סטטיסטיקות משוגעות מליל שבת / דור בלוך

1) הפייסרס רחוקים שחקן אחד מלהחזיק את אחת החמישיות החזקות בליגה… ברשימת הפצועים. היל, ג'ורג', ווסט, היברט, כל מה שחסר זה קלע טוב בפצועים והם מסודרים, מישהו רוצה לפצוע את רודני סטאקי אולי? הורנאסק ממשיך עם ניהול הדקות המתמטי שלו כשאף שחקן לא משחק מעל 25 דקות. כששלושת השחקנים שזרקו הכי הרבה מהחמישיה שלך קולעים ב-9 מ-30, ואילו הסטטיסטיקה המקבילה של המחליפים היא 16 מ-33 זה לא מפתיע. מעניינים הסאנס האלה.

2) אורלנדו היא לא קבוצה טובה. זה לכשעצמו לא כל כך מפתיע, לעומת זאת להגיע ל-18% מהשלוש זה בהחלט מרשים, אבל מה שיותר מרשים הוא שעד לפני שני משחקים אורלנדו הובילה את הליגה באחוזים מ-3 עם 43%. לאן כל זה נעלם? נתון חריג נוסף – בשתי הקבוצות כל 10 שחקני החמישיות שיחקו מעל 30 דקות, כנראה שהחברה' לא ממש סומכים על הספסל שלהם.

3) אוי קליבלנד. 18% מהשלוש? כמו אורלנדו? מביך. עם זאת כשוויליאמס עולה מהספסל ומשתולל עם 36 נקודות ב-29 דקות (!!!!) מה אתה כבר יכול לעשות? נגיד לשחק כדורסל יותר טוב. בואו נמשיך הלאה.

4) ומקבוצה מדכדכת אחת לשנייה, פילדלפיה אפילו לא מסוגלת לקלוע מהעונשין עם 60% בלבד בהפסד לניקס. אם ה-76'ס שזה להם הפסד 13 ברציפות מתחילת העונה יכולים להתעודד במשהו, הוא בקובינגטון שעלה מה-D ליג כדי לצלוף 4 שלשות רצופות ו-14 נקודות ב-17 דקות. מלבדו רק שחקן אחד נוסף קלע מעל 10 נקודות בהתקפה המביכה של פילדלפיה. גם בניקס אגב רק שני שחקנים קלעו מעל 10 נקודות, אבל נתעסק בלחבוט בניקס ביום אחר.

5) מה קורה עם השלשות היום?! דאלאס עם 17%? מה זה? כמו כן ג'יימס הארדן קלע בדיוק, אבל בדיוק, כמו כל הספסל של דאלאס. בחיי שבשביל סטטיסטיקות כאלה אני כותב את הטור.
6) הידד, שיא נקודות לאנדרו וויגינס בקיירה עם 29 וגם 4 חטיפות, חבל שזה בא בתבוסה מול הקינגס, הימורים על מתי הרוקי משתגע ומבקש טרייד? כמו כן לשתי הקבוצות אין ספסל, כשזה של מיניסוטה מנצח עם 25-23. כספי היה חושך למי שתהה.

7) לא קשור ישירות להיום אבל משעשע לא פחות, הבאקס שהפסידו הלילה לוויזארדס חטפו מכה נוספת כאשר הליגה הורידה להם נקודה בדיעבד, כשהסתבר ששלשה של האנסון הייתה צריכה להיספר כ-2 בלבד. התוצאה הסופית: 124-82 במקום 124-83. תעשו עם זה מה שאתם רוצים.

8) 12 נצחונות רצופים בבית לספרס נגד הנטס, אבל שימו לב לשורה של טימי: ריבאונדים? 10. אסיסטים? 7. חטיפות? 3. חסימות? 4. נקודות? 7. בכמה זמן אתם שואלים? 25 דקות! בחייאט קואץ' לא יכולת להשאיר אותו על המשחק 40 דקות כדי שהוא ינסה ללכת על…. איך אומרים 5 סטטיסטיקות שונות בדאבל פיגרס. אלוהים אדירים.

9) שיא נקודות למפלצת חד הגבה עם 43 מול יוטא. הוא והולידי יחד קלעו 62 נקודות, שזה 8 נקודות יותר מכל יתר הפלקינס. דומיננטי משהו. גורדון הייוארד ממשיך להיראות כפרנצ'ייז פלייר עם 30 בעוד טריי בארק מממש את ההבטחה של מחזור הרוקיז שלו עם 20.

10) טייריק אוואנס מקום 15 בליגה באסיסטים?! say what?

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. 1. עובר משהו על טייריק אוונס, כנראה שלקח משהו.
    2. הנפילה באחוזי השלשות של אורלנדו רק מראה שאנחנו עושים סטטיסטיקה על מעט משחקים.
    3. טימי בחיים לא היה מגיע היום ל-5 סטטיסטיקות בדאבל פיגרס (חסימות וחטיפות זו בעיה), אבל כל הכבוד לו.
    4. יופי של טור, תמשיך.

  2. איזה טור, תענוג!
    אגב, אם אני לא טועה בשידור אמרו שההפרש שיא לניצחון של טורונטו הוא 42 (התשובה לחיים, ליקום וכל השאר).
    בכל מקרה, מצאתי מה לעשות עם זה 🙂

  3. הטור הזה הוא רעיון נפלא! מקווים להמשך שלא חייב להיות יומי, אבל העיקר שימשיך. סטטיסטיקה אחת שמפליאה אותי ביותר היא מספר המשחקים הרב בו קבוצה מפגרת ביותר מ-20 וחוזרת לנצח. זה קרה כמה פעמים בשבוע האחרון!
    תודה דור עם רעיון נפלא!

  4. טור פשוט כיפי, תודה דור, יודעים עד כמה אתה עסוק ונחמד שאתה מתפנה לדברים חשובים יותר 😉
    יוסטון נראה לי שוברת כל שיא אפשרי במספר השלשות שהם זורקים השנה, אני חייב לבדוק את הנתון הזה. רק במשחק אתמול הם התקרבו לאיזה 50 נסיונות לשלוש.
    הם גם בטופ במניעת שלשות של היריבים

    1. טוב אז האינטואיציה צדקה.
      יוסטון בקצב הזריקות ל-3 הגבוה בהיסטוריה עם 34 זריקות למשחק! (דובי נחש מי במקום הראשון בהיסטוריה? הניקס! כן הניקס מקום ראשון במשהו, וגם את זה אנחנו הולכים לקחת לכם).
      הטילים גם במקום הראשון בקליעות לשלוש (12) אבל באחוזים של גבינת שמנת.
      מה שכן, הם הקבוצה שגורמת לאחוזי הקליעה לשלוש הכי גרועים (קבוצות קולעות מולם ב-27%), מקום ראשון באחוזי היריבה הכלליים ולא מפתיע- מקום ראשון ביעילות הגנתית. וכל זה שרוב העונה עד עכשיו הם משחקים לפחות בלי שני שחקני חמישייה בכל משחק.
      ותודה לטרבור אריזה שנמצא בכל מקום ול-T.R Dunn מאמן ההגנה החדש.

          1. ג'יי אר לא צריך לחפש הצדקות בשום מקום כדי לזרוק. לפעמים נראה שהנשימה והזריקה מחוברות אצלו לאותו מקום – לא רצוניות, לא נשלטות ולא מפסיקות לשנייה

      1. אני לא חושב שזה דבר טוב מה שאתה אומר. נראה לי שעניין השלשות, גם הזריקה שלהם וגם העצירה שלהם זה אובססיה אצל יוסטון. כאילו מורי חופר למקהייל כל הזמן על השלשות וכמה זאת הזריקה הכי חשובה של המשחק עד שמקהייל והשחקנים שלו מתרכזים רק בדבר אחד למנוע ולזרוק שלשות. לדעתי זה הופך את המשחק של יוסטון למאוד חד גוני ומאוד צפוי.

        במשחקים קשים יותר ובפלייאוף הם יצטרכו יותר לנצל את הווארד בפנים, יותר תרגילי פיק אנד רול של הארדן עם הווארד שאני לא מבין למה לא עושים את זה יותר. חבל שהם לא מתחילים לתרגל את התרגילים האלה עכשיו שהם לא ייתקעו כמו שנה שעברה בפלייאוף.

        1. זה כי הווארד לא נמצא. וגם לא טרנס ג'ונס. הקו הקדמי שלהם הוא ג'ואי דורסי וטאריק בלאק, אחלה שחקני פוטבול אבל לא ממש מזהים כדור כתום אם יתקוף אותם ברחוב.
          אבל צודק, בלי קשר למי יש ומי אין, זה ממש הרבה יותר מדי. לפחות השנה יש הגנה שעושה את הניצחונות ולא חייבים להסתמך רק שהשלשות יכנסו או שהארדן יציל את היום

  5. זה לא מה שמורי דורש מהם באימונים זאת הקבוצה שהוא בנה להם.
    קבוצה שמבוססת על גבוה דומיננטי, סקורר שהוא החודר הטוב בליגה והמון קלעי שלוש של קאטץ' אנד שוט מסביב.

    הרבה יותר מזה אי אפשר לדרוש. בניגוד לספרס אין שם שחקנים שיכולים לקלוע בעקביות מסביב לכל קשת השלוש. שנה שעברה היה אחד שעשה את זה לא רע(פארסונס) כולל קליעה מכדרור אבל גם הוא לא שם.

    יש שם שחקנים שקולעים בקאטץ' אנד שוט ממקומות ספציפיים וזה מגביל אותם למשל לשחק משולש או המןון חילופים ופיק אנד פופ כמו בספרס.

    פיק אנד רול עם האוורד זה אף פעם לא היה משהו שמנצח משחקים מהסיבה הפשוטה שהאוורד לא קטלני באמת בניצול המצבים בצבע, הוא גם מוגבל ליד אחת.
    החוזה של האוורד היא לנצל DEAD BALL בצבע, להרוויח ריבאונד התקפה . בפלייאוף אם יוסטון רק תחשוב ללתכנן את צורת המשחק שלה עם פיק אנד רולים בין הארדן להאוורד היא תעוף בלי תחרות בסיבוב הראשון.

    1. אני חושב שהווארד והארדן זה יכול להיות פיק אנד רול מאוד יעיל כשהארדן יכריח את השומר של הווארד לצאת אליו בגלל הקליעה שלו והווארד ירוץ לאליהופ. אם הפיקאנדרול ייעצר עם חילוף יש לך פה שני מיסמאצ'ים מטורפים, הווארד מול גארד והארדן מול סנטר.

      1. עד שתגיע איזו ממפיס בפלייאוף ואז אף גבוה לא יצטרך לצאת להארדן והאוורד כרגיל יקבל כדור בפוסט עם הגב לסל ויעמוד על אחוזים של 25% מצד ימין של הטבעת וקצת יותר גבוה מהצד השני.

        למרות הגודל והפיתוי אתה לא יכול לבנות את ההתקפה שלך על תרגילים להאוורד.

        האוורד יעשה את הסלי זבל שלו ועוד כמה לובים במעבר בכל שאר הזמן הוא יצטרך להמשיך לגרום להגנה של יוסטון לעבוד טוב ובעיקר להוציא כדורים לקלעים בפינות.

  6. עם סטטיסטיקה קשה להתווכח. הוא הולך הכי הרבה לקו וזה לא עונה אחת ודי. ועם הפלופים והשני צעדים וחצי שלו זה כמעט תמיד סל ועבירה.

      1. אני חושב שאמא של ווסטברוק תאלץ להתמודד עם הקביעות הברורות שלי כרגע ולהתמודד קודם כל עם האשמות חסרות השחר שזעקת בעונה שעברה כלפי הבן שלה(שהוכיח לך שהוא לא רק הPG הטוב בליגה הוא גם אחד מ-10 השחקנים הטובים בליגה).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט