סיקור יום שני/ רון טחן

ערב נוסף של משחקי NBA מאחורינו. הקליפרס פרקו עצבים על שארלוט העלובה, קליבלנד כילתה את זעמה על אורלנדו, טורונטו ממשיכה להיות הלהיט של הליגה, ואינדיאנה הפצועה הדהימה בחוץ את המאבריקס. להלן סיקור המשחקים:

 

שארלוט (11-4) 92 – קליפרס (5-8) 113

לפני המשחק: גריפין יחגוג בצבע החלש של הבובקאטס ויוביל לניצחון

כמעט טריפל דאבל

אחרי המשחק: משחק מצוין של הקליפרס. בלייק גריפין וכריס פול כיכבו עם 22 נק כ"א, כאשר גריפין מוסיף 16 ריב' ו9 אס', ופול מוסיף 15 אס'. ג'אמאל קרופורד ממשיך לספק נק' מהספסל כשהיום צלף 21 באחוזים טובים (5 מ 8 מחוץ לקשת). הקליפרס נהנו מיום מצוין מחוץ לקשת עם 15 מ 32 (46.9%) לעומת 2 מ 20 של המארחים המסכנים, עם הפסד שישי רצוף. הבובקאטס זקוקים לשינוי דחוף, ואולי העלתו של קודי זלר (17 נק') בעונה שנייה טובה שלו, לחמישייה הפותחת, תוכל לסייע. לאנס סטיבנסון המשיך להתקשות עם 3 נק' בלבד, וכמוהו שחקן הרכש השני, מרווין וויליאמס עם 7 בלבד.

קליבלנד (7-6) 106 – אורלנדו (10-6) 74

לפני המשחק: קליבלנד תנצח בהפרש חד ספרתי

משחק מצוין ללברון

אחרי המשחק: קליבלנד ניצחה, ההפרש? 32 נקודות.  לברון היה מצוין עם 29 נק' ו 11 אס', וסייעו לו ורז'או עם 14 ולאב וקיירי עם 12 כ"א. באורלנדו ווצ'ביץ' בעוד משחק טוב סיים עם 18 ו 13, כאשר ויקטור אולאדיפו היה הבולט בשורות הקוסמים עם 22 נק' ו 9 ריב' משלו.

פילדלפיה (14-0) 104 – פורטלנד (3-11) 114

לפני המשחק: פורטלנד

אחרי המשחק: פורטלנד, אבל לא בקלות. למרקוס אלדריג' היה נהדר עם 33 נק' ו 11 נק', כאשר ווס מתיוס' ולילארד מאחוריו עם 17 ו 16 נק' בהתאמה. אצל פילי, ששיחקה כמו קבוצת כדורסל, בלטו במשחקם הראשון השנה בצוותא בחמישייה, מייקל קרטר וויליאמס וטוני רוטן עם 24 נק' לרוקי העונה המכהן, ו 20 נק' ו 9 אס' לשני. הנרי סיסס בלט גם הוא עם 22 נק', אך זה לא הספיק למארחים להימנע מהפסדם ה 14 ברציפות.

טורונטו (2-12) 104 – פיניקס (6-9) 100

לפני המשחק: לו וויליאמס יסייע לראפטורס לנצח במשחק הטוב של הלילה לנצח את השמשות החמות

היה קרוב

אחרי המשחק: טורונטו כבר הובילה ב 17 הפרש בתחילת הרבע הרביעי, בעיקר הודות למשחק הטוב ביותר בקריירה של יונאס ולנצ'יונאס (27 נק', 10 מ 11 מהשדה,  7 מ 8 מהעונשין, 11 ריב'), אך בנקודה זו החל המופע של אריק בלדסו שחיפה על משחק לא טוב של גוראן דראגיץ', עם 15 נק' ברבע האחרון, שיחד עם איזייה תומאס הנפלא (16 נק'), שצלף 3 שלשות ברבע האחרון, סייע לפיניקס לסגור את הפער ואף לעלות ליתרון נקודה, לפני שמהצד השני דמאר דארוזן(23 נק') החזיר את היתרון למארחים, והכריע לבסוף את המשחק מקו העונשין. קייל לאורי בערב סולידי של 14 נק' 7 ריב' ו 8 אס', יחד עם 17 נק' של וויליאמס מהספסל סייעו לקנדים להשוות את המאזן הטוב בליגה.

יוסטון (3-11)91 – ניקס (11-4) 86

לפני המשחק: הארדן ואנטוני יחגגו, יוסטון תנצח, אך לא בקלות

מועמד ל MVP?

אחרי המשחק: הארדן ומלו אכן להטו, אך מלו (14 נק') נפצע ברבע השני ולא חזר. בלעדיו, הניקס נלחמו ונשארו קרובים, אך לא היה להם מי שיעצור את ג'יימס הארדן עם 36 נק' כולל 7 שלשות (מתוך 12 ניסיונות), שבמצב של 79-80 לאורחים, השתלט על המשחק, וקבר את הניקס עם 11 הנק' האחרונות של קבוצתו.

דאלאס (5-10) –100 – אינדיאנה (8-6) 111

לפני המשחק: דאלאס תפרק את הקבוצה הפצועה בליגה

אחרי המשחק: 

מה קרה כאן? משחק עצום של מחליפי אינדיאנה. דונלד סלואן במשחק פנטסטי של 29 נק' באחוזים טובים (10 מ 14 מהשדה) הוביל 6 פייסרים נוספים שקלעו בספרות כפולות, כאשר הבולט הוא לואיס סקולה הותיק, שלאחר התחלת עונה לא טובה משחק טוב מאוד והפעם סיים עם 14 נק' ו11 ריב'. הפייסרס קלעו מצוין מחוץ לקשת וסיימו עם 13 מ 26, בדרך לניצחון חוץ מאוד מפתיע.

איזו עונה נהדרת יש לו

את דאלאס המאוכזבת, עם הפסד שני רצוף לקבוצה שמשחקת בלי הסנטר הבכיר שלה (הפסידה ליוסטון ללא הווארד), הוביל מונטה אליס עם 24 נק', ודירק נוביציקי הבלתי נגמר עם 22 משלו בתוספת 11 ריב'.

יוטה (10-5) 95 – שיקגו (5-9) 97

לפני המשחק: נואה יתקשה מול הקו הקדמי של הג'אז, אך הבולס הפצועים יחלצו ניצחון חוץ חשוב בעזרת ג'ימי באטלר וארון ברוקס.

רק תשמרו על עצמכם

אחרי המשחק: עבדו עלינו? פאו גאסול (23 נק') ודריק רוז (18 נק' ו 5 אס') חזרו לחמישיית הבולס, שפתחה את המשחק בצורה נהדרת וסיימה ביתרון 15 את המחצית, אך המארחת, שסבלה מערב חלש מאוד של גורדון היוורד (6 נק' בלבד), הלכה פנימה אל דרק פייבורס (21 נק' ו15 ריב') וקאנטר הטורקי 19 ו 8), שיחד עם יכולת טובה של טריי ברק (18 נק ו 10 אס') ומיודענו ג'ו אינגלס (11 נק'), מחקה את הפיגור, וברבע הרביעי קיבלנו משחק צמוד. ג'ימי באטלר (25 נק' לשחקן הנפלא הזה) וארון ברוקס (10 נק',7 ברבע האחרון) לא נתנו ליוטה לפתוח פער משלה, גאסול ורוז במהלך של סל ועבירה החזירו את היתרון, קאנטר הפך פעם נוספת, אך מייק דאנליבי עם 2 נק' במשחק כולו, החזיר את היתרון לאורחים. גאסול החטיא אחת מהקו 3 שניות לסיום, ועם כדור מהצד, יוטה הלכה לשחקנה הבכיר, היוורד, שניסה לנצח משחק נוסף השנה, אך החטיא זריקה ל 3, ושיקגו, קבוצת החוץ הטובה בליגה (2-7), חגגה את הניצחון.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. אתם חושבים שיש איזה רצון לא כתוב של הקבוצות והשחקנים להעניש את פילי על ההתנהלות שלהם בשנים האחרונות?

      1. +1, מעניין מה ווגאס אומרת.
        השבוע יש להם את ברוקלין, דאלאס והספרס… אין ממש צ'אנס שם.
        שבוע אח"כ יש להם את מינסוטה, אוקלהומה ודטרויט- זה הצ'אנס חברים. שיא ההפסדים לפתיחת העונה הוא 18 נכון?

  2. חוץ מזה לשאר המשחקים- הניקס נראו הרבה יותר טוב בלי כרמלו אבל לא יכלו ל-MVB שפירק אותם עם 12 נקודות רצופות ואסיסטים ל- 3 לייאפים קלים לגרסיה ודי-מו לריצת 19-4 אחרי שיוסטון היו בפיגור 6 4 דקות לסוף.
    היו שני מקרים העונה ששחקן סיים עם מעל 33 נק' 6 ריב' 6 אס' ו-3 חטיפות- בשניהם זה היה ה-MVB.

    קליבלנד wtf? לפעמים הם נראים פשוט רוצחים ולפעמים כמו חבורת ילדות, ממש צריכים פסיכולוג שם.

    טורונטו נראים כמו הדבר האמיתי, נראה אם יוכלו להמשיך בקצב המטורף הזה, קייל לאורי מוכיח שהוא לא היה שם רק לעונת חוזה ולעומתו דראגיץ' יורד ברמתו דווקא בעונת חוזה.

    מה עוד? דאלאס. לא קונה את ההתלהבות מהם. ריק קרלייל באמת אחד המאמנים הטובים בליגה אבל פרסונס לא מעלה את הרמה כמו שציפו ממנו, צ'אנדלר עושה בדיוק מה שחשבנו וזה לא הרבה ונוביצקי תכף יגיע לשלב בעונה שבו הוא מתחיל להיפצע/לנוח.

  3. אחלה טור!

    קליבלנד בהחלט נראת כסובלת ממאניה דיפרסיה. כשהיא משחקת את הכדורסל של בלאט היא נראת כמו מועמדת אמיתית לאליפות. כשהשחקנים מתחילים לזרוק ולשחק 1-1 בלי הגנה היא נראת כמו בדיחה. מזל שהם במזרח ועד שהם יתאפסו על עצמם הם לא יכנסו לברוך רציני.

  4. הסיכוי של פילי הוא מול מינסוטה או אוקלהומה (הטישו לולדי)
    אני מקווה שקליבלנד יתאפסו על עצמם ויראו יציבות. אחר כך כבר יבוא השיפור. קדימה בלאט !

    1. אני מבין אותך לגמרי אבל חבל לי על השחקנים (כלומר על אלא שבאמת שחקני nba). כל מישהו תחרותי ואם טיפת כבוד עצמי, ואני בטוח שאי אפשר להגיע לnba בלי להיות מאוד תחרותי אלא אם אתה בגובה 2.20, היה מתחרפן מהמצב הזה.

      זה מדכא לחלוטין להפסיד פעם אחר פעם ולהיות הבדיחה של הליגה. אני מאוד מקווה שכל הסופר-טאנקר הזה לא יצליח אבל אני מרחם על השחקנים של פילי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט