סטטיסטיקות משוגעות מליל שני / דור בלוך

1) אחרי 4 הפסדים רצופים, 16 נקודות ברבע הראשון של לברון מובילות את קליבלנד לניצחון קל. 21 נקודות בלבד לספסל הקצר של אורלנדו לעומת 28 של ג'יימס, ב-3 רבעים, מספרים את הסיפור.

2) אחרי ההפסד ה-14 ברציפות של קבוצתו, מאמן פילדלפיה ברט בראון אמר: חדר ההלבשה הזה נהדר, אתה חוזר הביתה ושן בסדר, זה לא היה כל כך גרוע, היו הרבה דברים חיוביים פה". מזכיר לי את שייע פינגבוים אחרי תבוסה 8-1 לבית"ר אומר שה-2 ה-5 וה-7 לא היו מחוייבים המציאות וה-3 וה-6 היו בנבדל. תנו לי קצת ממה שהוא מעשן. פילדלפיה רחוקה הפסד אחד מלהשוות את שיא המועדון להפסדים רצופים ו-4 משיא הליגה אחרי משחק שבו היא קלעה 0 (זירו, סרו, נאדה, גורנישט) אחוז מה-3 (0 מ-8). זה אחד מהדברים החיוביים שלך קואץ'?

3) מה קורה לשארלוט? 2 מ-20 הלילה מחוץ לקשת? לא סימפטי.

4) פיניקס לא זרקה כלל מהעונשין במחצית הראשונה בדרך ל-11 במשחק כולו, מה שמתווסף ל-52 נקודות של טורונטו בתצוגה לא מרשימה בצבע של השמשות בדרך להפסד במשחק צמוד.

5) בהיעדרו של הווארד המזוקן השתלט על המשחק עם 36 ו-12 ב-5 הדקות האחרונות. גם כשיוסטון בלי שני הגבוהים המרכזיים שלה הניקס המעט פתאטיים לא הצליחו להשתלט על הצבע וניצחו 40-38 בריבאונד, והפסידו 30-26 בצבע. הפציעה של אנתוני גרמה לכך שאף שחקן בניקס לא קלע מעל 14 נקודות, ורק הוא עצמו סיים עם מאזן דו ספרתי. את זה באמת לא ראינו הרבה זמן.

6) לא יודע מה איתכם אבל אני לא הייתי חושב על קבוצה שפותחת עם סלומון היל, סקולה ומהינמי כקבוצת סילונים, ובכל זאת אינדיאנה ניצחה את דאלאס הלילה הרבה הודות ליתרון 17-4 בנקודות במתפרצות. מרשים. עוד הרשים דונלדו סלואון עם 29 נקודות, 7 יותר מכל הספסל של דאלאס שצריכה להשתפר. אולי לא היית צריך לוותר כל כך מהר על מקל, הא מארק?

7) שיקאגו הציגה מאזן חיובי בחוץ בכל אחת מ-4 העונות האחרונות, ועם הניצחון ביוטה הרצף הזה צפוי להימשך כשמאזנה העונה בחוץ הוא 2-7. שתי קבוצות קצרות נפגשו במשחק הזה כשהספסלים תורמים רק 20-25% מהנקודות. אבל היי רוז חזר ולא נפצע, יש בערך סיכוי סטטיסטי של 0.0453% שזה יקרה אז קודוז לקבוצה מעיר הרוחות.

 

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. שמע סחטיין עליך, טור אדיר.
    השאלה אם פילי יצליחו להימנע משיא ההפסדים כשהמשחק ה-18 שלהם מול מינסוטה וה-19 מול אוקלהומה.

  2. בראון עושה את הדבר הנכון – מצביע על דברים חיוביים. שירד על. השחקנים ויגיד שהם בחשיכה כמו בלאט? מה זה ייתן? השחקנים שלו יודעים שהם בקבוצה שרצות עליה בדיחות בכל העולם. את הביקורת הוא שומר לאימונים וככה צריך להיות.

    0 מ 8 מהשלוש? לפחות הם יודעים ששלשום זה לא הספציאליטה שלהם ווהם לא זרקו הרבה. פורטלנד קלעה 7 מ27 – נראה לי גרוע עוד יותר

    פילי קלעה 50 % ( טוב מפורטלנד) , הלכה לקו כמו פורטלנד וקלעה באחוזים דומים, חילקה רק 2 אסיסטים פחות פורטלנד , איבדה פחות. היא הובילה במחצית והשחקנים הצעירים שלה לא נשברו כשנקלעו לפיגור גדול ברבע השלישי וחזרו לפיגור 7 כשתי דקות לסיום. זה שהם לא נשברו זה הדבר הכי חיובי. הריבאונד הרג אותם. וזה הסיפור של המשחק

    1. צודק לגמרי, הלשון העוקצנית היא חלק מהסיגנון של הטור, אבל אני מקבל את ההערה ולהבא אשתדל למצוא גם את החיובי, אפילו במשחקים של פילדלפיה…

      1. האמת שמעניין אם בהסתכלות השוואתית בין עונות זה באמת חריג, יכול להיות שזה סתאם פיקסציה שלי לאחוזי שלשות נמוכים בצורה חריגה ובראייה כללית האחוזים דומים לעבר.

  3. טור נהדר,ומהטור אתמול אני חש שיש לקבוצות ביומיים האחרונים בעיה קלה בקליעה מקשת ה-3,גם אתמול או שלשום היו אחוזים מזעזעים

    1. האמת שמעניין אם בהסתכלות השוואתית בין עונות זה באמת חריג, יכול להיות שזה סתאם פיקסציה שלי לאחוזי שלשות נמוכים בצורה חריגה ובראייה כללית האחוזים דומים לעבר.

        1. ההבדל הבולט מהעונה שעברה הוא שהשחקנים הבולטים משחקים השנה הרבה מתחת לממוצעים שלהם.
          לברון קולע ב-7% פחות טוב משנה שעברה.
          הארדן קולע ב-5.5% פחות טוב משנה שעברה.
          בראיינט קולע ב-8% פחות טוב מהעונה המלאה האחרונה שלו.
          דוראנט (הקלע הבולט ב-NBA) פשוט לא משחק.

          במבחן "העין" מרגיש שפשוט השנה הרמה נמוכה יותר.

          1. הארדן אגב חוזר לגרוב הקליעה הרגיל בשני המשחקים האחרונים עם 13 מ-25 מהשלוש כשהלילה השווה שיא קריירה של 7 שלשות.

          2. אני מאמין שבסופו של דבר כולם ייכנסו לקצב. בקשר לנתון למעלה הפער דווקא לא כזה זניח, במיוחד שהעונה כל קבוצה שיחקה רק 13 משחקים פלוס מינוס. אם העניין יימשך זה שווה חקירה מעמיקה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט