סטטיסטיקות משוגעות לליל רביעי / דור בלוך

1) פורטלנד עולה ל 0-7 על קבוצות מהאיזור הנמוך  המזרחי אחרי ניצחון על שארלוט, זאת למול מאזן 3-5 מול קבוצות מהמערב. ללילארד חסרות 101 שלשות ב-67 המשחקים שנותרו לו השנה כדי לעבור את קליי תומפסון בשיא השלשות ל-3 השנים הראשונות בליגה (כן האמריקאים האלה סופרים הכל, כן לילארד רק שלוש עונות בליגה). אלדרידג' עם ערב זוועות של 3 מ-18 ועדיין כמעט עם דאבל דאבל, ועדיין פורטלנד ניצחה, מה זה אומר על שארלוט? שום דבר טוב.

2) בתופים במחולות #2, הקאבלירס השיגו ניצחון משמעותי הלילה, 87-113 על הוויזארדס. מאיגרא רמא לבירא עמיקתא – גרנט טמפל שפתח ב-13 משחקים רצופים כשביל היה פצוע ירד ל-27 שניות בלבד הערב. אווץ'. ג'יימס עם כמעט טריפ דאבל ב-36 דקות. הבחור הזה מפחיד וזה בערב קליעה חלש של 1 מ-5 מהשלוש.

3) אורלנדו נראת נחושה שווצ'ביץ' יהיה מלך הדאבל דאבל של הליגה, יש לו כבר 13 כאלה והלילה לא היה שונה עם 11 ן-13, אלא שהמג'יק הובסו מול הווריורס. עוד מפגן שלשות מזהיר של קארי עם 6 מ-8 כאילו שאנחנו בתחרות השלשות של האולסטר פה. המאזן של הווריורס מול קבוצות מהמזרח? 0-4 תודה ששאלתם.

4) הנטס נזקקו לתצוגה הירואית של אלן אנדרסון ברבע הרביעי (10 מה-12 שלו בקראנץ') כדי לא להיות הקבוצה שתיזכר לדיראון עולם כזו שעצרה את רצף ההפסדים של ה-76'ס, שלפתע ההצעה להעביר אותם לליגת הפיתוח לא נשמעת כל כך רע. עוד על העליבות של פילי? מתוך 15 ההפסדים שלהם (שיא מועדון כן?) רק 5 הושגו בהפרש חד ספרתי! לוקחים את הטנקינג ברצינות החברה' האלה. המשחק היה מפוזר עם 44 איבודים לשתי הקבוצות יחד, ודרון וויליאמס, כפי שנכתב כאן בתגובות שלשום נדמה לי, בהחלט מתחיל להיראות כמו ההבטחה שהוא היה עם כמעט טריפל דאבל. מצד שני, זאת פילי כן?

5) וערב הקליעה העלוב של היום מגיע מ…. דאלאס עם 13% מהשלוש. לא תגידו שהחברה לא ניסו כן? אנחנו מדברים פה על 4 מ-31, אבל נחשו מה? היא ניצחה בכל זאת! את הניקס שקלעו ב-50% מ-3. איך זה קורה? ובכן יתרון 21-11 באיבודי כדור עוזר, וכן גם יתרון של 50-24 בצבע זה ממש לא רע.

6) טורונטו עם הרצף הטוב בתולדותיה (12 נצחונות ב-14), כשאוהדים בג'ורג'יה ערכו במשך 10 דקות הפגנה שקטה נגד הירי בפרגוסון כשהם עולים ויורדים במדרגות האולם וצועקים איננו חמושים אל תירו.

7) דטרויט ראתה שיש לה סיכוי להפתיע את הקליפרס, ולכן באופן טיבעי היא הפסיקה לשחק הגנה ברבע הרביעי, ואפשרה לקליפרס לקלוע ב-65% מהשדה ולנצח את המשחק. ואן גאנדי, מאמן שמעולם לא היה במאזן של פחות מ-50% ומעולם לא החמיץ את הפלייאוץ עומד כבר על מאזן מחפיר של 12-3. מעמיד את הצרות של בלאט בפרופורציות הא?

8) עוד ערב טוב של כספי עם 14 באחוזים טובים מהחמישיה, אבל יוסטון נטולת הווארד בכל זאת דרסה את המלכים. לאף קבוצה לא היה ספסל כשאף אחד בשני הספסלים לא קולע בדאבל פיגרס, לסקרמנטו היה בעיקר את קאזינס עם 29. יוסטון מנצחת למרות 40% הזוים למדי מהעונשין.

9) עצרו הכל. הבאקס במאזן חיובי?!?!? סיי וואט? מפגש ראשון בין וויגינס לפארקר לא בדיוק ענו על ההייפ אבל משחק סביר ל-2 עם 11 למנצח ו-14 למפסיד. בחדשות אחרות, אנתוני בנט נראה כמו שחקן כדורסל עם 12. מיניסוטה עם 21% מהשלוש. ונראים רע מאוד מאוד. יקיר המערכת אנטנקומפו עם 8 ריבאונדים.

10) אחרי 6 הפסדים רצופים אוקלהומה סוף סוף מנצחת משחק, בוא נירגע כן זה היה מול יוטה, אבל עדיין. הג'אז עם 18% מהשלוש הערב, כשהספסל שלה תורם 3 נקודות בלבד (!!!) מדנטה אקסום. מנגד הספסל של אוקלהומה דווקא היה בעניינים כשלאמב קולע 21 ב-23 דקות.

11) ברכות לאטורה מסינה עם ניצחון ראשון במשחקו הראשון כמאמן ב-NBA. פופוביץ' עבר טיפול רפואי קל, ומסינה החליף אותו וניצח בקושי את הפייסרס. להפסיד זה בסדר, אבל שהספרס ינצחו אותך 18-4 במתפרצוח?! הספרס?! הם מגיעים לשם בכיסאות גלגלים למען השם. 28 של ג'ינובילי ב-26 דקות נתנו את הניצחון לטקסנים.

12) לסאנס יש 5 שחקנים עם ממוצע של 14 נקודות למשחק. מה הורנאסק מאכיל אותם שם בקיבוץ שנקרא פיניקס? מה שזה לא יהיה זה עזר גם מול דנבר שנעצרה באריזונה. ארבעה שחקנים מהספסל של הסאינס קלעו בספרות כפולות, כולל מיודעינו פי ג'יי טאקר. תומאס לא שותף.

13) הלייקרס עדיין דפוקים, אבל קובי עם 10 מ-10 מהעונשין. יפה לו. עכשיו אם רק יבוא לו גם לנצח משחק נגיד או למסור כדור (רק 2 אסיסטים) זה יהיה נחמד גם. שתי הקבוצות שיתפו 20 שחקנים מעל 10 דקות.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. טמפל פתח מצוי את העונה אך נחלש עד מאוד, וכעת כשביל חזר לעניינים הוא לא צפוי לקבל יותר מ 10 דק' למשחק.

    אגב, כל עוד ננה לא משחק, למה דחוואן בלייר לא מקבל הזדמנות?

    1. אני בכלל לא מבין את הרוטציה שלהם.
      דרו גודן פעם משחק הרבה ופעם כמעט ולא.
      ואנדרה מילר שמריץ להם את ההתקפה יותר טוב מוול ממש לא משחק מספיק.

  2. אין האמריקאים האלה לא מסוגלים הלי סטטיסטיקות,זה פשוט הזוי,הכי הרבה שלשות ב3 שנים הראשונות.
    מעניין אם יש סטטיסטיקה להכי הרבה פלופים ב10 שנים הראשונות 🙂

  3. תודה רבה מעניין.
    ושוב בנוגע לפאנטזי, אני לא קורא מיילים, ארויינג מוצע למכירה( נראה לי חלק הבינו את זה), אבל הסגל שלי עמוק ולכן אני מחפש לעשות טרייד סטאר תמורת סטאר…

  4. ניחוש: את המשחק הבא של הספרס תנהל בקי האמון, ותעשה היסטוריה בתור האישה הראשונה שמנהלת משחק בנבא

    1. אכן מטורף! זוכרים שבעונת הרוקי שלו הוא התחרה בשבוע האולסטאר בחיובים נגד קווין דוראנט, רז'ון רונדו והמנחה היה צ'אק? אולי בסוף יתברר שזו הייתה תחרות היסטורית בין שלושה אולסטארים בליגה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט