פריוויו יום שני הרגוע

חודש דצמבר 14 ייפתח היום עם ארבעה משחקים בלבד, ועל הנייר, לא מדובר במשחקים מרגשים במיוחד. האם בכל זאת יש סיכוי לערב מעניין?

פילדלפיה (16-0) – סן אנטוניו (4-12) 2:00

מאזן פנימי (0-1 לספרס)

לאחר מחצית מנומנמת מול בוסטון, התעוררה אמש סן אנטוניו כדי להבטיח ניצחון חוץ קל. היום, הספרס יפגשו את פילדלפיה, שמצידה ממש מנסה לנצח במשחקים האחרונים, ומתקרבת למטרה. במאמרו המבדר של יאיר זעפרני , הוזכרה הספרס כאחת המועמדות להפסיד לראשונה לפילי, אך כרגע גם החמישייה השנייה של הספרס תספיק לניצחון.   הפרש ה 25 נק' מהמשחק הראשון לא יחזור, אבל גם היום הפער יהיה דו ספרתי, בסביבות ה 15.

וושינגטון (5-10) – מיאמי (7-9) 2:00

מאזן פנימי (0-1 להיט)

במפגש המרכזי של הלילה, ייפגשו המדורגות 2 ו 5 במזרח. ג'ון וול המצוין (18.1 נק' ו 9.1 אס') מוביל השנה את חבורתו לפתיחה טובה, ועם מאזן ביתי של 2-6, הם יארחו את ההיט, שמעמידים עד כה מאזן חוץ יפה מאוד של 2-5. אצל מיאמי, כריס בוש (21.6 נק' ו 8.8 ריב') הוא השחקן הבולט העונה, אך השחקן הקריטי ביותר להצלחתה הוא כנראה עדיין דווין וויד, שחזר אתמול לשחק אחר היעדרות ממס' משחקים וכיכב בניצחון החוץ על הניקס עם 27 נק'. וויד צפוי לשחק גם הערב, אך הויזארדס, שישחקו גם היום ללא ננה הברזילאי, צריכים לשלוט בצבע, ואני מאמין שישוו היום את המאזן הפנימי.

המכשפים ב 8

יוטה (12-5) – דנבר (8-8) 4:00 (שידור ישיר בספורט 5 לייב)

שתי קבוצות במגמות הפוכות. הג'אז פתחו בצורה טובה מאוד את העונה, בעיקר בזכות גורדון היוורד (19.2 נק' ו 5.6 ריב' ו 3.9 אס' למשחק), ודנבר כבר הייתה במאזן 6-1 ונראתה בדרך לעונה מאכזבת ביותר, כאשר בניגוד לשנה שעברה, הסיבה היא לא מכת פציעות. כעת, היוצרות התהפכו, ובמאזן 7-5, הג'אז החליטו שהם ניצחו מספיק פעמים לתקופה הקרובה (הפסידו 5 ברצף), והנאגטס כבר במאזן חצוי, ויכולים ללטוש עיניים מחדש אל עבר כניסה לפלייאוף במערב האכזרי.

האיש החשוב בדנבר

טיי לאוסון ימשיך את העונה המצוינת שלו (16 נק' ו 10 אס' למשחק עד כה), ויחד עם הכוכב התורן השני (האם היום זה יהיה גלינארי?), הנאגטס יפרקו את הג'אז.

קליפרס (5-11) – מינסוטה (11-4) 5:30

מאז שחטפו בראש מממפיס, הקליפרס ניצלו פציעות וחולשה של היריבות כדי לנצח בארבעת המשחקים האחרונים שלהם בהפרש דו ספרתי, כאשר בלייק גריפין וכריס פול מככבים, וג'אמאל קרופורד ממשיך את עונתו הטובה מהספסל.

חזקים על חלשים?

לאחר שכיכב עם 28 נק' ביום שישי מול הלייקרס (וסיים עם 0 נק' אתמול בהפסד לפורטלנד), יחזור היום  זאק לאבין לזירת הפשע, הסטייפלס סנטר, בתקווה ששאבז מוחמד, שהיה נהדר אתמול עם 28 משלו, ישמח להמשיך ולנצל את מכת הפציעות כדי לשפר את מספריו.

עם כל הכבוד לשני בוגרי  מכללת UCLA  היוקרתית, מינסוטה הפצועה חלשה מאוד, כלומר, השילוב האהוב על הקליפרס, שידרסו היום בדרך לניצחון חמישי ברציפות.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. אני הולך עם ההימורים שלך חוץ מפילי. (למי ששם לב אני מהמר על פילי כל פעם בהתבסס על המשפט ״גם תרנגולת עיוורת מוצאת פעם גרגר״).

  2. מיאמי בבק טו בק הניצחון בכיס של המשפטים
    אני אישית רוצה שפי לי תנצח הלילה
    קליפרס בנצחון קליל , יהיה פה 30 הפרש
    יוטה תנצח הלילה את דנבר שחוסר יציבות זה שמה השני

  3. לא כזה "רגוע" כשמיאמי מנסה להראות שהיא עדיין הקבוצה של המזרח, וכשפילדלפיה שוברת את שלשלת ההפסדים נגד לא אחרת מאשר הספארס!
    אני מת לראות את הפלח אחרי הפסד הערב!

  4. דמיט… משהו נדפק לי במחשב… הוא מביא לי בבוקסקור את ספרס סיקסרס משנה שעברה. ואיי זה פשוט…
    מנחם בחיאת, כמה כמה אצלך? כאן זה משחק שדאנקן ופארקר לא משחקים מרוב שפופוביץ' רציני וסן אנטוניו מובילים בשבע חצי דקה לסיום..
    לא הגיוני לי העסק

  5. טוב הפסד בשש כולה… אפשר לקרוא לזה ניצחון.
    סיקסרס! סיקסרס! סיקסרס!
    תנו לי ס
    תנו לי י
    תנו לי ק
    תנו לי ס
    תנו לי ר
    תנו לי ס!

  6. ב 5 המשחקים האחרונים ההפסדים של פילדלפיה נראים כמו סידרה חשבונית יורדת:

    הפסד 10 לפורטלנד
    הפסד 8 לברוקלין
    הפסד 7 לדאלאס
    הפסד 6 לס"א

    שיחקו בלי רוטן ונואל היום. בהרכב מלא אולי אולי ניצחון בעוד 5 משחקים?…

  7. ערב נהדר לקארטר וויליאמס שלפי המשחקים האחרונים חוזר לעצמו בגדול.

    אם רק לא היה צריך לשחק ליד כל הברנון דייויסים גם היה מסיים עם טריפל דאבל וגפ נצחון מול הספרס הבינונית והחסרה שעמדה נגדם.

  8. איזה סל ענק של אלק בורקס יש לו יציבות מדהימה באוויר.

    אם רק הייתה לו קליעה הוא היה בשקט שחקן של 20 נקודות(הוא כבר עכשיו אחד מהחודרים הטובים בליגה).

    1. העיקר הדוקטור שרץ לבדוק אם השחקן שלו חי וקיבל מחמאות וטכנית.
      האמריקאים האלה יותר מרובעים מדוקטורנט בטכניון

  9. 1:57 לסיום והכדור הולך לידיים של ג'ינו סמית' הסמרטוט בפיגור 3.

    מישהו מצליח לחשוב על משהו שהוא פחות משברון לב עבור הג'טס?

      1. המצב של הג'טס מבחינת ק"ב באמת פשוט עצוב, אבל עדיף להם ג'ינו שיש לו עוד איזושהי תקווה להתפתח מאשר מייקל ויק…

  10. יא אללה השלשה של בורק הייתה שמונה תשיעיות בפנים!
    מדהים, שתי קבוצות עם כמעט ניצחון בלילה אחד. אולי צריך להכניס לליגה ניקוד על כמעט

  11. קליפרס מינסוטה משחק שמזכיר את הבקבוקון באליס בארץ הפלאות, רק שבמקום שתי אותי כתוב עליו תזרקי אותי לפח מחזור עם הקליפות של הבננות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט