סטטיסטיקות משוגעות ללילה של שלישי / דור בלוך

1) ערב נורא בוושינגטון כשהמקומיים מאבדים 24 כדורים (כולל 7 של בראדלי ביל) , אבל אטלנטה זקוקה ל-16 נקודות רצופות של סקוט ומאק בדקות האחרונות כדי לנצח את המשחק. שתי הקבוצות קלעו יחד, סה"כ מדהים של 2 נקודות בהתקפות מתפרצות. בדיור המוגן של מנחם בפלורידה רצים יותר.

2) בצד החיובי פול פירס עובר את ג'רי ווסט בדרך למקום ה-17 בקלעי כל הזמנים.

3) בוקר טוב סטפון, בוקר טוב גולדן סטייט, 40 נקודות לקארי, כשהווריורס משתפרים ל-46% מהשלוש ומנצחים את מיאמי. הודות לריצת 14-0 ברבע הרביעי. קארי עצמו היה עם 8 מ-11 מהשלוש. מדהים. אף אחד בספסל של גולדן סטייט לא קלע בדאבל פיגרס, ואף שחקן בשתי הקבוצות לא הגיע לדאבל דאבל (בוגוט הגיע קרוב מהצד ההפוך עם 8 נקודות ו-10 ריבאונדים).

4) דטרויט הפסידה למילווקי בין היתר בגלל תצוגת קליעות עונשין מחפירה של 7 מ-17 (42%) מתי ראיתם את זה לאחרונה? ג'וש סמית עם 2 מ-10. כשמחברים את זה לעובדה שמילווקי (עם כל הכבוד) גומרת על קבוצה שהגבוהים שלה עונים לשמות דראמונד, סמית' ומונרו 36-50, זה מתחיל להריח רע מאוד עד כדי סבוטז' עבור הבוכנות.

5) וערב הקליעה הנורא של הלילה הולך לפלקינס עם 17% מהשלוש (3 מ-17). אלוהים, פשוט תיתנו את הכדור לדיויס או משהו. נוקאווט מוחלט לקאזינס בקרב המפלצות כשהוא קולע 22 לעומת 14 של דיויס, וגם מנצח אותו 12-9 בריבאונד.

6) בתופים במחולות! עומרי כספי פתח וקלע 22 נקודות עם 4 ריבאונדים במשחק נפלא זה לא מילה הלילה. אין יור פייס ניו אורלינס!

7) ניצחון שמיני ברצף לדנבר על שיקאגו בקולוראדו וניצחון חמישי רצוף לדנבר, האם יש לנו עוד קבוצת פלייאוף פוטנציאלית במערב? זה המשחק הראשון מזה שנה שבו רוז עולה לשחק לילה אחרי לילה, והוא אכן ירד אחרי 10 דקות בגלל תחושת אי נוחות ברגל.

8) כל החמישיה של דנבר קלעה בדאבל פיגרס, כשהקבוצה לא מפגרת פעם אחת לאורך המשחק כולו.

 

גרף העלייה של טיי לאוסון

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. אהםם , צ'קאל צ'אקל המשחק של המלכים היה גאוני, הם התעלמו מניו אורלינס ומנעו את נתיבי המסירה לדיוויס. וצדקו!

    מספרים לא יכולים לספר את המשחק.

    לדנבר יש את הרכז הטוב בליגה. למזלה של הליגה הוא משחק רק בחמשת המשחקים האחרונים.

  2. תענוג, תודה.
    הנאגטס כבר ב-50%, לצערם המערב דורש הרבה יותר עח מנת להשתלב בפלייאוף. הנפגעת העיקרית מחזרתה של דנבר לרלוונטיות היא אוקלהומה – המאבק על המקום השמיני נהיה קשה יותר.

    1. הפאור רנקינג שלי לאור יחסי הכוחות במערב:
      1. ממפיס
      2. ס"א
      3. ג"ס
      4. פורטלנד
      5. קינגס
      6. נאגטס
      7. דאלאס
      8. יוסטון

      OKC והקליפרס כבר אבדו את הרכבת…

          1. מסכים בקשר ל-OKC, אבל הקליפרס יגיעו לפלייאוף. הם כרגע במקום השמיני, ויש להם צוות ומאמן מוכשרים מדי בשביל לפספס את זה. הנאגטס במקום העשירי, ולמרות רצף הניצחונות, לא יציבים בכלל

  3. אני רק רוצה להוסיף משהו קטן לגבי ההצלחה היחסית של כספי העונה. בניגוד לקבוצות קודמות – הרושם שיש לי העונה היא שלכספי יש כימיה מעולה עם קאזינס (זה לא בגלל הסרטון).
    זה דווקא מעלה את המניה של קאזינס אצלי.

  4. ואחרי שבגדתי והסתכלתי באתרים זרים…..

    שתי נקודות על "סטטיסטיקות משוגעות"
    1. כשאין דאבל-דאבל באף אחת מהקבוצות זה יוצא דופן ?
    2. כספי זו לא סטטיסטיקה משוגעת… זו התחלה של דרך חדשה 🙂

    1. ללא ספק דרך חדשה, כי ממתי נותני לכספי לשחק 36 דקות מול קבוצה חזקה ויריבה אמיתית (קאזנס vs דייויס)???
      אולי אחרי שהעיפו את מאלון – העוזר מאמן שכח להוציא אותו… 🙂

    2. עד כה השנה ב-NBA ב- 209 משחקים היו 528 דאבל-דאבל. בערך 2.5 דאבל דאבל למשחק. כך שמשחק ללא דאבל-דאבל הוא לא שכיח אבל גם לא נדיר או בלתי סביר.

  5. 9/14, זאת הסטטיסטיקה של עמרי. גם חטיפה ואסיסט ו4 ריבאונדים וכרגיל הרבה האסל. למה להוציא אותו? היה השחק ןהכי יעיל. קזינס שגם קלע 22, עשה זאת ב8-22.

    1. רודי גיי לא שיחק ואין עוד SF של ממש בסגל, אז הייתה חמישיה והרבה דקות. כספי ניצל את זה מצוין.
      בוואלה נתנו ניתוח יפה של השינוי במשחק שלו, הוא הפסיק להיות שחקן של שלשות והולך הרבה פנימה ובאחוזים מצויינים + סחיטת עונשין (גם שם האחוזים טובים מבעבר).
      מה שמרשים שהניצחון הגיע בלי שניים משלושת השחקנים ה"חשובים" של הקבוצה, קוליסון וגיי.
      זה גם כספי וגם מקלמור וסטאוסקס. כל פעם ששני החברה האלה יתנו ביחד 20 נקודות באחוזים סבירים ומעלה (אתמול 19 ב- 66%) סקרמנטו תהיה קבוצה שקשה מאד לנצח.

  6. העניין אצל עמרי זה לשמור על יציבות לאורך כל העונה ולא להיעלם ככל שהעונה מתקרבת לסיומה.נקווה שהשנה זה סוף סוף יקרה.
    לגבי שיקגו לדעתי הם צריכים לעשות מחשבה נוספת מה הם רוצים לעשות כי הם לא יכולים לבנות על רוז כסופרסטאר שיוביל אותם לאליפות.זהו הבן אדם גמר וזה בכלל לא קשור ליכולות שלו,אלא לעובדה שהוא לא מסוגל לשחק 2 משחקים רצופים

      1. להעביר את רוז בטרייד תמורת MCW + נואל + אמבייד… רק ככה פילי תבטיח לעצמה שיא nba שלא יוכל להישבר – 82 הפסדים בעונה…

  7. כל הכבוד לכספי על המשחק. ראיתי משחקים מוקלטים ואצלכספי השינוי באמת עצום. פתאום הוא נראה כמו שחקן נבא, ועושה המון דברים, לא רק עומד לשלשות. רק שימשיך ככה.

  8. טור שמשדרג את האתר בצורה רצינית ביותר!
    חזיתי בכל המשחק נגד מיאמי. ברבע האחרון זה לא רק היה הדיוק בשלשות של בהווריורס, זה גם היה מרחקי הזריקה. גם קרי וגם ת'ומפסון קברו כמה שלשות כשהם 2 ו-3 מטרים מהקשת!
    מדהים

  9. זזים לאטלנטה לחג ההודייה!
    חג הודייה צריך להפוך לחג עולמי. מומי, תגיד לי, יש חג יותר הגיוני מחג ההודייה? אתה לא מודה לסילבי כל בוקר על הקפה טורקי עם הל שהיא מביאה לך למיטה, ואפילו לא מבקשת סקס כתמורה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט