להיות שחקן של ה-76'/רועי ויינברג

מדובר רבות על שיטת הטנקינג ההזוייה של פילדלפיה 76', שכוללת החלשת הקבוצה בצורה קיצונית כדי להשיג בחירות דראפט עתידיות. פילדלפיה כרגע במאזן 8-0, וקיים סיכוי סביר שתשבור את שיא פתיחת העונה הגרועה ביותר, ששייך לניו ג'רזי/ברוקלין נטס (18-0), כאשר עשרת המשחקים הבאים של פילדלפיה הם נגד הרוקטס, הספרס (פעמיים), הסלטיקס, הסאנס, הניקס, הטרייל בלייזרס, הנטס והמאבריקס. היחידות שפילי יכולה לנצח, על הנייר, הן הסלטיקס והניקס.

יש חתיכה אחת בפאזל הזה שלא זוכה למספיק תשומת לב-השחקנים. אסופת 15 שחקנים, חלקם שחקנים מבטיחים שזוכים לתשומת לב ברחבי העולם (נרלנס נואל, מייקל קרטר וויליאמס, ג'ואל אמביד), אוסף של וטרנים ששורפים זמן עד לפרישה (ג'ייסון ריצ'רדסון), וביניהם יש שחקנים כמו אלכסיי שאבד, לוק ריצ'ארד מבאה א מוטה, טוני רוטן, הנרי סימס ורבים אחרים.

קחו למשל את טוני רוטן. קומבו גארד מבטיח שסומן מגיל צעיר, נתן עונת מכללות לא רעה, ואחרי עונה להחליט להכנס לדראפט. הוא נתן עונת רוקי סבירה בממפיס עם 2.6 נק' ו-1.2 אס' ב-8 דקות למשחק, ואז עבר לגולאג של האנ.בי.איי, פילדלפיה 76'. אשתקד הוא נתן שם עונה סבירה בדמות 13 נק' עם 3.2 ריב' ו-3 אס', אבל בקיץ שעבר הם הצליחו, איכשהו, להדרדר יותר, ורוטן הוקפץ לחמישייה.

בינתיים הוא נותן 21 נק' עם 6 אס', 2.5 חטיפות ו-4.3 ריב', ממוצעים שבכל קבוצה אחרת היו מעלים אותו לכותרות. כדורסלן מוכשר ביותר (יכול להיות יופי של שחקן שישי בקונטנדרית), שנכנס למערכת שתפקידה הפוך ממה שהוא מתכנן, והוכשר לעשות. כדורסלן שמפסיד משחקים כדי להוביל להצלחה עתידית, שהוא כנראה לא יהיה חלק ממנה.

מה שחקן כזה יכול לעשות? אם הוא רוצה לחזור לנצח, יש לו אפשרויות מילוט. יורוליג, ליגה סינית, ליגה אוסטרלית-יש הרבה מקומות ששחקן עם כישוריו היה מוצא, אבל הוא יודע שברגע שאתה עוזב את האנ.בי.איי, קשה מאוד לחזור. אין מקומות פנויים בסגלים של קבוצות אחרות, כך שהוא גם לא יכול לדרוש שחרור מקבוצתו ולחתום בקבוצה אחרת. אבסורד.

האמת העצובה היא שכל אחד מאיתנו נמצא במצב הזה של רוטן. הסטארט-אפיסט שרוצה לשנות את המשחק, אבל נאלץ לבלות את רוב זמנו בתור איש שיווק שמנסה לגייס כספים; המורה שמנסה לגדל דור חדש של תלמידים, ונתקל במערכת אטומה שמסרבת לקבל מחשבה אחרת. למעשה, כל אחד מאיתנו היה במצב כזה מתישהו. כולנו טוני רוטן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. הסגל החלש ביותר בתולדות הליגה ביי פאר
    3 שחקנים בלבד בחירות סיבוב 1 . וכמות השחקנים שלא נבחרו כלל גדולה מאוד

  2. טוני רוטן נתןעונת רוקי סבירה ?¿???
    אלמלא היה מקבל צאנס בפילי ספק אם הוא לא היה משחק ביורוליג ..
    דרו גודן ממש 6לא שייך לסגל של פילדלפיה

  3. פוס ושרשור תגובות מהנים מאוד.
    "המדינה שלנו עושה טנקינג״ משפט גדול, אני צריך לשלב אותו בשיחה מתישהו.

  4. הפוך גוטה, הפוך.
    דווקא בגלל שהוא בפילי הוא יכול לתת מספרים יפים ואולי לשכנע כמה אנשים שהוא יצליח בקבוצה אמיתית. האמת היא שרק בגלל חוק הוואקום מתייחסים לרוטן בכלל. עוד הוא יקבל מקבוצה מתישהוא חוזה של 4 מיליון רק בגלל שהוא שיחק בקבוצה הכי גרועה בתולדות הNBA.

    1. מסכים. הוא צובר דקות, ביטחון וקילומטראז' וגם מפגיז 20 נק' ויותר מ-6 אסיסטים. ייתכן שהוא יוכל לקלוע 10 בקבוצה טובה יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט