מעורב הופס ליום שלישי אחה"צ: למה לא לפטר את דוק? / מנחם לס

אני טוען כבר שנים ש-'דוק' הוא אוברייטד

לדוק יש את הקבוצה הטובה ביותר בליגה – אוקיי, שנייה אחרי הקאבס – לפי שמות השחקנים וה-PER שלהם.

ובכ"ז הפסדים לגולדן סטייט ועתה לספארס, ללא ספליטר.

אני טענתי עוד מימיו בבוסטון שהוא מאמן בינוני ביותר, ובקליפרס רואים זאת בצבעים טבעיים.

הוא מיליונר כפול 40. שילחו אותו הביתה והביאו צעיר מודרני.

 

קאווי לנרד לא הולך לשום מקום

אחרי הנצחון של הספארס לנרד נשאל לאן הוא הולך בשנה הבאה, כשהוא שחקן חופשי.

"אין לי כוונה ללכת לשום מקום. טוב לי בספארס ואני מקווה להישאר בדיוק כאן!".

מלנרד ועד קיירי אירוינג וקנת' פאריד, שחקני דראפט 2011 היו LOCKED INTO CONTRACT EXTENSION לפני ה-31 באוקטובר. אחדג שלא היה הוא קאווי לנרד שיהפוך ל-RESTRICTED FREE AGENT הקיץ. כל הספאר נשיון נמצא בלחץ, אבל לנרד אמר לסם אמיק מיו אס איי טודיי שאין לו כל סיבה לחשוב על עזיבת סן אנטוניו.

הפלח,צ עם ההומור היבש שלו שמצחיק את כולם מלבד אותי (כל פעם שהוא פותח את פיו עם ההומור המוזר שלו,מ דמעות עולות לי לעיניים. אבל לא דמעות צחוק; דמעות עינויים!) אמר שבעונה הבאה הוא "צריך להתחיל הכל מחדש; למצוא מחליף לדנקן (מרק גאסול הוא האדם שהוא מחפש!)…למצוא מחליף ללנרד…

ללנרד אין את ההומור של מאמנו. למעשה הוא יבש יותר ממדבר סהרה. השחקן שבינתיים הוא רק כינור רביעי בפופולריות שלו לביג פונדמנטל, טוני פרקר (איך זה שאין לו כל כינוי?), ומאנו אומר: "למה לדבר עכשיו כשהכל זה רק 'דיבורים'? אני אחכה לרגע בו נשב כולנו ניחד ונסכם על עתידי".

מרק גאסול – אם יבוא – ירצה מקסימום. לנרד ירצה מקסימום. צריך לשאול את דדי מה מצב הסלרי קאפ אצל המכסיקנים, לי אין מושג. אך כמו שאני מכיר את הפלח, הוא ימצא דרך כי הוא מחזיק את כל הקולחוז בידו השמנה. הוא הסביר ללנרד למה עדיף לחכות ולא לחתום על EXTENSION לפני אוקטובר 31, ולנרד השתכנע.

"אני משוכנע שהם יודעים מה טוב לי ומה טוב לקבוצה. הוא המשיך:

“I don’t think I’m going anywhere,” Leonard said. “I mean they love me here. I like the organization, and if it was up to me, I want to finish out with one team like a lot of great players have done, to stay with one organization their whole career and just be loyal to that. You never know. We’ll see what happens next summer, but I’m pretty sure I’ll be in a Spurs jersey for my whole life.”

הנאיבי הזה. "הם אוהבים אותי כאן"???

רק שייפצע פציעה רצינית (טפו-טפו, אפילו אני לא מאחל שייפצע) או יתחיל לחפשל, וכולנו נראה כמה הם אוהבים אותו.

כמה פעמים עוד נצטרך לומר 'רוז חזר בגדול'?

הוא ניפצע. הוא ישב באזרחי משחקיים. הוא חזר. הוא קלע 24 עם 7 ריב' והיה מצויין.

אבל כמה פעמים הוא עוד יכול להיפצע ולחזור?

AT THE END IT WOULD CATCH UP WITH HIM והוא לא יחזור. אז מוטב שיפסיק להיפצע!

 

 

רק שאלה של זמן

זו היתה לצערי רק שאלה של זמן לפני שלברון ייכנס למסלול וייקח עמו את כל הקאבס. זה לא לוקח מאומה ממשחקו המצויין של אנטוני דייויס!

 

B2IKBfUCIAAgYAU

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

    1. שיקגו צריכים לתת לרוז את טיפול וייד- לתת לו לנוח מול קבוצות פח. 4 משחקים עם אינדי, 4 עם מילווקי, 3 עם פילי ו-3 עם אורלנדו. הנה כבר 14 משחקים שהוא לא יישחק.

      1. 2 נגד הלייקרס, 1/2 נגד הסלטיקס (בבית), בבית נגד יוטה, ועוד כמה קבוצות, יסדרו לו 20-22 משחקים חופש. לדעתי לא צריך לשחק במשחקים השלישיים בסדרות של 3 מתוך 4, ובבק טו בק נגד קבוצות חלשות

  1. רוז אוברייטד בטירוף. שיקאגו קבוצה מעולה. מי העלה כאן כתבה שצפה פריצה של באטלר השנה? נראלי מנחם… והוא צדק … באטלר על גבול האולסטאר ובקבוצה קטנה יותר היה מצליח יותר.
    האמויפי ילך לקארי . הטבעת ? קשה לחזות עונה כזו תחרותית

  2. גם קוואי אוברייטד…. ואתם תראו את זה כשההגנות לא יתמקדו בו כשדאנקן ומאנו יפרשו. ממש לא פרנצייז פלייר. אפילו לא אולסטאר

    1. מסכים. הגנתית הוא בטופ 3 של הסמול פורוורדים בליגה. התקפית? אולי בטופ 10-דוראנט, לברון, ג'ורג', דנג, אנטוני, היווארד, גיי, פרסונס, בודאות עדיפים עליו. דאנליבי ורוס-לא בטוח. קודם שיתן עונה של 15 למשחק כדי להכנס לטופ. לא הגיע לו גם MVP פיינלס, אבל זה נושא אחר לדיון.

          1. 1+

            הוא עשה את ההבדל, והיה הכי מועיל על המגרש. הכי טוב היה פארקר. לאונרד היה זוועה במשחקים 1-2, ולא סחב את הקבוצה על עצמו בשום נקודה.

  3. אני מאמין שהם כן אוהבים את קוואי.
    הספרס הם אמנם ביזנס אבל יש בהם את המשהו מעבר. המושג loyalty תקף לגביהם יותר מכל ארגון אחר. אלה העובדות. שלושה ספרסים לכל החיים שמשחקים יחד זה לא הולך ברגל. כשמאנו קיבל את החוזה האחרון כולם גיחכו ואמרו שהוא לא שווה את זה. זה loyalty!

    קוואי הולך להיות הפנים של הארגון הזה והוא יהיה גדול. מאד גדול! מתאים להם כמו כפפה ליד

  4. אם רוז לא יוריד הילוך – הוא יסיים את הקריירה בפציעה הבאה ויהפוך לשחקן סוג ב'. אבל אם הוא ילמד להיות PG שלא חודר בין 3 מגנים בתעלולים שרק אלוקים יודע איך הוא עושה – ויתמסור במקום זה לאסיסטים וזריקות מה3.. אז הוא יוכל להשאר שחקן טוב (אבל לא כמו שהיה)

    הדבר המפתיע בהצלחה של לברון במשחק האחרון – זה שהוא לא בא על חשבון ההצלחות של קיירי או לאב – שגם הם שמו מספרים יפים.. .

  5. דוק ריברס דווקא מאמן סבבה. מוטיבציה ותרגילים על הכיפאק. רק מה הוא נתקע עם CP בדקות האחרונות אלוהים יעזור לו

    1. רק לפני שנה שנתיים כולם הכריזו שכריס פול שחקן הקלאץ' הכי גדול בליגה… כמה אתה חושב יכחישו את העניין הזה עכשיו?

  6. פופוביץ' אמר לפני כמה דקות בספורטסנטר שכמו שלושת המשחקים האחרונים בגמר נגד מיאמי, הספארס לעולם לא יצליחו לשחזר. הוא אמר שאולי אף קבוצה לא תצליח לשחזר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט