הגמרים האיזוריים בעיצומם, אך התקשורת עדיין מתרכזת בלברון
השחקן החופשי של הלייקרס שיגר עוד ציוץ קריפטי הלילה:
"לִבִּי בְמִזְרָח וְאָנֹכִי בְּסוֹף מַעֲרָב
אֵיךְ אֶטְעֲמָה אֵת אֲשֶׁר אֹכַל וְאֵיךְ יֶעֱרָב
אֵיכָה אֲשַׁלֵּם נְדָרַי וָאֱסָרַי, בְּעוֹד
צִיּוֹן בְּחֶבֶל אֱדוֹם וַאֲנִי בְּכֶבֶל עֲרָב
יֵקַל בְּעֵינַי עֲזֹב כָּל טוּב סְפָרַד, כְּמוֹ
יֵקַר בְּעֵינַי רְאוֹת עַפְרוֹת דְּבִיר נֶחֱרָב."
עוד חדשות לייקרס: הקבוצה העלתה את הבאנר החדש למרומי האולם

לברון אמר על ההישג:
ואילו דיאנדרה אייטון חגג את המאורע החגיגי ברכישת שרשרת מפוארת חדשה – "דומינייטון"
(הביאה – המציאות)

וחדשות לייקרס אחרונות להפעם: הקבוצה הודיעה כי לוקה דונצ'יץ יהיה כשיר למשחק מס' 4 בפוקר בקנקון

חדשות דטרויט: הקבוצה שעושה הכל נכון הצליחה לרשום הישג נוסף
כתב ה-beat של הקבוצה, אור, מדווח:
"דטרויט קולעים קצת יותר מקבוצה ישראלית שעולה עם 5 שחקנים וארבעה מהם יוצאים בעבירות באמצע הרבע השלישי."
חדשות ספרס
התגלה סוד ההצלחה של הקבוצה – פופוביץ' מתקשר לשחקנים ומעניק להם מוטיבציה והכוונה
https://sports.walla.co.il/item/3838191
אמר סטפון קאסל:
"אחרי הפסדים הוא מתקשר אלי ומאיים שיחזיר את סוהאן וייתן לו לפתוח בפוינט".
דווין ואסל:
"הוא מתקשר אלי שלוש פעמים ביום ומבקש את היין שהזמין. אמר שיתלונן למנהל".
ואילו דיארון פוקס אמר:
"הוא מדבר איתי הרבה ונותן הכוונות מקצועיות.
הוא בטוח שאני טוני פארקר.
אמר לי לא לתת לבילאפס את הזריקה מבחוץ."
ודווקא וומבי אמר שלא עונה למספר שלו.
"אני לא צריך את פופ.
את ההשראה שלי לקחתי ממקום אחר –
מזידאן!"
חדשות קאבס
הארדן הכניס את כולנו לסל, הביא את הקבוצה לגמר איזורי, והטרייד עליו הוכיח את עצמו – בדיוק כמו הטרייד על גובר.
ההצלחות האחרונות אפילו הוציאו את דה שוט ממחבואו והוא הגיח ונתן מניפסט על השחקן:

בקבוצה מסבירים את סוד ההצלחה ואת ההשפעה המיוחדת של הארדן:
"הוא מביא לכל קבוצה שמגיע את ברכת הבית ותולה אותה בכניסה לחדר ההלבשה."


ונסיים בקצת חדשות כחול-לבן: ים מדר חתם במכללות בגיל 26 ויככב גם ברימייק הישראלי לקלאסיקה "back to school"

תודה אשך, קרעת.
הכל אדיר, אבל הקטע על הארדן אחד הטובים שלך אבר.
לוח נהדר!!!
תודה
תודה אשך, מעלה באנר בבית שנכללתי פעמיים בלוח המודעות חח
😄
מצוין.
ח"ח על ההקשעה עם ברכת הבית (תיקון טעות – הארדן מתאמץ על המגרש. יש לו סדרי עדיפות מחוץ למגרש, מה רע?).
השרשרת של אייטון אמיתית?! זה סימן לאנדר אצ'יבר שהוא.
הארדן מתאמץ על במגרש רק בנפילות. זה כמו לקחת אותך ולגרום לך לרוץ בקצב אןביאיי ושאתה לא תצליח אגיד שאתה מתאמץ. הבחור לא ברמה. אולי יוכל לשמור על שחקנים במכללות וגם זה אני בספק רב.
סחתיין על הגילנות👍
חחח חנקת עם הארדן הברכה אדירה.
גם פופ חזק. המציאות אפילו יוצר מצחיקה אחרי נצחונות מאדירים את פופ בהפסדים זה המאמן 😅😅😅
איזה שטויות גם רשמו בהאדרה ואסל אמר הוא אומר לי אתה בריא ועשיר תהנה מהמשחק, ממש אימון מנטלי 😅😅😆
ענק אשך…. צחקתי קשות
🤣🤣
ליבי במזרח ואנוכי בסוף הטבלה מערב היה מדוייק וקורע
הדבר היחיד שהיה מוזר במקום מצחיק זה שאתה חתום בכותרת כ אשך טמיר במקורי.
ותהיתי
האם אתה מנסה להרגיל אותנו לשם חדש?
האם ענייני זכויות יוצרים חייבו אותך להחליף אז הפכת לבמקורי?
האם אתה פותח בקרוב מסעדה בשם "מקורי", ומרגיל אותנו שאשך תמיר יהיה שם?
או שבכלל מטעמי הקוראים הצעירים החלטת לשנו את השם ליותר תקני?
בכל מקרה, עד שהזמן יפתור את המסתורין אני אקרא את זה שוב, להשתעשע לי
🙏
שגיאת ההדפסה הקבועה שלי
אפילו היא הייתה משעשעת….
הידיעות הפעם הבאת בונבונים אחד אחד… ממש 🤣🙏
לא תמיד אני מספיק להגיב, אבל נהדר
מעולה טמיר אחד הטובים שלך.
עכשיו נוריד קצת לחבר'ה:
א. אני אכן בומר. קשה לי עם הסוואג של הצעירים. הנעליים התחלפו בתסרוקות. בגלל זה ס"א מתקשים מול קבוצה שמשחקת בלי הכוכב השני שלה. זאת גם הסיבה שאורלנדו הפסידה לקליבלנד.
ב. אפרופו ס"א – הם הגיעו לאן שהגיעו רק בזכות וומבי. הוא נותן להם שני דברים – אחד, מטרייה אווירית שאין שני לה. שניים, ליג-פאס מהשופטים בחסות אדם סילבר (שרוצה אותו בגמר). הם בכלל לא שומרים, רק עושים פאולים. קאסל עשה על שג"א 35 עבירות במשחק האחרון. והם כולם שם ככה.
ג. שמעון אח יקר – תחזור ל-8 דקות האחרונות במדיסון במשחק 1. הארדן שמר טוב על ברנסון. אי אפשר לעצור אותו באחד על אחד – אף אחד בליגה לא יכול! האשמה כאן על אטקינסון. כל הסלים של ברנסון היו קשים, עם יד בפנים, אוף באלאנס, והארדן אפילו שם לו גג. החברים לא עזרו. שג"א משחק כל המשחק עם דאבל טים.
ד. שמעון – איפה קליבלנד הייתה בלי הארדן? מחכה לכוכב שהוא כולו קלוריות ריקות. אינדי בעטו להם בתחת בשנה שעברה. 8 דקות בסוף הזמן החוקי + 5 דקות הארכה – אפס נקודות!!!! הכוכב הראשי!!! סל אחד שלו היה משנה את פני כל הסדרה. איפה הוא היה? התחבא מתחת לשולחן. תמשיך להאשים את הארדן.
הנירטיב מעוור.
אני חוזר לצנטרישוט,
נ.ב. טמיר – לברון כבר מזמן בקנקון – מה הוא עדיין עושה בלוח שלך?
🙂
יש לשקץ הרבה נדל"ן בלוח
חחח דה שוט הארדן שמר ככ טוב שברונסון הלך עליו כל התקפה 🤣🤣🤣
שמר טוב כמו שהכניס לסל.
אין לו רגליים בכלל, לקח אותו לאיפה שרצה מתי שרצה.
בטח שאפשר לעצור אותו ב1 על 1 תראה איך עושים את זה בסדרה הבאה.
דונובן שלשל בגלל הארדן שלקח ממנו את הכדור, הארדן זה כמו נגיף מדבק מדביק את כולם בשלשול
😂😂😂😂😂 נחכה ונראה
מקסימום תמיד אוכל להגיד שזה מדור סאטירי וצחקתי 😂😂😂
קבל את הגדול מכולם …
https://www.facebook.com/reel/1012501161467176/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
חחח, WWE
תפסיקו לתת לינקים לפייסבוק אין לי ואני לא יכול לצפות.
ענק אשך!! ברכת הבית גאונית
ענק 😂😂
"אמר לי לא לתת לבילאפס את הזריקה מבחוץ" זה גדול… וברכת הבית ממש מופלאה. תודה רבה אט"ה.
כן גם אני נקרעתי מזה מזה, זה גם הגיוני במציאות האמת לפי מצבו הבריאותי מה שראו בסרטונים.
מעולה
ראה שמש לעת ערב אדומה
האשך שוב קרע אותי מצחוק, נו מה?
תודה אשך, יש לך חוש הומור משובח והמון יצירתיות.
אדיר כרגיל
סוף סוף תפילה שאני יכול לתלות בבית.
תודה רבה אשך, גאוני מתמיד
בס"ד
תודה רבה.
נהדר
קורע 🙂 כרגיל
עצור את הדפוס, אשך. בטח שמעת, אבל אם לא, משחק השנה לגילאי 6-99:
https://unethicalhoops.com/
🤣
בראבו 😂
אתה גאון אשך. גאון