חם מהתנור: אנדריי קירילנקו לפילדלפיה? עדכונים בקשר לג'ורג', דוראנט, ווסטברוק/רועי ויינברג

מקורות מדווחים שפילדלפיה 76' (12-0) וברוקלין נטס (7-5) עובדות על טרייד שכולל את אנדריי קירילנקו. לא ידוע מדוע קירילנקו, שכשיר לחלוטין, לא זוכה לקרדיט מליונל הולינס-הוא לא שותף במשחקי הנטס האחרונים, ומקבל 5.1 דקות למשחק. AK47, שלא משחק בגלל "סיבות אישיות", לא צפוי לשחק בעתיד הקרוב במדי ברוקלין.

מקורות מדווחים שמלבד קירילנקו, גם סרגיי קרקסב, הסווינגמן הרוסי, מועמד לעבור בטרייד לפילדלפיה. בתמורה, ברוקלין מעוניינת להשיג חריגת טרייד. קרוב לודאי שפילדלפיה תשחרר את קירילנקו, חבר חמישיית ההגנה לשעבר, ותשתמש במשכורתו כדי להגיע לסך המשכורות המינימלי של הליגה. הניו יורק פוסט מדווח שטרייד כזה יקרה לאחר ה-15 לדצמבר, התאריך שבו כל השחקנים החופשיים והרוקיז שחתמו בקבוצות חדשות יכולים לעבור בטרייד.

*

מארק קיובן, בעלי דאלאס, על החזרה של צ'נדלר פרסונס ודאלאס (3-10), ליוסטון: "אני מצפה שהנשים יעודדו והגברים ישרקו בוז". כזכור, פרסונס שיחק ביוסטון מ-2011 עד 2014.

*

הטימברוולבס, שסובלים ממכת פציעות (ריקי רוביו, רוני טוריאף, ת'דאוס יאנג, קווין מרטין וניקולה פקוביץ' לא כשירים), מתכננת להגיש בקשה לחריגת פצוע. הם צריכים לבחור 3 שחקנים שלא יוכלו לשחק ב-10 הימים הבאים, וקרוב לודאי שרוביו יהיה אחד מהם.

*

סקוט ברוקס נשאל על החזרה של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק לת'אנדר החלשים (10-3), ואמר היו לשחקנים מספר אימונים טובים, ויחזרו בקרוב.

*

פילדלפיה שלחו את הפורוורד ג'קאר סמפסון לדלוור, קבוצת ליגת ההתפתחות שלהם. ב-9 משחקים במדי הקבוצה העונה, סמפסון קלע 2 נק' עם 1.7 ריב' למשחק העונה.

*

ג'ף טיילור, שחקן ההורנטס שהושעה ל-24 משחקים עקב הכאת חברתו, לא יערער על העונש. יו"ר איגוד השחקנים אמרה שתתמוך בו במידה ויערער, מה שלא יקרה בסופו של דבר.

*

בקרוב מאוד, פול ג'ורג', שנפצע במהלך אימוני נבחרת ארצות הברית לאליפות העולם בכדורסל, יחזור לעבוד על מגרשי הכדורסל. עדיין לא ידוע האם האול-סטאר יחזור לשחק העונה בשורות אינדיאנה פייסרס.

*

קליבלנד (6-5) מחפשת טריידים כדי להשתפר, ואחד השחקנים שצפויים לעבור בטרייד זה ברנדון היוויד, הסנטר שהעונה עם 2 נקודות ו-2 ריב'.

*

קרוב לודאי שבמשחק הניקס הערב נגד הסבנטי סיקסרס, נראה את הרכז חוזה קלדרון משחק את משחקו הראשון במדי הקבוצה.

*

טאג' גיבסון מצטרף למסדר הפצועים של שיקגו בולס, לצד קירק הינרייך (כאבים ברצועה,עובר בדיקות כשירות יומיות), דריק רוז ופאו גאסול (כאבים בשריר ההמסטרינג ובשוק, בהתאמה), לאחר שהפאוור פורוורד נקע את הקרסול. לא ידוע מתי הוא יחזור מהפציעה, שקרתה באותו מקום וכמעט שנה לאחר הפציעה של רוז אשתקד, שגרמה לדי-רוז לפספס את המשך העונה. במקומו צפוי לפתוח הרוקי ניקולה מירוטיץ'.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. אוי קירילנקו קירילנקו… כנראה היה צריך להישאר באירופה במקום להתבזות (עד כמה שאפשר לקרוא לזה… בכל זאת, לא מקבל דקות משחק)

    1. טרייד של AK47 על הטרייד אקספשיון של הקאבס (5.3 מיליון) נראה הגיוני, ויקדם מאוד את קליבלנד. גם שחקן ספסל שיכול לשנות משחק, וגם אחד שעושה הגנה ולא גמר את הסוס כמו מריון.

      1. האם באמת מריון גמר את הסוס, לי זה לא ברור. יש כאלה שיאמרו שקירילנקו גמור, לא ? מזמן לא ראיתי אותו בפעולה. גם אם הוא יגיע לקליבלנד זה לא תיקון משמעותי.

    2. קירלינקו הוא כנראה אחד המתאימים ביותר לכל מאמן (אם הייתי מאמן הייתי רוצה 2 כמוהו שיעשו הכל על המגרש)

    1. שיבח ריבונו ויחסים זה גלגול של שיקח ריבאונד ויחסום…?
      מלך האוטוספלר שלך.

      תנסה לכתוב מהר גנן גידל דגן בגן או ארמי אובד אבי ותגיד מה יצא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט