על הקאבס (לברון!) ו-OKC, כדי שאוכל להירגע / ערן שעשוע (דקסטר)

שלוש  מילים על קליבלנד– החששות שלנו התאמתו.

לברון אכן טינופת. ואני לא אומר את זה בתור שונא, אלא בצורה האובייקיטיבת ביותר.

מעולם לא זכור לי מקרה בו שנאתי כ"כ שחקן ברמה כזו גבוהה, ואני לא מדבר על שנאה ספורטיבית אלא ממש שנאה אמיתית של שחקן עם אופי חרא. כ"כ חרא שהוא מסריח לי את החדר בזמן שאני רואה אותו משחק..

טוב אז אחרי שהוצאתי את זה מהסיסטם נדבר קצת כדורסל.

סתם..

 עוד קצת לברון, אז למה לברון כזה חרא העונה:

      1. מקשקש בתקשורת על המאמן- אתה מקנא בספרס?? ראית פעם את דאנקן מבקר את המאמן שלו מול המצלמות??

     2. מתבכיין על דקות משחק- אתה מקנא בספרס?? קח 12 מיליון דולר כמו פרקר ותדאג שלקבוצה יהיה כסף להחתים שחקן 6-7-8 .

    3. מתבכיין שוב על דקות משחק- תתבגר, אתה בן 30 לא 38 כמו טים דאנקן. אף אחד לא רוצה שתשחק את עצמך אבל הקבוצה זקוקה לך אידיוט! איזה שחקן גדול בעבר התבכיין על הדקות שהוא משחק?? 39 דקות מתוך 48 זה לא מעט אבל זה לא ממש הרבה.  אם קובי היה רואה את הספרה 3 לידו בדקות הוא היה שורף את המועדון..

   4. מתבכיין על ההגנה- אז תתחיל לשחק הגנה ולהוות דוגמה אישית, ואל תשכח שהשחקנים שאתה הבאת(!) כמו ג'יימס ג'ונס ומייק מילר הם בני 100 ולא יכולים לזוז. ורגע לפני שאתה דואג להביא את ריי אלן- כן הוא יכול לקלוע שלשות ולפתוח את המשחק רק שגם הוא לא יכול לעשות הלוך חזור על הפרקט בלי משאף.

   5. מקשקש על הקבוצה-  אלה דברים שסוגרים בחדר ההלבשה ולא מוציאים החוצה לתקשורת במיקרופון הראשון שאתה רואה.

   6. משיח- אה.. שכחנו שהחלפת את ישו.. תפסיק להתנהג כאילו אתה המשיח החדש של הכדורסל ולנתק את עצמך ממה שקורה בקבוצה. שחקנים מרגישים את זה ולמה שהם יתנו לך את הכבוד אם אתה בטוח שבאת "ללמד" את הנתינים איך זוכים באליפות.

זכית באליפויות כי חברת לדווין וויד וכריס בוש והיה לך את פט ריילי שירכיב את שאר החלקים בפאזל וישלוט בנעשה.

קליבלנד משחקת הגנה נוראית אבל זאת שנת בנייה וצריך לקחת את זה בפרופורציות. אם נוציא רגע את לברון מהמשוואה, 2 השחקנים המשלימים את הטריו- קיירי ולאב הם שחקני הגנה לא טובים כרגע. בניגוד אגב למה שהיה ללברון במיאמי שם וויד ובוש יכלו לשמור אחד על אחד ברמה הגבוהה ביותר.

הספסל למעשה לא קיים ואין כמעט גופות צעירים ואתלטיים כדי שיתנו מנוחה או נקודות או משהו כלשהו שקשור לכדורסל- וכן האריס הוא לא רע, ותומפסון נותן את שלו בריבאונד אבל זה לא מספיק כדי לאיים ממש על האליפות- מה גם שבהרכב הנוכחי הגארד שליד קיירי חייב להיות בולדוג בהגנה.

אם בקבוצה הזו יבינו שזו שנת בנייה ולמידה הם יהיו במצב מעולה שנה הבאה ולברון אכן יוכל להביא את הטבעת ב 3 שנים הקרובות.

 אתם מתארים לעצמכם מה יהיה בעיר אם לברון יחליט לעזוב שוב??…

**********************

th

 שלוש מילים על אוקלהומה: –  פספסו את זה.

 

טוב, קליבלנד עמדה לי על הלשון, אבל גם OKC תקועה לי בראש כשבר כלי ואני מוכרח לדבר כמה מילים עליה לפני שאצליח להירגע ולחץ הדם יחזור לרמה נורמלית.

 הקטע הזה של לוקחים אליפות ומחלקים טבעות ומרימים את הגביה וכולם חוגגים בחדר ההלבשה והקונפטי יורד עליך…

בדיוק את הקטע הזה הם פספסו. הליגה יודעת לאזן את עצמה ולתת הזדמנויות לחלשים. אם נותנים לך אגוזים עדיף שיהיה לך שיניים או שתתחיל לגדל כאלה. אפשר לעשות טאנקינג עד מחר אבל שחקן כמו דוראנט נופל פעם בעשור. ולקבל את ווסטברוק ואת הארדן בשנתיים שלאחר מכן??

הדברים האלה לא קורים. אבל אם קרה צריך לעשות הכול כדי ללכת על אליפות. ברגע שהארדן נשלח בטרייד בגלל חישובי תקרת שכר הבנו, או הבנתי, או הבנתי ועוד כמה שהבינו שמ OKC לא תצא אלופה. יש כל מיני הסברים של עכברי כדורסל על המדדים של קווין מרטין לעומת הארדן וחישובי עלות תועלת שחוץ מלהישמע יפה לא מועילים בכלום.

ההסבר הכי מועיל למה לא עושים כאלה מהלכים זה כי זה דופק את המאזן החברתי, האנרגטי והפסיכולוגי בקבוצה. OKC היתה מרחק שנה נוספת מזכייה באליפות (להערכתי). להפיל את כל העסק על תקרת שכר?! תקרת שכר?? אתם צוחקים איתי?? איזו קבוצה שרודפת אחרי אליפות עושה כאלה חישובים?

חוץ מזה שקבוצה ברמה הזו היא רווחית, וחריגה של כמה מיליונים בקושי מדגדגת אותה. הרווח האלטרנטיבי שקבוצה כזו עושה הוא הרבה יותר גדול מהחוזה שהארדן עתיד לקבל. ו…. אולי הכי חשוב.. להארדן היתה עוד שנה נוספת בחוזה הקיים, מה בער??

קווין מרטין??? אלף כמוהו אני מביא מהוואי.. אלף!! למה אני נזכר בזה? כי זה מדגדג לי על קצה הלשון וחיכיתי שמשהו יחרוק שם. פתאום הדינמיקה משתנה והמומנטום לא איתך. פתאום ווסטברוק נפצע, ואז שוב.. ואז דוראנט ואז שוב ווסטברוק והקבוצה לא מצליחה להרכיב סגל אליפות סביב 2 הכוכבים. ונדמה שרק "מזל רע" מונע מ OKC להצליח.

זה לא המזל- זה איך שאתה מתייחס למזל.

 פעם כתבתי שהליגה הזאת טסה ב 100 קמ"ש ומי שלא מתאפס על עצמו נופל. זה לא משנה אם בגלל פציעה או בגלל המאמן או בגלל הכלב שאכל את השיעורי בית.

פישלת?- נפלת.

מה יהיה- לא דוראט ולא ווסטברוק יישארו בקבוצה, מתישהו יימאס להם מהקבוצה, מהמאמן ומאחד מהשני. (מי אמר לייקרס ולא קיבל!) כל שנה הם מתרחקים צעד ועוד צעד מאליפות ובינתיים שאר הקבוצות מעמיסות כוכבים ומשתפרות.

 .אוטוטו פרסטי יוכל לחזור לשחק פנטזי בסטקבול כמו שהוא אוהב..

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. פרסטי כשלון חרוץ, חוץ מהבחירה בדוראנט(יותר בגלל שפורטלנד בחרה באודן)ווסטברוק הארדן ואיבקה, הכל טעויות ,הטרייד הטיפשי על הארדן יכל למשוך איתו עוד שנתיים בקבוצה במקרה הגרוע ביותר, התמורה עליו היא כמו מרצדס תמורת 2 פיאט פונטו, חוסר הפיטורים של ברוקס הדחליל חוסר בבניית צוות מסייע איכותי ויעיל והבאת ותיקים

    1. אין לי מילים לתאר כמה אני לא מסכים איתך יוסי. הכשלון של אוקלהומה הוא דבר מעצבן, אבל כדי שתהיה לך אפשרות שיצחקו על כשלון שלך, אתה צריך פוטנציאל להצלחה. את זה פרסטי בנה במו ידיו. אז את הבחירה של דוראנט לא צריך לזקוף לזכותו, אבל כל המוק דראפטים של 2008 הראו שווסטברוק עומד להיבחר 7-8 ופרסטי לקח אותו במקום הרביעי והוא הפך לאחד משלושת השחקנים הטובים של הדראפט אם לא השחקן. הישג זה מתגמד לאומת הבחירה באיבקה, אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה + שחקן התקפה טוב מאוד בבחירה ה-20 ומשהו. גם ב-2009 הוא לא התבלבל ולקח את הארדן על חשבון רוביו אוונס הבינוניים משהו ופלין המזעזע שהיו מועמדים. אולי את ברוקס הוא היה צריך לפטר, אבל חוץ מזה הייתי נותן לפרסטי A+.
      אחרי שאוקלהומה לא לקחו את הגמר נגד מיאמי יש לי רק דבר אחד לאמר עליהם ולהם: קארמה איז אה ביץ׳.

      1. יונתן,

        פרסטי אכן GM גדול עד לנקודת הטרייד עם הארדן.
        מאז הוא בקומה.
        לא זוכר טעות כזו קריטית מצד GM. והיו הרבה טעויות.
        זה לא כמו שחקן שיש לו שנייה לחשוב תחת לחץ.
        מדובר על תהליך של כמה חודשים שבסופו קיבל את ההחלטה הגרועה ביותר עבורו.

        1. ממש לא בטוח שזה פרסטי, מאוד יכול להיות שזה החלטת בעלים לא לחרוג מתקרת השכר. לגבי ברוקס, משהו מסריח שם, קשה לי להאמין שהוא לא רואה מה שכל אוהד עם הבנה ממוצעת ומעלה רואה כבר שלוש שנים.. חוץ מזה אחלה פוסט

        2. אייברסון על בילאפס-טרייד שדפק לגמרי את הפיסטונס
          רוברט טריילור למילווקי, דריק נוביצקי לדאלאס.

          הטרייד של קובי על דיבאץ לא נכנס-קובי רצה לשחק רק בלייקרס, להורנטס היה שוטינג גארד טוב יחסית, לארי ג'ונסון

  2. הכל נכון.
    טוב שאוק' פספסו כי הם קבוצה מגעילה ואנטי כדורסל.
    ומגיע להם על כך שלא העיפו את הדחליל.

    ולגבי לברון כנ"ל, מצידי שכולם שם יאכלו את הדייסות שלהם – קליבלנד, קיירי, לאב והפלופר הראשי המושך בחוטים – רק חבל לי על בלאט שנשאב לעסק המסריח הזה בגללו.

  3. כמה זמן זה ישב לך בגרון דקסטר? שמח ששיחררת ויותר שמח שפתחת בפנינו, מאמר נהדר!
    מסכים עם הכל למעט הדעה ה(מאוד) קיצונית שלך על לברון, על אף שהגישה שלו לאחרונה גם כן מאכזבת אותי מעט. אבל הוא היה ונשאר אחד הגדולים ביותר

    1. תודה ג'ון סנואו.. אההה וול..

      אני בדר"כ לא אדם קיצוני אבל לברון הגניב אותי השנה.
      כל פעם שלברון יוצא לתקשורת הוא עושה נזק ורואים את האופי האמיתי שלו.
      זה למה מי שלא אוהד אותו שונא אותו, ולא משנה כמה הוא יתאמץ.

      כמובן שגם בלאט טועה אבל לברון צריך לדעת יותר מזה.
      שחקן גדול צריך להבין את זה- לכן הוא לעולם לא ייחשב שחקן גדול בעיניי אלא אחד עם הרבה כשרון שעשה מה שהיה צריך לעשות ברמת הכישרון שלו.

      הגישה שלו בקליבלנד מתנשאת.

      קובי אולי שחקם עם הרבה אגו אבל כל אחד בחדר ההלבשה יודע שהוא עובד יותר קשה מכולם והוא בחיים לא ישים את המאמן שלו על הגריל.
      לברון לא הפסיק לעשות את זה מאז "החזרה" הביתה.

      1. מסכים שמשהו השתנה אצלו במהלך המעבר לקליבלנד, בגדול אני מסכים עם מה שאפלטון כתב. קובי זה עולם אחר לגמרי, וכתבתי בעבר על ההערצה שלי אליו, אבל אני מרגיש שאם ניכנס לזה נפתח דיון סרק ולא נתקדם לשום מקום..

  4. זו ממש לא שנת בנייה בקליבלנד.

    בשנת בנייה אתה לא נחשב קונטנדור ושם לך למטרה לפחות גמר מזרח(וגם זו ציפייה יחסית פרווה).

    קליבלנד נבנתה עם ציפייה ריאלית ללפחות גמר מזרח וכשמשקללים את רמת הקונפרנס שהיא משחקת בו עם העובדה שיקח לה חודש-חודשיים להתחבר למשהו זה בהחלט תסריט ריאליסטי.

    1. קיי

      ככה נראית שנת בנייה כשאתה עם לברון במזרח.
      הרי אתה לא מתאר לעצמך שהיינו שמים את קליבלנד בגמר איזורי במערב.

      כל קבוצה במזרח הופכת לסוג של קונטנדור.
      אני אומר סוג כי רוב הסיכויים שאכן תגיע לגמר ה NBA אבל זה רק בגלל הקונפרס החלש להחריד שבו הקבוצה שאמורה לעשות לו את הצרות משחקת בלי השחקן הכי טוב שלה.
      מי אמור לעצור אותם? טורונטו?

      וכן, זה סגל חסר מאוד וחמישייה טריקית.
      ידענו את זה קודם ולכן זו שנת בנייה.

      1. זו לא שנת בנייה.

        זו שנה שבה הציפיות לאליפות נמוכות יותר מהציפיות שיגיעו לגמר אבל זו עדיין לא שנת בנייה.

        מה היו עושים במערב זה לא רלוונטי כי קודם כל הם לא משחקים שם וב' כל קבוצה שנבנית מ-0 בהתחלה לא תראה כפייבוריטית למערב הרצחני וגם אם בסוף העונה תתחבר ותתברר כטובה ביותר.

        בכתבה עצמה חסרים לי המון דברים מהותיים שאולי לא התייחסת אליהם כי אתה פשוט לא מודע אליהם-
        1. רעיונות לחריג טריידים שעוד יש להם בגובה למעלה מ-5 מיליון דולר שיכול להנחית בדיוק את החתיכה החסרה.
        2. אולי ויתור עתידי כבר השנה על תומפסון+ווייטרס עבור שחקנים שיותר יתאימו להם.

        קבוצה בעונת בנייה כהגדרה זו אורלנדו, זו מילווקי זה לא קליבלנד קאבלירס שבתחילת העונה מתחת לשם שלה כתבו קונטנדרית לאליפות.

        1. כמובן אם זה סתם טור לפרוק תסכול מהמצב בלי הצורך לנתח עניינית המצב שלהם אז אני לוקח את הדברים שלי בחזרה,

          אבל מחלק מהתגובות פה אני כן מזהה ניסיון לעמוד על הסיבות שקליבלנד נראית ככה ומה עוד הם יכולים לעשות או מה התקרה שלהם לעונה הזאת.

          אני לא מסכים עם הקביעה הלא נכונה שהם בעונת בנייה. אין שום צורה שבה קבוצה שנבנתה להגיע לאליפות או לגמר הליגה דרך המזרח(ושוב מה הייתה עושה במערב לא רלוונטי וגם לא מדיד בשלב הזה) יכולה להחשב בבנייה.

          1. קיי

            זה בדיוק הקטע.
            דווקא הפעולות הטכניות של טריידים, חריגת טריידים וחוזים לא הם שקובעים האם לקבוצה יהיה צ'אנס לאליפות או בכלל התנהלות של ארגון מצליח.

            הפעולות הטכניות הן חלק מהעניין והעובדה שאתה בורח לשם כל הזמן כי זה המקום הנוח שלך- והמבין שלך אני חייב לציין.

            כשפט ריילי הרכיב את מיאמי ההנחה היסודית היתה פשוטה מאוד- לוקח 3 כוכבי על ומקצץ להם משמעותית בחוזים. פשוט ישר ולעניין.
            בשאר הכסף הם יבנו מה שאפשר ותוך כדי תנועה יהיה את המשחק הטכני שעליו אתה מדבר.

            הספרס עושים את אותו דבר, ופרקר ודאנקן שהם שחקנים של 20+ מיליון דולר בכל קבוצה אחרת מקבלים 10-12 מיליון ואז מאפשרים את המשחק הטכני.

            בלי ההבנה הבסיסית הזאת אין בכלל עם לדבר על טריידים ושאר העניינים.

            חוקי ה NBA הם מאוד גמישים.
            בניגוד לNFL ששם כל טעות כמעט ולא ניתנת לתיקון ואין מניפולציות עם חוזים, ב NBA הגמישות היא כמו של מתעמלת רומניה.

            הכתבה לא דיברה ולא כוונה למצוא פתרונות לקליבלנד כי רוב החלק של קליבלנד התעסק בלברון.
            אבל ההתחלה של להפוך את הקבוצה הזו למשהו אחר נמצא בלברון ובהתנהלות שלו.

            ועוד עדות לראייה הטכנית גרידא שלך לענייני כדורסל ואולי בכלל לעניינים אחרים זה שאתה משליך על "בנייה" כצורה אחת בלבד- בנייה מאפס.

            הכל יחסי בחיים אולי שמעת על זה פעם, וגם המצב בקליבלנד הוא יחסי.

            אז אם הקבוצה הזו סיימה מקום 9-10 במזרח ועכשיו היא פייבוריטית לגמר המזרח היא בטח לא מתחילה מ 0.
            מצד שני היא מלאת בעיות- מאמן רוקי, ספסל חלש, חמישייה לא מאוזנת.

            קליבלנד עושה בנייה של- לקחת קבוצה בינונית ולהפוך אותה לאלופה.
            אורלנדו עושה בניה של לקחת קבוצה פח ולהפוך אותה לקבוצת פלייאוף.

            שתיהן בונות- מטרות שונות.

            בנייה אומר גם לראות מה עובד לך ומה לא.
            יש דברים שחשבת שיעבדו אבל הם לא ולהיפך.
            השנה הזו תפרה המון את מקבלי ההחלטות בקליבלנד מה חסר להם כי בניגוד לשאר קבוצות הבנייה, יש 80 אחוז מהמרכיבים אבל עדיין לא ידוע לחלוטין מהן 20 האחוזים הנדרשים ומהי רמת החשיבות לכל חוסר.

            דוגמא-
            אם וויטרס היה מתגלה כשחקן הגנה גדול צנוע שבא לעבוד ולהיות חלק מהקבוצה אז כנראה שלא היה חסר שוטינג גארד פותח שיכול לנעות את הגארד החזק שמולו.

            כיוון שזה לא כך, קליבלנד יודעים מה חסר בחמישייה.

            איך הם יפתרו אותה- זה כבר העניין הטכני אבל קודם חשוב לזהות את הבעיה.

            דוגמא נוספת-

            לקליבנד בעיה קשה של אתלטיות מהספסל ולכן אם לפני חודשיים ריי אלן היה נראה כמו תוספת נחמדה לקבוצה פתאום מבינים שיש דברים דחופים יותר ועוד גוף זקן לא יעיל ברוסטר כזה ספציפית.

            וכן הלאה..

  5. חזק אתה דקסטר.
    לברון באמת מתנהל בצורה פשוט מזעזעת, לא יודע מי מנהל אותו אבל זה בטח אחד מהחבר'ה מאקרון וככה זה גם נראה.
    לגבי אוקלהומה, קארמה איז א ביץ' זו מילת המפתח.

      1. תודה אפלטון

        לברון הפך להיות משהו "מבוים" מדי.
        זה לא הגיוני שלא נאהב שחקן כמו לברון אבל הוא מתנהל ברמה מזעזעת כמו שאמרת.

  6. מסכים עם כל מילה. יהיה סנסציה אם הת'אנדר יגיעו לפלייאוף בכלל. דוראנט ימשיך עד 2017, ואז יעזוב (לאחר 10 שנים כמקצוען יוכל לקבל יותר כסף+חוזה השידור). גם החוזה של ראס מסתיים שנה אחרי/באותה שנה. יש להם את 2016+2017 לרוץ לאליפות. השנה הזאת גמורה.

    1. אם החוזה שלו מסתיים ב 2017 לדעתי פרסטי ישלח אותו בטרייד ולא יתן לו לעזוב ללא תמורה.
      אני חושב שזה משהו שייסגר מתחת לשולחן בצורה שקטה

  7. דובי קרעת אותי נראה לי שאתה מג'עג'ל את הדוק .
    אני מת על חוש ההומור שלך.
    לברון מריח לי כמו גרביים מסריחות הוא בן אדם ג'יפה.

  8. כמה דברים על ג'יימס:
    1. לטעון נגד השכר שלו אחרי ששחטו אותו כשהסכים לקבל במיאמי פחות בשביל הקבוצה (כי הגדולים ביותר לא מוותרים על שכר), זה לוז-לוז סיצואישן.
    2. אתה לא מכיר אותו כאדם וגם אני לא. אל תשפוט אותו כאדם לפי מה שאתה רואה על המגרש ובראיונות. רונאלדו נחשב לא חביב על המגרש ודי מאנייק בראיונות, אבל הוא מחזיק כלכלית את עיר הולדתו, בעוד שמסי הבונבון החביב והמאמי לעולמי הוא עבריין מס. אז אולי לברון מהסוג הראשון ואולי מהסוג השני, אבל אין לנו את הכלים לשפוט. מקסימום אתה יכול לומר שאתה סולד ממנו או שונא אותו כדמות ציבורית, אבל לא כאדם.
    3. והנה משהו שפורסם בוואלה ספורט:
    http://sports.walla.co.il/item/2803601

    1. כמה דבירם מתן:

      1. אני ממש לא טענתי נגד השכר של לברון. שיקבל מצידי 100 מיליון דולר.
      אבל הוא כל הזמן מזכיר את הספרס ולא מבין את התמונה הגדולה של הדברים.
      הספרס הם מי שהם בגלל 100 סיבות שאחת מהן קשורה לכך שבאופן תמידי הכוכבים שלהם מעדיפים לקבל שכר שלא מדגדג את המקסימום כדי לשמור על שלמות הקבוצה וכדי שלספרס יהיה מספיק כסף להחתים שחקני ספסל ראויים.
      ממש מעניין אותי מה שהוא עשה במיאמי.
      הוא לא עשה את בקליבלנד והוא הצהיר שהוא רוצה לקבל מקסימום בכל מיקרופון כאילו בלי זה הוא רעב ללחם.
      כמובן שמגיע לו מקסימום אבל כל השוואה לספרס לא מתחילה מ ה 48 דקות על הפרקט אלא ראייה יותר רחבה באיך הארגון כולל הסופרסטארים שלו מתנהגים.
      הוא בדיוק , אבל בדיוק ההיפך!

      ועובדה כשהוא קיצץ בשכר הוא זכה באליפות והפך לאייקון גלובלי.
      אז אתה חושב שההבדל של ה 6 מיליון לעונה הם אלה שיהפכו אותו למילארדר?
      ממש לא,אם כבר להיפך.
      כי שחקן גדול נמדד באליפויות, והכסף הגדול באמת מגיע עם הגדולה מסביב.
      ראה ערך מייקל ומג'יק.

      2. אז בתור מה אני רואה אותו לדעתך? הרי הוא לא משנה את הכרומוזומים שלו ומתראיין בתור כבשה לתקשורת נכון?
      להיפך, הצורה האמיתית של האדם מתבטאת כשהוא מסיר את המסיכה.
      דווקא מול המצלמה זה הזמן להמשיך עם הצביעות ולהסתיר את האמת אבל הוא בוחר לעשות ההיפך.
      קובי, מג'יק, מייקל, בירד, בארקלי, דאנקן שיקפו המצלמה ובראיונות את האופי שלהם אז איך אתה אומר שזה לא האדם האמיתי?

      אההה אתה בטח מתכוון לזה שהוא דואג לפרסם כל שטות שהוא עושה ולחפש צומי..
      כמו זה שהוא תרם 4 דולר וקרא למגרש כדורסל על שמו וכמו זה שהוא דאג לפרסם בטוויטר שהוא תרם חבילה גדולה לחולת סרטן.

      אם זו תעמולה חולנית כלפי עצמו אני לא יודע מה.

      3. אז מה ציפית שראש עיריית אקרון יגיד?
      פוליטיקאים בכל העולם זה זבל. והכי הרבה ב ארה"ב וישראל כי העתקנו מהם את כל הציניות והצביעות.

      1. "קובי, מג'יק, מייקל, בירד, בארקלי, דאנקן שיקפו המצלמה ובראיונות את האופי שלהם אז איך אתה אומר שזה לא האדם האמיתי?"
        כי אין לי מושג לגביהם או לגביו! וגם לך אין, אלא אם אתה מכיר אותם אישית או לכל הפחות שמעת עדויות ממספיק אנשים שמכירים אותם אישית ואני בספק גדול לגבי זה.
        הדוגמא אולי הכי טובה מעבר למה שכבר הבאתי אלא ריאן גיגס וטייגר וודס שכולם היו בטוחים שיש להם אותי מסוים והיום חושבים עליהם אחרת. האם זה קרה גלל משהו שהם עשו על המגרש? האם בגלל משהו שאמרו בראיון? לא. בדיוק כפי שלא היה ניתן לדעת לגביהם אי אפשר לדעת לגביו. דברים כמו שגיגס או מסי עשו גרועים עשרות מונים מאשר דברים שרוב הספורטאים שכולם אוהדים לשנוא עשו או יעשו אי פעם.

        1. אתה מערבב ועושה סלט מתן.

          אין לנו מושג??
          קודם כל יש לנו ועוד איך מושג עליהם בעידן של היום.

          ג'ורדן מלא אגו תחרותי
          מג'יק כובש ומלא קסם
          בירד שקט ועוקץ כשלא רואים
          בארקלי צבעוני עם פה גדול
          קובי ראה ג'ורדן +מחושב
          דאנקן צנוע ונותן כבוד

          אז ברור שיש עוד מאפיינים ובלה בלה בלה..
          אבל להגיד שאנחנו לא רואים את הדברים הברורים האלה…
          כנראה הסתכלת על אנשים אחרים

          זה שמישהו בגד לא אומר שאלה לא המאפיינים שלו אלא שבסך הכל רצה ל**** מישהי אחרת.

          מה עניין שמיטה להר סיני?

          ומי בכלל דיבר על ראיונות?
          10 שנים של התנהלות שעליהן אנחנו יודעים כל פיפס ופיפס לא מספיק?

          עזוב אתה לגמרי לוקח את זה למקום אחר לא נראה לי שאתה יורד לסוף דעתי וואתה מתעקש לקחת את זה למקום של "בואו לא נשפוט כי גיגס נראה חמוד וביישן ובסוף **** את אשתו של.."

          גם מייקל בגד זה אומר שהוא לא תחרותי?
          יש שמועות שדאנקן הומו אז הוא לא צנוע?
          קובי בגד זה אומר שהוא לא אגו מניאק?
          וכן הלאה..

          הדברים שהם עושים מחוץ למה שאנחנו מכירים לא משנים להם את האופי המרכזי שלפיו הם פועלים אלא הם רובד נוסף של האישיות.

          ותכלס במקרה של בגידות זה לא ממש מראה על אישיות אלא כנראה על בעיה זוגית עמוקה יותר אבל אנחנו לא מטפלים זוגיים כך שאין מה להיכנס לשם.

  9. נפלא דקסטר כל מילה במקום . בייחוד על לברון שחושב שאלוהים צריך לתת לו דין וחשבון. גם לגבי פרסאי אפשר לסכם ולהגיד שבתור בוחר בדראפט הוא אחד הגדולים אפילו יותר מקיי שלנו אבל לגבי לבנות קבוצה לאליפות הוא אחד הגרועים אם לא ה…

  10. דקסטר, מאמר מענג! כל מילה בסלע ואין מה להוסיף!

    אם ההחלטה על הטרייד של הארדן באה מפרסטי בלבד אז הוא צריך לתלות את עצמו.
    אם ההחלטה באה בגלל שקליי בנט(הבעלים הרמאי והגנב המתועב) לא הסכים לפרוץ את תקרת השכר בסנט אז אין שמח (לאיד) ממני

  11. דקסטר, טוב שפרקת את המטען.
    לגבי לברון שני מצטרף למתן גילור.
    לגבי אוק', נסכם שפרסטי היה מצוין עד הטרייד של הארדן, ואני איתך שבגלל כמה שקלים לא מפסידים סיכוי לאליפות. אבל ישנה פה אי ודאות גדולה, לאור מה שאנחנו מכירים היום מהארדן. האם זה היה עובד אם היה נשאר ? אני בכלל לא בטוח כשאני שומע על האופי שלו יותר ויותר.

    1. קודם כל תודה

      לגבי לברון הגבתי למתן ארוכות אז אתה התשובה שלי אליך היא זהה.

      אני לגמרי הייתי בעד לברון השנה וכתבתי את כתגובה לאחד המאמרים של מנחם.

      אבל מה שלברון עושה לא עושים פשוט.
      אין חיה כזאת באף ספורט ואם יש כאלה הן חיות של קבוצות נכשלות.

  12. אני לא שונא את לברון
    אני פשוט מרחם עליו
    איש קטן שקיבל הרבה כח
    והשתן עלה לו לראש
    כמו שקורה להרבה אנשים קטנים שבתקשורת עושה מהם מורמים מעם
    לייל ווין, מיקי מינאז', קים קרדשיאן
    זו החבורה
    חבל
    גם כשהוא עושה מעשה טוב זה מסריח מיחסי ציבור

  13. אני לא מבין איך לברון נבחר לספורטאי הפופולרי באמריקה
    הוא שנוי במחלוקת ומייצר אנטגוניזם
    אפילו אייזה תומאס והבד בויז לא מגעילים כמהו
    יש משהו בלברון שגורם לך לרצות בכשלנו עד כדי תמיכה בספרס שנואת נפשי

    אוקלהומה הכל הפוך על הפוך. דווקא בקיץ שדוראנט ווסטברוק נחו הכל מתפוצץ שם
    לסחוב את המערב על הגב ולהגיע לפלייאוף לא ישאיר שם דלק במיכל

    אחלה פוסט דקסטר

  14. לברון עד עכשיו עושה תעבודה הבעיה זה השחקנים מסביב , חוץ ממנו אף אחד לא עושה הגנה וגם אין איזון בסגל ,אין רכז אחד אמיתי אין גבוהים.. בניה ממש גרועה הם עוד יוכלו לשנות את זה בטרייד על תומסון ויטרס

  15. לטענה כאילו הטרייד של הארדן הוא שגוי כחוכמה בדיעבד, או לא צפוי, היא בלתי מדויקת בעליל. זה אחד הטריידים ההזויים אם לא המטומטמים שאי פעם ראיתי, וזה נאמר עוד ביום ביצוע הטרייד תחת כל עץ רענן. מסכים עם הטוענים שמשם והלאה פרסטי פשוט איבד את זה.

  16. לא זכור לי שגורדון ,בארקלי או בירד עם הגב השבור התלוננו אי פעם שהם משחקים יותר מידי דקות.להפך הם דרשו להיות על המגרש כמה שיותר.גם עם חום! אז שהחוש בן שלולית ישתוק ויתרכז במה שהמאמן שלו אומר.

  17. דקסטר ,ערן פשוט נפלא.
    כתבתי שאני אוהב את ההתפרצויות שלך בתגובות,
    אתה מתקן הרבה פעמים דעות של אחרים, בצורה שאני אוהב
    אני מרגיש שאני מייצג עשרות,מאות.. קוראים שלא כותבים כי
    הכותבים והמכיבים פה ברמה גבוהה ביותר, וגם מחוסר זמן.
    גם תיקנת שיכנעת כנראה את קיי 700.
    מסכים איתך בכל. אני מקווה או מדמיין שלברון
    לא מבקר את בלאט בתקשורת. ואני אולי מרמה את עצמי.
    אתה גם כח מתפרץ שברגע שהתגובות סוטות מהאמת
    מיד אתה עושה סדר.
    גם רב התגובות פה מעשירות
    אמן שזה יגיע ללברון

    1. תודה דורון..

      כח מתפרץ זה השם השני שלי 🙂

      ובהחלט התגובות כאן הן החלק הכי כיפי מבין כל חומרי הקריאה בספורט בעברית.

  18. מנחם לס היקר הכתבות השבוע שלך
    המשגיח רון טחן רועי ולדי שי וMBK או מומי היו נהדרות
    מעשירות ומלאות חוש הומור נהדר.
    מנחם אתה חייב להיות בשקט שמיימי מבורך
    ומרוצה אבסולוטית מהאתר
    הנפלא והמשובח שלך.
    תודה רבה לכם.

  19. מקווה שהכתבה הזו של דקסטר תיהיה בין הראשונות שגם
    יוכלו לקרוא אותה אנשים שעסוקים בסו"פש (מישפוחה דת טיול..)

  20. משהו חשוב ביותר
    פינת הרוחניות הקלה:
    שאתם מרוכזים ו או שקטים (גם אם לא זה עובד)
    אפשר לשלוח ברכות לאנשים שאתם אוהבים
    זה כח חזק ומהיר יותר ממהירות האור.
    תנסו את זה ותראו תוצאות חיוביות.
    שאני עושה מדיטציה או פעילות רוחנית אחרת
    אני שולח ברכות להרבה אנשים
    תמיד אותם אנשים מחזירם יחס מצוין ומלא באהבה.
    זה ידע בטוח!
    כמו שמנחם ואתם יודעים צעד וחצי ומבינים בכדורסל.
    אז גם שולח ואשלח ברכות והצלחה לכולכם בחיים האישיים
    מכל הלב ואם אפשר אנא שילחו לדדי ברכות ומקווה שיופיע שוב.
    אפשר אחרי תפילה לדתיים
    אפשר למנחם אחרי שחולב את העיזות
    אפשר אחרי בדיחה טובה לאשך טמיר המקורי
    כל אחד בזמן שהוא מרגיש. (דובי אחרי ניצחון של הניקס:))
    בהצלחה לכולכם.

  21. תודה על הכתבה, למרות שאיני מסכים עם הכל.
    אולי פיספסתי משהו, אבל נדמה לי שזה קובי היה זה שאמר שהוא מקנא בספרס, לא לברון.

    חוץ מזה, מחשבת כפירה (שאגב אצלי, כמו אחרים בטח, עלתה גם בזמן אמת):
    אולי עדיף היה להישאר עם בנט ו-וויגינס? זה לא שהתרומה של לאב עד עכשיו מרשימה כל כך…

    1. גם קובי הזכיר את הספרס זה נכון.
      לברון הזכיר אותם בכמה ראיונות איתו.
      יחי ההבדלים בין שחקנים כמו קובי ולברון לבין דאנקן…

      לגבי הכפירה שלך- שים רגע את בנט בצד כי לא ייצא ממנו כלום.
      אנחנו מדברים על וויגינס על לאב.

      אז לא.. וויגינס רחוק מלהיות לאב ובטח לא יתרום מיידית.
      עד שיהפוך להיות שחקן לברון יהיה אחרי השיא.
      ורוב הסיכויים שלא יהפוך להיות סופרסטאר אלא סתם טוני אלן.

      עם לאב אתה יודע מה אתה מקבל ומנסה להשיג את שאר החלקים בהתאם.
      עם וויגינס אתה בתעלומה לפחות שנתיים ולא ניתן להיות ממוקד.
      וזה מאפיין לא פחות חשוב מ – למי יש תקרה יותר גבוהה.

  22. כל מלה בסלע ואני לא מסכים עם כלום!

    ל OKC למי שלא שכח הארדן קלקל את סדרת האליפות, בפירוש הרס כמו שהוא הורס את יוסטון שדברים לא הולכים.. הוא אינדיבודאליסט הולך עם הראש בקיר ולוקח זריקות רעות. זה הוא עשה על חשבון הסקורר הכי טוב בליגה. לא צריך 2 כאילו בקבוצה ראס אחד מספיק.

    הטקטיקה היא שהם קבוצה מספר 2 בליגה שתגיע הירידה של SA הם יהיו שם לפתח שושלת של אליפויות.

    לגביי לברון אני לא ממש רואה ראיונות איתו או עוקב אחריו בטוויטר רק במגרש ושם הוא מצויין, נראה לי שהוא לוקח את הכשלון של קליבלנד בצורה אישית, אבל לי אישית זה לא מפריע. כל קמפיין השנאה כלפיו זה כל כך… קארמה רעה של מי ששונא אותו…

    תן ללברון להיות לברון שחקן שהוא הסילבר באק של שבט הבבונים דופק על החזה ומוציא להורג את זקן השבט (בלאט), זה הוא. אין לי שום רגשות כלפיו לא אהבה ולא שנאה רק רחמים.

    אגב קובי שמשווים מול לברון.. קובי למי ששכח עשה אליפות במו ידיו (2009 , 2010) להיות אוהד של SA ודאלאס ולראות את קובי במו ידיו מכניס את הזשזריקות הבלתי אפשריות שלו ומנצח אותנו שבר לי את הלב, אבל זה הבלאק ממבה.

    לברון לדעתי כבר אחרי השיא שלו ויגמור כשחקן טוב אבל לא היסטורי.

    1. עידו אני המום ולא מופתע ממך בכלל.. 🙂

      אז תן לי להיות קצת "מעצבן," אז גם שלברון הרס למיאמי את האליפות נגד דאלאס והיו צריכים להיפטר ממנו?…
      דווקא יש יותר סיכוי שאותו שחקן יתקן את הרושם בפעם הבאה.

      גם קובי היה גרוע בסדרה נגד דטרויט ב 2004 ולקח זריקות מהגיהנום נו אז?..

      הטקטיקה של להיות מס 2 ולחכות לנפילה של מס 1 היא בדיוק הטקטיקה שיצאתי נגדה כל הזמן כי עד שהקבוצה מס 1 נופלת קמות להן מתחרות חדשות.

      אף אחד לא מחכה ל OKC שתתאפס על עצמה.

      זאת חשיבה מאוד צרה ומרובעת- ואני לא מתכוון אליך אישית אלא לצורת החשיבה שהבאת כטיעון למהלכים.

      לגבי לברון,
      קודם כל הוא לא מציג את היכולת הרגילה שלו- סתם לשחק טוב לא יוביל את קליבלנד לשום מקום.
      לברון צריך לשחק מצוין כדי שיהיה להם צ'אנס. זה הקלף שלהם על שאר הקבוצות.

      שנית, מי ששיחק ספורט קבוצתי מבין כמה הדברים מסביב כ"כ משפיעים.
      ואין סיטואציה יותר קשה למאמן יותר מהתמודדות עם כוכב גדול שיכול לקחת את חדר ההלבשה איתו.
      לברון לא משרה שקט על המועדון, וזה מה שמנהיג אמיתי אמור לעשות.

      אפילו קובי שיכול להיות מניאק לא מהעולם הזה תמיד משתדל כלפי חוץ להשרות אוירה של רוגע.

      אז לברון הוא כאילו חמודי כזה ומתוק וממש פושפושון אבל הוא המניאק הכי גדול שיש.

      לגבי השורה האחרונה שלך- מסכים 100 אחוז!!

      1. דקסטר – אבל יכול להיות רק אלופה אחת? ס"א של השנתיים האחרונות הם קבוצה בדרג היסטורי. גם חמשישייה של הארדנים לא ינצחו אותם.

        לגבי לברון אנחנו מסכימים שיתגלגל לו לשככחת ההיסטוריה ויעזוב אותנו בשקט, לא שווה שתבזבבז חזק כמו שנאה על האפס הזה.

  23. בלת"ק,
    דקסטר מסכים עם כל הנקודות שלך על קליבלנד (בהנחה שהעובדות נכונות) ועדיין הפתיחה עם הקללות קצת חזקה מידי, לברון כנראה פשוט בכיין סידרתי. זה גם לא תירוץ להביא את קובי 30% כדוגמה למשהו שקשור למשחק קבוצתי.

  24. תודה דקסטר.
    כתבה מענגת. סימפוניה של שנאה מנומקת ואני אוהב את זה.
    לברון זה היסטוריה. מרגע שהפסיקו לו את זריקות ההורמונים אין לו מה למכור. ירד במשקל, מכדרר, wannabe kobe . פשוט עלוב.
    לצערנו, בלאט נפל קורבן למגלומן המנוול.
    אגב, חבר מכלבלנד סיפר לי שרבים מהאוהדים כבר מאסו בו ויש שריקות בוז מהקהל.

  25. "עוד זה מדבר וזה בא" (איוב)

    בזמן שאנחנו מקשקשים קליבלנד הפסידו שוב.
    הדבר היחידי שלברון צריך לעשות הוא לדבר בקלישאות ולא לפחד שזה יחזור אליו כבומרנג.
    דברים כמו "בסוף אתם תראו שאנחנו נגיע לאן שרצינו"
    "אנחנו סומכים על המאמן וההנהלה שימצאו פתרון"
    "כולנו חייבים לשחק חזק יותר"
    וכו…

    במקום "אנחנו משחקים יותר מדי על המגרש" או "אנחנו צריכים למסור יותר את הכדור"

    העקיצות האלה זה פתח לגיהינום מהתקשורת ואנליזה אינסופית על המאמן והשחקנים ואלה דברים שמשפיעים על השחקנים.

    אלה שחקני הדור החדש, האופי שלהם רך יותר ממה שהורגלנו בעבר.

  26. ח'תכת שרשור מרתק. נדמה לי שמילותיו של הממבה (שלא סחב את הלייקרס לבד ב-2009-10 עידו, היו שם גאסול וביינום וארטסט להציל לו ת'תחת למיטב זכרוני) תקפות גם לגבי לפלופ: יו סופט בייבי, יו סופט".

  27. טור נהדר!!
    הנקודה שבה ירד לי האסימון בנוגע ללברון הייתה לפני מס' חודשים כש(מערכת היח"צ של)לברון הודיע(ה) על תרומה נכבדת לילדים שניצלו מאסון כלשהו. בחייאת, אם בא לך לתרום תבורך, העובדה שהיית מוכרח לעדכן על כך את כל מי שיודע לקרוא מסריחה מיותר מידי יח"צ שמנסים להיראות כמו טוב לב.
    בנוגע לאוק' – תמיד חשבתי שהטרייד על הארדן הוא אחד מהאירועים המשפיעים ביותר בשנים האחרונות (ואני לא מדבר על ההפיכה הסופית שלו ל2 הטוב בליגה ) אוק' עמדה במצב נדיר (!!!) של קבוצה שהמוכנות שלה לקרב אמיתי על אליפות הגיעה לדרגת אפייה כמעט מושלמת בטיימינג שכמעט ולא קורה בהיבטי גיל בשלות ובריאות של שחקני המפתח. ההחלטה על הטרייד הייתה הימור – האם מפסידים מעט במס מותרות ובמידה ולוקחים טבעת מחזירים את ההשקעה בגדול, או שנשארים בבינוניות הנוחה ונטולת הסיכונים..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט