סיקור יום שני/ רון טחן

עוד ערב משחקים מליגה הטובה בעולם מאחורינו. להלן סיקורם

 

 

קליבלנד (3-3) 118 – ניו אורלינס (3-3) 111

לפני המשחק: דיוויס מדהים, אבל לברון ינצח עבור קליבלנד

אחרי המשחק: לזה פיללו בקליבלנד. משחק מצוין לשלישייה הגדולה כאשר לברון תפס פיקוד פעם נוספת  עם טריפל דאבל מרשים של 32 נק' (זרק 17 פעמים מקו העונשין, קלע 13), 12 ריב' ו 10 אס', וסייעו לו קיירי אירווינג במשחקו הטוב ביותר השנה עם 32 נק' אף הוא, בתוספת ל 5 ריב', והכי חשוב, 9 אס' לעומת איבוד אחד בלבד. הצלע השלישית, קווין לאב, לאחר משחק מנומנם, התעורר ברבע האחרון  עם 14 נק' (מתוך ה 22 שלו במשחק), וסיים עם לא פחות מ 6 שלשות במשחק(מתוך 9 ניסיונות).

64 נק' משותפות לשתי בחירות הדראפט מס' 1 של קליבלנד

אצל ניו אורלינס, שכבר הובילה ב 12 במחצית הראשונה, הצטיין כרגיל אנטוני דיוויס עם 27 נק, 14 ריב', 4 אס', 4 חט' ו3 חסימות. עוזרו הראשי היום היה ראיין אנדרסון במשחק ענק של 32 נק', עם שיא עונתי של 8 שלשות (מ12 ניסיונות). ג'רו הולידיי ניסה לסייע עם 16 משלו.  טייריק אוואנס,שאמנם סיים עם 10 אס', איכזב עת קלע 6 נק' בלבד ב 2 מ 14 מהשדה ושיחק ל 30 דק' עקב בעיית עבירות.

משחק גדול שלו לא הספיק

לדף המשחק הרשמי

אינדיאנה (6-2) 97 – יוטה (5-3) 86

לפני המשחק: אינדיאנה תילחם, אך הסגל החסר מאוד יעשה את שלו, והג'אז ינצחו

אחרי המשחק: היברט? מה אתה עושה כאן? לא נפצעת? אנחנו יכולים לרדת על האיש הגדול של אינדיאנה כמה שנרצה, אך דבר אחד חייבים לומר, מדובר באחד הגבוהים העמידים ביותר בליגה. רוי היברט באחד ממשחקיו ההתקפיים הטובים בקריירה, סיים עם 29 נק' , כאשר עזרו לו מהספסל (באינדיאנה גילו את הספסל?), מחליפו הלא רשמי של גל מקל, איי ג'יי פרייס המתקמבק לאינדיאנה (שיחק שם ב 3 שנותיו הראשונות בליגה) עם 22 נק', ולאבוי אלן הקשוח, עם 12 נק' ו 15 ריב'.

יזכה ליותר דקות? לאבוי אלן

אצל יוטה, גורדון היוורד נתן עוד משחק נהדר עם 30 נק' באחוזים מצוינים (11 מ 15 מהשדה), 8 ריב ו 5 אס', וגם אנס קאנטר היה טוב למדי עם 18 נק', אך מלבדם אף אחד לא בלט, והג'אז החמיצו הזדמנות, אולי חד פעמית, להגיע למאזן שווה מבחינת נצחונות והפסדים.

לדף המשחק הרשמי

ניו יורק ניקס (6-2) 85 – אטלנטה (3-3) 91

לפני המשחק: ג'ף טיג יוביל את ההוקס לניצחון חוץ ראשון העונה

אחרי המשחק: ג'ף טיג החלש (3 נק' מהעונשין) הוביל את ההוקס להכנסת דניס שרודר הגרמני מהספסל, בעונה שנייה מצוינת עד כה, ועם 12 נק' ברבע האחרון (מתוך 14 במשחק) , בתוספת ל 19 של הגבר-גבר פול מילסאפ ו 17 של קייל קורבר, כאשר 10 הנק' האחרונות שלהם במשחק הגיעו מקו העונשין, בזמן שהניקס ניסו להתקרב ולהשוות ללא הצלחה.  אצל הניו יורקרים, כרמלו ניסה לקחת אחריות עם 25 נק', 9 ריב' ו 7 אס', אך מלבד שאמפרט במשחק טוב של 18 נק' והארדוואי ג'וניור עם 15, הניקס היו חלשים להחריד, וירדו מנוצחים בפעם החמישית ברציפות, בדרך למשבר רשמי ראשון בעידן פיל ג'קסון.

פתיחת עונה חיובית מאוד עבור שרודר

לדף המשחק הרשמי

 שיקגו (2-6) 102 – דטרויט (5-2) 91 

לפני המשחק: דטרויט תישאר קרובה, אבל תפסיד גם הפעם

אחרי המשחק: חדשות טובות לשיקגו – דריק רוז חזר והיה מצוין, עם 24 נק' ו 7 אס'. הבולס פתחו טוב יותר ושלטו במשחק, אך דטרויט חזרה למשחק ברבע הרביעי וצמצמה את הפער עד ל 2 נק' בלבד לאחר סלים של קייל סינגלר (9 נק') ודי ג'יי אוגוסטין (16 נק'), במשחק נוסף בו הוא משחק הרבה יותר טוב מג'ניגס (אולי הגיע הזמן להחליף ביניהם בחמישייה?), אך פאו גאסול (משחק טוב נוסף עם 17 נק' ו 15 ריב') וג'ימי באטלר (19 נק') הגיבו מיידית כדי לסגור את המשחק. ג'ואקים נואה המשיך בחזרה לכושר עם דאבל דאבל נוסף של 13 נק' ו 14 ריב' ,וכן קינח עם 6 אס'.

ברוך שובך

אצל דטרויט המאכזבת, מלבד אוגוסטין, בלטו ג'וש סמית   עם 19 נק' ,11 ריב' ו 3 חס',, וכן גרג מונרו עם 16 נק' ו10 ריב' משלו. אנדרה דראמונד המשיך לאכזב (הגיע הזמן שמישהו יאמר זאת), עם 12 ריב', בתוספת 2 נק' בלבד (הצד החיובי – 2 מ 4 מהעונשין, 50 אחוז, 15 מעל הממוצע העונתי שלו)

הכל בסדר בחור?

לדף המשחק הרשמי

לוס אנג'לס קליפרס (3-4) 85  – סן אנטוניו ספרס  (3-3) 89

לפני המשחק: בלייק גריפין יוביל את הקליפרס לניצחון יוקרתי

אחרי המשחק: הקליפרס פתחו את המשחק טוב יותר ונטלו את ההובלהץ ס"א מצידה לא התרגשה  ,ולא נתנה לקליפרס לברוח יותר מדי, אך כל מאמציה להשוות את התוצאה לא צלחו. עד ש 1:41 לסיום, לאחר 6 נק' רצופות של דאנקן עם הדאבל דאבל ה 801 בקריירה (18 נק' ו11 ריב') , איבוד כדור של גריפין (26 נק', 10 ריב' ו 6 אס') בהתקפה הוביל למתפרצת שהסתיימה ב 2 נק' של המצטיין אצל ס"א, ה MVP של הגמר קוואי לאנרד, ויתרון ראשון במשחק. יושבי הסטייפלס סנטר נכנסו לפאניקה, וכן המארחים בהתקפה מבולגנת נוספת, שהסתיימה בהחטאה שהובילה לסל של בוריס דיאו באיזור הצבע הפתוח למבקרים של המארחים.  ביתרון 3 נק' לאורחים דקה לסיום, הכדור הגיע אל "איש הקלאצ'" של הקליפרס, כריס פול, (12 נק', 10 ריב', 9 אס') שאיבד את הכדור למי אם לא, לנארד. בהתקפה הבאה מאנו ג'ינובולי (10 נק') העלה ל 5 הפרש עם עוד סל בצבע, אך בהתקפה הבאה, אמן מהלכי ה 4 נק' (שלשה+עבירה), ג'מאל קרופורד (10 נק') סחט 3 זריקות עונשין וקלע את שלושתן. מאנו הלך אל הקו כדי לסגור את המשחק, אך לא עמד בלחץ עם שתי החטאות לא אופייניות. 10 שניות לסיום, בפיגור 2, הקליפרס הלכו אל… כריס פול כמובן.

לא היום שלו

פול הלך אל הסל והחטיא ניסיון ליי אפ תחת השמירה של קוואי. גריפין השתלט על הכדור החוזר בשכיבה, וביקש פסק זמן במטרה לנסות להציל את המשחק, אך לקליפרס לא נותרו פסקי זמן, ולכן נשרקה עבירה טכנית נגד קבוצתו, שתוצאתה היא  זריקת עונשין נוספת לספרס + כדור מהצד. הפעם זה היה תורו של טוני פארקר (בינוני עם 13 נק' ו 5 אס') להחטיא מהקו, אך  עם שנייה וחצי לשריקת הסיום וכדור ביד, דאנקן מצא את לאנרד, שנשלח אל קו העונשין כדי לסיים את המשחק באופן רשמי עם 26 נק' (שווה לשיא קריירה עונתי עבורו) בתוספת ל 10 ריב' ו 3 חט'. ניצחון חשוב לספרס, שיגיעו שמחים יותר מחר למשחקם מול גולדן סטייט.

לדף המשחק הרשמי

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. תודה רבה.
    ועל זה מישהו אמר "המלך הוא עירום" – פול לא שחקן קלאצ' שיביאו את הכדור לגאמל.
    ויפה שבלייק עשה וובר.

  2. כריס פול = מר אוברייטד
    הוא השחקן השני בטיבו בליגה ? אפילו לא השחקן השני בטיבו באל איי

  3. בבולס באטלר עם 42 דק'.
    מקדרמוט ומירוטיץ' 5 דק' כ"א
    ברוקס עם 11 דק'.

    המוח של הקצב משיקגו יותר אטום מבלוק של איטונג מצופה פוליגג

  4. היברט גם שנה שעברה פתח חזק, אני בכלל לא מתלהב ממנו. חכו שווסט יחזור בשבוע הבא ואולי גם סי ג'יי ווטסון והממוצע שלו יורד בחצי.

    זה עדיין אותה פרדה מגושמת ואדישה.
    מי שלקח אותו בפנטאזי זה זמן מצוין לטרייד טוב.

  5. חד-גבה משוטט באזורים לא ממופים – עם העונה הייתה מסתיימת היום, המספרים שלו עבור עונה הם חסרי תקדים. גם עם נוריד את הרף ב-20% עבור כל נתון (20 נק' במקום 24 נק', 11 רב' במקום 13 רב', 3.2 חס' במקום 4 חס' ו-2 חט' במקום 2.5 חט') עדיין חד גבה יהיה ממוקם יחד עם גדולי השחקנים – לאדמירל עונה אחת כזו, ולחלום 3 עונות כאלו.
    חברה טובה…

      1. היו שחקני הגנה ברמה הזו – מה שנדיר זה השילוב של הגנה, ריבאונד והתקפה אפקטיבית. הסיבה שישנם מעט עונות עם נתונים כאלה היא שהשחקנים המסוגלים לסטטיסטיקה שכזו בדרך כלל הם ספקי הנק' המובילים בקבוצתם. ומאוד קשה לספק את האנרגיות הדרושות לסטטיסטיקה הזו לאורך עונה שלמה, בשתי צידי המגרש.

        1. כפי שלברון אמר לפני המשחק. שאלו אותו למי הוא משווה את AD והוא אמר לאף אחד… הוא אמר שפעם ניסו להשוות אותו למרקוס קמבי, אבל זה לא השוואה טובה כי קמבי לא יכל לקלוע ברמה של AD…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט