פריוויו למשחקי שישי בערב/רועי ויינברג

11 משחקים הלילה, כולל מפגשים מעניינים כמו קרב האלים-הורפורד נגד ג'פרסון, הדרבי של ניו יורק, ומעל הכל, משחק בין 2 קבוצות מאכזבות-קליבלנד קאבלירס ודנבר נאגטס.

*

05:30-דנבר נאגטס (3-1)-קליבלנד קאבלירס (3-1)

על קליבלנד דיברנו, ולא מעט. הקבוצה לא מצליחה להחזיק התקפה תקינה, למרות כשרון רב, מדורגת במקום ה-30 באסיסטים ובמקום ה-29 ביעילות התקפית. מוקדם מדי להסיק מסקנות, אבל נכון לעכשיו נראה כי הבעיה העיקרית היא קיירי אירווינג, שסיים 5 רבעים רצופים ללא אסיסטים, ומחזיק בממוצע זעום של 3.8 אסיסטים למשחק בכמעט 40 דקות, פחות משחקנים כמו רוני פרייס (4.2, ב-24 דקות), ג'יי אר סמית' (4), וג'ו ג'ונסון (4.3).

משחק קבוצתי יותר של אירווינג, או חמישייה שכוללת את לברון כפוינט פוורורד לצד אירווינג, מייק מילר או שון מריון, קווין לאב ואנדרסון וז'אראו, תוכל לפתור את הבעיה. כמו כן, נראה כי לברון ג'יימס עדיין לא הגיע לעונה , למרות שמחזיק בממוצעים של 24 נק', 5 אס' ו-6 ריב', זה מתחת ליכולת הרגילה של הקינג.

מנגד, לדנבר נקשרו כתרים רבים לפני תחילת העונה. קנת' פאריד שכיכב במונדובאסקט, טיי לאוסון האיכותי, ובריאן שואו, שעבר שנת התרגלות בליגה, הקבוצה נראתה כאילו היא יכולה לחזור לפלייאוף. בינתיים הם מחזיקים במאזן 3-1, כאשר אף אחד משחקני הקבוצה לא עובר את 13 הנקודות למשחק. הערב אחת מהקבוצות תצא מזה.

המצ'-אפים המעניינים הערב יהיו בין לאוסון ואירווינג, איש המפתח של המשחק, ובין לאב ופאריד, צמד פאוור פורוורדים שמוביל, ויוביל את הליגה בשנים הקרובות. השניים מביניהם שיצליחו להתעלות על האחרים, ינצחו הערב.

תחזית-לכו עם קליבלנד, שתצא מהבוץ. הקאבלירס, ב-5-10 נקודות.

*

02:30-ברוקלין נטס (2-2)-ניו יורק ניקס (3-2)

שידור: ספורט 5+לייב.

הדרבי של התפוח הגדול הולך להיות משחק מעניין. 2 הקבוצות בתמונת הפלייאוף, ישחקו שם שחקנים בסדר גודל של דרון וויליאמס וכרמלו אנטוני, ויפגיש בין הניקס, שמנסה ללמוד את התקפת המשולש של פישר וג'קסון, והנטס, שמסתגלת להגנה הקטלנית של ליונל הולינס.

ג'יי אר סמית' חוזר לשורות הניקס לאחר השעייה בת משחק אחד, וצפוי לחזק אותם נגד עמדת השוטינג גארד של ג'ו ג'ונסון. למרות זאת, השאלה המרכזית הערב היא האם אנדריי קירילנקו יוכל לעצור את כרמלו אנטוני. נראה כי ימי הזוהר של קירילנקו כסטופר מאחוריו, אבל נגד אנטוני, שקולע העונה פחות מ-25 נקודות למשחק, אבל באחוזים גבוהים (40% מהשדה, 37.5% מהשלוש, 70% מהעונשין), ונגד הנטס קרוב לודאי שיקח חלק מרכזי יותר בהתקפה.

תחזית-2 הקבוצות לא מרשימות עד כה, אבל כרמלו יתן משחק גדול. ניו יורק מנצחים.

*

02:00-שרלוט הורנטס (3-2)-אטלנטה הוקס (2-1)

2 קבוצות שיהיו חזק במאבק על מקומות 5-8 במזרח. שתיהן בנויות באותו אופן, עם פוינט גארדים טובים מאוד (ג'ף טיג וקמבה ווקר), 2 מ-10 הסנטרים הטובים כיום בליגה (אל הורופורד ואל ג'פרסון), ו-3 שחקני חמישייה אחרים.

קרוב לודאי שכמות הנקודות של טיג אנד הורפורד תשתווה לזאת של ווקר וג'פרסון, אז מה שיעשה את ההבדל זה שחקני המשנה. בצד של שרלוט יש אחד, לאנס סטפנסון, שהעונה לא מרשים עם 6.6 נק', 10 ריב' ו-5.6 אס' למשחק. הנושף באוזניים לא נתן תצוגת תכלית עד עכשיו, ומשחקו הטוב ביותר היה 14 נקודות עם 9 ריב' ו-8 אס', ונגד קייל קורבר, צלף שלשות נחמד אבל לא שומר גדול, זה הזמן שלו להתעלות.

תחזית-סטפנסון יהיה יותר מדי בשביל העיטים. ניצחון ביתי לשרלוט.

*

02:00-פילדלפיה 76' (5-0)-שיקגו בולס (1-4)

ת'יבודאו יכול להעלות את החמישייה השנייה שלו, ולנצח. פילדלפיה יכולה לנצח עם mcw ונואל, אבל כאשר הראשון פצוע והשני לא מרשים, זה ההימור הבטוח של הערב. שיקגו, וב-15 לפחות, אפילו שרוז, נואה וגאסול לא משחקים.

*

שאר המשחקים, בקצרה


02:00-אורלנדו מג׳יק (4-1) נגד מינסוטה טימברוולבס (2-2)
. אורלנדו לא רעים, אבל צמד הבחירות הראשונות של הוולבס שווה ניצחון, בעיקר אנדרו וויגינס שמשתפר מערב לערב. מינסוטה.

02:30-בוסטון סלטיקס (3-1) נגד אינדיאנה פייסרס (4-1). משחק שהיה אמור להיות משחק הבכורה של מקל באינדיאנה הפך לסתם משחק סנטדרטי בשביל צופה הנבא הממוצע, והסלטיקס צפויה לנצח בקלילות את הסגל המצומצם של אינדי, הודות ליתרון חזק בקו האחורי. בוסטון.

02:30-דטרויט פיסטונס (3-1) נגד מילווקי באקס (3-2). הפיסטונס לא מרשימים העונה, ורק משחק שיא של ג׳בארי פארקר ימנע מהם ניצחון. דרומונד ינטרל אותו בקלות. דטרויט.

02:30-טורנטו ראפטורס (1-4) נגד וושינטון וויזארדס (1-4). הדינוזאורים פתחו מעולה את העונה, בדומה למכשפים, ושתי הקבוצות יאיימו על קליבלנד ושיקגו בצמרת המזרח. בהעדר ביל, פירס יצטרך להראות שהוא מסוגל לשמור את דמאר דה רוזן, הצעיר ממנו ב-12 שנה. הסוס הזקן יעשה את העבודה עם ניצחון חוץ. וושינגטון.

03:00-אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (4-1) נגד ממפיס גריזליס (0-5). אם קבוצה כלשהי תעצור את ממפיס, זאת לא אוקלהומה במצבה הנוכחי. ניצחון לממפיס, בשחזור הסיבוב הראשון מפלייאוף המערב.

04:00-סקרמנטו קינגס (1-4) נגד פניקס סאנס (3-2). הפתעת הערב תקרה כאן, כאשר כספי וקאזינס ימשיכו להפתיע. סקרמנטו.

יוטה ג׳אז (3-2) נגד דאלאס מאבריקס (2-3). . המאבס יחזרו לעצמם נגד יוטה, במשחק שיפגיש בין הסמול פורוורדים הלבנים הטובים בליגה. דאלאס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 94 תגובות

  1. שכחת את מילסאפ באטלנטה
    למה אתה חושב שאם הקינגס ינצחו זו תהיה הפתעת הערב? עד עכשיו הם נראים מצוין

  2. רועי תודה על פריוויו!
    מקווה שכשייגמר הערב טורונטו עדיין תהיה מקום ראשון במזרח

    אני חושב שמצאתי פיתרון להפניה מ- nba,com לספורט5, זה עדיין רלוונטי או שמישהו פירסם פיתרון והעלה כבר?

        1. אין צורך לגלוש מארה"ב, זה גם מאט את זמן הגלישה.
          אחרי שגולשים ל http://www.nba,com ומופנים לספורט5 יש כפתור NBA.COM שאחרי שלוחצים עליו נשלחים לאתר הראשי. חוץ מזה הלחיצה יוצרת cookie שאומר שבחצי השעה שאחרי הלחיצה לא להפנות לספורט5.
          הפיתרון הוא לערוך את ה- cookie ולשנות את זה להיות במקום חצי שנה כמה שנים.
          העליתי ליוטיוב סרטון קצר שמראה איך לעשות את זה בכרום בעזרת תוסף, די פשוט.
          אם יש צורך אני יכול לברר לגבי דפדפנים אחרים. תרגישו חופשי לשאול שאלות ובקשות אם יש.
          @רועי\מנחם – אם תרצו אפשר ליצור פוסט שמסביר איך לעשות את זה.

          https://www.youtube.com/watch?v=bkJWSidM5MA&feature=youtu.be

  3. תודה על הפריוויו…
    אבל האחוזים של אנתוני לא גבוהים כמו שאמרת (40% מהשדה , 37.5 מ-3 ו70 % מהעונשין ו19.6 נקודות ) והוא פתח את העונה לא כל כך טוב

  4. לגבי פילי,
    לדעתי , אם יש סיבה לראות אותה השנה , היא הפריצה המפתיעה של מקדניאלס.
    בשבוע הראשון שלו בליגה , הוא ניפק מספרים לא רעים בכלל {כרגע הממוצע שלו הוא 9.6 נקודות עם 1.2 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים , והוא משחק בפילי , כשהוא עולה מהספסל}.
    אם הוא ימשיך ככה , הוא יכול להיות הסמול פורוורד של הקבוצה הביזיונית הזו.

    עוד משהו קטן.
    מישהו יודע מה קורה עם ג'רמי גראנט?
    הוא פצוע , או שפילי חתכו אותו מהסגל?

    1. פצוע.

      ומי שנכנס להרכב שלהם כנראה אחרי הפציעה של נואל זה ברנדון דייוויס.

      אבל כן קיי ג'יי מקדניאלס לא רע בכלל ומבחינת דקות אני לא אהיה מופתע אם בעתיד הלא רחוק הוא יקח הרבה מאוד דקות מאמבאה מוטה.

      1. מתי הוא אמור לחזור פחות או יותר?
        אני ממש הייתי רוצה לראות אם ב-NBA הוא יביא לידי ביטוי את היכולות שלו מסירקיוז לליגה . {היה סקורר מטורף שם}.
        {כי אולי אז יהיה משהו מעניין בפילי , קרב הסמול פורוורדים בקבוצה הזו}

  5. ואגב, דראמונד לא אמור בכלל להתמודד עם ג'בארי היום.

    ואם יש משהו שהוא קצת מפתיע במילווקי זה שהם ממש לא מתבססים על שחקן אחד(ובטח לא על ג'בארי) בפתיחה הטובה שלהם.

    נראית כמו קבוצה שיש לה לא מעט אופציות בהתקפה וגם בהגנה.
    זה יכול לשחק לטובתה בכל המשחקים של תחילת העונה ואני דווקא אהיה מופתע מנצחון של דטרויט שדברים פשוט לא עובדים שם בפתיחת העונה.

  6. קליבלנד צריכה עוד גבוהה, אמקה אוקופור עדיין פנוי , הוא יכול להיות הפתרון לבעיןת שלהם, בנוסף טרייד על ויטרס דחוף

    1. להוריד את וייטרס לספסל, הוא מתבזבז בחמישיה. לעלות במקומו את דלינובה והנה יש רכז ששומר טוב וקיירי יכולה לקחת את האפס אסיסטים לשוטינג גארד פלוס שיפרת את הספסל.

      1. קיירי לא משחרר כדור ולא מבין את התרגילים בהתקפה. שים אותו על הספסל ותעלה עם מייק מילר… זה כבר יזרום יותר טוב… אבל למי אכפת זה הקבוצה של נייק

  7. תודה רבה!
    הערב זה הערב של האורחות. להערכתי רק ברוקלין, אורלנדו ובוסטון ישכילו לנצל את יתרון הביתיות. שימו עין על ברוקלין. היא לא זוכה להרבה רעש תקשורתי והסגל שלה אמנם די מבוגר, אבל יש לה מאמן ושחקנים מעולים ונראה שהם הולכים ומתחברים. אולי השנה יצליחו להראות קצת ממה שציפו מהם בתחילת העונה שעברה

  8. הגנה אדירה של ממפיס. כשאתה חוטף 80 נקודות למשחק, אתה במשחק גם ביום גרוע שלך. יש להם מאמן צעיר אבל נראה שהוא יודע את העבודה

  9. וואו מה הולך באוקלהומה בדקה האחרונה! קבוצות כל המשחק לא מוצאות את הטבעת ופתאום נהייתה תחרות שלשות. פסיכי.

  10. הקאבס עשו שיא עונתי של 37 נק'. לברון? קלע 2!
    פאול גרוע מאד כשוייטרס היה באוויר ע"י ארת'ור שניזרק מהמשחק

  11. הקינגס לקחו אמנם אבל התקפות כאלו אימפוטנטיות לא ראיתי הרבה זמן במשחק כדורסל. לא הגיע לאף קבוצה לנצח.

  12. הקינגס הם הפתעת הליגה עד כה. מלון עושה עבודה נהדרת וקזינס חזר בו אדם אחר מאליפות העולם, לאחר שעבר השתלת רוגע.

  13. ראיתם את מופע האימים של קואצ לברון מהספסל? הוא עומד על הקווים ומנהל את התרגילים. מנהל פסקי זמן. איפה בלאט?

  14. המשגיח LOVE רון – יש סיטואציה מעניינתץ לברון לוקח את הכדור צוער את התרגיל מסדר את השחקנים ונותן לקיירי להתחיל את ההתקפה… קרה כבר כמה פעצים. ככה מחנכים בליונר צעיר…

  15. דווקא ברבע הראשון ממש היה אפשר לראות תרגילים של בלאט והנעת כדור וקליבלנד נראתה מעולה. מתישהו לקראת החצי חזרו לבידודים כאילו כל שחקן מתחיל לחשוב על הסטטיסטיקה שלו במקום על הקבוצה.
    אגב, ווייטרס לא פתח ונראה שכמו שכולנו ידענו עדיף לו לעלות עם המחליפים.
    קיירי ממשיך לשחק סטריט בול עם עצמו, מקווה שיתרפא מזה.
    לאב פשוט תותח.

  16. לא יודע אם הם היו מנצחים קבוצה יותר טובה מדנבר האנמית. קיירי ווייטרס עדיין לא התאקלמו לשיטה. דייויד בלאט עדיין לא מספיק דומיננטי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט