הרוקיס המפתיעים לטובה (המשך, וסוף הסידרה) / מנחם לס

רוקי'ס מפתיעים לטובה (המשך וסוף הסידרה)

 

בוג'ן בוגדנוביץ' – נטס

 

In a Good Way: Bojan Bogdanovic, Brooklyn Nets

בוז'ן בוגדנוביץ'  – בחירת דראפט מ-2011 ששיחק עד העונה באירופה – הוא הרוקי השני מבין הקלעים, והפעולה האחרונה של המאמן ליונל הולינס היתה להוציא את ברוק לופז מהחמישייה, להעביר את קווין גארנט לעמדת הסנטר הפותח, ולהעלות את בוגדנוביץ' בחמישייה – צעד שהניב תוצאות חיוביות ביותר עד עתה.

10 נקודות למשחק זו לא סיבה ללכת עם שלט בשדרה החמישית, אבל הדבר החשוב ביותר אצלו הוא שהוא נראה 'שייך', כאילו בילה את שלוש שנותיו האחרונות ב-NBA ולא באיזה שהם חורי כדורסל באירופה.

נגד המג'יק הוא התפוצץ עם 22 חיצים. אין במשחקו שום דבר FLASHY. הוא פשוט שחקן כדורסל שעושה את שלו ולא יבייש את מאמנו או קבוצתו.

אני לא יודע כמה זמן הוא יישאר שחקן חמישייה כי אולי חסר לו משהו להיות שחקן חמישייה אוטנטי ב-NBA, אבל שחקן רוטציה חשוב הוא יכול גם יכול להיות (מומי! "יכול גם יכול" זה 'כמעט על בטוח').

*****************

יוסוף נורקיץ', דנבר

Jusuf_Nurkic

 

יוסוף הובא לליגה כפרוייקט לפיתוח, אבל כפי שנראים עניינים הוא יותר שחקן שיוטה זקוקים לו שיביא תוצרת, מלתת לו 'עונת לימודים'. בקבוצתו הקודמת CEDEVITA הוא הוביל את הליגה ב-PER. כאן ב-NBA יש לו 23.36% באחוזי ריבאונד, וזה מקום שני לא ביוטה; זה מקום שני בליגה כולה. מבין הרוקיס, חבר קבוצתו הרוקי רודני הוד, הוא שני באחוזי ריבאונד, עם 13.4. נורקיץ' קוטף 15.1 ריב' ל-36 דקות משחק כשה-280 פאונדס שלו תופשים נפח רציני תחת הסל.

הבעייה שלו בינתיים שהוא לא מקבל דקות משחק רבות כסנטר שלישי אחרי טימוטי מוזגוב וג'וויל מגי.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. מל – הוא בדנבר ולא ביוטה. חוץ מזה, קבוצתו הקודמת השפילה השבוע את אלופת אירופה ביד אליהו, עם חבורה של no-names

  2. יוסוף נורקיצץ' – אם הגעת למצב שג'אבל מגי מסתכל עליך ואומר WTF, דע לך שאתה באמת משהו מיוחד – הקטע הראשון ב-shaqtin a fool הזה:
    https://www.youtube.com/watch?v=xZRLlWquOUE

    חוץ מזה הטריפל פלופ שם היה הדבר הכי היסטרי מאז הפלופ של כריס פול מול דמרכוס קאזינס

    1. You Idiot!
      אם כתבתי שמגי ומוזגוב עולים לצפניו אז אני לא יודע שהוא בדנבר?
      אז בכותרת התבלבלתי כי אני כותב מהר מדי!

  3. כתבתי על בוז'אן בוגדנוביץ' במשחק הראשון שלו ביורוליג. אמרתי ששווה לעקוב אחריו. צדקתי. יכול להתפתח לאחד מ-5 השוטינג גארדים הזרים הטובים ביותר ששיחקו בנבא, יחד עם ג'ינובלי, מרצ'וליניוס, פטרוביץ' וברברוסה. נורקיץ' גם מפתיע לטובה בינתיים, ונאפייר לא רע בכלל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט