חם מהתנור: לאמלו בול עבר למינסוטה

חם מהתנור: לאמלו בול עבר למינסוטה

חם מהתנור: לאמלו בול עבר למינסוטה

אחד הטריידים הגדולים של העונה. שארלוט הורנטס העבירה את לאמלו בול וג'וש גרין למינסוטה, כאשר נאז ריד, בחירת סיבוב ראשון (2033), אופציה להחלפה על שלוש בחירות (2028, 2029, 2030) ושלוש בחירות סיבוב שני יעברו להורנטס.

בול קלע העונה 20.1 נקודות עם 7.1 אסיסטים למשחק ויתפקד לצד אנתוני אדוורדס בקבוצה שהודחה בסיבוב השני במערב, כאשר שניהם נבחרו בשלישייה הראשונה באותו דראפט. בול קלע ב-36.8% מהעונה, כשהוא זרק 10.3 זריקות למשחק.

ריד קלע 13.6 נקודות עם 6.2 ריבאונדים למשחק, כולל 36.2% מהשלוש. השחקן השישי של העונה לשעבר עשוי להפוך לשחקן חמישייה בשארלוט.

*

אל הורפורד סיכם על חוזה של 14 מיליון דולר לשנתיים נוספות בגולדן סטייט ויפתח את עונתו ה-20 ב-NBA.

*

ג'ה מוראנט וג'יילן בראון מוזכרים גם הם בתור מי שעשויים לעבור בטריידים בימים הקרובים.

*

איזייאה סטיוארט הועבר לממפיס תמורת שלוש בחירות סיבוב שני.

*

עמנואל שארפ נבחר בבחירה ה-45 בדראפט ע"י סקרמנטו קינגס. לאג'יי ג'ונס היהודי נבחר בבחירה ה-54 ע"י גולדן סטייט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
31 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עמנואל אוחנה הלקין

במבט ראשון נראה כמו טרייד lose-lose. מינסוטה במיוחד הפסידה, אבל גם שארלוט לדעתי. אחרי העונה הכי טובה של הפרנצ'ייז מזה עשורים (או ככה זה מרגיש) אתם מעיפים את השחקן שהיה הכי טוב בקבוצה (לא יהיה, היה) תמורת סוואפים בעוד 4 שנים ורול פלייר (מעולה, אבל רול פלייר)? לא רואה את ההיגיון בזה. הפרנצ'ייז של מינסוטה מתפרק לגורמים מאז הפציעה של דיוינצ'נזו. ימו של אנט שם ספורים לדעתי, וחבל.

ג'ט לג
ג'ט לג
25/06/2026 16:47:28

זה מתחיל להזכיר מה שהבאקס עשו כדי להשאיר את יאניס, ערמה של שטויות שבסוף משאיר קבוצה בלי הכוכב ובלי הבחירות שלה לעתיד

NBA בדם
25/06/2026 17:43:23
הגב ל  ג'ט לג

מסכים. זה כדור אחרון במחסנית לפני שאנט נהפך לרווק.
הסיכוי הוא יותר בתיאוריה מאשר במציאות.

thetroll
thetroll
25/06/2026 17:53:57

זה פשוט השובל הארוך מנשוא שמשתרך מאחורי אחד מהטריידים המטומטמים ביותר שנעשו בהסטוריה של הליגה.
התחלת ברודי גובר? סיימת עם לאמלו בול.
אתה תקוע איתו ואם בא לך להביא חיזוק זה בעצם חילוש. אני מעדיף את נאז ריד לבד על למלו – שלא לדבר על כל החבילה. מי אכל אותה? האנט מן. שחקן עם פוטנציאל לקחת אליפות ותקוע במבוך הזה של גובר אני רק רוצה לדמיין מה היה קורה אם מיני היתה שומרת את הבחירות שלה.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
25/06/2026 16:48:15

למה הסלטיקס כל כך ששים להיפטר מבראון? עבר חתול שחור בינו לבין טייטום?

עמנואל אוחנה הלקין

כנראה שחדר ההלבשה נקרא לאחר שהטרייד על יאניס לא יצא לפועל

NBA בדם
25/06/2026 17:30:14

לא יודע אם חתול אבל mvp final עבר ביניהם (מוצדק לחלוטין לבראון).

אשך טמיר המקורי
25/06/2026 17:42:27

מאוד מאוד מוזר

עגל
25/06/2026 17:46:32

גם לי לא ברור.
הוא שחקן מעולה, לא הייתי מפרק את הדואו עם טייטום בשום מחיר.

עידו גילרי
25/06/2026 17:51:28

לדעתי סטיבנס עשה את השגיאה הגדולה הראשונה שלו כ-GM.
ברגע שהוא נכנס להרפתקאת היאניס שלו אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.

Niro
25/06/2026 16:51:06

טרייד שלא ישנה דבר אדוארדס בסוף חוזה שלו עובר לניקס

ג'ט לג
ג'ט לג
25/06/2026 16:52:29
הגב ל  Niro

סוף חוזה זה עוד 3 שנים. אני חושב שהם יעשו טרייד עליו לפני זה

יאפ
יאפ
25/06/2026 16:51:48

וואוו איזה טרייד מצויין לשרלוט, כל כך לא מתאים להם, יש מצב שהם נהיו מועדון רציני?
בול שחקן לא אמין, לא חכם ואין שום סיכוי שהוא יאריך חוזה בשרלוט.
עשו בשכל

ג'ט לג
ג'ט לג
25/06/2026 16:54:12

מינסוטה מנסה לבנות קו גארדים אתלטי כמו שיש לספרס (אדוארדס ,דוסומו, למאלו)
לטעמי זה יתפוצץ להם בפנים ורק יקרב את אדוארדס לבקשת טרייד

בוגי
25/06/2026 17:11:43
הגב ל  ג'ט לג

הדבר שהיה הכי חסר למיני בשנים האחרונות זה מוביל כדור
אבל לא חושב שבול זה הפתרון כי הוא רק מחפש את ההיילייט ולא את הנצחון

נערך לאחרונה 1 שעה לפני על ידי בוגי
bobby
25/06/2026 17:16:46
הגב ל  ג'ט לג

מעניין. לספרס זה עבד בסדר כי בסוף כל הגארדים יודעים שהכוכב הגדול הוא לא הם, אלא החייזר שבאמצע. מה גם שהארפר וקאסל עדיין צעירים כדיי להיות אגואיסטים, השתן לא עלה להם לראש. גם ראס והארדן ידעו לחלוק יפה את הכדור בימים העליזים באוקלהומה, ומאז שיצאו לקריירות סולו – נהיו מאוד סוליסטים. השאלה היא האם בול ואדוורדס יצליחו לתמרן בין משחק עם ובלי הכדור, כפי שהגארדים בספרס הצליחו.

ג'ט לג
ג'ט לג
25/06/2026 16:57:52

שארלוט המרוויחה הגדולה מהטרייד הזה.
למאלו לא היה לוקח אותם לשום מקום, אני לא חושב שהריצה שהייתה להם בסוף השנה הקודמת הייתה ממשיכה.
קון קניפל הוא חתיכת שחקן וצריך לבנות את בקבוצה סביבו.
נאז רידשחקן נהדר בחוזה טוב, שיתן להם ניסיון וישלים טוב את דיאבטה שנתן עונת פריצה טובה.
בהתחשב בסייז שמיאמי צברו, זה נותן להם מענה טוב

נערך לאחרונה 1 שעה לפני על ידי ג'ט לג
בוגי
25/06/2026 17:10:22

לא לא לא
למה נאז ריד
אהוב הקהל והשחקן השישי
מינסוטה שהתהדרה בהרכבים גבוהים ויתרה כבר על נאז ורנדל ולא רואה מי אמור לפתוח שם בPF ומקווה שברינגר יהווה מחליף ראוי לגובר

trusttheprocess
trusttheprocess
25/06/2026 17:12:06

יופי מינסוטה
הבאתם את הדפוק הזה והרסתם את הקבוצה

LiorD
25/06/2026 17:17:26

אני מבין את מיניסוטה, אבל אולי זה לא הטרייד המתאים.
מיניסוטה מסתכלת ימינה ורואה SAS צעירים, רעבים ועדיפים עליהם. מסתכלת שמאלה ורואה OKC צעירים, רעבים ועדיפים עליהם. היא לא תיקח מהם סידרה, ובטח שלא תעבור את שתיהן בשנים הקרובות, אז ככל שהמטרה היא אליפות (ולא לאבד את אנט) חייבים לעשות מהלכים דרמטיים.
עם לאמלו ואנט הקבוצה תמשוך תשומת לב, אבל זה לא חומר לריצת פלייאוף עד הסוף.

נערך לאחרונה 56 דקות לפני על ידי LiorD
bobby
25/06/2026 17:17:38

איך הטרייד הזה עובד מבחינת חוזים? החוזה שח בול לא עצום? אין מצב שריד מכסה אותו.

בוגי
25/06/2026 17:21:30
הגב ל  bobby

לכן מינסוטה העיפו את רנדל לפני כמה ימים

אשך טמיר המקורי
25/06/2026 17:38:29

בום !!!

לאג'יי ג'ונס היהודי נבחר 54!!

NBA בדם
25/06/2026 17:41:16

בול התראיין אחרי המעבר ונשאל האם איתו מיני נחשבת לקונטנדרית: "בטח. למה לא?"

אשך טמיר המקורי
25/06/2026 17:44:40

עד שאדוארדס התחיל לגלות סימני בגרות הביאו את בול… 🤦‍♂️

k_700 the original
k_700 the original
25/06/2026 17:44:47

מיני הולכים להיות שיט שואו מפואר מאוד במערב.

עגל
25/06/2026 17:45:27

וואו, איזה טרייד לא צפוי/ברור (לפחות מבחינתי).
נאז ריד ("נאזי", נסו באנגלית) הוא שחקן מצוין ותרם רבות לריצות האחרונות של מיני.
לאמלו שחקן טוב מאוד לדעתי, בניגוד למה שחושבים בהופס, אבל הוא כל הזמן פצוע, ומה הוא יתן למיני? ריכוז והורדת העומס מאנטמן? נו שוין, מן הסתם מיני לא אמרו את המילה האחרונה/

-gogo
-gogo
25/06/2026 17:58:03

כנראה בשארלוט בונים על כריסטיאן אנדרסון הגארד שנבחר במקום ה 18

אוהד ס"א
25/06/2026 17:59:11

מצויין. ירדה לנו קונטנדרית מהגב. שארלוט הולכים ומתפתחים לקבוצה מאד נחמדה

אוהד ס"א
25/06/2026 18:00:19
הגב ל  אוהד ס"א

מאז שהבעלים הכי גרוע בהסטוריה (ה- GOAT) הלך. העניינים רק משתפרים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קשה לי למצוא את ההגיון כאן:
א. ראש בראש אני לא עושה את הטרייד הזה, אז גם להוסיף על נאז ריד עוד בחירות והחלפות?

ב. מילא לוותר על רנדל ולשמור את נאז, או ההיפך, אבל מה מיני מרוויחים מלוותר על שני ביגז כאלה? ועוד בשביל שחקן שלא ידוע בהגנה שלו? ההגנה שלהם היא בדיוק מה שהרוויח להם את המקום בצמרת בשנים האחרונות.

ג. אנט הוא הגארד הראשון, לפני כמה ימים החתימו את דסומו כגארד שני, מה בדיוק הדחיפות בגארד שלישי? לאמלו יוביל את הספסל? דסומו יוביל את הספסל?

ד. נניח והיו חייבים לשפר את הקבוצה כדי לשמר את אנט מרוצה, (טיעון סביר שיעלה גם בפוסט הבא בסדרה על יאניס), איך הבאה של לאמלו בול משרתת את המטרה הזו?

ה. אחרי המשחקים של גובר נגד הספרס, אפשר היה להניח שהוא אולי יוקיץ' קילר, אבל לא מתאים מול וומבי, אז דווקא הוא נשאר?

שורה תחתונה – או ששוב מתברר שאני לא מבין כלום (אחרי הטרייד של יאניס למיאמי), שזה כנראה ההסבר הסביר; או שמיני מתחילים בפירוק לקראת טרייד על אנט, ופשוט מוכרים את החתיכות הקטנות לפני הבום הגדול, קצת כמו שממפיס עשו עם ביין וגג"ג לפני טרייד על ג'ה; או אולי הסבר אחר שיתברר עם הזמן.