איזה משחק היה לנו! קרו בו המון דברים. ברשותכם נעשה פוקוס על כמה חברים פה..
1. ג'יילן ברונסון –
האיש שאיתו הניקס יחיו ואיתו ימותו. יכולת יצירת וצבירת הנקודות שלו היא אחת המרשימות. הגוץ הזה נכנס לסל בדרך לא דרך, מחטיא זריקות פשוטות שבקושי נוגעות בטבעת ואז כשהכל נראה אבוד הוא פועל כמו מתוך כישוף וקולע כמעט 20 נקודות בכמה דקות. תמיד נראה שהוא נכנס ומסתבך ואז איכשהו מתייצב ועושה סל קשה. תופעת טבע. מומלץ מאוד לראות שם משחק בית שלהם ולהרגיש איך הקהל מחובר אליו.
2. דונובן מיטשל –
שיחק קרוב למושלם בהגנה ובהתקפה רוב המשחק. השליטה שלו בגוף, במרחב ובקצב בזמן חדירה לסל היא מרשימה וכיפית לצפייה. לא רק במשחק עומד. גם במתפרצות. בהגנה הוא חטף 6 פעמים. המהלך הכי מרשים שלו הוא כדור אבוד שהסתבך בין שחקנים במהלך התקפה של הניקס. הוא קפץ על הכדור באינסטינקט חד, התגלגל ושנייה לפני שקם הניח את הכדור על הפרקט תוך כדי גלגול. אם מישהו תהה למה הוא עשה את זה – התשובה היא צעדים. אם הוא היה קם כשהכדור בידיים שלו, סביר להניח שהיו שורקים צעדים. כל הסיפור הזה קרה בשבריר שנייה. שחקן מזהה הזדמנות לזנק על כדור, מתגלגל, מניח את הכדור, קם, אוסף אותו וטס למתפרצת – אלו יכולות נדירות שאי אפשר ללמד. חבל שמיטשל נעלם ולא בלם את הקריסה של הקאבס.
3. או ג'י אננובי –
חזר מפציעה, היה די אנמי ובילה דקות לא מעטות על הספסל. בהמשך הוא חזר ואז נהיה אגרסיבי וניסה דאנק די מסוכן שנבלם רק עם עבירה. ברבע האחרון ובהארכה הוא כבר קלע נקודות חשובות, רובן מהעונשין. היה גורם משמעותי בניצחון הזה ועוד יותר חשוב – צבר ביטחון למשחק הבא.
4. אוון מובלי –
למרות השלשה שקלע בדקות האחרונות – לא ברור לי למה הוא משחק כל הזמן בחוץ. בפעמים הבודדות בהן הלך אגרסיבי לטבעת לא הייתה לניקס תשובה מולו. לניקס יש התקפה איכותית ביום נתון ולכן לקליבלנד אין את הפריבילגיה לקבל תפוקה כזו דלה מהצבע מהגבוה הבכיר שלה.
5. קארל אנתוני טאונס –
תפסיק כבר לבכות לשופטים! כל התקפה שהוא מסיים שלא נגמרת בעבירה לזכותו גוררת ישר הנפות ידיים, תסכולים וצעקות. קאט נכנס בכוח לסל, לרוב בצורה גמלונית, יוצר מגעים בעצמו כמתקיף ומצפה לקבל שריקה על כל אחד מהם. לקינוח עשה פאול של ליגה ב' כשהחזיק זרוע של שחקן קליבלנד ומנע ממנו לעזור מול חדירה של שחקן ניקס. תתקדם, בן אדם! או שפשוט תתעסק בפליימייקינג. אתה לא רע בזה..
6. מיקאל ברידג'ס –
כמו דונובן מיטשל בקאבס, מיקאל היה האיש המדויק יחסית. עדה מינימום טעויות, תרם בהתקפה לניקס כולל שלשה מטורפת במאני טיים כמעט מבלי לראות את הסל וגם עשה הגנה מצוינת לא מעט זמן. הוא אף פעם לא משתלט בכוח על המשחק וחי טוב עם מה שברונסון משאיר לו.
7. ג'וש הארט –
לב אמיץ. שחקן נשמה. הפרקט בגארדן קיבל את הצורה של הפנים שלו מכמות הפעמים בהן היה שם מפגש בלתי אמצעי. לדעתי צריך לקחת על עצמו יותר בהתקפה כשלא הולך לברונסון.
8. ג'יימס הארדן –
היתרונות והחסרונות שלו ידועים. הוא עוד מעט בן 37. לצפות ממנו להשתנות זה כמו לבקש מזקן בן 98 להתחיל ללמוד לבשל. לא יקרה. הטענה שהוא נחנק הייתה רלוונטית אם הוא היה האופציה מספר 1 בהתקפה הקאבס. כיום הוא אופציה 2 או אפילו 3. מי שהיה צריך להשתלט על המשחק זה דונובן מיטשל.


תודה עמית.
לגבי הארדן, הזריקות שלו לשלוש הזכירו לי את משחק 7 מ 2018 כשהוא החטיא 10 שלשות רצופות
תודה עמית. היה אחלה משחק.
דווקא היה משחק פחות טוב של טאונס כפליימייקר עם 7 איבודים. מצד שני, הארט הוא החוליה החלשה של הניקס בהתקפה, והפתרון הוא לא לתת להארט לקחת יותר
ראיתי רק עכשיו את המשחק. לא מבין למה הארדן היה על המגרש כל הרבע האחרון. עזבו התקפה, הבנאדם מעבר חציה, איך מאמן נורמלי לא עושה כלום? הניקס קבוצת התקפה מוגבלת עם בדיוק שני שחקנים וחצי שיכולים לעשות סל באחד על אחד וכל השאר 3d, הזוי איך שהקאבס איפשרו להם לסגור פער ככ מהר. תודה עמית
נקודות טובות , היית צריך גם להוסיף את שאמט שממעמקי הספסל עלה ונתן הגנה מעולה על מיטשל וגם קלע 3 שלשות אחת מהן למיטב זכרוני השוותה את התוצאה…וינר אדיר שמשחק על חוזה פצפון ומספק את הסחורה כמעט תמיד …
באמת התלבטתי אם להוסיף אותו ואת מריל. בהחלט ראויים
תודה רבה עמית
כתוב נהדר
בס"ד
תודה רבה
כל מי ששוחה פרפר מכיר את העניין שאפשר לשחות שמונים מטר ובנקודה מסויימת כבר אין כח ואי אפשר להמשיך עד הקיר. מה שקרה לקליבלנד זה אותו עיקרון, הם רצו, הם זרקו מהשלוש בלי הפסקה ובנקודה מסויימת זה פשוט נעצר, כשזורקים מהשלוש היד מתעייפת ולכן לא היה מעולם שחקן שהצליח כל משחק בעונה לקלוע מהשלוש באחוזים גבוהים, עונתי כן, כל משחק, לא, בלתי אפשרי.
להאשים את ההגנה של הארדן זה ציני, אז ההגנה לא טובה, אבל הם הובילו 22 הפרש והיו שחקני התקפה לא רעים, אבל זה מגיע עוד פעם לכח שפשוט נגמר, "נפל עליהם פסנתר".
ופה יעלה עוד פעם העניין של הכדורסל הקלאסי ואיך באמת נכון לשחק אותו. למה לכל הרוחות אף התקפה אין תרגיל בסיסי של גארד שחוסם בצבע לסנטר והגארד יוצא על חסימה, זה כל כך מסובך? למה באן בי איי החליטו שזה מיושן מדי? כבר אלפי שנים יש מתמטיקה עם נוסחאות שלא משתנות, אבל באן בי איי החליטו שתרגילים ששוחקו שנים כבר לא רלוונטיים.
הזוי.
אז עייפות זה הקופר פלאג החדש? טרחן השנה ..אתה אולי מתעייף אחרי 80 מטר פרפר אבל שחיינים מקצועיים ממשיכים באותו קצב גם 200 מטר , אף אחד לא עייף (בעצם אנחנו כבר עייפים ממך ומהפוסטים המטרחנים העאלק מתוחכמים שלך)
גם אצל שחיינים מקצוענים, אם הם לא מתכננים נכון את המשחה, הם מגיעים לעשרים מטר האחרונים של המאתיים שלא נשאר להם כח והם נופלים מהמקום הראשון למקומות האחרונים
לא יפה להגיב לגופו של אדם, הוא כתב את דעתו בסגנון שלו. מטרחן אותך, תדלג.
בעקרון אתה צודק, אבל כמו שאני מפרגן לתגובות חכמות ויפות (סטייל גיא הירוק או לאגוס לדוגמא ועוד טובים ורבים כאן) אז קשה לשתוק לתגובות טפשיות, מטרחנות או סתם מלאות בקללות (ד"ש לפופר המזוהם)…צריך לנכש את העשבים השוטים אחרת ישתלטו פה על ערוגת הפרחים (ד"ש לשימון הקשקשן)
עדיין, יכולת לכתוב כמעט אותו דבר אבל להתנסח לגופה של תגובה ולא לגופו של אדם.
אחרי ערבוב הדייסה העמוק והאין סופי שלו בנושא קופר פלאג (מהמשחק הראשון שלו) והחשיפה העצמית (הוא כתב בעצמו) שזה נובע ממניעים גזעניים , משנאת אשכנזים, היישר מבית מדרשו של דודי אמסלם, אני לא מתייחס אליו כמו אל עוד הוגה דעות בשנקל (ויש הרבה כאלו באתר ואני לא מגיב אליהם) , מצטער…אבל הוא בישל את זה לעצמו ושלא יבוא בטענות שמציבים מולו מראה …אתה אולי שכחת את כל זה כי זה נפסק לפני כמה שבועות ומאז הוא כאילו כותב תגובות סטנדרטיות…אני לא
כל אחד יכול להיות אחראי רק לעצמו
אבל למה אנחנו צריכים לראות תמונה של ספייק לי הנאלח..
אני מוסיף 9 ו-10
האחד, שאמט, לקח שלשה חשובה להשוות את המשחק,
הכדור פגע בטבעת, בקשר, ואז שוב בכל חלק של הטבעת.
זה היה בחוץ, אבל זה נכנס. שיוויון.
השני,
מריל.
לקח שלשה יפה, זריקה נוחה, היה לו זמן, היה בדיוק הפוזיציה, קשת נכונה, והכדור נכנס בדרך להיות השלשה שמנצחת את המשחק,
רק דרך פלא, הכדור שכבר נכנס, בחר להסתובב על הטבעת וברשעות ממזרית יצא החוצה ובדרך תלש את הנשמה של כל אוהד קאבס.
9 ו-10 מלמדים אותנו עד כמה ליד המזל יש חלק בלתי נפרד ממשחק הכדורסל.
אני גם רוצה להוסיף מילה על מספר 1 –
היכולת של ברונסון למצוא זוויות קליעה בלתי אפשריות ולהשתמש בקרש,
זה אחד הדברים שפשוט גורמים לנחות.
זה לא סופר אתלטיות, אומגובה בלתי נתפס.
זה כישרון כדורסל ממזרי שמזכיר את הקוסמים הגדולים של המשחק.
אי אפשר לטעון שברונסון משחק קבוע ברמה של שג"א או וומבי,
הוא לא ברשימת הקMVP
אבל יש לו ניצוץ שמזכיר את זה של קרי או קיירי.
מה שהוא עשה באותו 6 דקות אחרונות,
זו הייתה חווית כדורסל שהשאירה אותי עם חיוך ענק על הפנים.
+100
יותר קיירי. אמני הגארדים עם הסיומות המופלאות קרוב לסל, במיוחד עם הלוח. מגי'ק טהור.
לא יודע… אם אתה מוביל וחווה קריסה צריך להכניס שחקני הגנה.
אני מת על אבו זקן, אבל יש מצבים שהוא צריך להיות על הספסל.
ההפסד של הקאבס בעייני על כתפי המאמן…
🤷🏻♂️