15 דקות אבל קיבל ערב חלש מפרקר סנדרס ואנטנקומפו. קרלייל הלך על היררכיה מסורתית יותר וקיבל מהחמישיה שלו דאבל פיגרס מכל אחד.

8) והסטטיסטיקה המשוגעת של הלילה, פילי ניצחה! אומנם את מינסוטה ובתוצאת יורוליג אבל בכל זאת. פילי קלעה ב-20 אחוז מהשלוש, וזה היה טוב יותר ממיניסוטה שקלעה ב-17 במשחק לא נעים לעין. המאזן של מאמן פילדלפיה כמאמן? 20-80. לא סימפטי…

9) טורונטו פירקה את יוטה. מסתבר שכשהרפטורס מובילים בסוף השלישי אפשר לסגור את הטלביזיה, הם כבר 2-48 במצב הזה מתחילת העונה שעברה. 39 לקייל לאורי שהיה בטירוף שלו.

10) המג'יק לא הגיעו ל-ל.א ולא הובילו כלל לעומת הקליפרס שהגיעו ליתרון שיא של 31. דוק שיתף 13 שחקנים, למה לא אני אומר.

 

ועוד משהו נחמד, 25 נקודות 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים 4 חסימות ו-6 חטיפות של דיוויס הוא נתון שאף שחקן בליגה לאהגיע אליו למעט האקים אולג'ואן וגם הוא עשה את זה בדאבל אוברטיים. וואו.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. בדאבל אוברטיים ב-87' בהפסד לסיאטל (השנה השלישית של אלג'ואן בליגה), היו לאלג'ואן 38 נק', 17 רב', 12 חסימות, 7 חטיפות ו-6 אס'.

    אני לא ממעיט בערכו של חד-גבה, הוא שחקן מיוחד שבהחלט יכול להגיע ליכולות של אלג'ואן (שללא ספק הוא ההשוואה הנכונה לחד-גבה), או אפילו לעבור אותן, פשוט הוא עדיין לא שם.

    ותודה על ההתמדה בפינת ה'חולים על מספרים',
    לטעמי, היא בהחלט משדרגת את האתר.

      1. ה-PER של המשחק ההוא (אחד הגדולים ביותר של סנטר בכל הזמנים, יחד עם משחקי ה-40-10-10-10 של חאכים ורובינסון והמאייה של צ'מברליין):

        44.36.

        (התבססות על http://www.basketball-reference.com/boxscores/198703100HOU.html ועל http://bleacherreport.com/articles/113144-cracking-the-code-how-to-calculate-hollingers-per-without-all-the-mess)

        בתודה, איגוד החנונים עם יותר מדי זמן פנוי

        1. הנה אני כאן !
          בגלל זה בשבילי אולג'וואן היה הגדול מכולם, בגלל הוורסטיליות שלו, הוא פשוט היה מעולה בהכל. אחד החוטפים הגדולים של הליגה לא בין הסנטרים אלא בכלל.

      1. עוד פרפראות –
        אף אחד לא עשה את זה וטריפל דאבל באותו משחק.
        קירילנקו עשה את זה פעמיים בהפרש של שבוע (מזכיר, אך פחות מרשים, את הקוואדריפל דאבל הכפול שגנבו מאולג'ואן.).

  2. עוד נתון מעניין מהמשחק של יוטה נגד טורונטו:

    בטורונטו 7 מתוך 10 שחקנים ששותפו קלעו בדאבל פיגרס.

    ביוטה 6 מתוך 10.

    סך הכל: 13 מתוך 20 שחקנים שדרכו על הפרקט באותו ערב !

    מרשים, לא?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט