סטטיסטיקות משוגעות (12/3) / דור בלוך

1) הביג 3 הגיעו לעבודה עם לא פחות מ-81 נקודות בניצחון של קליבלנד על מילווקי במשחק צמוד. דאבל דאבל לג'יימס ולאב, אבל שימו לב גם ל-7 איבודים של כל אחד מהשניים. מי שניצח לבלאט את המשחק בסוף היה דווקא מייק מילר שעלה מהספסל וקבר 2 שלשות קריטיות המהוות חצי מסך הנקודות של האין ספסל של קליבלנד. הספסל של מילווקי גם לא היה בשיאו עם 25 בלבד, פחות מברנדון נייט שלהט עם 27.

2) תגידו שזה לא הדאבל דאבל הכי מוזר שתראו אי פעם  – רג'ון רונדון עם 12 ריבאונדים, 19 אסיסטים ו… 2 נקודות! ערב קליעה זוועתי של 1 מ-8 מהשדה מנע מהרכז טריפל דאבל בהפסד לאטלנטה.

3) לייקרס בייבי! ניצחון שני רצוף והפעל על דטרויט. בריאנט שהגיע למשחק הזה כראשון לקלעים בליגה, קלע רק 12, כולן ברצף ברבע השלישי והוסיף 13 אסיסטים. יכול להיות שיש לו משהו להוכיח? כמו כן, אוי דטרויט. רק שני שחקני חמישיה קלעו בדאבל פיגרס והפיסטונס ממשיכים לשקוע.

4) גארנט עובר את ג'ייסון קיד בדרך למקום ה-6 בכמות המשחקים בליגה (הוא יעבור השנה גם את ויליס בדרך ל-5) והנטס ניצחו את הניקס הפתאטיים שלא עברו את ה-80 נקודות בשני המשחקים האחרונים שלהם. משני הספסלים רק מיסון פלאמלי קלע בדאבל פיגרס.

5) והמשחק של הלילה מגיעה אלינו משיקאגו שם דאלאס מנצחת בהארכה כפולה את השוורים. לבירכיים של רוז שלום. דאלאס להטו עם 50% משלוש, כשטייסון צ'אנדלר מחזיר את השעון אחורה, ועומד השנה על דאבל דאבל בממוצע (11 11), האריס עם 6 מ-6 משלוש ואליס עם 38 נקודות להטו.

6) אוי אוקלהומה. ואני טענתי בתוקף בתגובות שאתם תצליחו להתאושש ולהגיע לפלייאוף. הפסד לפלקינס כאשר דוראנט חוזר ל-30 נקודות ב-27 דקות, אבל ווסטברוק שוב נראה כלא מוצא את מקומו עם 21 ב-6 מ-20 בלבד. דאבל דאבלים מאנדרסון, דיוויס והולידי בניו אורלינס.

7) אולדרידג' זרק 30 פעם, כפול מהשחקן השני עם הכי הרבה זריקות בכל אחת משתי הקבוצות, ומסיבה טובה. הוא קלע 15 מהן בדרך ל-39 נקודות וניצחון לפורטלנד בקרב צמוד עם דנבר.

8) אינדיאנה עם שיא נקודות העונה לרבע (28) ולמחצית (56) אבל כשבלדסואו ודרגיץ' לוהטים עם 61 ביחד.

9) הידד, אין לנו אף ערב קליעה פתאטי (של פחות מ-20%) אם כי גולדן סטייט שמשחקת בשעה זו מול אורלנדו בהחלט בסכנה. יאללה קרי תתעורר.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. מונטה אליס תותח. אין מה לומר.
    רק שישאר בדאלאס ויפסיק לנדוד והוא יקבל את ליטרת התהילה שלו.

    וקובי תותח. אין מה לומר.
    מי האמין שהלייקרס יצליחו לנצח העונה פעמיים רצוף… בעולם משוגע כזה גם פילדלפיה יצליחו לנצח אחד רצוף….

  2. רונדו קלע רק 2 נקודות ?! מדהים איזה טריפל דאבל הוא פיספס. אני כל כך רוצה להגיד שהוא אפס אבל השחקן הזה פשוט תעלומה. כל כך טוב לפעמים וכל כך גרוע אחר כך. מה עם עקביות בטורי הסטטיסטיקה ?

  3. דטרויט זאת הקבוצה כרגע הכי עלובה בNBA, כי יחסית לכישרון שיש שם הם פשוט מסריחים את הפרקט.
    להבדיל מהלייקרס, ניקס ופילדלפיה שפשוט גרועות עם סגלים חלשים ולמינסוטה אני נותן הנחת צעירים ופציעות. דטרויט פשוט בזיון והם חייבים לעשות טרייד על אחד הגבוהים

  4. ברנדון נייט זה הקומדיה הטרגית של ה-NBA. שחקן סופר מוכשר שבזמנו נחשב לרכז המבטיח במחזור הדראפט שלו עד שקיירי לקח לו את כל התהילה… בנוסף הוא חתום על שניים מההיי-לייטס המפורסמים של השנים האחרונות אבל מהצד החוטף.
    1. ההחלקה המפורסם מול קיירי במשחק הרוקיס.
    2. ההאלי-הופ הפסיכי שדיאנדרה ג'ורדן שם על הגופה הצנומה שלו.
    השנה עושה רושם שתחת ג'יסון קיד הוא משתפר מאוד

    1. אתה לא צודק.

      הרכז עם האפסייד הכי גדול בדראפט 2011 היה קיירי(שגם נבחר ראשון בלי הרבה ספקולציות למרות ששיחק 13 משחקים בדיוק באותה עונה).

      הרכז הכי פופלרי במחזור היה כמובן ג'ימי פרדט והג'ימר מאניה של אותה עונה והכי יוצלח לאותה שנה היה קמבה ווקר.

      נייט היה רכז מבטיח, אול אמריקן שנה לפני שהגיע לדיוק אבל היה ברור שהוא יהיה שחקן פחות טוב מקיירי(שגם כן עדיין לא קרוב למימוש הפוטנציאל).

      1. לא דיברתי על המחזור ועל אפסייד של שחקן כזה או אחר. אני זוכר שעל נייט דיברו שהוא רכז מצויין. לדעתי היה בקנטקי וקיירי "שיחק" בדיוק.
        פרדט לדעתי נחשב כשוטינג גארד, גם בדראפט יתייחסו אליו ככזה, אבל יתכן כי אני טועה.
        קמבה היה מצויין ואף לקח אליפות אבל דיברו על כך שהוא קטן.
        ככה שקיירי ונייט היו הרכזים שנחשבו למובילים באותו המחזור

        1. פרדט הגיע לליגה כפוינט גארד וחשבו שהוא יהיה כזה(בעיקר בגלל הגובה והיכולת שלו במכללות לעלות לקליעה מכדרור(מהפרדט ריינג').

          נייט שיחק בקנטאקי וקיירי בדיוק, מה הנקודה פה בדיוק?

          קיירי התחייב מבין הראשונים לדיוק הרבה בגלל הקרבה והערצה לקואץ' קיי.

          תהיה בטוח שאם היה משהה את ההחלטה שלו קאליפרי היה עושה הכל כדי להביא אותו לקנטאקי במקום נייט.

          בלי שום קשר קיירי הוא מאותם שחקנים שסומנו להיות פרוספקט בחירה ראשונה כבר מהתיכונים ובלי קשר למה עשו במכללות.

          הוא פשוט היה שחקן מוכשר יותר שהיה ברור שהפוטנציאל שלו הכי גבוה בדראפט.

          מי שזוכר הגרלת הלוטרי הייתה מאוד מפורסמת כשלכולם היה ברור שהממתק הוא קיירי.

          נייט ממש לא היה באותה ליגה ערבהדראפט, לא צריך לעוות את ההיסטוריה.

          אם היה באותה ליגה היה נבחר מיד אחרי קיירי ולא בחירה 8(שאגב גם הבחירה הזאת לא הייתה סגורה עבורו ועד ערב הדראפט דטרויט התלבטה מאוד בינו לבין פרדט), אחרי שחקנים כמו דירק וויליאמס ואנס קאנטר שבכלל לא שיחק משחק אחד בקנטאקי.

        2. המחזור הזה אחד החזקים ביותר שהליגה ראתה מ-2003:

          שני פרנצ'ייז פליירס (לאונרד ואירווינג)
          שלוש בהתהוות, אחד נשחק יותר מדי עם 40 דקות למשחק (באטלר, תומפסון וקמבה)
          חוץ מזה כל מיני סייד-קיקים ושחקנים לגיטמיים בליגה ברמה גבוהה (ואלניוצ'אס, פאריד ושות')

          הרבה יותר טוב מדראפטים כמו 2009 למשל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט