חם מהתנור: גל מקל מחוץ לאינדיאנה/רועי ויינברג

למרות הדיווח שלנו אתמול, כי גל מקל בדרך לאינדיאנה פייסרס, ושמועות שטענו כי השחקן חתם כבר בקבוצה, כנראה שבסופו של דבר הפוינט גארד לא יחתום באינדיאנה, עקב בעיות עם ויזת העבודה.

מקורות באינדיאנה דיווחו כי הקבוצה הטיסה את מקל לבוסטון, שם היה צפוי לפגוש הקבוצה, אך נמסר להם כי הויזה שמאפשרת לו לשחק ב-NBA צפויה לפוג ביום שישי ולא להתחדש. עקב הרחבת הפצוע שאינדיאנה ביקשה, שצפויה לפוג כיום, הקבוצה החליטה לא לחכות לחידוש הויזה של מקל, שקלע 2.4 נק' עם 2 אס' למשחק במדי המאבריקס בעונה האחרונה.

תנו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו

עקב כך הקבוצה צפויה להחתים את שחקנה לשעבר אי ג'יי פרייס, פוינט גארד שקלע בעונה האחרונה 1.6 עם חצי אסיסט למשחק, ב-3.5 דקות לערב.

*

רון ארטסט/מטה וורלד פיס/שקר כלשהו, כיום בליגה הסינית, הודיע כי הוא מתכנן לחזור לנבא בסיום העונה. הליגה הסינית נגמרת סמוך לתחילת פלייאוף האנ.בי.איי, ויתכן כי הוא יחתום בקונטנדרית שמחפשת סטופר באותה תקופה. כאשר שחקן ההגנה לשעבר (זכה ב-2004, נבחר פעמיים לחמישיית ההגנה הראשונה ופעמיים לשנייה), נשאל האם הוא מעוניין לחזור ל-2 קבוצותיו האחרונות, לוס אנג'לס לייקרס או ניו יורק ניקס, הוא אמר ש"אני מעדיף לשחק באנגולה…שלחו אותי לאפריקה".

*

סוכנות השחקנים הולכת להתערב בקשר להשעייתו של ג'יי אר סמית', שהושעה למשחק אחד ללא שכר, כפי שדווח אתמול. הסוכנות לא צפויה להקל על העונש, אבל כן לטפל בנושא ההשעייה ללא השכר. סמית' מרוויח העונה "רק" 5.98 מיליון דולר, ובסוף העונה יש לו אופצית יציאה מחוזהו.

*

דומיניק מגוויר, שחקן הוויזארדס לשעבר ששוחרר מהפועל אילת, בדרכו להפועל חולון. ב-342 משחקי ליגה, הוא קלע 2.7 נקודות למשחק.

*

מנכ"ל הווריורס מאשר הדיווח כי חוזהו הטרי של קליי תומפסון, שהעונה קולע 27 נקודות למשחק, אינו חוזה מקסימום כפי שבתחילה הספלאש בראד'ר דרש מגולדן סטייט.

*

בשורות רעות לקליבלנד-הפוינט גארד מת'יו דוולדובה, העונה עם 2.7 נק' ו-2.3 אס' למשחק ב-19.7 דקות, יפספס 6 שבועות לאחר שנפצע במשחק הקאבס נגד פורטלנד.

*

ריי אלן נמצא בשיקגו, עיר הרחוקה ממקום מגוריו. האם זה אומר שאלן יצטרף לשיקגו? לא ידוע. לבולס יש מקום פנוי בסגל, ובסביבות 10 מיליון דולר פנויים מתחת לגג השכר.

*

מנהל הליגה, אדם סילבר, הודיע כי הוא מחפש ספונסר שיתן חסות לליגת ההתפתחות של האנ.בי.איי, הדי-ליג. בתמורה לכך, שם הספונסר יצורף לשם הליגה. בעבר נאמר כי מתוכנן להרחיב הליגה ל-30 קבוצות, כאשר כל מועדון אנ.בי.איי מתחזק קבוצת ליגת התפתחות משלו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

    1. הוא צריך לחדש את הויזה שמאפשרת לו לשחק באנ.בי.איי. זה יקח זמן, אפילו אם ידובר בהליך בזק, ואינדיאנה לא בחרה להחתים אותו כרגע עקב כך שחריגת הפצוע שלהם פגה תוקף בקרוב, וההליך לא יושלם עד אז. ברגע שהויזה תחודש, הוא יוכל לחתום בכל קבוצה שתרצה. הצד החיובי זה שכרגע הוא בודאות הפוינט גארד הפנוי הטוב ביותר.

  1. והשאלה המתבקשת – איך זה היה מסתדר אם הוא היה נשאר בדאלאס?שיחררו אותו לפני שבוע. זה אומר שזה תהליך של פחות משבוע. אז למה הוא לא סידר את זה בשנייה ששיחררו אותו?לא ברור וחבל

      1. לפי זה שהוא פיזית טס לבוסטון, אני חייב לשער שהייתה פה איזושהי רמה של בדיעבד-יות. מישהו פישל פה – ואני מנחש שזה הסוכן. לא יכול להיות שדבר כזה קורה, בטח כשכבר חודש לפי ששוחרר השמועות היו שזה יכול לקרות.

  2. ויזה או לא ויזה זה לא היה קורה אם מקל היה שחקן מספיק טוב לליגה. מקל הוא שחקן סביר שיכול להשלים סגל של קבוצה אבל לצערי הוא לא מביא שום דבר מיוחד, לא יציב בקליעה ולכן כנראה שיימצא את עצמו משחק מול צידויטה במטרה לנקום בעוד כמה שבועות.

  3. איזה עצבים על כזאת שטות הוא נשאר בלי קבוצה !
    חבל מאוד היל וווטסון פצועים והיה יכול להראות מה הוא שווה

  4. בכל שנותי בארה"ב לא זכורה לי בעיית ויזה של שחקן NBA. משהו לא בסדר כאן. אם מישהו היה רוצה אותו, מסדרים לו ויזה בשעה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט