מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

keywest

(מכאן אני כותב)

 

שמועות, דעות, ורכילויות מקי ווסט, פלורידה / מ.לס

(אבל בערך 30% הופכים לעובדות)

1. מה עשה פיל ג'קסון עבור 12 המיליון שקיבל העונה?

בבאר של מקאולי התפתח בצהרי יום ראשון (אתמול) קרב אגרופים שהצריך התערבות משטרתית (זאת האמת!). מה היתה הבעייה?

התחיל ויכוח על מה עשה פיל ג'קסון העונה עבור הניקס להצדיק את 12 המיליון שקיבי (ומחכים לו עוד 48 מיליון לארבעת השנים הבאות, והויכוח כה התחתם עד שהחלו מכות. אילו הייתי שם הייתי מתערב לטובת אלה שהיכו על אפס מעשיו, אפילו שאיש לא היה ניבהל מאגרופי.

עכשיו ברצינות, דובי וכל השאר: הבנאדם מקבל 12 מיליון. על מה? מה הוא עשה?

1. החתים את כרמלו אנטוני על 5 שנים עבור 125 מיליון.

2. החתים את דרק פישר כמאמן, שבינתיים ניכשל ביותר בגלל הפסיביות שלו, כפי שמתאר אותה מייק לופיקה בטור שלו בדיילי ניוז: "פסיבי. לא מעורב. לא החלטי. לשחקנים אין כל בטחון בו. הוא עושה מה שכל מאמן מתחיל היה עושה: לוקח טיימאאוטים, מחליף, וזהו"

מה עוד עשה פיל ג'קסון לשיפור הניקס העונה? מה הוא עשה כדי להצדיק 12 מיליון? האם למישהו יש מושג?

 

 

2. ראז'ון רונדו לדטרויט?

כולם מרננים על טרייד בין רונדו וגרג מונרו.

Meir Kadosh of Pistons.com כתב שזאת לא 'שמועה', זאת עובדה אבל עובדה שעדיין לא יודעים עליה. מאיר קדוש? איזה מהגר ישראלינ שלא ידענו עליו? צריך לבדוק. מהגר ישראלי או לא, למאיר קדוש אין מושג. למה לא?

א) גרג מונרו חתם עם הפיסטונס על QUALIFIED OFFER מה שאומר ששום טרייד לא נעשה שלא בהסכמתו, והוא כבר אמר שהוא מעדיף לשחק בסין מאשר בבוסטון.

ב) סטן ואן גנדי אמר שהוא עדיין לא מכיר מספיק טוב את הקבוצה ולא יערוך כל שינויים בינתיים.

ג) ראז'ון רונדו אמר אתמול שהוא לא רוצה לשחק עבור אף קבוצה אחרת מלבד הסחלטיקס.

3. האם בריאן שואו יהיה המפוטר הראשון העונה?

 

רק ללוס אנג'לס לייקרס ישנם פחות נצחונות מאשר לדנבר נאגטס. מאחר והלייקרס כבר מזמן לא נחשבת ברצינות לקבוצה, ניתן לומר שדנבר היא הקבוצה החלשה ביותר במערב.

מי מדבר הכי הרבה על פיטוריו? בריאן שואו עצמו.

"הוא עצמו אמר לדנבר פוסט שאם הדג מסריח הוא מסריח מראשו, והוא ראש הדג. מייק קליס כותב:

'Head is the one that's going to be on the guillotine' if the Nuggets don't improve quickly," wrote Mike Klis of the Denver Post. הבעייה, לדבריו, היא שלמאמן אין את תמיכת השחקנים:

"There's no way [owner Stan] Kroenke likes the idea of firing Shaw without giving a fair amount of time for a new coach's system to succeed. But here are the key questions: Do the players have this coach's back? Do they trust him? I'm not sure Shaw and forward Kenneth Faried can coexist in the long run."

"If the Nuggets are in last place when January arrives, I frankly doubt Shaw can survive as coach."

4. טייריק אוונס הוא אחד השחקנים המשתפרים ביותר

כשטייריק אוונס החל את הקריירה שלו ב-NBA הוא נראה (ושיחק) כמו ג'יי. אר. סמית'. העונה הוא סיים טרנספורמציה רצינית ביותר שהתחילה כבר בעונה שעברה. בסיום העונה שעברה הוא הפך לשחקן אחראי ורציני שהחל לעשות הכל טוב מאד עד מצויין, מלבד דבר אחד: דיוק בקליעה מרחוק.  אחוזי הקליעה שלו  לקריירה מה-3 היו 27.7. רק בעונת 2012-13 הוא עבר 29% (29.1%) מה-3.

העונה? הוא משלשל דאונטאונים בדיוק של 52.2% מה-3 (12 מ-23), וזה פותח את המשחק לאנטוני דייויס. מה קרה? עוזר המאמן פרד וינסון – מומחה לאימון קליעות מה-3. הוא שינה את זמן השיחרור של הכדור, ומיקום הזרוע במקום ימינה מהגולגולת, יותר לכיוון האף. "אני מרגיש אחרת לחלוטין" אומר אוואנס. אני לא מצפה משחקן של 27% לסיים פתאום עונה עם ממוצע של 50% מה-3, אבל מספיק שהוא יפלרטט עם 40% ויש לנו שחקן אחר לחלוטין משטייריק היה לפני שנתיים.

 

5. למה בלאט לא מעלה את ג'ו האריס בחמישייה?

 

אתה לא חייב להיות מנתח מוח או מדען חלל כדי להבין שהבעייה הגדולה של החמישייה של הקאבס היא בעמדת השוטיטנג גארד. גם דיון וייטרס וגם מת'יו דלבדובה (DELAVEDOLLA) לא שייכים, ושון מריון גמר. האוסטראלי צריך לשבת על הספסל רק עבור שמו. הרוקי ג'ו האריס לא מקבל מדייויד בלאט דקות, אבל כשהוא מקבל הוא יותר טוב מווייטרס (שלא מסוגל לשחק עם לברון)  ויותר טוב מהאוסטרלי (שלא יודע לשחק עם לברון או כל אחד אחר). כשדייויד נותן לרוקי דקות, הוא קובר אותן מדאונטאון, ומיד כל הקבוצה נראית יותר טוב.

כשאני מציע לפלח הצעות שיכולות לשפר את קבוצתו ב-20% ההצעות פורחות ברוח כי הוא לא מסוגל לקרוא עברית. אני מאמין שבלאט כן יודע לקרוא עברית (שימי ריגר לא יודע לקרוא דבר מלבד 'שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד'), ואני מקווה שהוא ניכנס לאתר לקרוא – ולהשתפר.

6. הקליפרס מחפשת 'רוע'. היכן? אולי מטה וורלד פיס!

הקליפרס היא חבורת יורמים. הטיפוס הרע היחיד ביניהם הוא דיאדרה ג'ורדן, וגם הוא מין 'רע יורמי'. אין בו שום דבר מפחיד.

ה The Orange County Register  שהוא העתון המומי , מדווח שהקבוצה פנתה אלין בסין לברר מה מצבו ובאיזה כושר הוא. כשדוק ריברס נישאל מה הוא יודע על הדבר הוא הגיב, "אני רק מאמן. פנו למנכ"ל". אבל נראה שיש דברים בגו (גיא! מהיכן זה בא, ה-"גו" הזה?).

 

7. מועמד חדש לבחירת הדראפט הראשונה

 

 

כבר כתבתי כאן שעמנואל מודיאיי – האפריקאי בוגר תיכון אמריקאי שהעדיף לשחק בסין עבור כמה מיליונים מאשר להיות פרשמן ב-SMU – יהיה כנראה בחירת הדראפט הראשונה. בינתיים משחקו בסין רק מצדיק את נבואתי: 19.0 נק' למשחק (כולל 47.6% מה-3), 7.2 אס', ו-6.6 ריב' ב-34 דקות משחק, ומחברת שלמה של מחמאות עליו.

הוויקאנד הזה נוסף מועמד חדש לבחירה הראשונה בנוסף לו ולג'היל אוקפור, הפרשמן של דוק (המצדיק בינתיים את כל 'ההייפ' עליו). אני לא שמעתי עליו לפני כן ולא יודע מי הוא.אני רק לוקח מצ'אד פורד מה שהוא כתב על הלאטבי (מומי, ז"א שהוא מלטביה) קריסטפס פורז'ינגיס: "הוא מככב בספרד עם ממוצע של 8.5 נק' ו-3.7 ריב' למשחק (מומי! זה נקרא מככב? הסבר לי בבקשה!). "אמנם אלה לא מספרים מרשימים, אבל בהתחשב ברמת הליגה, אלה מספרים שהם 'HUGE'. הוא עלול להיבחר בתנאים מסויימים כמספר 1 לפני מודיאיי, אוקפור, וקרל-אנטוני טאונס, 1-2-3 נכון להיום.

8. הניקס חייבים לעשות טרייד על ג'יי אר

 

מייק לופיקה מהדיילי ניוז כותב שהניקס חייבת – אבל חייבת – לעשות מיד טרייד של ג'יי אר סמית'. 

השאלה מי ייקח אותו עם חוזהו של 6.39 מיליון.

אני בטוח שיהיו מעוניינים. ג'יי אר סמית' הוא עדיין ביג סקורר. בניקס הוא לא יכול להתקיים יחד עם כרמלו אנטוני. אני הייתי שמח מאד לראות שחקן כמוהו במיאמי היט. גם הלייקרס צריכה להיות מעוניינת בו כי הוא יוכל להחליף את קובי ולתת לו 30 דקות משחק ולא יותר, ואז סמית' ייכנס ויהיה לא הרבה פחות טוב.

 

9. לכל שונאי ההיט: דני גריינג'ר חוזר בקרוב

 

הייתי בטוח שאריק ספואלסטרה יעלה את דני גריינג'ר נגד אינדיאנה, אבל הוא  לא העלה אותו.

כל מי שחושב שזה בגלל שהוא לא מספיק טוב באימונים – והוא שונא היט – יש לי חדשות רעות עבורו: הוא מצויין באימונים, אבל בינתיים רק ב-70% מאמץ. שריר ההמסטרינג עדיין בשלבי החלמה ואריק לא רוצה לקחת צ'אנס עד שהוא יהיה כשר לחלוטין.

גם באינדיאנה הוא היה פצוע ולכן הוא לא עשה מאומה.

כשהוא חוזר, תוסיפו למיאמי 10 נק' למשחק על כל משחקיה עד עכשיו העונה.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. 3. אהבתי איך שהתעלמת באלגנטיות מפילי… ז"א שבאופן רשמי הוצאת אותם מהליגה..
    5 ג'ו האריס לא נותן מספרים טובים יותר מוויטרס או מטריקס הוא פשוט נותן הגנה ויודע מה לעשות עם עצמו כשאין לו את הכדור + ההגנות שוכחות ממנו וזה מאפשר מדי פעם לתת לו זריקות טובות (שהוא יודע לקלוע היטב).. הבעיה של קליבלנד זה בהגנה אז קשה לי לראות אותם מוציאים את מריון שגם נותן הגנה טובה .
    בכל מקרה אני לא דואג לבלאט – הוא הראשון שזיהה את הפוטנציאל של האריס ונותן לו המון דק' (כולל רבע 4 מול בוסטון כשהמשחק היה צמוד) , הבעיה זה האגו של וויטרס שגם ככה לא מבסוט שהוא לא פותח…
    איך אמר אחד הפרשנים ? אפשר לומר שהאריס בינתיים נתן יותר ממה שבנט נתן להם במשך עונה שלמה .. (והוא בכלל בחירת סבב 2)..

  2. בריאן שואו לגמרי צריך ללכת הביתה. אם בעונה שעברה עוד היה אפשר לוותר לו בגלל פציעות (ולמרות ריבים מתוקשרים עם שחקנים), הצורה שדיבר נראית השנה היא פשוט ביזיון.
    אותה קבוצה ו אפילו פחות טובה עשתה צחוק מכל הליגה אצלכם בבית, לא הפסיקו לרוץ והתישו את היריבות.
    מה הוא מנסה לעשות שם? משולשים? כל חניכי פיל ג'קסון שאיכשהו החדירו להם לראש שזו השיטה ולא העובדה שהיו להם את השחקנים הכי טובים בעולם, צריכים לעבור חינוך מחדש

  3. אוקלהומה צריכה לקחת הימור חזק על ג. ר.
    אולי במקום החוזה( הניגמר? ) של פרקינס או אפילו במקום גקסון.
    ג. ר יהיה הקרופרד שלהם שקולע מהספסל שהמצב תקוע…

  4. פיל ג'קסון הבין שהדרך היחידה לשפר את ניו יורק היא טנקינג ולכן מנסה לגרום לכך שהניקס תהיה קבוצה יותר גרועה מהלייקרז!
    ואם על ידי כך הוא ישמח את זוגתו לחיים ואפילו יקבל על זה כסף – מה טוב…

  5. המבחן של ג'קסון הוא בכלל לא העונה,אלא רק עונה הבאה שהחוזים של אמרה וברנינאי יגמרו ואז אפשר יהיה להתחיל לחשוב על בניית קבוצה טובה,השנה הדבר הכי טוב שיכול להיות להם זה לא להיכנס לפליאוף ולקבל בחירת דראפט גבוהה.
    Etayle אהבתי את הרעיון,על פניו נראה לא מתאים ביחוד שיש כבר פרחח אחד(דובי-בשבילך) אבל הוא באמת יכול לעשות שינוי בקבוצה,אבל אין סיכוי שפרסטי יעשה מהלך כזה,אצלו כולם צריכים להיות ילדים טובים.

    1. יניב, בשביל זה לשלם 12 מיליון? אני בטוח שוועדה של 3-4 מאיתנו – כולל אתה – עבור 10,000 דולאר לאדם יכולה לעשות זאת לא פחות טוב ממנו.

      1. מנחם אולי אתה צודק אבל לאף אחד מאיתנו אין את השם והיוקרה של פיל ג'קסון.שנה הבאה שיהיה להם מקום מתחת לתקרת השכר אז מעבר לכך שמדובר בניו יורק,ג'קסון יהיה הכוח משיכה העיקרי להביא משחקנים טובים שיהיו מוכנים לשחק עבורו.

  6. אף אחד כבר לא שונא את ההיט
    לברון בחוץ אני יכול להבין איך ניתן לחבב את בקבוצה
    אם ימשיכו להפסיד לאינדי ומילווקי בבית העתיד של הקבוצה בעייתי

  7. 1)פיל עדיין לא מצדיק את שכרו, אבל בוא ניתן לו זמן. אין לניקס הגנה, ולכן הם לא יגיעו לכלום.
    2)זה לא משנה אם רונדו לא רוצה לשחק בשום מקום אחר, אם אין לך סעיף בחוזה שמבטל טריידים אף אחד לא שואל אותך. רונדו יגמור בניקס בסופו של דבר.
    3)דנבר הם האכזבה הכי גדולה, כי מהלייקרס לא ציפו לכלום. שואו בהחלט מועמד חם להיות מפוטר.
    7)פורצינגיס משחק בסביליה, והוא בהחלט משחק טוב. בחירה ראשונה הוא לא יהיה, אבל הוא בהחלט יכול להיות בטופ 5 בדראפט.
    8) הניקס יכולים למצוא קבוצה לסמית, אינדיאנה וממפיס עולות בראש.
    9)אחרי שלברון עזב, אף אחד כבר לא שונה את מיאמי. אם הם מגיעים לסדרה מול קליבלנד בפלייאוף, הרוב יהיו בעדם.

  8. כנראה שבלאט קרא את מנחם כי ג' האריס משחק די הרבה פתאום.
    דנבר בושה ושואו יפוטר אחרי המשחק נגד קליבלנד.
    פיל ג'קסון עוד לא עשה שום דבר חיובי אבל במצב הקבוצה באמת אין מה לשפוט אותו, צריך לעשות ניקוי אורוות ומהר.
    "וגו" – האם ההסבר של מתן הוא הנכון ?

  9. מה שלא ברור לי זה איך החזרה של גריינג'ר היא רק מספר 8 ברשימה ???

    זה היה צריך להיות בקלות מספר אחד, ואם אני חושב על זה שוב – אפילו ראוי למאמר נפרד משל עצמו !

    מדובר במהלך שישנה את מיאמי ב 360 מעלות.

      1. 360= 720 = חזרה לאותו מקום בדיוק…
        אם כבר זה ישנה את מיאמי ב180 מעלות..
        בכל מקרה, אם הוא ו-וויד יחזרו ביחד אפשר לצפות לכמה נצחונות..

  10. פיל התחיל לעבוד בקטנה בטרייד עם דאלאס, שנפנף את המשכורת של צ'נדלר והכרס של פלטון תמורת מרכיבים לקבוצת סף פלייאוף.
    השלב הבא כמובן הוא להעיף את ג'יי אר תמורת סמל של פיג'ו. מוציאים את המוג'ו המחורבן ומפנים מקום להגנה של שומפרט ולהתקפה של טימי ג'וניור.
    שלב שלישי לא יכול להתחיל בלי מחיקת המשכורות של היהודי והאיטלקי. בלי זה אין מה לדבר על ההמשך. אם ימצאו פראייר, דברים יתחילו לזוז כבר העונה ואז נראה מה שווה פישר באמת.
    אם ניתקע איתם עד הקיץ אני אמשיך לחכות למשחקים של הלייקרס כדי להתעודד.

    בנוגע לאיכות העבודה של ג'קסון עד עכשיו אין יותר מדי תלונות. עם הקלפים שהוא קיבל קשה לעשות משהו.

    1. דרך אגב, ראיתי שוולדי כתב שיש סיכוי שרונדו יגיע לניקס.
      כשזה יקרה אני מתחייב להעלות סרטון של תרנגולת וגרביל עושים קאבר לאלן דלון ודאלידה ומבצעים את parole parole.

      1. כנראה כי הייתה הזדמנות. דולן נתן לו חוזה באורך שיאפשר שנת הכנה לקראת פינוי התקרה בסוף העונה, ואחריה תקופה של כמה שנות עבודה על הסגל.
        השאלה אם הוא שווה את הסכום לא רלוונטית משתי סיבות:
        – זה כסף של דולן.
        – שכר GM לא מחושב בתקרה.
        אם ג'קסון עובד בהתנדבות או תמורת עשרות מיליונים מהפפלימוס של דולן מעניין כמו שלג ד'אשתקד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט