10 סטטיסטיקות משוגעות ממשחקי הלילה / דור בלוך

1) פעם שנייה ב-11 יום ששארלוט מאבדת יתרון 23 נקודות או יותר להפסד, למייקל ג'ורדן השחקן זה לא היה קורה.

2) פילדלפיה קלעה 17% מהשלוש הלילה מול פיניקס, אין פאנץ'. אף שחקן בפיניקס לא שיחק מעל 23 דקות, ו-13 שחקנים שיחקו לפחות 10, אני משוכנע שהורנאסק ישב שם עם סטופר.

3) מר זריקה לדקה – די ג'יי אגוסטין זרק 22 זריקות ב-24 דקות (כולל 5 מהעונשין) , מה המאזן שלו מהשדה? 4 מ-17, לא הייתo חושבים שאחרי נגיד 12 או 13 המאמן יגיד, די ג'יי, זה לא הערב שלך, אולי תמסור קצת לגרג ואנדרה בצבע?

4) טורונטו שברה את שיא ההובלה הגדולה ביותר בהיסטוריה שלה בניצחון על מילווקי (52 הפרש ברבע השלישי) ופספסה ב-3 נקודות את שיא הניצחון הגבוה ביותר שלה, בין היתר הודות לערב קליעה משוגע של 60% מהשלוש

5) ערב של 16 ו-16 לזאק רנדולף, כשמארק גאסול משווה את שיא הנקודות שלו (32) וממפיס עם 21 נצחונות רצופים בבית. מאמן הסלטיקס המובסים בתגובה: הם לא מפסידים יותר מדי גם בחוץ. תכל'ס.

6) מר נקודה לדקה – פרקר עם 28 נקודות ב-25 דקות לספרס מול מיניסוטה, כל החמישיה של סן אנטוניו סיימה עם נתון +- של +20 ומעלה, וכל החמישיה של מיניסוטה למעט וויגינס עם נתון של 20- ומטה. לא נעים.

7) אומנם שיקאגו במכת פציעות, אבל זה לא תירוץ לכך שבחמישיה שלה אף שחקן לא סיים עם מעל 12 ורק אחד סיים בדאבל פיגרס (ברוקס עם 12), אולי בגלל זה החמישיה השניה שלה שיחקה בערך 25% יותר דקות מהחמישיה הראשונה. ערב רוטציוני מבולבל לת'יבודו ותבוסה לבולס מול פורטלנד.

8) כשהקבוצה שלך במכת פציעות ואתה קולע ב-20% מהשלוש לערב, אולי ללכת לשלשת ניצחון עם הבאזר בפיגור 2 הוא לא הרעיון הכי טוב, אבל זה מה שרג'י ג'קסון עשה באוקלהומה, וכמובן החטיא כדי להעניק לנטס את הניצחון. אולי בפעם הבאה רג'י.

9) הו האימה, קליבלנד לא קלעה נקודה ב-9 הדקות האחרונות מול וושינגטון בדרך לתבוסה. ערב של 13 אסיסטים בלבד וארווינג עם 0 מ-6 מהשלוש. אולי תמסור כבר?!?!? דיוויד תגיד לו.

10) תבחרו את הסטטיסטיקה שלכם. קובי מחטיא את 8 הזריקות הראשונות של המשחק? צ'ק. 62% מהשדה לדאלאס? צ'ק. 8 שחקנים בדאבל פיגרס למאבריקס? צ'ק. אבל המדהימה מכולם? בריאנט סיים כשחקן עם הכי הרבה אסיסטים בלייקרס, ולא כשחקן עם הכי הרבה נקודות (!!!) מתי בפעם האחרונה זה קרה?

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. ארורות הצרעות שדפקו לי ליל הימורים מושלם.
    לא ראיתי את המשחק, אבל נראה לי שעם הדבק שלהם קיד-גליכרייסט זה לא היה קורה.

  2. דור, אחלה פוסט. לגבי נקודה 9, אתה מתכוון כמובן לסלי שדה. קליבלנד קלעה בדקות הללו 7 נקודות, אך כולם מהקו.

    1. לפני כמה ימים גיא ניתח בצורה פנטסטית את סיכוייה הפוחתים והולכים של אוקלהומה להוציא משהו מהעונה הזאת. אולי הוא יהיה ילד טוב ויעשה את זה שוב

  3. בתור מתעב מספרים מושבע עקפתי את פוסט המספרים כל השבת ובסוף נכנסתי. פיצוץ. כל הכבוד דור.
    הרוויחו אצלך במשרד

  4. דובי לבקשתך (קופי, פייסט ועדכון מספרים):

    "הצפי לחזרה של ווסטברוק ודוראנט הוא אמצע דצמבר כך שזה יוצא באזור המשחק ה-28 של העונה.
    אם הם חוזרים בכושר שיא ומצליחים לנצח 75% מהמשחקים שיישארו להם עד סוף העונה הם ישיגו 41 נצחונות. כרגע יש להם 3 נצחונות.
    סביר להניח שהשנה, עקב התחזקות של קבוצות ששנה שעברה היו ב"טנקינג מוד", על מנת להכנס לפלייאוף צריך להגיע ל-49 או 50 נצחונות.
    המשמעות היא שאוקלהומה, על מנת להכנס למקום השמיני בפלייאוף, צריכים לנצח 6 מ-13 המשחקים הקרובים.
    בחינה של הלו"ז של אוקלהומה מראה שהסיכוי של אוקלהומה קיים, אבל נמוך.
    עגל צודק, כאשר 2 הכוכבים יחזרו הלחץ להגיע לפלייאוף יהיה עצום, וגם בעונה שכל השחקנים בריאים, להגיע ל-75% זו משימה לא קלה.
    (75%= 61-62 נצחונות בעונה).
    בשבועיים הקרובים המשחקים נגד הסאנס, הפליקנס והקינגס יכולים להכריע את גורל העונה של אוקלהומה."

    והלילה, אוקלהומה המשיכו בכריית הבור, והתקרבו עוד טיפה לנק' האל-חזור.
    מה שממש צריך להפחיד את אוהדי אוקלהומה היא חזרה מוקדמת מידי של ווסטברוק ודוראנט – אם לא יאפשרו להם לחזור בהדרגה לכושר משחק, הסיכון לפציעה נוספת גדול משמעותית.
    ובקינג קאונטי (סיאטל) 2 מיליון אוהדי הסופרסוניקס ז"ל מסננים –
    karma is a beach

  5. המספר הנוסף – 21.
    מספר המשחקים שסטן ואן גאנדי החזיק לפני שפאט ריילי החליף אותו ב-2006 (11 נצחונות, 10 הפסדים).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט