מעורב הופס (מלבד בייסבול אחד!) לשבת / מנחם לס

 

screen-shot-2014-11-14-at-11-09-57-am

 

1. צ'ארלס בארקלי על דברי דריק רוז (שפה קלה. בארקלי לא יודע 'ספרותית')

Of course I do. That was stupid. Derrick Rose is a great player, he’s a great kid. Love his mom. That was stupid. You know, Ernie, we’re so blessed. I limp around but I go home to a big ol’ mansion. There’s people who work harder than Derrick Rose who go home to a shack.

“There are consequences to what we do for a living. We got the best life in the world. I’m a poor black kid from Leeds, Alabama who grew up in the projects and listen, I don’t mind limping around because when I go home, there’s a big ol’ house. I got good sheets — I don’t know the thread count, but they’re good. I got a big ol’ car. I never have to worry about my bills. There are pros and cons to what we do for a living. Derrick Rose is making $20 million a year. He got a couple bad knees. That’s disrespectful to maids, people who are in the army who go out and kill people and get killed. They got no arms and no legs. As much as I like Derrick Rose, that is just flat-out stupid.”

2. עולם מטורף?

 

 

זה לא כדורסל אבל הייתי חייב להכניס את ההודעה הזאת: מיאמי מרלינס – הקבוצה שבעלה ידוע בקמצנותו – עומדת לשבור את שיא המשכורות מאז ומעולם כשהיא תחתום (אולי כבר חתמה) עם האאוטפילדר שלה ג'יאנקרלו סטנטון על חוזה בסך 325 מיליון דולארים ל-13 השנים הבאות.

חובבי הבייסבול שביניכם מכירים את המקרים של החוזים המטורפים הללו בעבר שכמעט ברגע שהם נחתמו, השחקן צונח ברמתו. אולי בגלל שהוא מנסה יותר מדי להצדיק את משכורתו? אין לי תשובה. כל מה שאני יודע זה שזה טרוף.

3. הנה שיא שכנראה לעולם לא יישבר

 

יש סכוי גדול ששיא ההחטאות של קובי לא יישבר בקרוב, או אי פעם.

הנה עוד שיא שאולי לא יישבר.

מה שיא המשחקים לעונה רגילה ששחקן שיחק בעונה של 82 משחקים?

מה דעתכם על 88 משחקים?

זה מה שוולט בלאמי ש- סנטר לא רע בכלל – יחק בעונת 1968-9: בלטמי שיחק 35 משחקים עם הניקסלפני שהועבר בטרייד לפיסטונס ב-19 לדצמבר. בדטרויט בגלל כמה ביטולי משחקים בגלל סערותשלג, הם היו צריכים 'TO MAKE UP' ששה משחקים, וכך הוא שיחק איתם 53 משחקים.

עוד שיאים מהממים:

כמובן שה-50.4 נק' ממוצע של צ'מברליין, וממוצע 27.2 ריב' למשחק שלו. אבל עוד שיא שלא מדברים עליו הוא שיאו של סקוט סקייל (שסיים קריירה עם ממוצע של 6.5 אסיסטים), שבמשחק ב-1992 נגד דנבר, קבע שיא של 30 אסיסטים למשחק כשהוא הפוינט גארד של אורלנדו.

אבל השיא הגדול מכולם לדעתי הוא שיאו של חוזה קלדרון מעונת 2008-2009 כשהוא קולע משך העונה 154 פאולים ב-98.1% דיוק. בסקטבול רפרנס קבע שכדי לשבור שיא פאולים שחקן חייב לזרטק לפחות 125 משך העונה.

4. שלושה מטובי כתבי ה-NBA בןחרים את "חמישיית האנדרייטד"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. סטנטון לא שווה את החוזה העצום. פוהולוס וקבררה לאחר החוזים הגדולים ירדו באופן קיצוני ביכולתם
    מר אנדררייטד – מייק קונלי ג'וניור
    הסגן שלו זה מונטה אליס שהתבגר ומשחק מצויין בדאלאס
    כמות הירבאונד הכוללת של ווילט וראסל לא תשבר
    גם שיא האסיסטים של סטוקטון עומד יציב כמו סלע

  2. בארקלי צודק בנקודה שלו אבל ההשוואות שלו לא פחות אידיוטיות מההתבטאויות של רוז. אני התחברתי לדברים של שאק יותר למי שראה את כל הסרטון.

  3. טוב אני מתגייס להיות סנגור (אם אני טועה תתקנו) ההגנה. אני מכבד את ההחלטה של רוז וזאת למה:
    1) כמו ההשוואה של הכדורסל עם כורי פחם, אפשר לקחת את זה למקום אחר כמו האדם הממוצע. לכן יש לי שאלה אליכם רבותיי: אתם בני 26 ואתם יודעים שאם תמשיכו לעסוק באינטנסיביות בעבודה שלכם, עד גיל 35 אפילו אתם כל החיים תסבלו מכאבים. האם הייתם ממשיכים?
    2) אני בטוח שאם תשאלו את אוהדי הבולס, מה הם מעדיפים שרוז ישחק שהוא כשיר ב-99% אז רובם המוחלט יענה שלא.
    3) על מה אנחנו מדברים כאן? המשחק העשירי של העונה. בהמשך לשאלה ששאלתי קודם אני מאמין שהתשובה הייתה משתנה בקרב אוהדי שיקאגו אם היו מדברים על הפלייאוף. כרגע לאט לאט.

    1. יונתן, אם הייתי בן 26 והיו אומרים לי קח 20 מיליון לשנה ותקבל כאבים מסוימים ברגליים הייתי הולך על זה. היום הגוף של רבים מבני גילי מרוסק מהצבא וקיבלנו משכורת של 120 ש"ח לחודש. אצלי היא ברובה אפילו הלכה לקיבוץ 🙂
      אם הוא לא מתאים לזה שיפרוש, אבל הוא לא יכול לשחק חצי משחק.
      הבעיה בגישה שלו, וזה נאמר ע"י הפרשנים, היא שדבר ראשון הוא צריך לומר וגם לחשוב שאני לוקח את זה באיזי לטובת הקבוצה כדי שנשיג אליפות השנה, או בקרוב. הפנסיה שלי בעדיפות שנייה. אצלו זה הפוך.
      שחקן אף פעם לא כשיר ב 100%, תמיד עולים לשחק עם בעיה זו או אחרת, וזו גדולתו של קובי ושל גדולי משחק אחרים.
      אם אני מנסה לסנגר עליו, אז לרוז כנראה היתה טראומה כל כך גדולה בפציעות שלו שהוא הפך משחקן אמיץ וחזק לרכיכה.

    2. עלית על הנקודה, יונתן, הייתי מתפטר מעבודה שתגרום לי לכאבים במשך כל החיים. רוז אמר את זה וממשיך לקבל 20 מיליון משיקגו.
      זאת אמירה אומללה ואפילו קני צ'אק ושאק, שבד"כ לשלושתם יש 3 דעות שונות, הסכימו שזאת אמירה סופר אומללה.
      אני אגיד שני דברים שיכולים להשמע מרחיקי לכת:
      1) אם זאת הגישה של רוז הוא לא מתאים לשחק כדורסל מקצועני ולקבל תמורת כסף.
      2) הוא לא יכול להיות שחקן מוביל של קבוצה(לפחות לא של קבוצה רצינית)

  4. בארקלי יותר מפגר ממה שחשבתי אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל להגיב לגיבוב הזה אבל אני רואה שאנשים שהגיבו מעליי כבר עלו על נקודות הטימטום.

    ורוז כנראה פשוט צריך להתחיל לשקר אנשים לא מסוגלים להכיל את האמת שלו. הבחור יותר מידי כנה ולצעריינו בביזניס הזה אין מקום להיות אמיתי.

  5. רוז סוס מת שישלחו אותו בטרייד .. רוז יודע את זה שהוא גמור אז הוא מנסה לדחות את הקץ , חבל לבולס ששורפים עוד עונה בשבילו , חבל שמלו לא בחר לעבור לבולס עוד יכל להוביל אותם לאליפות שתיהיה רשומה רק על שמו

  6. גארנט אמר שהוא רוצה יום אחד להיות הבעלים של מינסוטה, כנראה לא כל כך קר שם ולא היה לו כזה רע, עזב מתוך ייאוש של ניהול כושל , לגבי חמיישית האנדרייטד בליגה אז החמישייה שלי
    גף טייג
    גורדון היווארד
    טייריק אוואנס
    פאברוס
    אסיק

  7. הבחירות של האינסיידר בחלקן ברורות ובחלקם מוזרות.

    איף אפשר להגיד על מארק גאסול שהוא אנדרייטד?? 3 שנים בכל מקום מכתירים אותו לאחד מ-3 הסנטרים הטובים בליגה.

    חמישיית האנדרייטד עד עכשיו:

    PG- קונלי(כבר כמה עונות, הגנה והתקפה)
    SG- מונטה אליס/ג'ו ג'ונסון/ ג'ימי ג'ורדן באטלר
    SF- רודי גיי
    PF- אוליאניק דווקא ולא סאלינג'ר.
    C- ויוצ'ביץ'(זו הבחירה הכי ברורה אחרי קונלו כשמדברים על אנדרייטד).

    מעומדים להכנס לחמישייה לאורך העונה: אולאדיפו שחזר מפציעה, אלק בורקס, ג'ימי באטלר אם לא יעצר.

    1. SF- לרודי גיי נותן מאצ' אפ מצוין טייריק אוונס שהוא השחקן השני הכי טוב בפליקנס העונה.

      וזהו בזה מסכמים בחירות האנדרייטד לעד עתה.

  8. אני מתחבר לחלק בכתבה שאומר שקליי תומפסון אנדרייטד כי שמים לפניו את הארדן. באותו אופן, כל זמן שיש אידיוטים ששמים את חסר הביצים כריס פול בפוזיציית הרכז הטוב בליגה, טוני פארקר הוא אנדרייטד.

  9. קליי תומפסון ממש לא אנדרייטד.
    אנדרייטד בהגדרה צריך להגיע קצת מתחת לראדאר לעונה הזאת וקליי, בטח אחרי הקמפיין הטוב שלו בקיץ והחוזה מקס' מגיע בדיוק מהצד השני.

    הוא כרגע עונה על הציפיות בגדול אבל אנדרייטד? ממש לא.

        1. הארדן הרבה יותר שלם במשחק שלו.
          גם חודר הרבה יותר טוב, גם מוריד כדור לרצפה יותר טוב, גם מכדרר יותר טוב, גם מוסר יותר טוב, גם ריבאונדר טוב יותר ובכלליות גם סקורר עדיף.

          הם לא באמת באותה סקאלה ולמרות שברור שלשניהם יש עוד לאן להשתפר.

          למי יש הגנה יותר טובה לא צריך להכריע בכלל בדיון איזה שחקן יותר טוב.

          1. בעיניי הסיכוי להגיע עם תומפסון להישגים יותר גדול. האפשרות ליצור קבוצה יותר טובה שתכיל אותו יותר גדול.
            אני לוקח את תומפסון לפני הארדן.
            הבעיה של הארדן שהוא יודע שהוא סופרסטאר ואין לו מושג איך להיות כוכב של קבוצה.

  10. אוקי וזה לא אומר עדיין מי מהם טוב יותר.

    בעיניי הסיכוי להגיע לאליפות עם קוואי לאונרד גבוה מהסיכוי להגיע לאליפות עם כרמלו אנטוני ועדיין מלו שחקן הרבה יותר טוב.

  11. אוואנס מאוד דומה להארדן ולפי דעתי הוא פספוס הוא יכל להיות היום בקלות במעמד של הארדן , שניהם מוסרים וריבאונדרים מצויינים ביחס לעמדה לשניהם שליטה מצויינת בכדור עם יתרון לאוואנס לגבי קליעה להארדן יש יתרון אך לא גדול ביחס לכמות הזרירות שהוא לוקח, כל כך מעצבן הטרייד הטיפשי של דל דאמפ שהביא את הולדי ,יש בליגה 30 רכזים מצויינים למה צריך לעשות טרייד ולוותר על נואל ובחירת דרפט בשביל רכז טוב מיני רבים שיש בליגה כמו זבל פשוט מהלך אידיוטי, כבר אמרתי שלפי דעתי אוואנס אנדרייטד ואני אומר שהכי גדול בליגה ,הוא הרובין של דייויס ולא הולדי

  12. דרק רוז כנראה בדרך למקרה ברנדון רוב בעוד שנתיים. כמובן בתקווה שלא ושוב לא התפספס פה שחקן שעדיין יכול להיות טוב מאוד בnba.
    אבל עם כמות הפציעות החוזרות והגישה שלו זה יגמר כמו ברנדון רוי.

    בנוסף, כמו שהזכירו, העונה רק התחילה וביקשנו תהיה בכל מקרה בplayoff, שם הם צריכים את דרק רוז כמה שיותר במיטבו, ולכן אני מניח שאף אחד לא מתרגש שהוא מחליט לנוח ולא להסתכן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט