פריוויו למשחקי שישי-הקאבס בוושינגטון, הבולס בפורטלנד/רועי ויינברג

12 משחקים בלילה עמוס כל טוב, שבמוקד המפגש בין 2 מהקווים האחוריים בליגה והמשחק בין קליבלנד ו-וושינגטון, משחק של הבולס (לא ידוע בקשר לכשירותם של גאסול ורוז כרגע) לפורטלנד, ו-10 משחקים נוספים, ביניהם הלייקרס נגד המאבריקס והראפטורס נגד הבאקס.

*

03:00-וושינגטון וויזארדס (3-7) נגד קליבלנד קאבלירס (5-5)

בצד אחד יש את ג'ון וול, בראדלי ביל (שחזר מפציעה), ננה, מרצ'ין גורטאט, וגם פול פירס, שמתעלה כל פעם שהוא פוגש את לברון ג'יימס. החבורה של רנדי וויטמן פתחה את העונה מעולה, וצפוייה רק להשתפר עם חזרתו של ביל. וול ממשיך המומנטום מהעונה הקודמת, עם 18.6 נקודות, 9.3 אס' ו-2.3 חטיפות למשחק (ותודה לבסקטבול רפרנס, אתר חובה לכל חובב סטטיסטיקות, על הנתונים), פירס מוסיף רוע וקשיחות למערכת, והוויזארדס ממשיכים לדבר חזק בצמרת.

מנגד, קליבלנד. הקאבס משדרים חוסר יציבות קיצוני, שלאחר רצף ניצחונות קצרצר הפסידו 2 משחקים ברציפות, לנאגטס ולספרס. הקבוצה משחקת התקפה מושלמת והגנה חלשה ביותר, בדומה לדנבר של הניינטיז. הספסל של הקבוצה לא מתפקד, הקבוצה סופגת 103 נקודות למשחק, והמצב רחוק מהתחזיות. כדי לנצח, הקאבלירס יצטרכו התעלות של אחד משחקני הצוות המסייע, שגם משחק טוב מאוד של קווין לאב (17 נק' ב-39% מהשדה ו-10 ריבאונדים, מעט יחסית לשחקן) יוכל להספיק.

תחזית: קליבלנד צריכה לחזור לנצח, וניצחון בוושינגטון הוא יופי של הצהרת כוונות. הקאבלירס יעשו את זה. קליבלנד.

*

05:30-פורטלנד טרייל בלייזרס (3-8) נגד שיקגו בולס (4-8)

המשחק הזה יקום ויפול על הכשירות של דריק רוז ופאו גאסול. בעוד שדי-רוז, שקולע העונה 18 נק' עם 5.4 אס' למשחק, נראה כמו השחקן שהיה לפני הפציעה הראשונה, מחמיץ משחקים על ימין ועל שמאל בגלל פציעות שונות ומשונות, הפציעה של גאסול, שפספס את 2 המשחקים האחרונים של שיקגו, מפתיעה יחסית.

לאור פציעת הספרדי וה-18-10 שלו, הבולס תלוייה התקפית בג'ימי באטלר. גיבסון (13 נק' למשחק), דאנליבי (11.5) וברוקס (10.5) מגבים אותו, אבל זה לא מספיק לקונטנדרית. עקב כך, בהנחה שרוז ופאו לא משחקים, השאלה המרכזית הערב היא האם פורטלנד תוכל לעצור את באטלר. מת'יוס שומר לא רע, והוא שחקן המפתח של הקבוצה הלילה. אולדריג' ולילארד עדיפים בהרבה על ברוקס וגיבסון, והם יודעים את זה.

תחזית: ההבדל המצויין לעיל (בין לילארד ואולדריג' לברוקס אנד גיבסון) יספיק, ולמרות תצוגה טובה של באטלר (25+ נקודות), השוורים יפסידו. פורטלנד.

*

02:00-שרלוט הורנטס (8-4) נגד אורלנדו מג'יק (8-5)

ההורנטס המאכזבים צריכים לצאת מהבוץ שנקרא המקום ה-12 במזרח, ולא לפתוח פער שישאיר אותם מאחור במירוץ למקומות 4-6 בקונפרנס. ניצחון על המג'יק זה חובה מבחינתם.

ניקולה ווצ'ביץ' יוכל לתת תפוקה דומה לאל ג'פרסון, ומה שיכריע זה ההבדל בין אולאדיפו ופייטון לווקר וסטפנסון. האחרון עד עכשיו מאכזב עם 9.6 נק' (38% מהשדה, 33% מהשלוש), 9.1 ריב' ו-5.4 אס' למשחק, וצריך לחזור להיות האול-אוראונד פלייר שראינו באינדיאנה.

תחזית: המשחק הזה הוא MUST-WIN בשביל הצרעות. הם יעשו את זה. שרלוט.

*

02:00-פילדלפיה 76' (11-0) נגד פניקס סאנס (5-7)

במקום לנתח את המשחק, ואת הסיכויים של פילדלפיה לנצח (המספר נמצא על גופייתו של פאריש-0), כדאי לכתוב על המצב של הסבנטי סיקסרס.

הסיכויים של פילדלפיה לנצח את פניקס הערב. 00.

* פתיחת העונה הגרועה ביותר בתולדות הליגה שייכת לניו ג'רזי נטס, כיום בברוקלין, שפתחה את העונה עם 18 הפסדים ברציפות. במקום השני ברשימה נמצאות הקליפרס של 1999 ומיאמי של 1988, שפתחו את העונה עם 17 הפסדים ברציפות. מאוד יכול להיות שפילי תעבור את שתיהן.

* למרות זאת, גארד הקבוצה טוני רוטן אמר שכרגע הם "לא רחוקים מהמקום בו הם רוצים להיות". לאיזה מקום הם רוצים להגיע? הם כבר פתחו פער של 2 משחקים מהמקום ה-14 במזרח.

* הקהל של ה-76' מסרב גם הוא להגיע למשחקים, ומשאיר את הוולס פארגו סנטר ב-71% תפוסה, עם 14,000 צופים במשחק. איך 14,000 איש מגיעים למשחקים שלהם? כי המחירים פח. מישהו היה רוצה כרטיס למשחק של סן אנטוניו ספרס ב-15$? זה אפשרי בעיר אחוות האחים-פרטים כאן.

תחזית: לא כוחות. משחק שהולך בקלות לפניקס.

*

02:30-אטלנטה הוקס (5-5) נגד דטרויט פיסטונס (9-3)

ההחלטה של גרג מונרו להמשיך לשחק בדטרויט פגעה בקבוצה בצורה קיצונית. עד שואן גנדי יעביר אותו, הבוכנות ימשיכו להפסיד. אטלנטה.

*

02:30-טורונטו ראפטורס (2-9) נגד מילווקי באקס (5-7)

בשקט בשקט, מילווקי הגיעו למקום הרביעי במזרח. מלבד ג'בארי פארקר, שנותן עונת רוקי סולידית עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים, ברנדון נייט נראה כמו רכז פותח לגיטימי עם 18 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים בערב, והגריק פריק, שהספיק לשחק ב-3 עמדות שונות עד עכשיו זמן ניכר, עושה הכל.

גם לראפטורס יש הרבה קלפים בשרוול. קייל לאורי ודמאר דה רוזן ממקמים עצמם בין הקווים האחוריים הטובים בליגה, ואליונצ'אס עושה עבודה טובה בצבע, והחמישייה של הראפטורס לא מפסיקה לנצח. האם הם ישיגו ניצחון עשירי העונה הערב?

אני מהמר על הפתעה. מילווקי.

*

02:30ממפיס גריזליס (2-10) נגד בוסטון סלטיקס (6-4)

מה משותף לג'ון לוייר, בנו אודריך, טוני אלן, ג'רנל אלן וקווינסי פונדקסטר וקוסטה קופוס? כולם עם וירוס בקיבה. החמישייה הזאת לא תשחק הערב, וזה משאיר לממפיס לא מעט בעיות. למרות זאת, החתמת חסן וויטסייד וקאלין לוקאס תיתן להם כתריסר שחקנים כשירים, והם עדיין יותר טובים מהסלטיקס, במיוחד בבית. ממפיס מנצחת פה.

*

03:00-מינסוטה טימברוולבס (7-3) נגד סן אנטוניו ספרס (4-7)

הספרס צפויים לתת מנוחה לחלק משחקניהם, לצד בלינלי, גרין, ספליטר ובונר הפצועים. הקבוצה ניצחה 5 מ-6 משחקיה האחרונים, ונגד הוולבס החלשה היא לא צפויה להתקל בקשיים כלשהם. סן אנטוניו ינצחו, כאשר אף אחד בקבוצה לא ישחק יותר מחצי שעה.

*

03:00-ברוקלין נטס (7-4) נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-3)

הת'אנדר ימשיכו לפתוח פער משאר המערב, ויפסידו פה. הקבוצה מרחק 4.5 משחקים מהפלייאוף, ובמערב התחרותי יכול להיות שזה יהיה מאוחר מדי בשבילם. ברוקלין.

*

03:30-דאלאס מאבריקס (3-9) נגד לוס אנג'לס לייקרס (9-3)

דאלאס לוהטים. 5 ניצחונות ברציפות, הטריו של נוביצקי-אליס-פרסונס מתחבר, וההתקפה של הקבוצה מושלמת. החזרה של ניק יאנג (שסומן על ידי קובי כשחקן השישי של העונה-האם מהלך זה נועד כדי לוודא שלא יהיה בחמישייה?) החזירה את הלייקרס להיות ברמה של קבוצת תחתית במערב, אבל זה לא יספיק נגד המאבריקס. דאלאס.

*

04:00-דנבר נאגטס (7-4) נגד ניו אורלינס פליקינס (6-4)

קנת' פאריד שומר טוב, אבל הוא לא יצליח לעצור את אנטוני דיוויס. הגבה לוהטת, ולצד עומר אסיק/ראיין אנדרסון משלימה קו קדמי טוב מאוד. טירייק אוואנס וג'רו הולידיי משלימים חמישייה שיכולה לרוץ עד הסוף בעוד 3-4 שנים, עם גארד טוב יותר מאריק גורדון. כרגע הם יכולים להתברג באזור מקומות 7-11 במערב, ובדרך לנצח בקלות את דנבר. ניו אורלינס.

*

05:30-גולדן סטייט ווריורס (2-8) נגד יוטה ג'אז (7-5)

משחק שיפגיש בין שני מאמנים מתחילים-סטיב קר וקווין סניידר. שניהם מוציאים 110% מיכולות סגליהם עד כה, אבל מבחינת איכות, הסגל של שחקן הבולס לשעבר עולה בעשרות מונים על זה של סניידר, ועקב כך הקבוצה של קארי, תומפסון, איגודלה ושות' תרשום ניצחון הערב. גולדן סטייט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

    1. לפי הטקסט זאת טעות כתיב והוא התכוון לפיניקס…
      קורה. כמו המאזן של אורלנדו 😊
      תודה לרועי על פריוייו מעולה ומושקע.
      נדמה לי שיחסית לעונה שעברה אתה מהמר יותר על הפתעות ופחות הולך על הימור מחושב וזה ממש היה חסר לי שנה שעברה בסקירות שלך.
      תודה רבה!

  1. איך אוקלהומה נפלו לכזה בור, רק אלוהים יודע. כמעט כל קבוצה שמשחקת ללא הכוכבים שלה לא נופלת ברמה כזאת, ועם כזה סגל משלים אל תופתעו אם תראו את קווין דוראנט עוזב בסוף החוזה שלו

    1. בהתחלה חשבתי שאתה כתבת את הפריוויו עד שראיתי הימור נגד אוקלהומה… תודה רועי. ולעסק.
      וושינגטון
      שיקאגו
      שארלוט
      פיניקס
      דטרויט
      מילווקי
      ברוקלין
      ממפיס
      מיניסוטה
      דאלאס
      דנבר
      גולדן סטייט

  2. משחק של פילדלפיה שהולך לפח….
    טוני רוטן צריך להצטרף לאחיו, ג'וני, ולחזור לנגן פאנק מהתסכול של שאר הקבוצה שאתו….

  3. אהבתי מאוד את הפריוויו. תודה.
    הימורים: וושינגטון, פורטלנד, אורלנדו, פיניקס, אטלנטה, טורונטו, ממפיס, מינסוטה, ברוקלין, דאלאס, ניו אורלינס, גולדן סטייט

  4. מילווקי ממש משמחים עם איך שהם נראים השנה. עדיין, נצחון על הראפטורס בחוץ זו תהיה הפתעה עצומה בעיני.

    עוד הפתעות:
    ממפיס תפסיד לבוסטון הלילה
    אורלנדו מנצחים בשרלוט

  5. וושינגטון ב7
    פורטלנד ב13
    אורלנדו ב5
    פיניקס ב15
    אטלנטה ב9
    טורונטו ב8
    ממפיס ב3
    סא ב10
    ברוקלין ב10
    דאלאס ב17
    ניו אורלינס ב8
    גס ב15

  6. קצת מעצבן שתמיד מדברים על אורלנדו בלי להזכיר את טוביאס האריס, הוא כבר שנתיים שחקן מעולה ואחד האנדרייטדים בליגה! אין ספק ששיחקתי אותה עם הבחירה הזאת הפנטזי.

  7. מי היה מאמין בתחילת העונה שהמשחק הכי מעניין היום יהיה בין טורונטו למילווקי (אולי אחרי קליבלנד וושינגטון)?
    יאללה טורונטו! 🙂

  8. במקום קליבלנד הייתי מתחיל לשקול ברצינות טרייד על לאב עד סוף מועד ההעברות, גם ככה החוזה שלו מסתיים בסוף העונה…

  9. אני רואה עכשיו שוב רבע 4 של קליבלנד וושינגטון.
    קליבלנד מזעזעים.
    שפת הגוף של לברון היא עברית, או ארמית או קזחית או כל שפה אחרת שמכילה ביטוי לחוסר חשק, תסכול, דיכאון, זעם עצור על מאמן רוקי ישראלי ואוף.

  10. אני רואה עכשיו שוב רבע 4 של קליבלנד וושינגטון.
    קליבלנד מזעזעים.
    שפת הגוף של לברון היא עברית, או ארמית או קזחית או כל שפה אחרת שמכילה ביטוי לחוסר חשק, תסכול, דיכאון, זעם עצור על מאמן רוקי ישראלי ואוף.

  11. אני רואה עכשיו שוב רבע 4 של קליבלנד וושינגטון.
    קליבלנד מזעזעים.
    שפת הגוף של לברון היא עברית, או ארמית או קזחית או כל שפה אחרת שמכילה ביטוי לחוסר חשק, תסכול, דיכאון, זעם עצור על מאמן רוקי ישראלי ואוף.

  12. יסלח לי בלאט, אבל נראה שאין שחקן בקליבלנד שמאמין בו. אם זה היה כל מאמן אחר היינו מציעים לו את האפשרות לוותר.

  13. טוב מגיעה לטורונטו איזו התייחסות כבר אה? זה שזו לא הפתעה שהיא בטופ המזרח זה נכון אבל בכל זאת, כזאת התעלמות תקשורתית מהקבוצה הכי חמה בליגה לא ראיתי הרבה זמן. נראה איך יהיו מול קבוצות המערב.

    לגבי קליבלנד, יותר מדי דיבורים בתקשורת ופחות מדי מעשים על המגרש. כמו שהרבה אנשים כאן חשבו, לא עבר הרבה זמן עד שהתקשורת האוהדת הופכת את עורה על בלאט, השחקנים נראים שלא קונים את השיטה שלו, במיוחד לברון שלא מפסיק לחלק עצות בתקשורת איך צריך לאמן ומה שחקנים אחרים צריכים לעשות. הגיע הסמן שיכריזו שם על דממת אלחוט, יתכנסו עם עצמם ויתרכזו ב לשחק כדורסל

    1. לגבי קליבלנד מסכים. לגבי טורונטו הניצחון היחידי שלהם שהצביע על עלייה בדרגה הוא הניצחון מול ממפיס. כשהם ישחקו מול קבוצות חזקות יותר נראה מה מצבם האמיתי.

  14. דאלאס תפרק השנה את פופ והספרס שלו. קבוצה אדירה.
    לא להתבלבל, הם גם יכולים לשמור כשצריך.

    המזרח פח וכלבלנד זה המיץ של המזבלה. ימיו של בלאט ספורים בגלל לברון המנוול.

    1. כבר בשלב מוקדם זה של העונה, דאלאס משחקת כהכנה לפלייאוף – נצחון או הפסד, נוביצקי וטייסון צ'אנדלר לא משחקים יותר מ-30 דקות (27 דקות ממוצע למשחק לשניהם). פארסונס מקבל את הדקות והסבלנות להשתפר, ולמצוא את מקומו במערך הקבוצה, והספסל מקבל דקות איכות ונותן תפוקה מרשימה.
      מורגש שדאלאס בראשות קרלייל יודעת שלא זוכים באליפות בנובמבר –
      לכן לא רואים אותם נלחצים בהפסדים או משתגעים בנצחונות.

  15. כמה מעצבן מה שקורה כרגע בקליבלנד. המשחק הבא נגד טורונטו ? עוד הפסד וזה כבר מתחיל להסתמן כאסון. בלאט מסוגל לעמוד בלחץ, במכבי הלחץ היה גדול פי כמה, השאלה היא עד כמה ההנהלה מוכנה לתת גיבוי לפני שהיא תישבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט