מעורב הופס ליום חמישי בערב / מנחם לס

 

1. לא גרועים. אפסים!

Miami Heat fall to depleted Indiana Pacers,  81-75

למה אני כזה סאקר לספורט? כי לפעמים קורים בו דברים לא הגיוניים.

תסבירו לי כיצד מיאמי היט יכולה להפסיד משחק ביתי נגד אינדיאנה פייסרס ה-"בינונית-מינוס" כשהיא מגיעה ללא 6 מטובי שחקניה?

כנראה שאינדיאנה היא עדיין "PAIN IN THE ASS" למיאמי, ולא חשוב כמה שחקנים לא משחקים אצלה, ולא חשוב כמה שחקני ליגת D למעשה מופיעים בחמישייתה.

ההפסד 81-75 היה מביך ביותר. לאינדיאנה היה זה הנצחון הראשון העונה על קבוצה שהיא מעל 50%, ונצחון חוץ ראשון. אין חדש תחת השמש: מיאמי יכולה להיות הטובה ביותר והגרועה ביותר, והכל תוך 48 שעות.

דוויין ווייד המשיך לעשות את שלו במשחק של 8 מ-16, הששי הרצוף שלו בו הוא קולע 50% ומעלה, אך כריס בוש היה 3 מ-13, וזה דבר שלעולם לא קורה לשחקנים בשם 'דאנקן', ולא משנה כמה הם גרועים. כי כשבוש גרוע, הוא לא סתם גרוע: הוא מתחת לכל בקורת.  זה קרה אחרי ששילשל 30 במשחק חוץ בדאלאס. לואל דנג היה 2 מ-10. למה לבלינלי זה לא קורה?

יש במיאמי מין רעל בקבוצה שכשהוא תובע קרבנות – ישנם ברוך השם לא מעט מתנדבים.

טוב, אני מבין שכדורים לא ניכנסים, אבל לפגר 53-28 בריבאונדים? זה מראה על חוסר חשק, חוסר רצון, עייפות מנטלית, וסתם דרק כדורסלני. אם אני אריק ספואלסטרה, ההיט היום מתאמנים 10 שעות בקפיצות על גידרות תיל, ומי שמסרב – שיילך לחפש קבוצה אחרת. אבל זה הדבר שאין לספואלסטרה: אין לו מה שלי היה כמאמן: אגרוף ברזל, ויכולת השפלה של שחקנים שבאים לערב של מחול במקום ערב של מלחמה על הקרשים.

תקשיבו: הפייסרס – עם שחקנים שרובם היו אלמונים לחלוטין – לקחו להיט האפסים 17 – סיפרו אותם! שבע עשרה – ריבאונדים התקפיים שהם הפכו ל-21 נקודות מתנה. קופלנד עשה מההיט קבוצה של מקסימום חטיבת ביניים. הוא ממש ציחקק ולעג להם.

כיצד דוויין הסביר זאת? "פשוט ישנם משחקים כאלה. משחקים בהם מלכתחילה מאומה לא הולך, וכמה שמנסים זה נראה כאילו לא מנסים. אין מה לעשות. לפעמים המשחק שלך הוא UGLY. הערב היה לנו UGLY GAME!".

מה שעוד קרה הוא שפתאום ההיט הפכה לקבוצה המוסרת יותר מדי. ספואלסטרה החליט שמיאמי תהיה העונה קבוצה של מסירות, אבל כשהמסירות מתחילות להיות מוגזמות עד שארבע פעמים אתה נקרא ל-'24 שניות', אתה מבין שהמסירות הופכות לצרות. מנגד, רוי היברט – שתמיד גורם להיט צרות – היה במיטבו עם 17 נק' ו-15 ריב', וקופלנד נתן את משחקו הטוב ביותר העונה, ואם פרנק פוגל לא מתחיל להשתמש בו הרבה יותר – אפילו כשחקן חמישייה – אז לפוגל אין מושג בכדורסל.

אגב, מיאמי היתה 8 מ-18 מהקו. מתאים לבנות בנות ה-12 של הפועל בית קמה.

טוב, משחק שעבר ויש לשכוח אותו.

דריק רוז החליט לקחת הכל 'איזי'

דריק רוז אמר אתמול שהגישה החדשה שלו למשחק היא "LONG TERM APPROACH". מה זאת אומרת? שהוא חושב על העתיד שלו כשחקן, ולא על המשחק הבא.

מעניין אותי כיצד שחקנים כג'ימי בטלר שקורעים את התחת ערב אחרי ערב לוקחים את ה-'TAKE IT EASY' של דריק בזמן שהם נקרעים על הפארקט.

סקוט פאורד משיקגו ESPN נתן לי תשובה:

“Look, I think that’s a fair concern for everybody,” Bulls forward Mike Dunleavy said after practice on Wednesday. “It’s a big topic now in sports, especially in football with concussions and things like that. It goes the same with basketball. You know different types of injuries and things like that. There’s certainly more to life than it.

“At the end of the day, look, Derrick’s fully committed. I can speak on his behalf. He’s fully committed the way I see him working, the way I see him out there. Nobody should question that. You know it’s a little bit different viewpoint, but as far as his commitment to us, the city, the team, that should never be put in question.”

First-year Bulls forward Pau Gasol hasn’t been around Rose for long, but he also believed from what he had seen Rose was dedicated to the team. Gasol and Dunleavy said they hadn’t personally heard or read Rose’s comments from Tuesday.

גאסול?

“” Gasol said. “It’s something that any athlete is exposed to, but I think he’s a guy that works extremely hard. He works hard, and I think he’s 100 percent committed to winning and to this team. But in the make of his mind, he’s had a rough stretch, so you understand that part.”

ת'יבודו?

“I think this: I know Derrick, and I know he wants to play,” Thibodeau said. “You have to take a look at what he’s just gone through. It’s been 2½ long years, two major injuries. So, there’s a lot going on there. When you sprain both your ankles, you have to do what you think is right.

“As I said, if he’s healthy, he should play. If he’s injured, he should sit. It’s a long time that he’s been off. He’s got to go. And I think he understands that. Derrick wants to win. We’ve got a good group. We’ve got a good opportunity. It’s on us what we do with the opportunity. And the commitment from our entire team has to be special. If we want to do something great, the effort has to be great in all areas. I’ve been around a long time. I understand you can’t shortcut this.”

לאף אחד אין בעייה עם ה-,TAKE IT EASY' שלו. נעבור הלאה.

3. המאמן סקוט PISSED-OFF עם ההגנה של הלייקרס

הלייקרס אינה בנוייה עבור GREATNESS בהגנה, אבל קאם-און, לפשל ככה בהגנה? לעשות יותר חורים מאשר בגבינה שוויצרית?

הקבוצה מרשה 111.5 נק' נגדה, המספר הגבוה ביותר ב-NBA, והיא אחרונה ב-DEFENSIVE RATING (114.4).

מה שהכי מעצבן אותו היא העובדה שהלייקרס מרשה 17.9 נק' מפאסט ברייקים פשוטים – עוד הובלת ליגה שלילית. בקסטר הולמס מה-ESPN של LA כותב:

"סקוט הוא PISSED OFF בגלל שהקבוצה לא מבצעת את הדברים שהוא מנסה ללמד. הוא לא יודע אם הם לא מסוגלים לעשות את הדברים שהוא מבקש, או סתם זה בא מעצלנות. "לתת לאנטוני דייויס 12 מ-16 ל-25 נקודות? לתת לפליקנס 60 נקודות בצבע? זה לא ייתכן ולא מקובל עלי. אבל אני עדיין לא בטוח אם זה תוצאה של אי יכולת או אי רצון", לדברי סקוט.

Los Angeles Lakers coach Byron Scott ripped his team for yet another lackluster defensive effort Wednesday, saying that he’s not yet sure if their issues with stopping teams can even be repaired.

סקוט אמר: הפליקנס עשו כמעט כל מה שהם רצו תחת הסל ללא כל התנגדות. במילים שלו:

“They got pretty much anything they wanted in the paint with no resistance whatsoever,” Scott said. “It was just terrible. That was probably the worst defense that we’ve played from the preseason all the way to this particular point.”

"אנחנו אפילו לא קרובים לציפיותי" – סקוט סיכם את דבריו.

 

4. קרטר-ויליאמס עושה סיפתח הערב

מיד בסיום העונה שעברה 'רוקי העונה' מייקל קרטר-ויליאמס מהסיקסרס עבר ניתוח בכתף לתפירת רצועת ה-'לברום' . מאז הכל היה ריהביליטציה. הערב הוא חוזר פעם ראשונה ללינאפ מול דאלאס.

"אני יותר מדי נילהב לחזור" הוא אמר אתמול. "עלי ללמוד להירגע. יחד איתו יהיה נרלנס נואל שאף הוא חוזר אחרי היעדרות של שני משחקים.

אותי המשחק הזה מאד מעניין.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. 1. מנחם ההשוואה שלך כ"אגרוף ברזל" לספולסטרה היא גדולה!!! ההבדל: שתי אליפויות ו-4 גברים ב-nba מול שבע ספרי nba של הוצאת כנרת או משהו כזה…
    תענוג לקרוא אותך!!!
    2. הבולס יודעים שלפלייאוף הם יגיעו עם או בלי רוז. ההבדל שרוז הוא ההבדל בין אליפות לעוד פלייאוף טיפוסי. לכן אף אחד לא מתרגש וכולם מתפללים לאלוהי הברכיים שהוא לא ישבר עד מאי ויוני.
    3. לייקרס – שהגבוה שלך זה בוזר (בבולס הוא היה מעודד מהספסל את גיבסון ב-money time) שסקוט לא יתפלא שיש לו בעיה בקו הקדמי. וזה בלי לדבר על לין ושחקני ה-D-league בקו האחורי.
    4. אולי מ-MCW תבוא הישועה… חחחחחחח

  2. חתיכת אדיוט,

    מנחם זכה בתור מאמן בקולג' באליפות ארה"ב בכדורגל כשהפיליפיני (וכנראה גם אתה) עוד לא ידע לקרוא.

  3. תזכיר לי מה זה כדורגל בארה"ב בתקופתו של מנחם… הספורט הזה שרק בשנים האחרונות האמריקאים טובים בו (ולצערם של שאר העולם ילכו וישלטו בו בעתיד).
    ומסתבר שהפיליפיני יודע לקרוא ואפילו לכתוב עם שתי אליפויות וארבעה גמרים (ב-nba, או אליפויות ארה"ב. תרשום איך שאתה רוצה…) מול אליפות מכללות (וכל הכבוד למנחם על התואר, אין ספק) בספורט זניח בתקופתו (כמו הוקי בישראל או סקי – אתה יודע שזה קיים אבל לא מעניין אף אחד)

  4. מנחם אז לפי התגובה של ווייד אתה היית מבין שהוא לא משקיע מספיק והיית נותן לו לקפוץ על גדר תיל, כן ?
    משהו יודע מתי גריינג'ר עבר למלאגה, חשבתי שהוא במיאמי ?

  5. זו עונה של 82 משחקים ותקרים מסוג זה קורים
    אני זוכר בעונה שהבולס קבעו 72-10 הם הפסידו לטורונטו שבאותם ימים הייתה נמושת הליגה
    ביום נתון כל קבוצה יכולה להפסיד לכל קבוצה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט