הצהרת כוונות בטקסס (משחק 2 בסדרה) / הדורבן

הצהרת כוונות בטקסס (משחק 2 בסדרה) / הדורבן

סן אנטוניו ספרס 133 – מינסוטה טימברוולבס 95 (1-1 בסדרה)

בסיום המשחק הראשון בסדרה, כריס פינץ' מאמן מינסוטה התלונן שהשופטים נתנו לוויקטור וומבניאמה קצת יותר מדי קרדיט, ושלפחות 4 מ-12 החסימות שלו לא היו חוקיות, כדי לקוות שהמשרוקית תלך יותר לטובתו הפעם. הספרס הגיבו לזה במשחק השני בצורה הכי ספרסית שאפשר: במשך רבע וחצי וומבניאמה אפילו לא ניסה לקפוץ מול השחקן שעליו שמר. כי הרי אי אפשר לשרוק למה שלא קיים.

האמת היא, שהייתה לזה סיבה אחרת, קצת יותר חשובה. במשחקים שוומבי "משתולל" בהם עם חסימות הוא מוציא המון אנרגיות ובדרך כלל פחות אפקטיבי בצד השני של המגרש. זה לא רק אני אמרתי. זה החייזר.

"השקעתי יותר מדי אנרגיות בדברים שלא באמת תרמו לקבוצה", אמר וומבי אחרי ההפסד, בהתייחסו למאמץ-העל שנדרש ממנו כדי לחסום פעם אחר פעם, אחר פעם, מאמץ שגרם לזה שהוא קלע בקושי 11 נקודות והיה נון-פקטור בהתקפה.

זה לא הפריע לשחקני מינסוטה לחשוש ממנו – ההרתעה הכי טובה היא הפחד שהוא יבוא לך לחסימה – ולקחת זריקות קצרות שכל פעם פגעו בקושי בקצה הטבעת. את האנרגיות שחסך הוא השקיע מהשנייה הראשונה, עם 4 נקודות מהירות ויכולת להגיע בקלות יתרה לטבעת. בסוף הרבע הראשון הוא כבר קלע כמעט כל מה שקלע בכל ארבעת רבעי המשחק הקודם יחד, ובמחצית עקף אותו עם שלשה, אחרי שהחטיא את כל 10 הניסיונות הקודמים שלו בסדרה.

זה רק אחד מהשינויים הקטנים הרבים שהספרס עשו, שהוציאו את מינסוטה משיווי משקל בדרך ליתרון 24 בהפסקה. רבים יתמקדו בהגנה הלוחצת – 8 חטיפות במחצית שתורגמו לנקודות קלות, או הדאבל טים על אדוארדס בכל שנייה כדי להוציא את הכדור מידיו (33- בדקות שלו על המגרש) – אבל היא הייתה במובנים מסוימים גם במשחק הראשון. מה שהפסיד אותו היה חוסר היכולת לייצר נקודות בהתקפה.

הפעם כולם התייצבו לסחוב את האלונקה, בראש ובראשונה דיארון פוקס, שגם לקח אחריות על תצוגת הנפל במשחק הקודם. גם הוא לא פגע אז (10 נקודות), והלילה עקף עוד לפני המחצית את המספר הזה בקלות יתרה. למעשה, וומבי ופוקס קלעו במחצית הראשונה 29 נקודות כשכל שחקני מינסוטה קלעו יחד 35. גם קאסל לא פחד לחדור, וסחט עבירות ברמת מומחיות ששמורה רק לגיבורנו מהרצליה, סיבך את ג'יידן מקדניאלס, והעניש אותם מהקו. תוסיפו את ה-11 שלו ותקבלו שהשלישיה של הספרס קלעה במחצית יותר מכל מינסוטה.

אין ספק שהספרס רצו יותר הפעם, וגם רצו מהר יותר, כדי לתפוס את ההגנה הממושמעת של מינסוטה עם המכנסיים למטה. פעם אחר פעם הם הוציאו כדור מהר מתחת לסל ומצאו שם שער ריק כמעט. דילן הארפר, קלדון ג'ונסון, כולם היו שותפים לחגיגה. מינסוטה עוד נלחמה, אבל כשגם אחרי הרבע ההתקפי הכי "טוב" שלה עד אז היא סיימה בפיגור 36, שרק הלך וגדל, זה מלמד כמה היא לא הגיעה למשחק.

אומרים שגרג פופוביץ' ישב עם השחקנים בסשן הווידאו שבין שני המשחקים, כדי לגשר על פערי הניסיון בין הקבוצות – האחת עם צעדיה הראשונים, לומדת מה ההבדלים בין הפלייאוף לעונה הרגילה ועושה טעויות של צעירות, והשנייה הגיעה שתי עונות ברצף לגמר המערב. אין לי מושג מה פופוביץ' אמר שגרם להם להיראות ככה הלילה, אבל אם אני כריס פינץ', אני אולי לוקח תרגיל מהדף של פופוביץ' ומקרין הלילה לשחקנים שלי בכל שעתיים ו-50 דקות הטיסה חזרה מסן אנטוניו למינסוטה את הווידאו של המשחק.

הדורבן

הדורבן המקורי מהפייסבוק. אוהד סן אנטוניו מאז 1995. מסקר אותם מ-2019. נמצא גם בטוויטר (@Hadorban), בפודקאסט (spoti.fi/3ZDHS44) ובטלגרם (t.me/hadorban) מאנו ג'ינובילי נשמה.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
57 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
נועמיקו
נועמיקו
07/05/2026 8:00:07

להשוות ל-1-1 בבית אחרי הפסד ביתי בפתיחה זאת לא הצהרת כוונות ולא משנה מה ההפרש, אוי ואבוי לספרס אם הם יחשבו שהם עשו משהו הלילה. לפניהם סדרה של הטוב מ-5 עם יתרון ביתיות של היריבה.
ראינו בהרבה מקרים בעבר שלהפרש בפלייאוף אין משמעות, בסוף זה ניצחון אחד

etayef
etayef
07/05/2026 10:26:50
הגב ל  נועמיקו

מינסוטה היא קבוצה חלשה התקפית. השחקן הכי טוב שלה יודע בעיקר 1:1 ולא מנהל משחק טוב.
הם צריכים המון הצלחה בהגנה כדי לגשר על החיסרון הזה.
הפעם הספרס שיחקו נכון, המון כניסות לסל, פחות וומבי מ 3. גם בהגנה,ניצול קליעה רעה של מינסוטה.
וומבי חייזר? היום עשה הרבה בזה שלא עשה מה שלא צריך. מצטרף לריבאונד התקפה, במקום לייזום זריקות.
סה"כ, יש להם עוד הרבה מה לעשות, והם יצטרכו להביא את האנרגיות האלה כל משחק, ולקוות שמינסוטב ישכחו שוב מה צריך לעשות כדי לנצח בפלייאוף.

etayef
etayef
07/05/2026 13:54:52
הגב ל  הדורבן

אין ספק שמינסוטה קבוצה שצריכה ללמוד לנצח בפלייאוף, כמו גם הספרס. הם צריכים להבין איך הם שומרים על הטבעת וכופים סקור נמוך, כי בהתקפה אין להם יותר מידי מה להציע.

אבג
אבג
07/05/2026 15:24:35
הגב ל  etayef

מינסוטה היתה פעמיים בגמר אזורי. הם יודעים איך לנצח. נקווה שכולם יהיה בריאים.
סן אנטוניו עוד צריכה ללמוד ועדיין לא ברורה לי המגבלת דקות של וומבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד פעם סיפורי גבורה על פופ. בחייאת הוא בטח לא זוכר אפילו איך קוראים לשחקני הספרס או מיני במצבו הבריאותי.
הספרס פשוט טובים ואין לזה שום קשר לפופ באותה מידה אפשר לומר שלברון או האדמירל תרמו לנצחון הספרס. זה סיפורי גבורה מהספרס לתת כבוד לפופ ותו לא.
הספרז חזקים מאד זאת האלופה הבאה אחרי אוק לדעתי, לא השנה אבל כן תיקח אליפות ב3 השנים הקרובות. היה ברור שילחצו את מיני.
מייק קונלי אחרי הפוקסים בגיים 1 חזר לרמתו האמיתית. הם לא צריכים לשנות כלום למעט סנטר הגנתי מחליף במקום קורנט או לצידו.
הם ישמרו ככה גם את אוק ילחצו על כולם ויביאו דאבל טים על שגא באופן קבוע. בלי הדוגמן אוק יפסידו את הסידרה לספרס.
דיארון החזיר היום מה שלקח בגיים 1 וחיפש את מאנו ביציעים.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
07/05/2026 11:13:43

ברור!
מה פתאום שלפופ יהיו תובנות ועצות מהניסיון הלא קיים שלו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופ כבר חצי דמנט יש מצב הוא חשב טוני פארקר ודאנקן משחקים היום

שי אבן צור
07/05/2026 13:18:25

אתה כ"כ חסר כבוד יא אלוהים 🤦‍♂️
עוד קטע זה שאתה לא חושב לרגע שיום אחד גם אתה תהיה מבוגר ואולי גם לך יצוצו אי אילו בעיות בריאות
הכי גרוע זה שאתה מביע את הגילנות הדוחה הזאת באתר של מנחם שלנו שכידוע לא נולד אתמול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כולנו נהיה מבוגרים וסנילים מה לעשות. מה הקשר לזה ולכבוד?
פופ מזמן לא בקו הבריאות. אז לרשום שטויות שהוא גרם לספרס לנצח זה שטות וזה מה שרשמתי שזה שטות.
מה הקשר למנחם? מנחם מנגב את כולנו

שי אבן צור
07/05/2026 14:13:37

הבעיה איתך שאתה מקטלג אותו כסנילי לא מידיעה
זה שהוא לא בקו הבריאות לא אומר בהכרח שהוא סנילי
מה זה "גרם לספרס לנצח"? מי טען את זה?
הוא במעטפת של הצוות המקצועי ותורם מנסיונו העשיר בתור האוטוריטה שהוא, בדיוק כמו דאנקן ורובינסון ומאנו
זה הדנא של המועדון הנדיר הזה

תראה מה וומבי אמר בפוסט גיים:
https://x.com/i/status/2052253040611131513

ברוך רובין
07/05/2026 11:44:38

איזה תובנות ? שוומבי צריך לשחק יותר בצבע ולנצל את היתרון הפיזי שלו במיוחד בלואו פוסט ,מאשר להטיל קטיושות מ3?רשמתי את זה כבר 3 שנים, אפילו הנכדה שלי בת ה10 אומרת את זה.

להעניש את ההרכב הגבוה של מינסוטה במעבר? עם כל הכבוד לפופ ויש הרבה כבוד, כל בר דעת רואה את זה.

מינסוטה לא הגיעה למשחק, היה חסר להם אינטנסיביות עם זאת הבדלי הכשרון והמאצאפ ברורים.

שי אבן צור
07/05/2026 13:19:36

ברור ברוך
אין לו מה לתרום מעבר לאמירת המובן מאליו👍

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  הדורבן

מתבסס על מה שראיתי מפופ בסרטונים ועל השנים האחרונות שלו בספרס שבהם היה דמנטי גם בלי להיות דמנטי. למען האמת העזיבה שלו גרמה לספרס להמריא.
מביאים לו מחמאות ותיקים מהארגון שזה טבעי לגמרי. אבל לשייך לו כוחות מיסטים סתם הצחיק אותי. הזכיר לי שהיו רושמים שלברון גרם לכולם להיראות טוב ולימד אותם כדורסל ורוחו שררה מעל פני הפרקט. שטויות מהסוג הזה

etayef
etayef
07/05/2026 14:17:06

בדרכך החיננית אתה צודק, מה לעשות. זכורה לי האמירה של פופ, אנחנו לא עושים ריבילד, אלא רילואד. אמירה שלא החזיקה מים, ולא יושמה היטב. מה שמביא להרהורים אפ בסה"כ היה לו טאנקינג מוצלח עם דאנקן, ומזל עם פארקר ג'ינובילי וקוואי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/05/2026 15:54:04
הגב ל  etayef

גם כוכבים גדולים צריכים מאמן רציני כדי לאמן אותם כיחידה אחת שמנצלת את כל יכולותיה. למשל גם הסלטיקס בשנות השישים והשבעים והשמונים לא היו זוכים בתארים בלי מאמנים מעולים וגם הלייקרס בכל תקופות האליפויות, לא הייתה זוכה בתארים ללא מאמנים מעולים, וגם השוורים בתקופת ג'ורדן לא היה מצליחים כפי שהצליחו ללא מאמנים מעולים.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי הציפור הנדירה
שי אבן צור
07/05/2026 14:19:30
הגב ל  הדורבן

דורבן, הוא החליט שפופ דמנטי
למה? ככה!
זה קרב אבוד

אוהד ס"א
07/05/2026 8:26:34

מסכן מיץ', כשהקבוצה מפסידה, אז ההפסד הוא שלו, אבל כשהיא מנצחת, אז הסיבה היא כל מיני לחישות של פופ, נו באמת.
היום בלילה חזינו בסגירה מרהיבה באמת של שערי האורווה. היה מדהים לראות באיזה קלאס ו- 0 מאמץ סגרנו אותה.
עכשיו צריך לנסוע למיני כדי לתפוס מחדש את הסוסים שברחו מהאורווה
ההימור שלי שחוזרים לס"א ב- 2-2

שי אבן צור
07/05/2026 13:22:06
הגב ל  אוהד ס"א

אף אחד לא נתן את הקרדיט לפופ
מצד שני, אני בהחלט יכול לראות אותו ואת האגדות משתתפים בסשן הוידאו ונותנים טיפים לשחקנים הצעירים

זה הארגון שלנו – מצוינות, מסורת והמשכיות

ברוך רובין
07/05/2026 13:45:05

מזכיר את ביבי. כן פרקר מלמד אותם לחדור פשוטו כמשמעו לא בטוח עם לסל.

איזה המשכיות ואיזה מצויינות שכחת כבר את השנים האחרונות?

הספרס היו בבור הצואה שנים, למזלכם קיבלתם את השחקן אולי המדובר בהיסטוריה של הדראפט ופרנצייז פלייר. הבחירה הרביעית והשנייה בדראפט, ומה לעשות שמשלבים כל כך הרבה כשרון יגיע לרוב גם הצלחה.

שי אבן צור
07/05/2026 14:17:18

צודק! לאופן הניהול של הארגון אין קשר להצלחה – היא קשורה אך ורק למזל בדראפט

אם שארלוט היתה זוכה בוומבי היא בטוח היתה ניצבת במקום שלנו. שקוף!

ברוך רובין
07/05/2026 14:34:19

לרוב הצלחה יש גם פגועי מוח כמו וושינגטון, אבל רוב הקבוצות היו מחכות את ההצלחה של הספרס הנוכחית ,

ראינו מה קרה לספרס בלי הדראפט , או לגולדן סטייט שהיו ״עשור מעל כולם״ אחרי שקרי ירד, ומה קרה שלא פגעו עם הבחירות דראפט.

איך הספרס התנהלה לפני תקופת וומבי רבו ולכלכו על קוואי , לא אבחנו שחקנים פצועים בזמן והכריחו אותם לשחק עם פציעה, (גם עם גרין).

היה שם תרבות מעוד רעילה, בסוף היה לספרס טנקינג מוצלח ואלילת המזל הפילה עליהם שחקן שמגיע פעם ב20 שנה לליגה, תוסיף לו גם את הבחירה השנייה והרביעית.

שארלוט עם וומבי הייתה קבוצת פלייאוף. לצערם הם קיבלו את למאלו.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
07/05/2026 14:38:42

או שלא היתה לוומבי קריירה

ברוך רובין
07/05/2026 15:11:41

אתה יודע שזה דמגוגיה בגרוש. הרי כולם דיברו על וומבי כשרון שבא פעם ב20 שנה? כל קבוצה בליגה אפילו הפגועות מול , היו משתמשת בו כסנטר פיס שלהם. ולוקחות אותו בבחירה ראשונה, תוסיף לזה עוד שני בחירות גבוהות ותקבל קונטנדרית ברוב המקרים, שארלוט יש לה אחלה בחירות דראפט בשנים האחרונות הבעיה שאין לה סופרסטאר הם קיבלו באותו דראפט את הבחירה השנייה והסתפקו בברנדון מילר .

היה בספרס תרבות ארגונית רעילה מאוד לפני אם זה הקפאת צעירים על הספסל, התנהלות נוראית עם שחקנים, הרבה מבעיות הטנדינופתיה של קוואי באו מהתנהלות הגרועה שלהם, גרין גם הודה שאם לא אבחנו אצלו פציעה.

גם כל השטויות שרשמת על המשכיות לא מסתדר עם העובדות. הרי הם היו בבור הצואה שנים?

למזלם זכו בהגרלת המיליארדים של הNBA, לא רק הבחירה הראשונה, אלא הבחירה הראשונה שהצרפתי בדראפט.

שי אבן צור
07/05/2026 16:24:29

שנאמר – המזל הולך עם הטובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה צודק ב99% ברוך. אבל ווש ושארלוט לא היו עושות כלום גם עם וומבי (פלייאוף במזרח זה לא חכמה)
בקבוצות האלה וומבי היה מעיף שלשות בסיבוב באוויר מהלוגו, היו אומרים לו מצויין תמשיך ונותנים לו חוזה מקס.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
07/05/2026 17:39:46

"השטויות שרשמת על המשכיות"
מי ישמע, כולה 22 עונות רצופות בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  הדורבן

כי זה מה שמשתמע זה פופ גרם לנצח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אנחנו השתפרנו, אבל בעיקר הם ירדו לרמה שלנו – משחק לא חכם, רצים הרבה, לוקחים זריקות מוזרות ומחטיאים המון. הרבע הראשון היה משחק קשה לצפייה משני הצדדים.
.
מההפרש הזה אין מה ללמוד לדעתי, והחגיגות האלה של וומבי ושמפני ברבע השלישי, כשהם מובילים ב-30 הפרש, היו מגוחכות, ולטעמי גם לא ספרסיות. נראה כאילו רוחו של ראסל ווסטברוק שורה עלינו. כולם מתבקשים לצאת מהסרט או לפחות להתבגר, ויפה עונה אחת קודם.
.
מה שכן טוב – שלא התבאסנו, באנו עם אנרגיה, והצלחנו להכניס את וומבי למשחק מהר יחסית, ובצבע. פוקס קלע הפעם בהתחלה ולא בסוף, אבל הוא עדיין לא ממש מנהל משחק.
.
נראה מה יהיה במשחק הבא.
.
תודה רבה דורבננו.

ברוך רובין
07/05/2026 11:50:06

מה זה לא ספרסיות? ילדים בני 22 בפלייאוף הראשון שלהם שוחטים קבוצה, למה שלא יהנו? לא לכולם יש אופי של עגל. כמו של קוואי או דאנקן.

אפשר ללמוד הרבה מהמשחק, הספרס שיחקו חכם מאוד ברוב המשחק, ניצלו את היתרון הפיזי של וומבי בלואו פוסט הוא היה הרבה יותר אגרסיבי שם וכל פעם שרנדל או מקדניאלס קיבלו אותו בחילוף זה היה נקודות קלות, או שלושה. הוא לא התעקש על זריקות על הפרימטר (עד תחילת החצי השני ששם הוא זרק שוב שני שלושות טיפשיות אבל הוא לומד).

הספרס גם הענישו את ההרכב הכבד של מיני במעבר, למיניסוטה היה חסר אנרגיה המשחק נראו כבויים, אבל הספרס קבוצה הרבה יותר איכותית .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. מאנו חושב שהnba זה מופע בפילהרמונית. תן להם לשאוג.

ברוך רובין
07/05/2026 13:36:29

אני לא מדבר על העובדה שהתרבות של הספרס עם פרקר זה לזיין את אשתו של חבר שלך לקבוצה , ללכלך על שחקן פצוע כמו במקרה של קוואי או של ברוס בראון שהיה נכנס מתחת לרגליים, לפצוע שחקנים.

בסוף כל אדם זה לגופו, ואופי של הרפר שונה מזה של דאנקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣
את אשתו של מי פרקר זיין שכחתי כבר

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
ברוך רובין
07/05/2026 14:37:27

ברנט ברי הבן של ריק בארי. תרבות ארגונית…

לספרס היה מזל בדראפט וקיבלו כמות אדירה של כשרון, ויש להם מאמן מצוין.

פופוביץ׳ לא קשור בכלל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה לא ידעתי את זה בכלל

אבג
אבג
07/05/2026 13:47:18

שכחת את דניס רודמן שהוריד נעליים באמצע המשחק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ביקורת לגיטימית, אבל אין סתירה – זה שחירבנו במקרים מסוימים לא אומר שהרעיון הכללי הוא שגוי. ברור שלכל אחד אופי משלו, אבל המועדון יכול לכוון ולנסות להשפיע. לא תמיד זה ילך, אבל כדאי לנסות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

…אמר חסידו של ראסל ווסטברוק – מ.ש.ל
😜
.
אבל ברצינות – הביקורת שלי היא לא תרבותית אלא ניהולית. אם הייתי חושב שזה מועיל להישגים הייתי שמח שישאגו כמה שהם רוצים. אני חושב שזה מבזבז אנרגיה. אני גם חושב שזה מעורר מוטיבציה אצל היריב. זה פשוט מזיק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה שוכח שזה מעיר ומדליק את השחקנים עצמם ששואגים ככה הם בטירוף.

עידו גילרי
07/05/2026 17:20:14

וומבי לא שיחק בלואו פוסט אל תמציא דברים. היה אולי פוזשן אחד מול מקדניאלס. אותו דבר בדיוק על לקבל את רנדל או מקדניאלס בחילוף. בגדול הוא והספרס די שיחקו באותו אופן כמו המשחק 1(זה אכן נכון מבחינתם לשחק מהר מול הוולבס אבל את זה הם עשו גם במשחק שעבר).
בכלל צריך להפסיק לחשוב על וומבי כסנטר מבחינה התקפית. הוא שחקן של פנים אל הסל לא גב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין לי שום בעיה שהצעירים יהנו, אבל שלא יבזבזו אנרגיה ותשומת לב על שטויות. אפילו וומבי אמר, אחרי המשחק הקודם, שהוא הוציא אנרגיה על הדברים הלא נכונים.
.
ברמת כשרון זהה, לדעתי עגלים כמו קוואי ודאנקן מגיעים להישגים טובים יותר מלא-עגלים, בדיוק בגלל שהם לא מבזבזים אנרגיה על שטויות.
.
בהקשר זה, אם אנחנו מובילים ברבע השלישי בשלושים נקודות, אז וומבי בכלל לא צריך להיות על הפרקט. אין שום טעם לסכן את שובר השוויון שלך, ועוד אחד פציע, על משחק גמור. כאן זה לא תיבודו.
.
בעניין ניצול הגודל הפיזי של וומבי, עקרונית אני מסכים איתך, כלומר טוב שזה קרה. עם זאת, לא ברור לי מה השתנה הלילה הזה מקודמו. נקווה שזה ימשך.
.
גם בעניין משחק המעבר אני מסכים איתך – שאלתי את עצמי למה אנחנו מתרוצצים ככה, ושיערתי שהסבר אפשרי הוא שהם יותר זקנים, כבדים וקצרים. אבל, אני לא בטוח בכלל שזה יספיק גם בהמשך, גם כי הם עלולים להצליח להאיט את קצב המשחק (לברון והארדן אלופים בזה), וגם כי, בסופו של דבר, גם אנחנו מתקשים לקלוע במשחק מבולגן שכזה.

Don
Don
07/05/2026 9:08:19

חתיכת הצהרת כוונות של הספרס. נראה לי שמיניסוטה ויתרו על המשחק מלכתחילה, אחרת קשה להבין הופעה כזו. בכל מקרה, מיניסוטה עשו את מה שצריך לעשות וגנבו את הביתיות. אינני יודע כמה זה משפיע בסדרה כזו עם קבותות ברמה הזו, אבל את זה נחכה ונראה במשחק הבא שאני מאמין שמיניסוטה יופיעו אחרת לגמרי.

Yinon Yavor
07/05/2026 9:18:47

בסוף, השמיכה של מיני סופר-קצרה והם חייבים לנהל נכון את הדקות והעומסים, ולדעת מתי לא להתעקש.
צריך לזכור שהספרס קבוצה הרבה יותר טובה גם בלי הפציעות (בתאוריה, 62 נצחונות מול 40 ומשהו). לכן מי שרוצה לעקוץ חייב לבחור היטב את התזמון

אבג
אבג
07/05/2026 9:22:28

קשה להבין קבוצה שאין לה כח למשחק פלייאוף.
לא ירדו להגנה זריקות סתמיות בהתקפה. לא ברור.
סן אנטוניו שיחקו טוב, אבל הפרש כזה זה יותר על מינסוטה

עידו גילרי
07/05/2026 16:59:49
הגב ל  אבג

מסכים. היתה שם נפילה מנטלית.

אור
אור
07/05/2026 18:01:36

זרקו משחק (גם אם בתת-מודע) אחרי ניצחון צמוד בחוץ במשחק 1. סטנדרטי לגמרי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/05/2026 9:24:38

תודה רבה דורבן

hagay81
07/05/2026 10:04:27

https://www.youtube.com/watch?v=MBHZdMEPEyc&t=248s אמנם גרין לקח ארבע אליפויות יותר מבארקלי, אבל בארקלי היה הכוכב הגדול וגרין לא. לא מכובד מה שגרין אומר בסוף.
וגולדן סטייט סיימה את תפקידה ההיסטורי, ואליפות נוספת תהיה בעוד עשרים שנה אולי, ע"ע שיקגו בולס. גרין צריך לפרוש, סטף צריך לפרוש, זה עולם של צעירים אין מה לעשות, בספורט מקצועני יש תחלופה, זו דרכו של עולם.

טאקר צדק!

etayef
etayef
07/05/2026 13:56:35
הגב ל  hagay81

גרין עם סטטיסטיקה הרבה יותר טובה מבארקלי בכל מה שקשור לטריפל סינגל.

etayef
etayef
07/05/2026 14:04:46
הגב ל  hagay81

ואגב, לדריימונד כדאי לדבר בצורה קצת יותר חכמה, כי אפילו בטלויזיה הוא רול פלייר.

NBA בדם
07/05/2026 11:06:27

תודה דורבן
כמו בהרבה מקרים בעבר שקבוצת החוץ גונבת את המשחק הראשון ומרגישה שעשתה את שלה, הקבוצה הביתית מגיעה עם מוטיבציית שיא ומביסה במשחק השני.

Don
Don
07/05/2026 14:49:47

אני חושב שאנטוני אדוארדס הוא אוברייטד.
הוא ניגר היום זה היה נורא. הוא אמור לקלוע ולהוביל קבוצה שכולם מפספסים. לא מבין את מיניסוטה. מה עם חסימות? משחק התקפה? לא היו מסוגלים להכניס את הכדור לטבעת זה פשוט היה נראה זוועה.

אבג
אבג
07/05/2026 15:28:16
הגב ל  Don

הבן אדם בקושי זז.
מינסוטה כולה לא באה לשחק היום. חטפו מתפרצות של איד על אפס אחרי סל כשהשחקנים שלהם עוד לא עברו את החצי בחזרה.
אי אפשר ללמוד כלום מהמשחק הזה חוץ מאשר אם אין לך חשק לשחק תפסיד פעם אחרי פעם

ירון, החלום
ירון, החלום
07/05/2026 23:35:02

בס"ד
תודה רבה, בסוך זה 1-1.