האם להאמין לקובי?
קובי אמר ל-YAHOO SPORTS שהוא "LAKERS FOR LIFE". כשהוא נישאל אם היה מסכים לעבור לקבוצה קונטנדרית מבלי לאבד כסף, הוא ענה בנחרצות,
"NEVER!".
אתם יכולים להעתיק את המילה ולשים אותה במסגרת. אתם יכולים לצלם אותו אומר זאת, ואם בא לכם אפילו בוידיאו.
לי נראה שהוא ממש התכוון לכך. מה שהוא רוצה זה לפרוש באותו סדר גודל שמג'יק פרש: השחקן שלא שיחק אף פעם בקבוצה אחרת.
יש לו כבר אליפות אחת יותר מאשר למג'יק', ויש לו הכל יותר מאשר למג'יק מלבד אסיסטים, וחיוך. אז האם קובי החליט שמה שהוא באמת רוצה זה לפרוש כשחקן הלייקרס הגדול ביותר בכל הזמנים, ושיקימו לו פסל יותר גדול ויותר גבוה מהפסל של קרים עם 'הסקייהוק' שלו?
מה שבטוח זה שאסור לו לעזוב את הלייקרס – אפילו אם היה 'סידור' – בתקופה השפלה והעגומה ביותר בתולדותיה, כי אז הוא יהפוך לשם הרקוב ביותר בתולדות העיר, הגנב שהפקיר את קבוצתו ברגע המפורק ביותר בתולדותיה.
היום הלייקרס הפכה לבדיחה. היא יותר גרועה מאשר הסלטיקס היתה כשהורידו גם לה את התחתונים.
קובי לא יכול לעזוב בשום פנים ואופן. הוא טוען שלא היה עוזב אפילו אם יכול היה, 'ולו רק בגלל הבוסית שלי ג'יני באס'. למה ג'יני? כי לפני שבוע היא הגנה עליו FEARLESSLY. היא הראתה לו LOYALTY שאתה לא רואה יותר ב-NBA, והבלק ממבה יודע להעריך 'נאמנות' כשהוא רואה אחת.
זה מה שהוא אמר למרק ספירס מ-YAHOO:
"שמעתי רינונים ש'קובי' עלול לעבוד לקבוצה קונטנדרית בערוב ימיו כדי לזכות בעוד אליפות. זה לא מה שאני עושה או עומד לעשות. אני EXTREMELY נאמן ללייקרס. אני מאמין במאבק ומלחמה בזמנים רעים כמו בזמנים טובים. אני רואה זאת כאחריותי להפוך את הקבוצה הזאת לטובה ביותר שהיא יכולה להיות. חשוב מאד – וזאת אני אומר לשחקנים כל הזמן – לא להסתכל על העבר או העתיד, אלא להסתכל ולהתכונן רק למשחק הבא".
כוונתו היתה כנראה כמו אחד הצעדים ב-"לוח 12 ההבטחות של האלכוהוליסטים" TO TAKE IT ONE DAY AT A TIME". לא להחליט 'לא לשתות לעולם', אלא להחליט 'לא לשתות היום'. בלייקרס – כמו שקובי אומר לשחקנים – "זה לא לעשות את הפלייאוף אלא לשחק את הכדורסל הטוב ביותר שאנחנו יכולים במשחק הבא".
הלייקרס לא היו 4-0 בפתיחת העונה מאז…מאז…(היכן אתה דדי כשהדוק זקוק לך?)…מאז 1957. מאז הייתי בן 20. אתם יודעים מתי הייתי בן 20? כשמבצע סיני ניגמר. אתם רוצים לדעת מה קרה בשנה שהלייקרס פתחו את העונה 4-0 לפני עונה זאת?
*3 ישראלים יורים והורגים את ישראל קסטנר בפתח ביתו
*השעון החשמלי הראשון נולד.
*הפריזבי הראשון עף.
*סערה ההוריקאן 'אודרי' הורגת 524 אנשים בטכסס ולואיזיאנה.
*4 סטודנטים שחורים מנסים להירשם לליטל רוק יוניברסיטי, וניזרקים משם כמו כלבים
*הכלבה לייקה, אשר שוגרה לחלל בלווין ספוטניק 2, מתה לאחר כמה שעות ממתח ומחום
*הלייקרס פתחה את העונה עם 4 הפסדים רצופים!
כשהלייקרס התחילו 4-0 הם שיחקו עדיין במיניאפוליס, ועתה ה-4-0 עלול להפוך ל-7-0 עם משחקים נגד פיניקס, שרלוט, ופיניקס
קובי לא מתרגש: "העונה רק החלה. זאת עונה ארוכה. YOU HAVE TO STAY THE COURSE. כל מה שעלינו לעשות זה להשתפר. לצפות לדברים טובים יותר שיקרו, והם יקרו בקרוב יותר משאנשים חושבים. במוקדם או במאוחר נצא מהבור שחפרנו לעצמינו. אני הייתי בר מזל ליהנות מהרבה רגעי אושר והצלחה כאן, ועתה אני סובל בשקט את הרגעים הפחות נעימים. אתה לא יכול לקחת רק את הטוב מבלי לעבור גם 'רע'. נעבור את זה ויגיעו ימים טובים יותר. הדבר האחרון שעולה במחשבתי אפילוצ לשנייה זה אי פעם לעזוב את הלייקרס. הלייקרס היא הבית שלי. אני אדם נאמן".
לא כל כך נעים לי לקלקל קצת את נאום חוצב הלהבות הזה שלו (אני לא בטוח אם כך אומרים זאת, אבל אתם מבינים את הכוונה), אבל הוא לא היה כל כך נאמן לאשתו, אבל זה סתם דבר שבא לי להזכיר לכל שפוטיו כאן באתר.
אז הנה הבעייה הגדולה (מאד) כפי שאני רואה אותה:
זאת כנראה עובדה מחלטת: קובי נשאר שחור (צבע הגופיות החדש של הלייקרס שמטרתו להדגים לאן הקבוצה הגיעה). מה זאת אומרת?
ה-BRASS של הלייקרס, ה-BRAIN TRUST שלה המרכב מג'ים באס ומיץ' קופצ'יק חייבים – חייבים ממש – להוציא את הקבוצה מהבוץ. הם לא יכולים להרשות לעצמם לתת לקובי לפרוש כשהקבוצה בתחתית בור הצואה של הליגה. הם לא יכולים לתת לקובי לפרוש כמפסיד, מוחתם, מושפל, ובזוי. שנתיים של 62-20 יהרסו את כל ההילה שלו, ויפכו אותו לשחקן זקן ומגוחך. המראה של קובי 'RIDING OFF INTO THE SUNSET' (מומי! ז"א לעבר השקיעה) כליצן ההורס את עצמו בנסיון לקלוע עוד 20 נקודות בלתי משמעותיות לחלוטין הוא דבר שאסור שיקרה.
אפילו שונא כמוני לא רוצה שקובי יסיים כמוקיון.
ohad
3 נוב 2014 17:26:16עכשיו אפשר באמת לחתום סופית שקובי לא משתווה לג'ורדן .
ולקובי ולמג'יק יש אותה כמות טבעות (5)
נתן
3 נוב 2014 19:56:56כשכספי הגיע לליגה והתחיל עם השטויות, אחד השחקנים אמר לעיתונאים: למה שלא תביאו לי מישהו שיהיה פקטור בליגה.
קובי לא יהיה פקטור בליגה הזו עד הפרישה, גם עם יעבור לקונטנדרית. מי שחושב אחרת מוזמן לבדוק את ההגנה שלו על סטף קרי וקליי תומפסון נגד גולדן סטייט. הוא המיקי מאוס של הלייקרס
דובי
3 נוב 2014 17:35:08הכמו הזה זה חתיכת רעה חולה. לקובי יש מספיק מהכל גם בלי השוואות.
בכל מקרה לג'ורדן הוא לא ישתווה בכלום, אפילו כשיעבור אותו בנקודות
אלי לס
3 נוב 2014 18:08:54אתה גאון, ברור שאם הוא יעבור אותו בנקודות הוא לא ישתווה לו, כי הוא יעבור אותו 🙂
אלון
3 נוב 2014 18:12:11רק שכחת לציין שג'ורדן שיחק במכללות ופרש לשנתיים בשיא הקריירה.
קובי הגיע ישירות מהתיכון.
k_700
3 נוב 2014 18:15:57ולא הבנתי למי מהם היה יתרון לפי המשפט האחרון של מה שרשמת.
של זה שהגיע עם חצ'קונים לליגה של הגדולים או זה שהספיק לפני זה לזכות באליפות עם עוד שני שחקנים גדולים ואחד מהמאמנים הגדולים בהיסטוריה של המכללות+זהב אולימפי בקיץ שהחליט ללכת לדראפט??
אודה לך אם תתן לי תשובה, אני פשוט סקרן.
אלון
3 נוב 2014 18:27:06המשפט שרשמתי הוא כתגובה לדיון על סך הנקודות בקריירה כמדד. ולכן, קריירת המכללות ובייחוד הפרישה הראשונה של ג'ורדן הם אלמנטים מכריעים במדד הזה.
לגבי שאלתך, לדעתי לכל שחקן שעבר במכללות יש יתרון עצום על זה שקפץ ישר מהתיכון, אם זה בבשלות, במוכנות, בחוסן המנטלי וביסודות המשחק. המקרה הזה לא שונה.
דובי
3 נוב 2014 18:37:37צודק, אני אבהיר:
ג'ורדן גדול מקובי. גם אם קובי יקלע יותר.
אלי לס
3 נוב 2014 19:48:07דובי. אני מסכים לגמרי רק השתעשעתי עם המילים שלך..
דובי
3 נוב 2014 19:49:53עשית איתן את הדבר הנכון. מילים הן כלי המשחק של השפה. אנחנו השחקנים שמסדרים אותן.
אלון
3 נוב 2014 17:47:31גם אם קובי ייקח עוד 5 אליפויות ויקלע עוד 10000 נקודות, הוא לא יהיה ג'ורדן.
וזה מאחד ששנא שנאה יוקדת את ג'ורדן, פשוט כי שנאתי לראות משחקים שברור מראש מי ינצח.
איש הערפל
3 נוב 2014 18:03:11לצערי ואומר את זה בתור אחד מתומכיו הגדולים ביותר של קובי וגדולי השונאים של ג'ורדן, הוא כנראה בהערכה הכוללת לא יעבור את ג'ורדן, הגולל נסתם בסוויפ המשפיל ההוא לדאלאס, קשה לי לראות את ג'ורדן חוטף סוויפ בסיבוב הראשון עם קבוצה טובה שהיתה אז ללייקרס, אם הפלייאוף ההוא היה נגמר אחרת אולי עוד היה על מה לדבר. באופן הכולל הייתי שם אותו כמספר אחד של הלייקרס בכל הזמנים בלי עוררין.
ובגלל זה אני אומר – תירגעו עם לברון ודוראנט וכל זב חותם אחר שסיים 4 עונות בליגה וישר הוא השחקן הכי טוב, הקריירה של כל שחקן יכולה להשתנות לחלוטין בעקבות פציעות או ירידה משמעותית ביכולת (הכי מסקרן אותי לראות איך לברון ישחק בעוד 3-4 עונות).
ולגבי הלייקרס – כבר כתבתי שהטעות הכי קשה שהם עשו היו עם מייק בראון ודאנטוני, וגם סקוט לדעתי לא מאמן טוב. מנחם – אני יודע שאתה לא מאמין בעמדת המאמן אבל זה חלק כל כך חשוב בפאזל, אני עדין בפנטזיה שהם יצליחו להביא את תיבודו, עד אז זה גם לא היה משנה אם כרמלו היה עכשיו בלייקרס ביחד עם קובי.
מנחם לס
3 נוב 2014 18:06:41זה לא כל כך נכון שאני לא מאמין בהשפעת מאמן. אבל אני מאמין שישנם מצבים ששום מאמן לא יעזור, וישנם מצבים ששום מאמן לא יצליח לקלקל.
k_700
3 נוב 2014 18:20:58מנחם הפוסט הרעיון של הפוסט הזה הוא מגוחך, אין שום דרך אחרת לתאר את זה.
זה הסגל החלש ביותר שאני זוכר שהיה אי פעם ליד פרנצ'ייז פעיל בליגה, בטח ליד אחד בן 36.
תשים את ג'ורדן בשיאו, לברון, דוראנט, בירד והם לא עושים יותר מ-30 נצחונות עם הסגל הזה(כולל הפציעות) במערב.
אז אחרי שאנחנו אמורים להסכים על נקודת הפתיחה הזאת(אני מקווה בשבילך שהגעת להסכמה), איך זה בדיוק אמור להעיב על הקריירה שלו? איך זה אמור להפוך אותו לזקן ומגוחך וכשהוא בבירור השחקן הכי טוב בקבוצה שהיא ביי פאר הכי חלשה בליגה(בצוותא עם פילי?).
20-25 נצחונות וזה גם מה שאמרתי לפני תחילת העונה, אני לא מצפה ליותר.
דובי
3 נוב 2014 18:39:56חכה חכה ללינסניטי 2015
פיזיקאי
3 נוב 2014 18:49:52למייקל ב85 היה סגל חלש מאשר הסגל של קובי היום,
בכל מקרה למה אתה תמיד קופץ בראש שמדברים על קובי,
כאילו הוא אחיך,תירגע,קובי אחד הגדולים,אבל הוא לא מייקל,
k_700
3 נוב 2014 19:03:09לג'ורדן ב-85 ממש לא היה סגל יותר חלש.
היה לו עוד שחקן שקלע מעל 20 נקודות פר משחק לידו, את קווינטון דיילי שמהספסל נתן 16 נקודות למשחק.
תסתכל מה יש לקובי לידו:
PG- הפוויינט גארד החלש בליגה ולדעתי בפער. היום לכל קבוצה יש לפחות פויינט גארד נורמלי או כזה שלפחות מתמחה בהגנה.
SF- ווסלי מתיוס, שחקן שאף קבוצה בליגה לא רצתה בקיץ שעבר ולא בקיץ האחרון, החוזה מינימום שלו בעצם אומר הכל. שחקן שעד שאגב העונה אמור לשחק קרוב ל30 דקות למשחק ואולי אפילו מעבר עם כל הפצועים שזה הרבה יותר ממה שזכה לשחק כל הקריירה.
PF- בוזר- הפלוס היחיד אצלו זה החלק שהלייקרס משלמים מהחוזה שלו. תשאל את עצמך למה אין עוד אף קבוצה שהציעה עליו מיד אחרי ששיקגו חתכה אותו? וזה עוד השחקן המוביל אחרי קובי.
C-ג'ורדן היל, שחקן עם ממוצע קריירה של 15 דקות בערך, שחקן שעד שהגיע ללייקרס פתח בפחות מ-30 משחקים בכל הקריירה. שחקן שהוא במקרה הטוב יהיה גבוה 4 או 5 בכל קבוצה בליגה.
פה הוא סנטר.
על הספסל יחכו העונה- ווין אלינגטון,סאקרה, אקסבייר הנרי, רוני פרייס- עוד שחקנים שוליים בליגה הזאת שהיו סוג של אוויר שאף אחד לא הכיר.
יש גם את ניק יאנג, אד דייוויס וקצת הרוקי קלרקסון. זה כנראה הספסל החלש בליגה העונה, אפילו יותר משל פילי.
ועכשיו לשאלתך פרופסור, אני קופץ בראש כשמדברים שטויות ולא מדייקים.
אני איש של דיוק, כפזיקאי אתה צריך להבין את זה.
דובי
3 נוב 2014 19:11:11התכוונת ווסלי ג'ונסון?
k_700
3 נוב 2014 19:17:01כן, לרגע פנטזתי על ווסלי מתיוס(לא זה ששיחק עם מייקל*).
אגב פרופסור אני ממש שמח שנתת את הדוגמא של מייקל ג'ורדן משנת 85.
איך יודעים עד כמה הסגל שלו היה חזק בהשוואה לבררה שיש ליד קובי?? מספיק להסתכל מה הסגל הזה עשה עונה לאחר מכן כשמייקל היה פצוע עונה שלמה עם השבר ברגל.
הצליח להכנס לפלייאוף במזרח.
אז שתבקש סליחה עכשיו או אחר כך?
פיזיקאי
3 נוב 2014 19:19:17מייקל לא שיחק בעונת 85,בגלל זה רשמתי את השנה בציניות,אבל אתה
ישר קופץ כמו שאמרתי,
מנחם לס
3 נוב 2014 18:56:50מי בכלל מתחיל להשוות את קובי למייקל? שני עולמות שונים.
יפת
3 נוב 2014 18:36:51אני לא ממעריצי קובי, אם כבר ממש ההפך, אבל באמת שאני לא מבין למה אתה חושב שהוא יתבזה, אם כבר הוא היחיד בין חבורת הלא יוצלחים האלה שעדיין נראה כמו שחקן (בהחלט הפתיע אותי), ועצם זה שהוא עדיין שם (אני מניח של20 מיליון דולר גם יש חלק בתפקיד, אבל נתעלם מזה לרגע) רק מחזק את המעמד שלו כאחד מגדולי שחקני הלייקרס.
העונה של ג'ורדן בוויזארדס גם לא הייתה משהו, אבל מי זוכר את זה?
אלי זחלוואי
3 נוב 2014 18:47:03טוב לגבי השטויות שכל אחד מדבר כאן,
במידה וקובי יצליח לסיים תקריירה שלו שאני נותן לה גג 3 עונות, והוא מצליח איכשהו ולא משנה כרגע איך, לסיים אותה עם עוד טבעת, בגיל כזה נגד כל הסיכויים, כמו לקום מהקבר,
לא יכול לקום שום טמבל שיגיד שהוא לא בשורה אחת עם ג'ורדן, וכל אלה שיתכחשו לזה זה חבורת טמבלים, או אנשים שהראש שלהם כבר התעוות מג'ורדן, דוגמת מנחם וכאלה…
אבל שוב זה סיפור שגם בחלומות לא יכול לקרות, אז זה לא משנה…
דובי
3 נוב 2014 18:53:18תגובה מצוינת. אחת הטובות שלך. הייתי מסתכן ואומר אפילו היסטורית.
וזה אני אומר אפילו בלי לקרוא את התגובות שתכתוב בעתיד. זחלוי, שיחקת אותה.
מנחם לס
3 נוב 2014 18:58:13(אתה מדבר אל אלעד רבין)
דובי
3 נוב 2014 19:15:46מנחם, כשפרננדו פסואה הגדול כתב תחת השם ריקרדו ריש, הוא לא קרא לעצמו ריקרדו ריש אלא נהיה ריקרדו ריש, אדם שונה לחלוטין מפסואה באופי, בסגנון הכתיבה ואפילו בקורות החיים.
מנין לי מיהו אלי זחלוואי?
אלי זחלוואי הוא מה שאלי זחלוואי חתום עליו כאן, גם אם הדברים נרשמו בידי אדם בשם רבין.
דובי
3 נוב 2014 19:16:30וכך, בעצם, כולנו.
גיא
3 נוב 2014 19:27:30כמו שפיטר וויגין כתב תחת שם העט "לוק".
דובי
3 נוב 2014 19:34:56אם כבר מדברים על אח ואחות עילויים, כמה חבל שהאחות הכדורסלנית הייתה של רג'י מילר ולא של ג'ורדן…
גיא
3 נוב 2014 19:48:20אלברטו קאיירו כתב את ההקדמה ל"שנת מותו של ריקרדו ריש" של סאראמאגו, עשור אחר כך סאראמאגו כתב את ספרו הידוע אודות אוהדי הלייקרס – "על העיוורון".
דובי
3 נוב 2014 19:51:34כאן המקום להמליץ לארוכי הרוח והרגועים מבין הקוראים להקדיש כמה ימים לספר הקסום הזה.
דובי
3 נוב 2014 19:52:21שנת מותו של ריקרדו ריש כמובן, לא על העיוורון.
גיא
3 נוב 2014 20:02:23הפער בין "שנת מותו של ריקרדו ריש" לבין "על העיוורון" הוא כמו הפער בין "ספר הצחוק והשכחה" לבין "הקלות הבלתי נסבלת של הקיום" – ישנם סופרים שההצלחה מקהה את חוד עטם.
דובי
3 נוב 2014 20:11:09נאה דרשת ידידי
אפלטון
3 נוב 2014 23:07:03הלו הלו בלי ללכלך על מילאן קונדרה. הוא, הסה והמינגוואי הוציאו זהב טהור מהעט גם בלי לנסות. על העיוורון באמת לא עשה לי את זה.
גיא
3 נוב 2014 19:09:35ועם לברון זוכה ב-8 אליפויות רצופות, ובשנתיים האחרונות של הקריירה זוכה ב-2 אליפויות כמאמן/שחקן, ובמיוחד בשבילו משנים את הכללים ומצרפים אותו להיכל התהילה כאשר עדיין הוא שחקן פעיל, ובעונת הפרישה הוא עובר את קארים בנק', ומסיים עונה עם ממוצע טריפל-דאבל, אז, לברון, בטוח גדול לפחות כמו קובי, ואולי, אולי אפשר להזכיר אותו (אבל רק בלחישה) באותו משפט, במהלך שיחה סתמית על כדורסל, עם בן האלוהים, נביא הכדורסל האחד והיחיד, מייקל ג'ורדון.
גיא
3 נוב 2014 19:20:41אם/עם….(להגנתי בימי א' אני לא ישן בלילה בגלל הפוטבול – הלילה האחרון התחיל בדאלאס – אריזונה ב-20:00, המשיך בדרבי מאנינג-בריידי ב-23:30 ונגמר בקלאסיקו בולטימור- פיטסבורג ב-03:30. הילדים שלי כבר רגילים שחבל לנסות לדבר איתי בימי ב' בעונת הפוטבול).
מנחם לס
3 נוב 2014 18:59:13אני מבקש כאן חד וחלק שמי שמנסה בכלל להשוות את קובי לג'ורדן, שיעזוב את האתר לאלתר ולא ישוב הנה עוד. לעולם.
Mbk
4 נוב 2014 01:20:07חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גיא
3 נוב 2014 19:13:12למען הסר ספק, אני לא חושב שקובי או לברון שחקנים טובים יותר מג'ורדון. אבל תחרות ההשתנה הבלתי פוסקת בין מחנות האוהדים של ג'ורדון/קובי/לברון (כנראה תלוי בן כמה אתה) היא די מגוחכת…
יפת
3 נוב 2014 19:25:27נראה לי שאתה מערבב בין שחקן כדורסל ענק ששיחק בשנות ה90 לבין פקח המשטרה מבאטמן.
גיא
3 נוב 2014 19:29:20אז אתה נהנה מגותהאם?
יפת
3 נוב 2014 19:49:12מהסידרה? ממש לא, אחת הגרועות שראיתי.
אבל הטרילוגיה של הסרטים ממש טובה.
אחד העם
3 נוב 2014 19:13:56רק באתר הזה אתה לא יכול לוותר על אף תגובה באף כתבה!
Berch
3 נוב 2014 19:57:02קובי גם לא לקח אליפות עם הפועל חולון…
ובהתחשב בזה שקובי אחר (בלול, אחד מתאומי המגדל המיתולוגיים) גם לא לקח אליפות עם חולון יש לקובי פה הזדמנות לעשות מה שאף קובי אחר לא עשה לפניו….
וזה אפילו לא ב NBA…. זה יותר גדול… קוסמופוליטי….
תהיה לו צלחת לשים את כל הטבעות
בעייני העתיד ברור כשמש
עוד שנתיים בלייקרס,
פרישה מה NBA
לוילה עם בריכה בקריית שרת (קרוב למגה קולוסיאום החדש)
והכי טוב ???
הוא אפילו יהנה לחזור לצבעי הסגול זהוב…
סגירת מעגל
מ.ש.ל
עגל
3 נוב 2014 20:30:57חחח !
אני עם אלה שלא חושבים שקובי פאתטי, ורק מעריך אותו יותר לעת זקנתו, שבינתיים לא מביישת את נעוריו.
ועוד משהו – הוא בחיים לא יעבור קבוצה כדי "שהכתם" של לברון לא ידבוק בו. לדעתי זה היה מדליק לראות אותו בקבוצה רצינית משתלב ולא משתלט, ועל הדרך לוקח אליפות.
אנונימי בפיתה
3 נוב 2014 21:39:28לי אין בעיה עם זה אני שונא אותו
אדיר
4 נוב 2014 00:08:23מנחם- מגיק או קובי?
מנחם לס
4 נוב 2014 01:04:10מג'יק נראה לי יותר 'סמל' של הלייקרס, בעיקר בגלל שמולו היה לארי בירד והסלטיקס הגדולה. זדה היה עשור שכמוהו לא יחזור!
Mbk
4 נוב 2014 01:24:01סיום הקריירה של קובי הוא אקורד צורם לקריירה גדולה
הוא מפתיע לטובה העונה , לא להאמין שהוא בן 36 לא שיחק שנה וחזר מאכילס קרוע
הוא לא יעזוב את הלייקרס וישאר שקוע עמם
אלי זחלוואי
4 נוב 2014 01:25:38טוב מנחם אני אגיד לך את זה עוד הפעם, כנראה לא הייתי ברור מספיק
במידה וקובי מסיים תקריירה שלו, עם עוד טבעת על שמו, לא יכול לקום אף מאנייק שיגיד לי שהוא לא בשורה אחת עם ג'ורדן.
לגבי דובי , לא הבנתי מה קשור רבין וכל החמורים שדיברת עליהם,
אני כבר כמה שנים פה ונתתי פה ושם תגובות לאורך השנים, אלי זחלוואי זה אלי זחלוואי
Mbk
4 נוב 2014 01:29:46זחלוואי , מייקל זה רמה אחת מעל כולם
המגיב הוא ממתעביו הגדולים של מייקל בכל הזמנים ואחד מאוהדיו הגדולים של קובי
בגדול ובכללי המגיב גם לא מניאק גדול במיוחד
אלי זחלוואי
4 נוב 2014 01:33:32אתה צודק בקשר למייקל
אבל אמרתי בתסריט שאם זה יקרה, תדמיין לך ברגע שזה קורה, בתסריט כזה מופרך אתה לא תתבייש להשים את קובי ליד מייקל..
IDO
4 נוב 2014 02:00:53אני עוד וכר את 2008-10, שלמרות שליטה של דאלאס פניקס והספרס, שקובי החליט שהוא מנצח את המשחק , כלום לא היה יכול לעצור אותו. כלום.
Elroi
4 נוב 2014 02:17:54דיי!!!!
האם אתם רואים את MJ נותן שלושה תארי Mvp לפיפן?
או אפילו לבחור גדול כמו שאקיל?
קובי קלע ענק אבל אין לו את הארסנל של מייק ובטל לו את הקילר אינסטינקט קליעה הבנת המשחק מסירה וכו…׳
הבחור למד בגיל 28 לגרום לאנשים לראות בו כמנהיג ומוביל לעומת קובי שגם בגיל 36 כופה עצמו על הלייקרס ולא מסוגל לשחק עם עוד בחור דומיננטי לידו (שאק ביינום האוורד ונראה שפאו עוד יפתח את פיו בעתיד)
בלי לדבר על החוזה השמן כאילו הבחור רעב ללחם.
זה יותר מהכל מראה על המחוייבות שלו.
בקיצור אל תזכירו את השם המפורש ילדים קטנים באותו משפט עם KB
דדי
4 נוב 2014 16:07:13כמה חוסר מושג בתגובה אחת…
אם ג'ורדן היה משחק ליד שאקיל, הוא היה אופציה שנייה בהתקפה וגם המספרים וגם תארי האמ וי פי בגמר (ובעונה הרגילה) היו נראים אחרת לגמרי.
דובי
4 נוב 2014 19:45:13ג'ורדן בחיים לא היה מסכים להיות מספר שתיים
נתן
4 נוב 2014 17:50:48אלרואי צודק, אפשר להגיד גם הפוך: אם ג'ורדן היה משחק ליד שאק ללייקרס היו היום 8-10 אליפויות.
איש הערפל
4 נוב 2014 19:40:49לא שאפשר לענות על זה כי הכל בתיאוריה אבל הכל תלוי באיזה שלב של הקריירה שלהם הם היו נפגשים, גם לשאק היה אגו יותר גדול מהמשקל שלו, לא יודע כמה זמן הוא היה שורד עם מייקל והטירוף שלו.