סטטיסטיקות משוגעות לליל ראשון / דור בלוך

1) ווסלי מת'יוס ממשיך ללהוט עם משחק שלישי רצוף עם לפחות 5 שלשות (!!!), כשפורטלנד מנצחת את מיניסוטה שקיבלה החרגה להגדלת הסגל ל-16 בעקבות פציעות, למה לא מקל?! 🙁  שאבאז מוחמד קלע 28 נקודות ב-23 דקות עבור מיניסוטה, אין לי מושג מה הקטע עם זה, בואו נמשיך הלאה.

2) ג'ראלד גרין דפק דאנק אחרי אסיסט לעצמו מהקרש (רוצו ליו טיוב) אבל גם קלע 1 מ-7 בלבד מה-3 כשהמוריסים מוסיפים 0 מ-5 בדרך להפסד מפתיע של פיניקס לאורלנדו, שרושמת ניצחון חוץ חמישי העונה, כבר מאזן טוב יותר מ-4 הנצחונות הפתאטיים שלהם בחוץ בעונה האחרונה. עם האריס, ווצ'ביץ' ואולידיפו לאורלנדו יש בסיס לא רע בכלל ואם תצליח לדוג משהו טוב בטרייד או בשוק השחקנים החופשיים היא יכולה לחזור להיות קבוצת פלייאוף דיי מהר לעזזאל, הם עם 12-7 במזרח הם יכולים להיכנס כבר השנה! הזוי.

3) וערב הקליעה הפתאטי של הערב מגיע כרגיל מניו יורק כשהניקס קולעים 12.5% מהשלוש. בואו נעשה ניסוי: אף אחד לא זורק יותר מה-3 בניקס, נראה איך זה ילך, מה אתה אומר זן? יתרון 10-20 בריבאונד התקפה לא עזר לניקס שהפסידו למיאמי.

4) דיברתי מוקדם מדי. 9.1% מהשלוש (תשע, ניין, נואבו) לקינגס שנאכלו חיים מול החמישיה של הגריזליס. כל החמישה קלעו בדו ספרתי וטוב שכך כי הספסל שלה קלע רק 23. כספי עם 6 ב-15 דקות.

5) ניצחון תשיעי רצוף לגולדן סטייט והפסד שמיני רצוף לדטרויט הלילה. ואן גאנדי אמר שהקבוצה שלו עם אחוזי הקליעה הגרועים ביותר במרחק 3 פיט ומטה מהסל. בקצב הזה הוא יכול להחליף את כותב המדור הזה בסטטיסטיקות כי מאמן דטרויט הוא לא יהיה לעוד הרבה זמן.

6) ברוקלין עם 14.3 אחוז מהשלוש, מה נסגר הלילה? הקלע המוביל של ברוקלין היה בוגדנוביץ' עם 13 בלבד, אז אין להתפלא על כך שהם הובסו מול הבולס.

7) רונדו כבר עם 9 מ-30 מהעונשין מה שלא ממש מעלה את הטרייד וליו שלו, ובוסטון מפסידה לס"א כשפופ חוזר לספסל אחרי שני משחקים. לס"א לעומת זאת לא היו בעיות מהעונשין עם 18 מ-20.

8) הלייקרס מנצחים! אין פאנץ'.

9) קובי עם טריפל דאבל של 31 נקודות 10 ריבאונדים ו-12 אסיסטים בניצחון בהארכה של הלייקרס על טורונטו שטרפה את הלייקרס בצבע (58-34) ובכל זאת הפסידה בגלל ערב קליעה נוראי של 27%, אם כי ביחס לברוקלין, לקינגס ולניקס זה ממש לא רע. המזרח ממשיך להראות את הפתאטיות שלו מדי ערב.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. לא צחקתי לגבי אורלנדו, היא רק ניצחון אחד מאינדיאנה (!!!) שנמצאת במקום ה-8 כרגע במזרח.

    מי רוצה להתערב שקבוצת הפלייאוף הגרועה בהיסטוריה תבוא מהמזרח של השנה?

      1. ניתור אפשר למדוד לא צריך לראות ולעת יותר מ3 שנים,לפעמים נראה לי שאתה ילד כאפות בן 14,ולפעמים נראה לי שאתה גבר גבר אחרי צבא,
        יאללה תבחר צד

          1. טמבל- ניתורים מודדים אבל אתה יודע עליהם בקומביינים ותו לא.

            מאז הגוף נשחק, פציעות בגידים, פציעות ברכיים, התבגרות של הגוף.

            הניתור לא נשאר לעולם כשהיה ברגע שנכנסת לליגה.

            אצל מנתרים אדירים כמו ג'רארלד גרין וג'רמיו מון, למי שזוכר, אין צורך למדוד.

            מי שרואה מבין שהם בטופ של הליגה בתקופתם.

  2. אורלנדו טובה מאוד,חזר להם לרוטציה לפני כמה משחקים אולאדיפו וההגנה שלהם נראית הרבה הרבה יותר טובה איתו(לדעתי החמישייה הכי טובה שלהם היא זו שבה גם פייטון משחק).

    מה שעדיין חסר להם זה קלוסר יותר טוב וגם קצת מזל עם הפציעות כי בכל פעם שהם נותנים כמה משחקים טובים…..

    אינדיאנה לא תתקרב לפלייאוף, חבל לכם להמר על השטות הזאת.

    ברוקלין, אורלנדו, בוסטון ואפילו שארלוט כשיסתיים להם הורטיגו ויחזרו פצועים שלהם(MKG שפתח טוב את העונה, גארי ניל שנותן רבעים אחרונים טובים).
    ארבעת אלה מעומדות להיות הבררה של הספוט האחרון לפליאוף במזרח העלוב והמצחין.

  3. קובי גם הראשון מעל גיל 36 לרשום טריפל דאבל עם לפחות 20 נקודות.
    טריפל דאבל עם 30 נקודות ומעלה לשחקן בן לפחות 35 זה גם די נדיר: קובי הוא סך הכל השני בהיסטוריה, ומצטרף כאן לבחור שאולי שמעתם עליו, שבגיל +35 רשם 14 ריבאונדים, 12 אסיסטים, ולא פחות מ-49 נקודות! (במילים – ארבעים ותשע!). מי האתלט האדיר הזה?! סתם איזו ציפור לבנה מבוסטון…

      1. זה מה שבירד עשה:
        במשחק נגד פורטלנד טרייל בלייזרס ב-15 במרץ 92' בירד קלע שלשה משווה בשניית הסיום כשהוא עושה זאת ביד אחת במשחק שהסתיים בניצחון 148-152 לבוסטון לאחר שתי הארכות, כשבירד משיג 49 נקודות (35-19 מהשדה, 10-9 מקו העונשין), 14 ריבאונדים, 12 אסיסטים ו-4 חטיפות.

          1. אח לא יודע אם זה הסאונד של הקהל המטורף בבוסטון, איכות התמונה, השחקנים האגדתיים או פשוט נוסטלגיה משתפכת אבל בא לי לבכות כל פעם שאני רואה את הכדורסל של העשור 85-95.
            ואם היו לי ספקות- בירד היה נותן כאלו מספרים גם היום. ולחשוב שהוא עלה לשחק פצוע למשחק הזה.
            וגם שוב נזכרתי למה העדפתי את קלייד על ג'ורדן, איזה קלאסה היתה לשחקן הזה

  4. תודה רבה על הטור!
    יש סיבה אגב שרק כשטורונטו מפסידה אתה מכריז כמה המזרח גרוע לעומת המערב? (זה גם מה שרשמת לפני יומיים אחרי ההפסד לדאלאס)
    או שאולי אתה סתם מחקה את קובי שנטפל אלינו כל פעם 🙂

  5. מו וויליאמס משחק 40 דקות (הכי הרבה זמן על המגרש) במשחק של מינסוטה נגד פורטלנד
    מינסוטה מפסידה ב 14 הפרש והוא עם +- של 0 .
    כל שאר השחקנים במינוס
    יפה לא?

    המינוס הכי גדול זה 15 של זאק לאווין שהיה רק 11 דקות על המגרש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט