הבלייזרס נגד ממפיס, הקליפרס נגד הרוקטס-פריוויו למשחקי שישי/רועי ויינברג

לאחר יום נטול משחקים, הליגה חוזרת ובגדול עם תריסר משחקים, ביניהם מפגש בין שתי הקבוצות החמות בליגה-ממפיס המעולים, ופורטלנד, שניצחו בכל 9 משחקיהם האחרונים, משחק בין הקליפרס של פול וגריפין לרוקטס של הווארד והארדן, הקינגס הפצועים מגיעים למשחק נגד האלופה, ויש עוד משחק ב-8 בערב שעון ישראל.

היום אנחנו הולכים לעשות ניסוי קטן בחוכמת ההמונים. כל מי שמעוניין להשתתף מוזמן להצביע בסקר שמופיע בסיום כל פריוויו, ובסיום המחזור נראה מה אחוז הדיוק של גולשי האתר. בבקשה אל תענו על הסקר לאחר תחילת כל משחק.

*

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (3-12) נגד ממפיס גריזליס (2-13)

שידור: ספורט 5 הרגיל.

גאסול ואולדריג'
יפגשו במשחק המרכזי של הערב. מארק גאסול ולה מרקוס אולדריג'.

המשחק המרכזי של הערב יפגיש בין הראשונה והשלישית במערב, ובין 2 מ-4 הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה, יחד עם הווריורס והראפטורס. בעוד שממפיס פתחה את העונה בסערה, ומונהגת על ידי מארק גאסול, בעונת שיא בקריירה של שחקן ההגנה לשעבר-20 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-1.7 חסימות למשחק, שמתחזק הגנה קטלנית. קונלי מנהל משחק התקפי טוב מאוד, ויחד עם רנדולף, אלן ופרינס, הגריזליס מחזיקים באחוזי הצלחה חלומיים, 86.7%.

מנגד, הבלייזרס לא פתחו טוב את העונה, עם 3 ניצחונות מ-6 משחקים. מאז הם ניצחו 9 משחקים ברציפות. אז מה השתנה? ההתקפה של הבלייזרס, שקולעת 108 נקודות למשחק במהלך הרצף, לעומת 100 נקודות למשחק ב-6 המשחקים הראשונים. ההפרש הזה, יחד עם משחקו של ווסלי מתיוס (16.3 נקודות למשחק, כולל 20 נקודות במחצית השנייה במשחק האחרון של הבלייזרס, בו חזרו מפיגור דו ספרתי לניצחון), שמסתמן כסייד קיק ללילארד ואולדריג', הופך את פורטלנד לקבוצה מעולה. השאלה המרכזית, כמו אשתקד, היא האם יש להם ספסל שיוכל להחזיק אותם כל הדרך לפלייאוף.

המצ'-אפ המרכזי הערב הוא בין הפאוור פורוורדים-בצד אחד לה מרקוס אולדריג', אחד מ-5 הפאוור פורורדים הטובים בליגה, שקולע 21 נקודות עם 9 ריבאונדים למשחק, ומנגד מכונת הדאבל דאבל זאק רנדולף, שנותן 16 נקודות עם 11.6 ריב' בערב. מי מהם שיתעלה על השני ינצח את המשחק הזה, בהנחה שאף אחד משחקני המשנה לא יתפוצץ הערב.

תחזית: רנדולף יתעלה על אולדריג', אלן יבלום את מת'יוס, והגריזליס יעצרו את פורטלנד. ממפיס לוקחת.

ב

?אז מי תנצח
ממפיס גריזליס
פורטלנד טרייל בלייזרס

Poll Maker

 

*

03:00-יוסטון רוקטס (3-12) נגד לוס אנג'לס קליפרס (5-9)

יוסטון פתחו את העונה בטירוף, ובהדרגה נרגעו. מנגד, הקליפרס מתקשים העונה ולא עומדים בציפיות שהיו בפרה סיזון. 2 הקבוצות נפגשות הערב, במשחק בין המקום הרביעי והשביעי במערב (המאזן של הקליפרס מספיק למקום השני במזרח).

יש סיכוי גדול שיוסטון תצטרך להסתדר הערב ללא פטריק בברלי ודוויט הווארד, שניהם בספק, בנוסף לטרנס ג'ונס שלא ישחק הערב. למזלם, ג'יימס הארדן נותן עונת שיא, עם 24 נקודות, 6.7 אס' ו-6.4 ריב' למשחק, ונראה כי בגיל 25 הפך לסופרסטאר. לצידו יש את טרבור אריזה, שמראה שהוא לא שחקן של שנות חוזה עם 13 נקודות, 5 ריב' ועבודה מעולה כשחקן משלים, וצוות מסייע.

לצערם של הארדן, אריזה ושות', מולם ניצבת הקליפרס, עמוקה בהרבה מהרוקטס, ומחזיקה במאזן של 4 ניצחונות ב-5 משחקיה האחרונים, כולם בחוץ. פול התחיל לשחק לאחר פתיחת עונה חלשה, גריפין וג'ורדן טובים, וקרופורד עדיין קולע 18 למשחק. הם הפייבוריטים הברורים, והשאלה המרכזית היא כמה טוב הם יעצרו את הארדן. בהנחה שהשחקן לא קולע 40+, הניצחון שייך לקליפרס.

תחזית: הארדן יהיה מעולה, אבל לא יעבור את ה-40. הקליפרס מנצחים.

?אז מי תנצח
יוסטון רוקטס
לוס אנג'לס קליפרס

make free polls

 

*

03:30-סן אנטוניו ספרס (4-10) נגד סקרמנטו קינגס (6-9)

בצד אחד יש לנו את סן אנטוניו ספרס. לאונרד ממצב עצמו כשחקן התקפה טוב עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, דאנקן (שמבוגר ב-17 שנה מהשחקן הצעיר בסגל, קייל אנדרסון), קולע כמות דומה של נקודות עם 10 ריבאונדים בערב, פארקר ממשיך להראות למה הוא שייך לאליטת הרכזים בליגה, והקבוצה ניצחה 5 משחקיה האחרונים.

מנגד, בסקרמנטו יש את דה מרקוס קאזינס המוכשר, שקולע 24 נקודות עם 13 ריבאונדים בערב, ולידו את רודי גיי ודארן קוליסון, שניים שלא צפויים לשחק הערב, ולהקשות משמעותית על הקבוצה של מייק מאלון. מי שימלא את החוסר שנוצר מהעדרות גיי זה הסמול פורוורד בן ה-28, עמרי כספי, שקולע העונה 8.7 נקודות עם 3.6 ריב' ב-20 דקות. לא יהיה קל לישראלי נגד לאונרד, ומשחק טוב שלו (15+) יקרב את המלכים לניצחון חוץ מפתיע.

תחזית: למרות שניצחו במשחק האחרון בין שתי הקבוצות, סקרמנטו לא טובה דיה כדי לנצח את הספרס ללא 40% מהחמישייה, בחוץ. סן אנטוניו.

?אז מי תנצח
סקרמנטו קינגס
סן אנטוניו ספרס

Poll Maker

 

*

02:30-דאלאס מאבריקס (5-11) נגד טורונטו ראפטורס (2-13)

שידור: ספורט 5+לייב.

משחק מעניין, בין 2 קבוצות שפתחו את העונה בצורה מעולה. הראפטורס, ששולטים במזרח, יצטרכו תצוגה טובה של דמאר דה רוזן, סקורר טוב ושחקן אנדרייטד, כדי לנצח התקפית, ולעצור את נוביצקי, פרסונס ואליס. צפוי משחק מהנה במיוחד בין 2 קבוצות עם התקפה חזקה מאוד, שיגמר בניצחון חוץ של הקנדים, שפתחו העונה בצורה פנטסטית.

תחזית: טורונטו

?אז מי תנצח
דאלאס מאבריקס
טורונטו ראפטורס

online polls

 

*

20:00-בוסטון סלטיקס (8-4) נגד שיקגו בולס (6-9)

הטוב: תענוג לצפות בג'ימי באטלר. הגארד תמיד היה שומר מצויין, והעונה הפך לשחקן התקפה מהשורה הראשונה, עם 21.6 נקודות ב-50% מהשדה. הוא עושה קולות של סופרסטאר, ובקצב הזה בקרוב מאוד יהפך לאחד. מהצד השני, רונדו נותן עונה לא רעה בכלל עם 10 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים למשחק, קרוב מאוד לטריפל-דאבל בכל ערב. במידה ורוז לא ישחק, הוא יוכל להשיג אחד.

הרע: לא ידוע אם דריק רוז, ג'ואקים נואה וטאג' גיבסון ישחקו. במידה ושלושתם בחוץ, זה כנראה בכיס של הירוקים. ההגנה של הבולס רחוקה משמירת הברזל שמאפיינת את הקבוצות של טום ת'יבודאו, ולראיה הקבוצה ספגה ב-51% מהשדה נגד דנבר, קבוצת התקפה בינונית. אצל המארחים, אין ריבאונד. פחות מ-40 ריבאונדים למשחק, כאשר הקבוצה מדורגת במקום ה-29 בליגה בתחום. גאסול, מירוטיץ' ושאר הצבע של שיקגו יוכל לנצל את זה כדי להשיג נקודות קלות על חשבון בוסטון.

המכוער: אין שידור. משחק בשעה נוחה, בין 2 קבוצות מעניינות, יכול לעניין לא מעט צופים. טעות, לדעת הח"מ, של ערוץ הספורט, שיכל להשיג עוד רייטינג ועניין לליגה (בכל זאת, הוא NBA.il), באמצעות הבחירה בשידור משחק זה.

תחזית: שיקגו הפייבוריטית, אבל בהעדר רוז, נואה וגיבסון (יתכן ששלושתם לא ישחקו), הסלטיקס יכולים להפתיע. אני מאמין שכך יעשו, והניצחון פה הולך לבוסטון.

?אז מי תנצח
בוסטון סלטיקס
שיקגו בולס

Poll Maker

 

*

02:00-שרלוט הורנטס (12-4) נגד גולדן סטייט ווריורס (2-12)

ג"ס לוהטים העונה, בניגוד להורנטס המאכזבים. ג'פרסון טוב עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים (כמעט) למשחק, אבל ווקר עם 15 נקודות באחוזים רעים ו-5 אסיסטים, ובעיקר לאנס סטפנסון עם 9.7 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים למשחק, מאכזבים משמעותית, ונמצאים במקום ה-12 במזרח. הם חייבים לצאת מזה ולסיים את רצף 7 ההפסדים, אבל נגד הווריורס, שמחזיקים ברצף 7 ניצחונות, זה לא יקרה.

תחזית: גולדן סטייט מנצחת.

?אז מי תנצח
שרלוט הורנטס
גולדן סטייט ווריורס

Poll Maker

 

*

02:30-אטלנטה הוקס (6-7) נגד ניו אורלינס פליקינס (6-7)

המשחק הזה יפגיש בין 2 קבוצות עם רקורד זהה. אחת במקום ה-5 במזרח, אחת במקום העשירי במערב. המערבית צפוייה לנצח, אלא אם כן מילאספ והורפורד יצליחו לבלום את הגבה. אני לא רואה את זה קורה, והניצחון הולך לניו אורלינס.

תחזית: הפליקינס מנצחים.

?אז מי תנצח
אטלנטה הוקס
ניו אורלינס פליקינס

free poll maker

 

*

02:30-דטרויט פיסטונס (12-3) נגד מילווקי באקס (7-9)

רשימה חלקית של דברים שיקרו לפני שמונרו, סמית' ודרומונד ימצאו דרך לשחק ביחד:

* תמצא תרופה לסרטן

* יגלו מהי משמעות החיים (חוץ מ-42…)

* פילדלפיה תנצח משחק

* יפסיקו לסגוד לברצלונה בתקשורת הספורט הישראלית.

אפשר להמשיך, אבל הבאקס באה כפייבוריטית ברורה למשחק הזה. דטרויט לא מצליחה להסתדר עם המפלצת התלת ראשית שקיימת לה בצבע, שבינתיים לא עושה מאומה מלבד לרדוף אחרי הזנב של עצמה. לכן הבאקס ינצחו.

תחזית: מילווקי.

?אז מי תנצח
דטרויט פיסטונס
מילווקי באקס

Poll Maker

 

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12-4) נגד ניו יורק ניקס (12-4)

הגרועה פחות תנצח. ניו יורק, למרות העדרו של כרמלו אנטוני, רק בגלל שיש לה מאמן יותר טוב מלת'אנדר.

?אז מי תנצח
אוקלהומה סיטי ת'אנדר
ניו יורק ניקס

Poll Maker

 

*

03:00-אינדיאנה פייסרס (9-6) נגד אורלנדו מג'יק (11-6)

דיוויד ווסט צפוי לעשות בכורה הערב, אבל זה עדיין לא יספיק לאינדיאנה הפצועה נגד המג'יק המרשימה. במידה ורוי היברט יצליח לעצור את ניקולה ווצ'ביץ', אם וכאשר, הפייסרס ינצחו. אני לא רואה את זה קורה. אורלנדו.

?אז מי תנצח
אינדיאנה פייסרס
אורלנדו מג'יק

Poll Maker

 

*

04:00-דנבר נאגטס (8-7) נגד פניקס סאנס (6-10)

לאחר רצף ניצחונות, הנאגטס נעצרו בהפסד במשחקם האחרון. האם זאת תחילת כדור שלג חדש? מוקדם לדעת, אבל יהיה להם קשה לנצח את הסאנס המוכשרת. פניקס.

?אז מי תנצח
דנבר נאגטס
פניקס סאנס

Poll Maker

 

*

05:30-לוס אנג'לס לייקרס (12-3) נגד מינסוטה טימברוולבס (10-3)

החזרה של ת'דאוס יאנג ממצבת את הוולבס כקבוצה טובה יותר מהלייקרס, ולמרות הביתיות של הקבוצה מלוס אנג'לס, יש הזדמנות טובה למדי למינסוטה לנצח בפעם הרביעית העונה. הם לא הולכים לאבד את זה. מינסוטה.

נ"ב-קובי מרחק 196 נקודות מג'ורדן. עד הכריסמס בראיינט יעבור אותו, כאשר יש לקבוצתו 13 משחקים עד אז. עם הממוצע הנוכחי של השחקן, הוא צפוי לעשות את זה ב-9.12, במשחק הלייקרס מול הקינגס.

?אז מי תנצח
לוס אנג'לס לייקרס
מינסוטה טימברוולבס

free polls

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. דווקא כשמשדרים משחק איכותי אני עובד בבוקר למחרת 🙁

    בלייזרס, קליפרס, ספרס, ראפטורס, סלטיקס, ווריורס, פליקינס, באקס, ניקס, סאנס, טימברוולבס

  2. באמת רועי? בגיל 25 נראה (!) שהארדן הפך לסופרסטאר? נראה למי?
    א. הוא סופרסטאר מוכח, כבר מלפני 2, אם לא 3 עונות. ב. לא נראה ש… אין כאן אלמנט שיקול דעת. הוא הכוכב של הרוקטס, ואחד מעומדי התווך של team usa basketball (יחד עם דיוויס).

    הארדן הוא השוטינג הטוב בליגה לפחות כבר 2 עונות. אפילו במוק משאל של הד"ר הוא היה undisputed בתור השוטינג גארד הראשון בליגה.

  3. אחלה. הסקר המובנה הוא רעיון מעולה. אם תצליחו לשנות את חזרה לתחילת הפוסט אחרי כל פעם שעונים על סקר אז זה יהיה מושלם

  4. יופי של רעיון עם הסקר, כל הכבוד על החידושים והשתדרגויות.
    אחלה לילה של משחקים מרתקים.
    ההימורים שלי:
    פורטלנד, יוסטון, ספרס, טורונטו, שיקגו, ג"ס, אטלנטה, מילווקי, אוקלהומה, אינדיאנה, דנבר, לייקרס

  5. לא יודע אם הסקרים זה בעקבות תגובה שרשמתי לפני כמה ימים אבל בכל מקרה זה תוספת מבורכת!
    מקווה שזה יהיה יותר מניסוי וימשיך איתנו הלאה 🙂

  6. הסקר מצויין. אחלה רעיון.

    אם הייתה אפשרות במקום כל משחק סקר לעשות כזה סקר גדול בסוף הפריוויו זה היה עדיף. כי לפחות לי בשלושת המשחקים הראשונים זה כל הזמן קופץ לאתר של הסקר וזה פחות נוח.

  7. מעולה, תודה! הסקר לדעתי תוספת נהדרת ומרעננת, נראה אם יצליח.
    הימורים: ממפיס, יוסטון, סן אנטוניו, דאלאס, שיקגו, גולדן סטייט, ניו אורלינס, מילווקי, אוקלהומה, אורלנדו, פיניקס, מינסוטה

  8. לגבי הסקר , זה לא בדיוק חכמת ההמונים כי בתכלס כל המצביעים מאותו האסכולה , כלומר כולם פה חובבי ספורט ובמיוחד NBA ככה שלרוב כולם חושבים בצורה דומה ובדקו את זה כבר ,בחנו מהמרים עם ידע בספורט מול אנשים בלי כל ידע ובסוף אלה שהיו חסרי ידע בספורט פגעו באחוזים גבוהים יותר.
    מישהו מוכן לבדוק את הנושא מבחינה סטטיסטית כל ערב לראות מה אחוז הפגיעה של המשתתפים באתר

  9. מילה לגבי הרוקיס , גניבת הדרפט ללא ספק מקדאנילס , מתחיל להראות קצת ממה שיש לו , אני לא יופתע עם יקח את רוקי העונה בסוף עם כל המחזור שרדום עד עכשיו , הבן אדם חכם הוא חתום לשנה אחת בלבד , עונה הבאה הוא יפגוש בכסף כנראה , מקדאנילס הוא סוג של קוואי איגודלה

    1. תגיד??? נפלת על הראש? מקדניאלס אולי גנובה, אבל מפה ועד רוקי העונה… זה כמו שפילדלפיה ינצחו עד סוף העונה… אולי נבחר את טוני רוטן לחמישיות העונה?

  10. אחלה רעיון הסקר. ואחלה פריוויו!
    פורטלנד, קליפרס, ספרס, דאלאס, בוסטון, ווריורס, אטלנטה, דטרויט, ת'אנדר, פייסרס, נאגטס, טימברוולבס

  11. בחנות הספרים, עם שני ילדי, ראיתי את נמצ'ק על המדף
    (לאחרונה פגשתי אותו לפני כ-30 שנה).

    מתנהל כבר זמן לא מועט דיון על רוז וחזרתו/אי חזרתו למגרש. הוא סופג קיתונות של ביקורת (משעשעת במיוחד הביקורת של בארקלי), כאשר נוצר הרושם שרוב המגיבים באתרי הספורט השונים (בארץ ובחו"ל) לא מסכימים עם בחירתו של רוז לשמור על בריאותו, לפי ראות עיניו.

    היום מתברר שראסל ווסטברוק חוזר הלילה לשחק, מוקדם בהרבה מהמצופה. אוקלהומה על סף הדרדרות לממאזן שימנע ממנה להשתלב בפלייאוף וראסל מקדים את חזרתו למגרשים, אולי בכדי להציל את העונה של אוקלהומה.

    ב-1907 יצא לאור הספר "הנערים מרחוב פאל" של פרנץ' מולנר (במקור בארץ נקרא הספר "מחניים").
    בספר סופר על מאבקן של שתי חבורות נערים על שליטה במגרש המשחקים של השכונה. המגרש הוא כל עולמם, ועבורם ויתור על המגרש משול למוות. בחבורת ה"גרונד" (גיבורי הספר) כל החברים קצינים וגנרלים, למעט הילד הקטן בחבורה – נמצ'ק. נמצ'ק הוא החפ"ש היחיד בחבורה, אך הוא גם האמיץ והנאמן מכולם.
    בסופו של הספר, נמצ'ק, חולה בדלקת ראות, הוא זה שמנצח את מנהיג החבורה היריבה – אך בגלל שעזב את מיטת חוליו, דלקת הראות מכריעה אותו, ולתדהמת חבריו, הוא מת.
    "שמע, – אמרה אל בעלה בקול מוזר, רוטט. – הוא אינו נושם. – שמע, – צרחה האשה, – ידו קרה!"
    (כאשר קראתי את הספר בילדותי, החלק הזה השאיר אותי בהלם, דמעות בגרוני).
    סופו של הסיפור הוא שמותו של נמצ'ק היה לחינם, על מגרש המשחקים ברחוב פאל, יבנה בית מגורים.

    ראסל ישחק היום בלילה, לא, הוא לא ימות (חלילה). אבל עם יחמיר את פציעתו או יפגע בדרך שתשליך על המשך הקריירה שלו, אף אחד לא יזכור את "גבורתו".

    עכשיו נותר לי לשכנע את בני, שעולמו הספרותי מכיל בעיקר את פרסי ג'קסון (מותר לו הוא בן 9), לקרוא את "הנערים מרחוב פאל" ואולי גם הוא יהנה מהחווייה, כאשר המילה הכתובה נוגעת בנשמה.

        1. יש כמה מחקרים בנושא, מעניין לראות איך ספרי הילדים השפיעו על המבוגרים שקראו אותם, למשל, האם יש קשר בין ספרי הילדים הגרמניים (מקס ומוריץ, יהושע הפרוע וכו') לשלטון שהיה שם מ-1933 עד 1945

כתיבת תגובה

סגירת תפריט