חם מהתנור: הפציעה המוזרה של כרמלו/רועי ויינברג

יאהו ספורט מדווח שהלייקרס מעוניינים להחתים את שחקנם לשעבר, ארל קלארק, ונמצאים במשא ומתן עם השחקן כדי להחתימו על חוזה חד שנתי. בכך כנראה נסתם הגולל, נכון לעתה, על החתמת שחקן חופשי נוסף, מה שאומר שגל מקל לא יחתום במדי הקבוצה בקרוב.

קלארק בן ה-26 שיחק בקבוצה בעונת 2012/13, וב-251 משחקי נבא קולע 4.4 נקודות עם 2.5 ריבאונדים למשחק ב-14 דקות לערב. כדי להחתימו, הלייקרס צפויים לשחרר את קסבייר הנרי.

*

מה קורה עם כרמלו אנטוני? השחקן, שקולע 23 נקודות עם 6 ריבאונדים למשחק, לא צפוי לשחק במשחקי החוץ הבאים של הניקס, משום שהוא סובל מבעיות בחוליות בגב, והלך לצדו של סנטר הקבוצה, קול אולדריג', כדי שיוכל להשען עליו במידת הצורך. מומחה פציעות הגב ד"ר אנדרו הכט אמר לניו יורק טיימס שרוב האנשים חוזרים לעצמם מפציעות גב לאחר 3-4 שבועות. האם זה סוף הסיפור של הניקס (11-4)?

*

הקינגס צפויים לשחק נגד יוסטון ללא דארן קוליסון, רודי גיי, וייתכן גם שרמון סשיונס. לא ידוע מי יהיה הרכז הפותח של הקבוצה, בהעדר קוליסון וסשיונס-האם זהו הזמן של ריי מקלום?

*

בתור מחווה לאמו של שחקן הקבוצה, ת'דאוס יאנג, שהלכה לעולמה, וברצון לעודד המודעות לסרטן השד, כל שחקני מינסוטה טימברוולבס הולכים לשחק הלילה עם שרוכים ורודים. עוד במינסוטה-קווין מרטין צפוי להעדר באזור 6-8 שבועות.

*

פאוור פורוורד אינדיאנה, דיוויד ווסט, מקווה לשחק במשחקו הראשון העונה ביום שישי, כאשר הפייסרס יפגשו את המג'יק באולמם הביתי. ווסט קלע בעונה האחרונה 14 נקודות עם 7 ריבאונדים למשחק.

*

עדכון בקשר לפציעה של דריק רוז (משפט שנכתב, ויכתב פה, עשרות פעמים): לפי הגרסה הרשמית, השחקן נפצע בשריר ההמסטרינג השמאלי, למרות שה-MVP לשעבר טוען כי ההמסטרינג בסדר. מאמנו, טום ת'יבודאו, אמר כי הוא חושב שרוז לא יצטרך לעבור בדיקת MRI, ושהוא מקווה שדי-רוז יהיה זמין למשחק הבולס בשישי נגד בוסטון סלטיקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. אז מה באמת קורה עם רוז, הפציעה בגוף או שבעצם בראש, ואיפה דובי כשצריך אותו ?!
    ומה העניין עם השרוכים הוורודים, זה מתאים יותר ליום הגאווה לא? כל יום ממציאים לי משהו אחר, בהתנתקות כתום, אח"כ צהוב, עכשיו ורוד, אני לא עוקב. קם בבוקר, לוקח את הבגד העליון מהערימה שבמדף ויהיה הצבע מה שיהיה.

    1. הקליפרס עשו משהו דומה, שבאו למשחק אחד לא מגולחים (תכננו את זה כמה ימים מראש) כהזדהות עם המובמבר, מסורת אינטרנטית שאןסרת להתגלח בנובמבר כדי להעלות מודעות לסרטן האשכים

  2. דרק רוז נפצע בגלל שהתעורר עם זקפת בוקר הוא הלך לעשות צילום MRI ו סייטי , בבדיקה גילו שהזוקיני של רוז עם נטייה חזקה שמאלה. .
    האורלוג שטיפל בו הרגיע אותו שזה בסדר גמור
    תיבדאו נלחץ מהעניין ונתן לו שלוש גימילים וסרט של פאו גאסול בג'קוזי להרגעת הזוקיני
    רוז היה לו חלום שפאו החליק במקלחת והאריך את החופש מחלה בשבוע

  3. ורוד זה נגד סרטן השד. בארץ כל שנה ליגת הנשים משחקת עם כדור ורוד וחלק מהשחקניות עם נעליים ורודות להעלאת המודעות.

    הלייקרס לדעתי מחליפים את הנרי שגמר את העונה. אבל התכנון המקורי שלהם היה להביא מישהו ללא קשר להנרי כך שאולי למקל עדיין יש סיכוי.

    מה שקורה עם רוז הפך כבר לסרט תורכי… אבל גם ככה צריך לראות מה יהיה איתו בפלייאוף שם הלו"ז אינטנסיבי יותר. לכן לא נראה ששיקאגו מתרגשים ממצבי הרוח שלו… אם כי האיש מתחיל להיראות כאילו הוא עשוי מדופלו (החיקוי ללגו בשביל ילדים קטנים) ולצערי בדרך למקרה ברנדון רוי

  4. יש לי תחושה שבסוף העונה הבולס יתייאשו ממנו ויחפשו קבוצה פראיירית שתסכים לקלוט את החולה המדומה.
    משום מה אלה כנראה הניקס …

  5. עגל, הוצאת לי את המילים מהפה….
    אני במקום שיקאגו עושה עליו טרייד כשהוא עוד יכול לשחק עשר דקות ברצף….
    תודה על חם מהתנור, במיוחד בחורף 🙂

  6. הסיפור של רוז מוזר מכמה בחינות:
    א. נניח וכל פעם באמת יש לו פציעות קלות… זה נשמע כאילו הם לא מודאגים ואפילו לא עושים mri בכל פעם. אבל שחקן שעבר 2 ניתוחים (ומרויח בלי עין הרע עשרות מליונים) צריך מעקב צמוד כדי לוודא שהכל נשאר במקום.. כלומר הם לא מתנהגים באופן רגיל לשחקן במצב שלו. הם רגועים מדי.
    ב. מעט דקות והמון פציעות בד"כ מדליק נורות אזהרה לבעיה חמורה יותר – וזה לא עושה רושם שאכפת להם.
    ג. הנאום של רוז לפני שבועיים (אני לא אעשה משהו שיפגע בי בהמשך החיים …) מחשיד מאוד

    אני חושב שהקבוצה ורוז יודעים משהו שאנחנו לא יודעים. וכנראה שזה לא טוב במיוחד.. הם השלימו עם המצב וינסו להתקדם בלעדיו.

    1. כן דורון משפיע על כולנו, נהיינו יצורים חמודים וטובי לב.
      תגיד אשך, איך אנחנו אוהבים את לברון שמחק טוב וגם נראה מצוין ?

        1. יש שמועות שלברון דיבר עם בלאט פעם אחת במשחק האחרון וגם הגניב אליו חצי חיוך. הוא בסדר גמור הבחור, מה עוד רוצים ממנו ?

          1. דווקא הרשים אותי שבלאט הציע לו לחזור ב5 דקות האחרונות (כדי להשיג את הטריפל דאבל – היה חסרים לו רק 2 אסיס') והוא סירב…
            כנראה שהנתונים האישיים שלו באמת לא מעניינים אותו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט