מעורב הופס ליום ראשון: קרל-אנטוני טאונס, הסנטר שבגללו שנאו את הניקס, הפך לדרלינג של 'התפוח הגדול' / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: קרל-אנטוני טאונס, הסנטר שבגללו שנאו את הניקס, הפך לדרלינג של 'התפוח הגדול' / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: קרל-אנטוני טאונס, הסנטר שבגללו שנאו את הניקס, הפך לדרלינג של 'התפוח הגדול' / מנחם לס
New York Knicks center Karl-Anthony Towns | Wendell Cruz-Imagn Images

אכתוב שני משפטים שאילו כתבתי אותם לפני כמה חודשים היו מפטרים אותי מהופס. למעשה, אילו כתבתי אותם לפני כמה חודשים היו מסתכלים עלי כאילו זה עתה ברחתי משער מנשה או באר יעקב:

(המאמר מבוסס על שני מאמרים,

Karl-Anthony Towns Has Helped Save Knicks From Disaster | Yardbarker, ו-Film Study: Knicks pivoting around Karl-Anthony Towns,)

מל…אתה רציני? היש לך מושג מה כתבת בשני המשפטים הללו? כן, יש לי מושג ואני עומד להסביר, גם בעזרת המאמרים שקראתי!

הצורה שטאונס משחק את הפלייאוף שינתה את כל מערך ההתקפה של הניקס בפלייאוף הזה. משחקו הוא כאילו של שחקן אחר מטאונס שראינו העונה. מי שלא מאמין שיילך ויסתכל על הסטטיסטיקה שלו משך העונה ובפלייאוף הזה! משחקו שינה את כל מערך ההתקפה של הניקס:

  • His newfound playmaking has lifted the Knicks to the greatest point differential in NBA playoff history through 10 games.
  • משפט המחץ:
  • The performance places Towns among an elite group of all-time greats
  • את המשפט הבא נא לקרוא לאט-לאט:

Outside of the Oklahoma City Thunder, no one is running hotter than the New York City Knicks. After losing two of their first three playoff games to the Atlanta Hawks, the Knicks have tallied seven straight victories (to the Hawks and Philadelphia 76ers). On top of that, they boast the greatest point differential through 10 playoff games of any team in NBA history.

רק שג"א וקייד קנינגהאם שמים מספרים טובים יותר מג'יילן ברונסון, שמשחק-העל שלו מושך איתו את קרל טאונס לתקופת הכדורסל הטובה ביותר שהייתה לו מאז הפך לשחקן NBA!

טאונס הוא עתה שלישי רק ללברון ומייקל ג'ורדן ב-BPM (BOX PLUS/MINUS), השיטה החדשה שבוחנת ערך שחקן ושהפכה למאד פופולרית לדרג תרומת שחקנים ליעילות קבוצתם, בנוסחה המבוססת על תרומת השחקן לקבוצתו ב-100 פוזשנס:

Player NamePlayoffsBPM
LeBron James200917.5
Michael Jordan199114.6
Karl-Anthony Towns202614.4
Kawhi Leonard201714.2

כמובן שעתה מתחיל הגמר האמיתי בין 4 הקבוצות שהגיעו לשם – הת'אנדר, הספארס, והניקס. נשאר רק לראות מי תהיה הרביעית – דטרויט או קליבלנד. אני מאמין בדטרויט אפילו שאני רוצה את קליבלנד שם). אז אליפות המערב מסודרת: הת'אנדר נגד הספארס. במזרח זה ניו יורק נגד דטרויט או קליבלנד!

2. הספארס טירטרו את הזאבים, והפרס הוא לפגוש את הת'אנדרס בגמר המערב

אמנם התמונה היא, שוב, של ויקטור וינבניאמה, אבל הפעם גיבורי המשחק היו הנמוכים סטפן קאסל, ד'ארון פוקס, ודילן הארפר!

נגמר 139 -109, והפרס הוא סידרת משחקים נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

אגיד לכם מה:

הספארס יעלו נגד הת'אנדר ללא כל רגשי נחיתות!

קאסל סיים עם 32 חיצים, 11 קרשים, ו-6 מתנות. פוקס רשם 21 בבראז' של 8 מ-10, והארפר שם 15 בקליניקה של 6 מ-8.

כאן היתרון הגדול של הספארס על הגארדים של אוקלהומה סיטי, כי אני לא מחשיב את שג"א כגארד. הוא סמול פורוורד ומשחק כסמול פורוורד כשרוב נקודותיו באות מחצי מרחק. למעשה לא משנה כיצד תגדיר את עמדתו. מה שחשוב הוא משחקו.

הייתי נותן יתרון מוחץ בעמדת הגארד – פוינט גארד ושוטינג גארד – לספארס אילולא הפריחה הפתאומית של אייג'יי מיצ'ל שהצטרף לג'יילן ויליאמס כגארד של 20 נק' למשחק. נניח שלספארס ישנו יתרון קל כאן, אבל בשום פנים ואופן לא מוחץ.

ניתן להניח שבעמדת הסמול פורוורד לת'אנדר יש יתרון מוחלט עם שג"א, אולי השחקן הטוב בעולם כיום (אם כי לאחרונה גיליתי כמה חורים במשחקו). אבל הוא לא סמול פורוורד כפי שהיה מייקל ג'ורדן עם יתרון מוחלט. שג"א הוא טוב מאד אבל הוא לא השחקן שקובע לבדו נצחונות. עכשיו מנגד יש לספארס שני 1.95 מ' – דווין וואסל, ו"האיש השישי של השנה' קלדון ג'ונסון שדי מקטינים את יתרונותיו של שג"א. ומסנט ג'ונס יוניברסיטי של ניו יורק הגיע ג'וליאן שמפאני, בולר על הכיפאק שנגס מהתפוח הגדול מספיק כדי להתחשב בו. אלכס קרוסו יעזור לשג"א אבל אני לא מאמין שיצטרף לשג"א כיתרון על הספארים.

עכשיו מגיעים לענקים תחת הסל. אני מודה שצ'ט הולמגרן ואייזיה הרטנסטיין טובים מויקטור וומבניאמה ולוק קורנט. אבל כשהת'אנדר משחקים רק עם סנטר אחד, יתרונו של ויקטור וומבי עלול לשנות את שיווי המשקל לטובת הספארס. הכל תלוי בוומבי שמסוגל לתפוס יום של תפארת אמיתית ןלשנות משחק במו ידיו. הוא עדיין צעיר ואין לצפות ממנו לנצח לבדו, אבל הוא יכול להטות את שיווי המשקל של המאזניים בכל יום נתון.

מה שבטוח הוא שאליפות המערב תהיה הסידרה החמה ביותר בשלב הגמר.

3. הפיסטונס מנעו שוב אלימינציה, והיום הוא היום שלהם לנצח בבית את קליבלנד

נצחון החוץ בקליבלנד הפך את היוצרות והחזיר את הפיסטונס למצב שהמשחק ה-7 הוא שלהם להפסיד. אז הם ינצחו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
52 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ברוך רובין
17/05/2026 5:21:25

מצויין מנחם, טאונס עשה קפיצה מדהימה. הגנתית הוא השתפר והפסיק לעשות עבירות מפגרות שהיו מוציאות אותו מהמשחק והשטף.

התקפית פשוט כיף לראות אותו סוף סוף מבין איך לשחק מהטופ של קו השלוש, הוא קורא את המשחק נכון ומנצל את היתרונות שלו. הוא מוסר מצוין, קורא , ובנוסף הוא אחד הסנטרים היחידים בליגה עם קליעה יציבה מבחוץ שבאמת יודעים לרווח את המשחק.

2. שגא הוא פוינט גארד, הוא השחקן הטוב בעולם, הספרס לא יכולה לאבד מול אוקלהומה, יהיה מעניין לראות את וומבי מול יער הידיים ל אוקלהומה. לדעתי היתרון של אוקלהומה . אני לא חושב זה הגמר של הליגה. הניקס היא יריבה סופר איכותית שתיתן פייט לשני הקבוצות ולא אתפלא אם יסיימו עם טבעת, גם אם הם באים מעמדת האנדרוג

נערך לאחרונה 24 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס לא ברמה של אוק והספרס. ולא קרוב. על הנייר כן במציאות לא. אם הן בריאות הניקס ינוגבו קשות בין הסוויפ לגנטלמני.

ברוך רובין
17/05/2026 8:37:52

אתה רוצה להתערב ? אני אומר הניקס מנצחים לפחות שני משחקים כל אחת מהמערביות . גם המשחקים הולכים להיות צמודים לא תראה אותם נדרסים.

הם מפוצצי כישרון עומק ומשחקים את הכדורסל היפה בליגה.

נערך לאחרונה 24 ימים לפני על ידי ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
17/05/2026 9:59:18

1+

סלטיקס
סלטיקס
17/05/2026 5:33:38

אם ג'יילן וויליאמס חוזר לסדרה מול סן אנטוניו קשה לי להאמין שאפשר לעצור אותם לגבי קארל אף פעם לא העריכו אותו באמת

ArielBendit876
ArielBendit876
17/05/2026 5:50:33

תודה. מסתבר שההנדוף (Handoff). למעשה הסתיים כשרק קייד קנינגהאם וג'מאל מארי השתמשו בו במשך כל הפלייאוף. הת'אנדר קבוצה מגוונת, אג'איי מיטשל משתמש מעולה בחסימות ושיי קולע נהדר בבידודים מעניין האם הספרס ומיץ' ג'ונסון יימצאו דרך להאט אותם ואת הקלעים שסביבם. – קייסון וואלאס, ג'ארד מקיין, צ'ט הולמגרן, לו דורט ואלכס קארוסו.

מסתבר שבתוספת הכדורסל המדהים של טאונס, ג'יילין ברונסון עם היעילות הכי טובה שלו מהשדה בקריירה בפלייאוף והוא גם הכי יעיל בבידודים.

https://x.com/bendi6567/status/2054989898315112677?s=20

נערך לאחרונה 24 ימים לפני על ידי ArielBendit876
ברוך רובין
17/05/2026 6:40:07
הגב ל  ArielBendit876

ברונסון מדהים הוא לקח צעד אחורה וזה עשה רק טוב לניקס. אננובי וטאונס משחקים ברמת אולסטאר וזה לא רק בגלל חולשת היריבות.

אשך טמיר המקורי
17/05/2026 7:05:11

בזכות מייק בראון ששינה את שיטת המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היו יריבות מאד חלשות למעשה חוץ מהראפס אלה היריבות הכי חלשות שיש להציע. נראה אותם בגמר הליגה. במזרח אין להם תחרות באמת זה קבוצות בדיחה.

ברוך רובין
17/05/2026 8:56:44

זה לא רק היריבות, השינוי הגדול זה
שטאונס מנהל משחק מהטופ של ה3, ההגנה חייבת לכבד את הזריקה שלו והגבוהים חייבים לצאת אליו . זה פותח שטחים לכולם ונותן להם נקודות קלות בצבע (והניקס תוקפים את הטבעת ) , יותר מזה טאונס מוסר פנטסטי ולא מוערך וזה נותן לברונסון גם את האפשרות לשחק בלי כדור.

אננובי וטאונס לא ימשיכו לקלוע באחוזים האלה מ3,אבל ההתקפה עדיין תהיה מצויינת. הגנתית הם גם עשו קפיצה.

בגמר הם יפגשו הגנות שיכולות להגן בפרימטר בלי להקריב את הצבע, מעניין לראות אם משחק החדירות שלהם יעבוד, לדעתי הגמר יהיה יותר צמוד ממה שחושבים. הניקס היא קבוצה מצויינת מזרח או מערב .

אשך טמיר המקורי
17/05/2026 7:05:34

אז בסוף אפילו מייק בראון טוב מתיבס

ברוך רובין
17/05/2026 8:40:19

תיבס זה זבל עופות ,אבל הליגה מלאה בנפוטיזם חברים ומפגרים בעמדות מפתח … זה למה הוא וריברס עדיין בליגה .

Berch
17/05/2026 7:38:15

תענוג של מעורב
מריחים שאתה אוהד הניקס
ימים של תקווה….
😍

Don
Don
17/05/2026 8:51:40

מצוין מנחם.
טאונס השתפר משמעותית.
ואולם לדעתי, מי שיכול להיות הקלף שבזכותו הניקס יתמודדו שווה כשווה מול מנצחת המערב הוא……..אננובי

ברוך רובין
17/05/2026 9:09:36
הגב ל  Don

המפתח הוא טאונס, הוא מניע את כל ההתקפה של הניקס.

מה שהוא בעצם הפך להיות זה הברומטר של התקפת הניקס סוג של פוינט סנטר , מה שאומר שהוא מקבל את הכדור בטופ של קו השלוש. משם הוא יכול או למסור בהנדאוף לחוסמים, או למצוא שחקנים שחותכים לסל ללייאפ. קלים, או פשוט לזרוק שלושה וזה שהוא קולע מ3 זה מחייב להוציא את הגבוהים מהצבע.

מה שיותר חשוב, זה שומר את טאונס מעורב לאורך כל המשחק בלי קשר לכמה זריקות הוא לוקח .וזה שומר על האנרגיה של ברונסון , כי הוא כבר לא צריך להחזיק את הכדור כל התקפה במשך כל המשחק.

נערך לאחרונה 24 ימים לפני על ידי ברוך רובין
דוקטור רזי הופמן
17/05/2026 9:06:06

95 או דיזל?
זו השאלה
https://www.facebook.com/reel/1666168664718548

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
17/05/2026 9:43:40

BPM בפלייאוף, נו הנה עוד סטט שבו לברון מעפיל על ג׳ורדן, ועוד ב-20% לא פחות! איזה מלך.

thejanitor
thejanitor
17/05/2026 10:51:05

הסטט שמנחם הביא מדבר על שנה בודדת. מה שמעניין זה שלא לברון ולא קוואי סיימו עם טבעת באותה שנה עם הסטט הזה. מייקל כן. קאט גם לא יסיים עם טבעת השנה לצערו.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
17/05/2026 11:15:58
הגב ל  thejanitor

שוב, כדורסל זה משחק קבוצתי. לא כל אחד משחק עם כינור שני שיכול להיות MVP בפני עצמו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/05/2026 11:49:56

כן, ראינו כמה זה עבד לו כשהוא היה כינור ראשון. להוביל זה אופי, לא פחות מסט של כישורים, וכנראה שמזה היה לפיפן קצת פחות מלג'ורדן

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
17/05/2026 11:57:00

לא הבנתי.. פיפן הגיע לגמר מזרח ללא ג׳ורדן. אתה לא קורא לזה ״עבד״? לאן ג׳ורדן היה מגיע ללא פיפן? אתה חושב שהיה לוקח אליפות?

28point9
17/05/2026 13:29:37

חצי גמר מזרח. כבודו של סקוטי במקומו מונח, מייקל אמר זאת בעצמו, אבל ב-94 צריך להגיד גם שבי-ג'יי עשה קפיצה גדולה בשנה הזו וקוקוץ היה נהדר בשנתו הראשונה.

thejanitor
thejanitor
17/05/2026 14:05:56

כדורסל זה אכן משחק קבוצתי, אני בכלל לא חולק על הטענה הזו (מה גם שלא הבאת אותה בשירשור הזה אז לא ברור לי למה התחלת מ״שוב״).

אתה יודע איזה סטאט מעיד על הקבוצתיות באופן מוסווה? פלוס מינוס. אין ספק שלברון ומייקל שני העזים הגדולים מכולם. לא צריך לקחת פיסקה מהמעורב היומי הנפלא של מנחם ולהשתמש בו לטובת הוכחה כלשהי על מי עז גדול יותר.

אתה ניסית לעשות את זה. ואני רק ציינתי עובדה, שבפלוס מינוס פליאוף הכי גדול של לברון ושל קוואי (בו הוא נפצע באמצע הפליאוף) שניהם סיימו בלי טבעת, בעוד שמייקל כן.

בוא נראה עם קאט ישמור על הסטאט בסדרה הבאה ואולי זאת שאחריה ואם יסיים עם טבעת? אני מהמר שלא.

טבעות ואם וי פי פיינלז זה האקליידס הכי גדולים שיש בדיוני עז, אבל זה לא רלוונטי לדיון הנוכחי, הדיון הנוכחי זה הסטאטס שמנחם הביא, ואתה באלגנטיות התלבשת עליו לדיון מי העז. ואותי בכלל מפתיע שאתה מגיב בתור מיכאל ירדן.

אני נייטראלי בנוגע לנושא העז, לשניהם יש קייס חזק מאוד.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
17/05/2026 15:19:42
הגב ל  thejanitor

לא פתחתי דיון במי העז. סה״כ אמרתי שהנה עוד סטט שבו לברון מעפיל על ג׳ורדן בקילומטרים, את כל השאר בדית בדמיונך הקודח..

28point9
17/05/2026 17:43:48

עזוב שנייה סטטיסטיקות בצד (למרות שגם שם מייקל עליון באופן ברור—6 מנצח 3.5 (ראה ההערה הנכונה מעליך של ג'ניטור)). צפית במייקל משחק? אתה חושב שאלוהי הכדורסל נתנו לו את כף היד הזאת סתם כך?

1000059367
מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
17/05/2026 20:57:08
הגב ל  28point9

בטח שראיתי. לקוואי יש יותר גדול

28point9
17/05/2026 21:04:44

גם בזה אתה טועה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/05/2026 11:50:29

תודה רבה מנחם

אור
אור
17/05/2026 11:57:28

תודה מנחם

MacLeod 1
MacLeod 1
17/05/2026 12:43:25

ידעתם שקארים והדוקטור עשו 1 על 1??
https://x.com/Zigmanfreud/status/2055678912513056999?s=20

Avri
Avri
18/05/2026 9:21:34
הגב ל  MacLeod 1

פעם ראשונה שראיתי את זה. שניהם היו כבר בשנות ה40 שלהם אבל עדיין מגניב לאללה.

עמיחי קטן
17/05/2026 13:05:30

תודה מנחם.
לא היו מפטרים אותך, כי העורך הראשי אמר אותו דבר על טאונס גם בעונה שעברה. גם אז הוא היה הסנטר הכי טוב של הניקס מאז יואינג, והוא אכן השתפר בפלייאוף האחרון.

עגל
17/05/2026 13:19:55

תודה מנחם.
שיהיה לך רק בריאות עם הניתוח וההחלמה.
יהיה מעניין לראות את וומבי בדו-קרב מול צ'ט. יש לי הרגשה ששניהם יצברו עבירות בשל ניסיונות חסימה מתחת לסל (האחד את השני).
אני עם ס"א (איך אוהד יוסטון יכול לומר דבר כזה?! זה חילול השם) כי הם משחקים נהדר והם האנדרדוג.
קאט מצוין השנה גם מתחת לסל וגם עקב שיפור יכולת המסירה שלו (זה שינוי מאוד חשוב לניקס).

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
17/05/2026 13:46:10
הגב ל  עגל

אז יש ניתוח בסוף או אין ניתוח? חשבתי שויתרנו על ניתוח.

נערך לאחרונה 24 ימים לפני על ידי מיכאל ירדן
עגל
17/05/2026 16:14:01

צודק, מרוב התלבטות בעד ונגד, שכחתי שלא מדובר בי ובעצמם מנחם הוא המחליט 🙂

hagay81
17/05/2026 14:58:06

לבן העניין במשחק הלילה, הכח שנגמר לג'יימס הארדן. הבן אדם בעונת ה36-7 של חייו, ואין לו כח, אין מה לעשות, ככה זה בטבע. במשחק 6 הארדן לא עמד על הרגליים והפיסטונס טרפו את הדבר הזה מהדקה הראשונה.
הפיסטונס צריכים לרוץ הלילה, ותומפסון צריך להוריד טיפה אגרסיביות, שהשופטים לא ישרקו לו סתם פלגרנטס.
ואם כבר השופטים, יש בשנים האחרונות יותר מדי תקנות שפוגעות במשחק, זה חוקים שאי אפשר לעמוד בהם. עושים חסימה בתנועה, המגן עושה פלופ והשופטים המנוולים שורקים תוקף וכל שטף המשחק נפגע. בזמנו בגמר של 98 אם אני לא טועה, קארל מאלון מנסה לקום מהפארקט ולהצטרף להתקפה, אבל רודמן מסרב לאפשר לו, והם רצים כמה מטר שכל פעם מחדש רודמן מפיל את מאלון, הקהל מתחיל לצעוק, והשופטים נותנים למהלך להתקדם, בכל זאת זה השטויות של רודמן ולא צריך להתרגש, ורק כשזה הגיע למקום מוגזם, שרקו עבירה. היה בזמנו מה שכונה צעדים של אן בי איי, השחקנים קיבלו כדור ורצו כמה צעדים בלי לכדרר, והשופטים ראו והתעלמו והכל בסדר. הדחיפה שתומפסון דחף את השחקן של קליבלנד, זה לא פלאגרנט, לא בטוח שצריך בכלל לשרוק על דבר כזה. האן בי איי צריך שופטים עם הגיון בריא כמו דיק בווטה ולא כמו חבורת המ_____________ם ששופטים היום.

שדות פופ לנצח
17/05/2026 17:02:06
הגב ל  hagay81

כנראה ששימון ורזי הדוקטור המזוהה מ_______ם אחד עם השני כי אחרת איך אפשר להסביר שהגיח לאתר צאצא כל כך מושלם שלהם כמוך?

דוקטור רזי הופמן
17/05/2026 16:42:12

דמעה בזווית העין
היונייטד נפרדים מקאסמירו.
🙁

דוקטור רזי הופמן
17/05/2026 16:43:21

עד המוות, חבר יקר

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
17/05/2026 17:08:25

האחים תומפסון צריכים להיות מעין גירסה מודרנית של דניס רודמן…..להתמקד בריבאונד , הגנה ואנרגיות . אין להם מושג מה לעשות עם הכדור בהתקפה ..אפילו מקו העונשין זה קשה לצפיה.

אם סן אנטוניו עוברים את האלופה זה תהיה סנסציה לפי דעתי , קבוצה שכל השחקנים המובילים שלה עם אפס משחקי פלייאופ במצטבר זה דבר שלא היה אפשר לדמיין , למרות שעל המגרש זה נראה שהם פשוט קבוצה מעולה כבר עכשיו. 51-49 לאוקייסי באחוזים.

אם הגמר יהיה ניקס נגד סן אנטוניו הייתי אומר שניקס פייבוריטיים , הם קבוצה מעולה וגם מנוסה.

בקיצור , הולך להיות מאוד מעניין הגמר המערבי ובטח הכללי.

עגל
17/05/2026 17:25:31

הייתי רוצה לראות קבוצה שבחמישייה שלה משחקים שני האחים.
היריבה לא היתה עוברת את החצי . . .

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
17/05/2026 18:02:51
הגב ל  עגל

תוסיף לקבוצה את ג'יידן מקדניאלס והקבוצה היריבה לא תצליח להוציא את הכדור מתחת לסל שלה….

ברוך רובין
17/05/2026 19:05:42
הגב ל  עגל

הם לא יכולים לקלוע, כל קבוצה הייתה מפרקת חמישייה כזאת. כל מה שצריך זה לסתום את הצבע. כרגע שניהם לא יכולים להיות שחקנים פותחים בקונטנדרית אז לשחק ביחד? יש סיבה למה שחקני התקפה מקבלים יותר כסף משחקני הגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת הם לא יצליחו לזרןק לסל בהתקפה. השופטים גם ינטרלו אותם מול כוכבים

Zvika Bar-Lev
17/05/2026 20:35:08

המספרים של קאט בפוסטזיזן הזה דמיוניים. הוא קולע 17.4 ב28.5 דקות, ביעילות מטורפת של 59% מהשדה, 48% מהשלוש ו90 % מהעונשין, הוא לוקח 10 ריבאנדים מתוכם כמעט 3 בהתקפה, הוא מחלק 6.6 אסיסטים על 2.8 איבודים (יותר מברונסון שמחלק 6.1) ושם 1.5 בלוקים ו1.1 חטיפות למשחק. יש לו יעילות סקורין (SC) דמיונית של 1.9 ומה שנקרא SH יעילות שוטינג של 0.66 (שנה שעברה היו לו מספרים של 1.35 0.53 בהתאמה). המספרים היפים של ברונסון שגם קולע ב41% מהשלוש ומשחק 35 דקות וקולע 27.4 נקודות – אבל למשל בSH_EFF ובSC_EFF הוא ב0.55 וב1.35, מספרים נאים אבל טאונס שבר את הסקאלה פה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Zvika Bar-Lev

נגד הגופה של אמביד וההוקס… נחכה למשהו יותר רציני להתרשם

Zvika Bar-Lev
18/05/2026 9:09:42

טאונס לא עושה את הנזק הגדול שלו רק מבפנים. לא חושב שהקטע למשל של הגופה של אמביד רלבנטי פה. האיש טאונס קולע 50 אחוז מהשלוש ומוסר מעולה. זה לבד כבר נשק סופר קטלני בכל התקפה מאורגנת ולא משנה נגד מי.

Alex Rabino
17/05/2026 20:37:40

נוהגים לבקר את האידיוט שהעביר את לוקה דונציץ' בטרייד ללייקרס. אבל הטרייד ששיחרר את טאונס והביא למינסוטה את רודי גובר הוא אידיוטי כמעט באותה מידה.

עידו גילרי
17/05/2026 21:16:35
הגב ל  Alex Rabino

רק שלא היה טרייד כזה…

שדות פופ לנצח
17/05/2026 23:34:48
הגב ל  Alex Rabino

הכל עדיין תלוי בגורל…אם לוקה ימשיך להעדר בגלל פציעות בעתיד עוד יהללו את ניקו בדיוק כמו שהיום כולם גאונים בדיעבד וטוענים שלהחתים את אמביד על חוזה מקס היה טעות שתעלה לפילדלפיה בשנים של דשדוש…אבל בזמן אמת (זכה בmvp) זה היה נראה הגיוני ודריל מורי לא נכתש …האריסון הימר שלוקה לא יצדיק חוזה סופרמקס וכנראה ראה כבר את העתיד עם ההגבלות של האפרונים השונים שמונעים בניית סופרטימס…הכל תלוי מה יקרה בעתיד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/05/2026 12:12:39

אתה קובע שהפיסטונס ינצחו כשהקאבס ניצחו. איך אתה מסביר את זה?!