
אופניים / דוד "פאקו" סעדה
ג'ירו ד'איטליה – קטע 4
קטע 3 מלפני יום המנוחה, שסגר את הפרק הבולגרי של המירוץ, היה שטוח עם טיפוס מתון באמצעו. עוד לפני הקטע התבשרנו כצפוי על כך שאדם ייטס נטש את המירוץ, מה שהופך אותו לשלישי מקבוצתו ולשביעי סה"כ מבין הרוכבים שנאלצו לעשות זאת. בהמשך ראינו שלושה בורחים שהצליחו להלחיץ את הדבוקה עד כמעט לסיום, אך לבסוף הם נתפסו על ידיה ממש בקילומטר האחרון. לפני קו הסיום פתח יונתן מילאן במיאוץ מוקדם, רק כדי להיעקף ע"י פול מאנייה, שהקדים את האיטלקי ואת דילן גרונווייגן. הצרפתי הצעיר חוגג כבר את נצחונו השני במירוץ, וכמובן מעמיק את אחיזתו בחולצת המאיצים הסגולה. בגזרת ה-GC לא קיבלנו שינויים, וגיירמו סילבה ממשיך להוביל במירוץ לפני סטורק וברנאל (4), ארנסמן וצ'יקונה (6), ושורה ארוכה של רוכבים בפער של 10 שניות.
קטע 4 של המירוץ יתחיל את הפרק האיטלקי שלו מהחלק הדרומי של המגף. הוא מזכיר מעט את קודמו בהיותו שטוח ברובו עם טיפוס באמצעו. עדיין, הטיפוס מעט יותר ארוך וקרוב יותר לסיום, מה שאומר שהתרחיש של זכייה ממיאוץ סיום היא כנראה עדיין הסבירה ביותר, אך האפשרות של זכייה מבריחה או מהתקפות מאוחרות על הטיפוס קיימת כאן אף היא. ניתן לצפות במירוץ החל מהשעה 15:00 ביורוספורט או בלינק הזה או בלינק הזה.


בס"ד
תודה פאקו.
תודה דוד
אם כבר דיומא
היום 20.30 בית"ר ירושלים – ב"ש
להערכתי גם אם בית"ר מנצחת סיכוי האליפות של ב"ש גבוה יותר אבל במידה וב"ש לא מפסידה האליפות די הוכרעה היום
ב 22.00 דניאל פרץ בחצי גמר הפליאוף מול מידלסברו כשהאל מחכה בגמר
גם חצי גמר גביע המדינה לנוער
רגל
17.00 הפועל ר"ג – ב"ש
20.30 בני יהודה – נתניה
כדורסל לאומית
מש מכריע
רוחבות – עוטף ברבע הגמר מש 3
בליגת העל 19.00 ר"ג – רעננה האורחת במצב נואש חייבת ניצחון בכדי לחזור למאבק נגד הירידה
מכה לוינגו ולויסמה, כשוילקו קלדרמן פורש לפני הקטע בעקבות ההתרסקות בקטע 2. ההולנדי היה אמור להיות אחד הסייענים העיקריים של וינגו בהרים.
הוורודה תעבור לרוכב אחר היום, אבל ממש לא חשבתי שברנאל יתקשה כאן.
לא ברור בעליל גם אם סביר להניח שיחזור לדבוקה.
ואכן חזר, ובתרחיש מסויים אף ילבש את הוורודה בסוף היום.
איזה פער יש בין השידור של הג'ירו לטור .
קשה מאוד להבין איפה כל אחד נמצא
לא לומדים כלום משנים עברו
קריסטן מצליח לעצבן עוד רוכב, מה חדש. הפעם את פליצארי.
ועכשיו הוא בורח.
מרבה ידידים.
וזה של נרוואייז.
פרס ניחומים לאמירויות
וצ'יקונה בוורוד.
נקרע הלב…
מרקל בלוקי והעולם שותק ?