קללת הרבע השלישי / הגולשים מדאלאס – אסף וגילעד זריצקי

קללת הרבע השלישי

אסף (האבא) וגילעד (בן 10) זריצקי, אוהדי מאבריקס, דאלאס, טכסס

להלן החדשות. אם הקבוצה שלכם משחקת מול המאבריקס ובפיגור במחצית, בעוד כמה דקות המשחק יהפוך להיות צמוד. איך אפשר להסביר קבוצה שמשחקת כ"כ יעיל במחצית הראשונה, אבל מתפרקת באופן עקבי ברבע השלישי?

כבר חמישה משחקים, שהמאבריקס פותחים יתרון מבטיח במחצית הראשונה, אך נדרסים בתחילת המחצית השניה. לא משנה אם שחקני החמישיה הראשונה או המחליפים על המגרש, ההתקפה חורקת וההגנה מאפשרת ליריב לקלוע חופשי-חופשי.

 31-20 מול הספארס

29-24 מול הג'אז

37-20 מול הפליקנס

38-24 מול הסלטיקס

35-18 מול פורטנלד

תכניות הספורט ברדיו ובטלוויזיה עוסקות בתעלומה. בפוסט שפורסם לפני המשחק מול פורטלנד בבלוג של ESPN Mavricks (http://espn.go.com/blog/dallas/mavericks/post/_/id/4703585/3-points-solutions-for-mavs-third-quarter-issues), צוות הפרשנים ניסה לחלק עצות לקבוצה. ההצעה הקונקרטית היחידה הייתה להעלות את דווין האריס בתחילת המחצית השניה כדי להזריק אנרגיה במקום ג'אמיר נלסון האנמי שמהווה עד כה את החוליה החלשה בחמישייה הפותחת של הקבוצה.

האם למי מהקוראים יש הסבר לקללה? הצעות לקבוצה? אנחנו מוכנים לנסות להעביר את המסר לריק קרלייל J

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. האמת באמת סוגיה מעניינת, ובדרך כלל המקרים האלה קשורים לפן המנטלי- או שהיריבה מגיעה באטרף למחוק את הפיגור, או שהדאלאס פשוט מורידה קצת רגל מהגז.
    אבל אני חושב שההסבר הכי הגיוני זה פשוט מקריות. קורה שקבוצה מאבדת יתרון ובייחוד לאחר החזרה מהמחצית כשכל המומנטום נאבד, ואמנם לא סביר אך בהחלט יכול להיות שהתרחיש קורה בכמה משחקים רצופים. בדיוק כמו שבהטלת מטבע לא תמיד ייצא עץ ואחר כך פלי לסירוגין ברצף, אלא מספר הטלות זהות רצופות.
    העיסוק בנושא הזה עכשיו יכול להיכנס לראש של השחקנים ובעקבות כך הם ילחמו יותר חזק לשמור על היתרון.
    לסיכום החפירה שלי, אסף וגילעד היקרים, אני חושב שאין לכם סיבה לדאגה ותשמחו כי באמת יש לכם קבוצה טובה ומלהיבה השנה לצפות בה

  2. פשוט לא להקשיב לכל התאוריות האלה ולשחק את המשחק שלהם. הסטטיסטיקה תתיישר כל עוד אין סיבה קונקרטית לקיומה (ועד כה לפי מה שראיתי אותם אין כזאת).

  3. שיפסיקו לחפש קללות ויתחילו לסגור לריבאונד. ההגנה ככלל והריבאונד כפרט היו שואה לעיניים במשחק נגד פורטלנד, שבמחצית השנייה קיבלו כנראה תדרוך לתקוף את הצבע בכל הכוח.

    1. אייל צודק ! אתמול ראיתי משחק שלישי שלהם העונה וכל קבוצה עם קו קדמי ראוי תעניש את דאלאס כאילו אין מחר. השאלה היא לא למה לא ג'אמיר נלסון או האריס השאלה היא למה לעזאזל שחררו את דלמברט ודח'ואן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט